Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.03.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Ако правилно съм сметнал указаните километри по-горе, то следва че: Общ пробег с маслото: 8650км Градско: 3110км Извънградско 5540км Ако градското на къси разстояния е със средна скорост около 20км/ч, то това са около 150-160 моточаса. Извънградско, със средна скорост 60-65км/ч, добавя още около 90 моточаса. Ако предположенията са ми верни, то общо маслото е работило около 240-250 часа. Бих го сменил възможно най-скоро (260-270-280 моточаса), като в никакъв случай не бих подминал 300 моточаса.
  2. 2 точки
    @DTEC, Благодаря за анализите. Като се има предвид, че става въпрос за нови автомобили - на малко километри, резултатите са логични. За мен обаче бе истинска изненада съставът на Honda Type 2.0 0W-20 маслото. Независимо, че говорим за UOA, % съдържание на елементите на пакета добавки принципно е запазено (макар и съединенията, в които участват тези елементи да са изчерпани в по-голяма или по-малка степен). И тук именно ми прави впечатление, че пакетът не е типичния анти-LSPI такъв - т.е. със съществено намалено количество Ca и осезаемо повишено количество Mg. Имаме 1736 mg/kg Ca и 14 mg/kg Mg. Другият, привличащ вниманието елемент е Mo (молибденът) и по-точно високото му съдържание = 648 mg/kg. Явно се търси сериозна подкрепа от гледна точка на антифрикционните свойства на Mo и неговата устойчивост на високи натоварвания. Но от друга страна се чудя дали при подобни количества Mo няма да е налице потенциален проблем с турбото - в резултат на високотемпературни отложения от молидбена. Разбира се това ще зависи от това какъв тип добавка (Мо) се използва - димер или тример, или нещо друго (ново) .
  3. 2 точки
    Ето тестовете един до друг: Вижда се, че замърсяването в ядрото и това в зоната на дифузия са започнали да се уеднаквяват, т.е. маслото е минало на следващото ниво на запълване със замърсявания. Ясно се забелязва окрупняването на замърсяванията и формирането на „парчета“ слепени сажди – зърнеността в ядрото и зоната на дифузия. Това е израза на загубата на диспергиращи свойства. Фактът - че замърсяването не се фокусира около ядрото, говори, че маслото все още не е загубило способността си да го акумулира и диспергира, но тя е намалена. Ако нещата се развиват логично, ще последва ново ескалиране на „чернотата в ядрото“ и избледняване на зоната на дифузия. Не мога да кажа след точно колко такива етапи маслото ще достигне края на способностите си. Това е въпрос на тест до „смърт“ . От гледна точка на настоящата ситуация бих за замислил за смяна, макар и с известно презастраховане.
  4. 2 точки
    Тест четвърти. Към горните данни добавям още 550,00км. изцяло градско, на къси разтояния. Пробата е взета на 04.03.2019г. и е сушена 23 часа. Качвам две снимки, че едната стана по светла.
  5. 1 точка
    Колега толкова въпроси разнищихме тук относно избора ти,което е радващо.Ако трябва и за маслото да се изказваме,в предвид изписаното в темата за маслата, направо се отказвам. Наливай най доброто според теб и карай много безаварийни километри! Поздрави!
  6. 1 точка
    @DTEC Колега, дай да видим стойностите на TBN и TAN на тези анализи. Те също са от голямо значение за сглобяване на пълната картинка... Иначе Мотул-ът за 8500км изглежда много добре от към метали и вискозитетни х-ки, но да не забравяме, че това масло е ACEA A5/B5, API SL. Тоест "Full SAPS" и в такъв случай би било изненада да не изкара тия километри. За другата проба мога да кажа, че аз не бих карал, току що купен, чисто нов автомобил, повече от 2000 км със заводското масло! Все пак първоначалното сработване на двигателя си казва думата и анализът го показва също! От друга страна, маслата с ILSAC GF-5 се славят с по-нисък ресурс. 150 - 175 моточаса. А тук това масло е надхвърлило 200 м.ч. Тъй като не разбирам немски език, би ли превел коментара на лабораторията за тази проба, моля?
  7. 1 точка
    Honda Civic Type R FK8 320PS след 10 000км с Genuine Honda 0W-20 Type 2.0: Първа смяна на налято от завода Honda Type 2.0 0W-20. Начин на употреба на автомобила: само през уикендите за 2-3 часа каране без спиране. Градско/извънградско - 60:40, като извън града 2-3 пъти до максимална скорост. Период на употреба: от ранна пролет 2018 Дата на вземане на пробата: 27.02.2019 Дата на изследването: 04.03.2019 Общ пробег: 10 000км Маслото ще бъде сменено с Ravenol RSP 5W-30. П.П.: Забележете чистотата на капката за такъв пробег в градски условия.
  8. 1 точка
    Honda Civic IX 1.8 след 8 450км с Motul 8100 Eco-nergy 5W-30: Типично за Хонда по-високо ниво на алуминий, но много добро представяне на маслото в Сивик-а, въпреки кратките разстояния - 24км в посока с градска магистрала до 120км/ч и много задръствания, светофари и Stop&Go. Двигателя не се е развъртал във високи обороти благодарение на автоматичната скоростна кутия. Период на употреба: от 13.04.2018 Дата на вземане на пробата: 28.02.2019 Дата на изследването: 04.03.2019 Общ пробег: 33 500км Предишно масло: Elf Ineo 5W-30 Маслото ще бъде сменено с Castrol EDGE Titanium FST 0W-40 този месец, поради наличие на огромно количество в гаража на собственика. П.П.: Забележете чистотата на капката за такъв пробег в градски условия.
