Jump to content

haunted

Фен
  • Мнения

    84
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно haunted

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 22.05.1985

Profile Information

  • Кара
    Honda HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

974 профилни разглеждания
  1. haunted

    Термостат за HR-V

    Смених термостата с Wähler 410224.78D. Има разлика. Сега стрелката за температурата не мърда и колата държи 80 градуса дори с парно. Колебае се и към 79 , но не и по-малко. Старият термостат изглеждаше леко износен явно си е заминал. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  2. haunted

    Термостат за HR-V

    Не гледам стелката. Макар че и тя се колебае. Гледах с ОБД четец. Но да ще сменя термостата пък ще видим. Само ми беше интересно защо са го сложили на долният маркуч. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  3. haunted

    Термостат за HR-V

    И това го мислих, но бързо загрява. Пък и долният маркуч стои студен. Единственото обяснение, което имам е да отваря по-рано. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  4. haunted

    Термостат за HR-V

    Да, аз мисля да си взема на 78 както е оригиналният. По другият въпрос. След работа запалих колата и поработи 3,4 минути на място. Пипнах горната тръба, която влиза в радиатора и беше топла. И самият радиатор беше леко топъл. Долният маркуч към термостата беше студен. Не би трябвало да бъде отворен термостата. Но както и предполагах радиатора винаги се загрява дори и при не отворен термостат. Много странна система. Всичко това идва според мен от това, че е сложен на долният маркуч. След това карах и през цялото време не качи температура по голяма от 73градуса. Гледах го с OBD четец. Като на моменти падаше до 65. Това с парно пуснато на 1. Би трябвало при такива стойности термостата да не отваря изобщо. Вече не съм сигурен дали е и от него. Пипах долният маркуч и беше леко топъл но незнам дали е бил отворил термостата. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  5. haunted

    Термостат за HR-V

    Марката не ми е ключова. Въпросът ми е за градусите. Виждам че и ти ми предлагаш 2те опции. Незнам коя да избера и защо. И също така охладителният кръг на колата дали е така както мисля. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  6. haunted

    Термостат за HR-V

    Здравейте. От известно време колата ми изстива много бързо. Като я карам без да я натискам много и е пуснато парното осезаемо се вижда как стрелката за температурата пада. А ако карам по дълго време по надолнище направо си пада към 0. Насочил съм се към термостат. До колкото разбрах оригиналният е 78градуса. На Wahler намерих такъв, но на Behr го дават 82градуса. И сега се чудя какъв да взема. Друго което ми направи впечатление е охладителната система на колата. Загледах че от термостата тръбата влиза в долната част на радиатора. А от двигатела влиза в горната част. И така горната тръба е винаги топла и според мен загрява и радиатора и при движение вятъра го обдухва и по този начин все едно винаги работи големият кръг на охлаждане. До колкото знам термостата трябва да е вързан на горната част на радиатора и да не позволява да ходи топла течност към него преди определени градуси. Аз ли бъркам и дали това има общо с проблемът ми? Колата е 2000г. D16W1 двигател.
  7. Ще стане, но ще е както колегата каза. Аз така си смених лявото огледало от англичанка. То се пада пасажерско за тях и гледа по към купето, но нямах избор тогава. Иначе трябва да го вземеш цялото, защото аз само смених носещата част и там има едни зъбчета , които изпилих защото не можеше да съвпадне. Направено е с цел да не се обърка ляв с десен волан част.
  8. haunted

    Купих си Харви :D

    Само гледай фара да не е от англичанка. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  9. haunted

    led крушки

    И тук ги има, но цената е х5 предполагам. Иначе в Китай са две за долар и нещо. А как тогава си сложил адапера като не се сваля вентилатора? Sent from my MI 5 using Tapatalk
  10. Мерси за отговора. Аз ще сменям на спирачките, но щом тази се сменя от помпата ще е голямо цапане. Ако се смени само отгоре казанчето незнам дали има смисъл. Ако не циркулира както на спирачките няма смисъл много. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  11. haunted

    led крушки

    Е щом е станало с тези адаптери. Не е ли било по лесно да изпошзваш тези за ксенона? А иначе вентилаторите свалят ли се? Sent from my MI 5 using Tapatalk
  12. Здравейте, На хондата ми до казанчето със спирачна течност има още едно много малко. На него пак пише dot3 или dot4. За какво служи и сменя ли се течността там. И ако да, как? Sent from my MI 5 using Tapatalk
  13. haunted

    Изхвърли антифриза

    2.8 литра Sent from my MI 5 using Tapatalk
  14. И аз така мисля че съм го прецакал. Един път ме домурзя да чиста снега и ги пуснах така. Иначе ги направих по този начин с шайбата. Стана доста здраво. Иначе съвет за който го прави да си отбележи с маркер позицията на пластината на мотора и чистачките. Ще си спести после 30 минути натаманяване. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  15. Колко ти излязоха? И задължително ли е и двете?
×