Jump to content

tison

Фен
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About tison

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda civic fk face 1.8 sport-2016
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Stara Zagora

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

1122 profile views
  1. Където са двете скоби ми е теча и още си капе като я спра, дали ще се оправи със смяна на маркуча само или трябва и на вътрешното тяло?
  2. Кабелите заводските с една бяла букса ли са явно са за оригинални говорители и трябва да се отреже, а иначе измерих че има 16.5 см между болтовето по диагонал ама дупката в средата е много малка за такива говорители и по добре да се сложат 13 ки.
  3. Ами нз от какво, може да е корозирала нещо каза ми че има като дупчица на тръбичката...сега сложих зелен антифриз, май и преди това беше такъв. Майстора е сложил втора скоба като е изместил оригиналната ама гледам че където е била старата скоба и е леко протрито и оттам излиза балонче... нз дали ще стане да овия термолента нещо или ще трябва се сменя целия маркуч в един момент, а за въпросната тръбичка нямам идея как да се ремонтира
  4. Проблемът се оказа от износена алуминиевата тръбичка на която стои термостата и капе като надуе от маркуча. Майсторът каза че ще провери дали може се сменя тази тръбичка ако не с друга скоба ще се опита да затегне маркуча, който видимо е здрав.
  5. Няма газ, скоро и аз и правих пълно обслужване- термостат, антифриз, клапани и т.н. ама ми направи впечатление, че като я взимах антифриза беше на дъното на разширителния, явно си е имало теч...пак добре че не го гори Ще оглеждаме съединения и радиатор, нз защо капе точно под картера или по кората се стича там.
  6. При топъл двигател след спиране има леко капене на антифриз под колата, което изчезва като изстине мотора. Първоначално помислих че е масло, но като го пипна е антифриз. Мисля, че се стича от блока около колектора някъде.
  7. Може ли оттам да има теч на антифриз под колата след като се спре загряла и капва малко надолу под картера,но не ми прилича на масло?
  8. И аз имам лек теч откъм там на антифриз ми се струва основно при топъл двигател. Има ли решение на проблема?
  9. Колко см тонколони влизат там на оригиналните места 10см или 13 см, че няма как да се измери ако някой е слагал?
  10. Да ползвам темата и да попитам за задната чистачка. Някой правил ли е опит да я раздвижи или трябва да се смени моторчето, моята пръска течност, но чистачката стои застопорена на 45 градуса надясно и не мърда нито с натиск нито със спрей, стига ток до нея не е от бушон.
  11. Някой махал ли е часовника и да сложи направо 2 дин радио с тъч дисплей, смисъл дали ще има място и дали ще е проблем като се махне часовника?
  12. Сузукитата съм ги изключил, предвид неадекватно високата цена спрямо година и състояние...иначе на Пинина Супер селекта е голям плюс...но като хондаджия клоня към Харви и си мисля, че с подходящи гуми би се справил. Последния път се качихме с Форестър, който ми се струва даже по нисък и без да включваме бавните. Вече за по-тежки условия като сняг и кал нещата може би ще са тежки, но пък колегите с Паджеро и Лендкрузъра ще ме теглят. А дали има възможност за повдигане или не си заслужава инвестицията?
  13. Да попитам според вас дали късо харви 4Х4, по всяка вероятност 105 к.с. би се справило с проходимост по време на лов по горски път до хижата прокаран от дървосекачите с Виетнамки и заравнен с грейдер като на места има доста висок градус на изкачване и съответно спускане наобратно. Питам като фен и собственик на хонда- за двигателя ми е ясен имал съм преди Сивик купе със същия... други варианти са ми къси бази на Митсубиши Пинин с капризен мотор с директно впръскване и Рав 4 с голям обем и висок разход....принципно ще го карам на бензин предвид малкия годишен пробег и като втори автомобил за по-тежки условия.
  14. Решението се оказа като се почисти цедката, в която влиза машинката. Толкова се беше затлачила с наслагвания и мръсотии, че като свалих маркуча даже и не прокапа... до нея се стига след сваляне на долната дясна кора и подкалника се разкача, малко е тегаво...
  15. Промих казанчето като издърпах течността през отвора, но проблема остана. Самите пръскалки са под пластмасовия централен панел до прозореза, но не успях да ги сваля, за да продухам с компресор или нещо друго - или се издърпват нагоре само или се завъртат, но определено не искат да се извадят и ме е страх да не ги счупя. Ако някой знае как се свалят- в ръководството нищо не пише...
×
×
  • Create New...