Jump to content

haunted

Фен
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About haunted

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 05/22/1985

Profile Information

  • Кара
    Honda HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1240 profile views
  1. По каталог на Wahler CR-V I и CR-V III имат същият термостат като HR-V Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
  2. Аз като поддръжка съм доволен от колата. Нищо скъпо не съм ремонтирал. Много от вложените неща сигурно е можело и без тях, но аз съм малко педантичен в това отношение. Колата може и са е на 20 години но съм сигурен като тръгна с нея ще стигна където искам в България или чужбина. Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
  3. И аз съм сменял радиатор. Беше се спукала пластмасата от стареене. Иначе всички други разходи съм ги описал тук: https://www.carspending.com/bg/vehicle/4448-honda-hr-v Има и на много други там Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
  4. И аз смених крушките на таблото. 3хТ10 3W (водят се w3w). А тази T7blue сложих T5 2.3W (Водят се W2x4.6d). Светят равномерно така. До сега бях с различни диодни крушки. Да по-добре изглежда с тях. Не е жълтеникаво, но ми омръзна да ги сменям. Различни видове, намалявах им тока, но пак изгаряха. Същото и за задните светлини, пак се върнах на обикновените с жичка. Просто китайските не са направени да издържат много, а да светят силно за кратко време. Има на осрам някакви, но цената им е доста висока за такава глезотия. Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
  5. Моята е края на 2000 и има ОБД. Провери си лесно се вижда. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  6. В Алиекспрес има. И моята е счупена, но като знам как хваща радио не ми се и занимава. Сложил съм и усилвател и пак е зле. А каква хамалогия е да се смени... https://s.click.aliexpress.com/e/tvZeftUM Sent from my MI 5 using Tapatalk
  7. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/motul-engine-clean-motor-systemreiniger-200ml.html Вид и количество: Motul Engine Clean Motor Systemreiniger 200 ml Стойност на поръчката: (18,95 + 14,9)*0,95*1,9675 ≈ 63,50лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила ( само ако може да ми кажеш точно как да се разберем за вземането)
  8. Дали скоро има идея да се прави нова поръчка? Sent from my MI 5 using Tapatalk
  9. Трябва да има. Някъде до масленият филтър беше. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  10. И при мен е така. Напъвах да извадя капака, но не можах. Явно с времето се прецакват щипките. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  11. Гледам че дават различни парт номера. Сигурно трябва да има някаква разлика. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20983,20984,20985,20986,20987,20988,20989,20990,20991,20992,20993,20994,20995,20996,20997,20998,20999,21000,21001&nplgrp=4&cmodnamepc=HR-V&xcardr=5&dmodyr=2000&carea=KG&nplblk=B__2800 Sent from my MI 5 using Tapatalk
  12. Смених термостата с Wähler 410224.78D. Има разлика. Сега стрелката за температурата не мърда и колата държи 80 градуса дори с парно. Колебае се и към 79 , но не и по-малко. Старият термостат изглеждаше леко износен явно си е заминал. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  13. Не гледам стелката. Макар че и тя се колебае. Гледах с ОБД четец. Но да ще сменя термостата пък ще видим. Само ми беше интересно защо са го сложили на долният маркуч. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  14. И това го мислих, но бързо загрява. Пък и долният маркуч стои студен. Единственото обяснение, което имам е да отваря по-рано. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  15. Да, аз мисля да си взема на 78 както е оригиналният. По другият въпрос. След работа запалих колата и поработи 3,4 минути на място. Пипнах горната тръба, която влиза в радиатора и беше топла. И самият радиатор беше леко топъл. Долният маркуч към термостата беше студен. Не би трябвало да бъде отворен термостата. Но както и предполагах радиатора винаги се загрява дори и при не отворен термостат. Много странна система. Всичко това идва според мен от това, че е сложен на долният маркуч. След това карах и през цялото време не качи температура по голяма от 73градуса. Гледах го с OBD четец. Като на моменти падаше до 65. Това с парно пуснато на 1. Би трябвало при такива стойности термостата да не отваря изобщо. Вече не съм сигурен дали е и от него. Пипах долният маркуч и беше леко топъл но незнам дали е бил отворил термостата. Sent from my MI 5 using Tapatalk
×
×
  • Create New...