Jump to content

tison

Фен
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tison

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda civic fk 1.8 sport
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Stara Zagora

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

892 profile views
  1. Сузукитата съм ги изключил, предвид неадекватно високата цена спрямо година и състояние...иначе на Пинина Супер селекта е голям плюс...но като хондаджия клоня към Харви и си мисля, че с подходящи гуми би се справил. Последния път се качихме с Форестър, който ми се струва даже по нисък и без да включваме бавните. Вече за по-тежки условия като сняг и кал нещата може би ще са тежки, но пък колегите с Паджеро и Лендкрузъра ще ме теглят. А дали има възможност за повдигане или не си заслужава инвестицията?
  2. Да попитам според вас дали късо харви 4Х4, по всяка вероятност 105 к.с. би се справило с проходимост по време на лов по горски път до хижата прокаран от дървосекачите с Виетнамки и заравнен с грейдер като на места има доста висок градус на изкачване и съответно спускане наобратно. Питам като фен и собственик на хонда- за двигателя ми е ясен имал съм преди Сивик купе със същия... други варианти са ми къси бази на Митсубиши Пинин с капризен мотор с директно впръскване и Рав 4 с голям обем и висок разход....принципно ще го карам на бензин предвид малкия годишен пробег и като втори автомобил за по-тежки условия.
  3. Решението се оказа като се почисти цедката, в която влиза машинката. Толкова се беше затлачила с наслагвания и мръсотии, че като свалих маркуча даже и не прокапа... до нея се стига след сваляне на долната дясна кора и подкалника се разкача, малко е тегаво...
  4. Промих казанчето като издърпах течността през отвора, но проблема остана. Самите пръскалки са под пластмасовия централен панел до прозореза, но не успях да ги сваля, за да продухам с компресор или нещо друго - или се издърпват нагоре само или се завъртат, но определено не искат да се извадят и ме е страх да не ги счупя. Ако някой знае как се свалят- в ръководството нищо не пише...
  5. При доливане на лятна течност пръскалките ми почнаха да пръскат много слабо и да приплюват като да са запушени. Задната отказа, а машинките си работят и течност минава по видимия маркуч под капака. Възможно ли е да се е пресякла нещо течността и да не може да преминава. Откакто е при мен съм доливал зимна концентрат, вода и сега готова за употреба лятна... Има ли начин да се източи от някъде и прочисти казанчето без да се сваля?
  6. Пробвах 4 и ми хареса вървенето, има и хубава генерация, но годинките 93регистрация (по вин може и 92 да е) и км 275000 ме спират и затова съм се насочил към 5 а и в тази ме озори малко слизането и качването- бая едричък съм и сега ще търся 5 дано не върви по-малко и да е по-широчка вътре макар и външно 4 да ми харесва повечко
  7. Да попитам малко страничен въпрос- прелюд 4 и прелюд 5 с 2.0 ръчки имат ли разлика във вървенето, ако се е пускал някой. По каталозите им дават равни времена за ускорения и макс. скорост като 5 е по тежък с около 40-50 кила и дали ще окажат разлика в ускорението? Да предположим че колите са в близки технически състояния, макар че вероятно 5 ще е по-запазен предвид годинките вече на 4
  8. d16a9 e 130 коня и за него пише че е без катализатор фабрично, другите са по 124
  9. Техническите характеристики са еднакви и аз това го знам, мен ме интересува сравнение от някой който е имал или е карал и двата и открил ли е някакви разлики спрямо вървене, здравина...... а е възможно и да са напълно идентични като разликата е само в наименованието спрямо пазара за който са предназначени. Лично аз съм ги гледал и двата и не открих разлика поне външна на моторите.
  10. Да попитам за сравнение между двата двигателя, каква е разликата между тях при еднакви коне, кой е по-сполучлив, по-вървежен , по-нов от техн. гл. точка и т.н. , с две думи ако трябва да избера един от двата кой да бъде, защото повечето рексове са с един от двата.
  11. Снимки нямам но мога да я опиша горе долу лошото е че е пребоядисвана и то в жълто като има малко ръждички, оригиналният цвят е бил червен и може би собственика и е искал да кара жълта кола, защото удар не личи. Иначе двигателя беше на 98000 км и отгоре е със смазката още- което ме навежда да са оригинални Звука на гърнетата не ми хареса особено. Иначе колата е с всички екстри без клима и много запазен кожен салон, по талон е 91 регистрация ама не съм я проверявал по вин. Ама най ме смути смукача- макар че викат че пести гориво, пък и кола с ръчен не съм карал от жигулата Иначе в мобилето до скоро се продаваше още една с този двигател само че автоматик. Колата си заслужаваше ама доста парички ще дръпне за добър вид. Ама би си струвало ако е рядкост. Та някой ако е чувал за този модел нещо да сподели.
  12. Попаднах на един много интересен модел рекс. Колата е производство 91година и е с двигател D14a1 с два карбуратора и ръчен смукач. Отначало помислих че е със сменен двигател, защото по каталозите няма такъв модел, но така си е оригинално и отзад е с барабани. Кажете нещо за този двигател- характеристики, подръжка ,вървене, горене. Изобщо сполучлив ли е и заслужава ли си рекс с такъв двигател, който е технически поостарял. Колата е внос от Испания ако това има значение
×
×
  • Create New...