  9. 1 точка
    Аз съм с R20 и карам с Ravenol ECS EcoSynth SAE 0W-20 и съм доволен. Поръчвам от общите поръчки. Нямам разход на масло, но и много рядко карам във високите обороти. При смяна ми трябват 3.7-3.8л. Правил съм и капкови тестове в темата за маслата. Може да погледнеш как се представя.
  10. 1 точка
    @goga Карай поне до към 12 000км. Използвай по-пълно ресурса на това масло. В Германия карат по 30 000км с АСЕА С3 (не, че ги оправдавам!), но това АСЕА А5/В5 не трябва да го хвърляш още на 8 хил. Дай да видим реално колко ще изкара.
  11. 1 точка
    Да, много хора. Но насочи въпросите си към посочената тема най-добре. Още по-добре потърси въпросите си и питай, ако не успееш да намериш отговори.
  12. 1 точка
    Като вземеш колата възможно най-скоро смени маслото на двигателя и скоростите. На предишен собственик не се вярва. Не се доверявай за това и на сервизната история,защото не знаеш от смяната на маслото колко е доливано и с какво масло е доливано (ако е доливано,ама ти няма как да знаеш,нали?) След смяната на тези 2 масла може да покараш и посъбереш пари и смени антифриза,спирачната и хидравличната течност. Ще олекнеш с 300-400(общо за всичко) ,но ще спиш спокоино. Не прави икономия с тези неща. А маслото за скоростите - само оригинално. На моята кочинка и смених маслото на двигателя в деня в който я купих.Минах през пурвия магазин за авто неща ,купих 5W30 и филтър и отидох в най-близкия сервиз в които ми го смениха за 30 мин и 10лв
  13. 1 точка
    Сега, като чели изглежда малко по-добре. Резултатът винаги е в следствие на съвкупност от фактори. Масленият филтът също е от голямо знаение! Honda OEM 15400-RTA-003 не е задължиелно да бъде по-добър от Purflux. На скоро четох в руския форум, че Honda OEM филтрите са с ефективност 70% при частици 30 и над 30 микрона, и 85% при частици 40 и над 40 микрона. Всичко това, според руснаците, е за сметка на по-голямата пропускателна способност на филтрите. Т.е. ниско качество на филтрация за сметка на висок дебит на маслото. За сравнение (по данни от сайта на Мобил), новите филтри на Мобил (Mobil 1™ Extended Performance Oil Filters), задържат 99% от частиците над 30 микрона. Аз имам наблюдение за сегашният ми ОЕМ 15400-RBA-F01 (който си е Purflux), че филтрира доста по-добре от предишният Borg & Beck. За сравнение - капковите проби на 3000 км. от двата филтъра: Да, и маслата са различни, но двигателят е поддържан чист, пък едва ли за 3000 км ще се овъгли толкова бързо Петро-то... Ето защо си мисля, че виновникът е филтъра... П.П. Има го тук и фактора "сезон на експлоатация", но...
  14. 1 точка
    Работата на бензин е един съществен фактор при твоя тежък режим с къси преходи. В тази връзка - маслото мирише ли бензин? За масления филтър ми е трудно да кажа дали точно той е проблема. Трябва да го срежеш като го свалиш и да видиш какво е качеството му на изработка - дебелина на филтриращия елемент, брой сгъвки, дали всичко е коректно залепено, евентуални скъсвания на филтриращия елемент, как функционира байпас клапана на филтъра и т.н. Между другото - въздушният филтър може да е причина за замърсяването на маслото, ако не филтрира добре. Ти пишеш, че филтърът е на 11 000 км, т.е. не е сменяван, а и не е оригинален (Honda OEM). Това е потенциална причина за замърсеното масло. В допълнение, всичко около филтъра и самия въздуховод здраво ли е - в смисъл: има ли някакъв шанс мотора да засмуква нефилтриран въздух? За мен въздушният филтър е сред заподозрените виновници за състоянието на маслото . Като гледам как стоят нещата - 5000 км май ще се окаже предел за това масло.
  15. 1 точка
    Да карах е много добре се държи и бих казал че за мен ускорява добре. А за габаритите те не ми трябват да осветяват а да са като дневни светлини. Но щом казвате че няма опция ще го мисля в последствие.
  16. 1 точка
    Здрасти, ето я след 100км.,на 4400км: Тежкия режим„плюс доста работа на бензин и празен ход.Дали пък да не се вини и масления филтър,който не е "пурфлукс" този път (само размисли...)? emod,dandilov...?
  17. 1 точка
    Здравей, Чавдаре! Включвам се и аз с: Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 5W-30 Synthetic Motor Oil - 1 x (3.785 L) + 1 x (0.946 L) Стойност на поръчката: (48.50+12.40)*0,95*1,9675 = 114 лв. Начин на плащане: Превод по сметка Начин на получаване: Куриер, без промяна от преди.
  18. 1 точка
    Сипвай мобил1 esp 0w30 и си карай колата.
  19. 0 точки
    Аз бих избрал това Газов инжекцион Romano AIS OBD 4 цил. – Всички компоненти в системата са италиански Romano – компютър, софтуер, дюзи, изпарител, клапан и евросонда. Промоция : 1250лв ! заради това 5 години/150 000 км безусловна гаранция на цена 1250лв ! Аз съм с такава Romano AIS ECO 4 цил и съм много доволен нямам OBD ако имах нямаше и да се замисля обяснено е тук с синия шрифт защо http://progas.bg/висок-клас-romano-antonio Но все пак внимавай нагледал съм се на супер маркови уредби на които само едната част е от марката
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Което от трите ти хареса повече: Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 Shell Helix Ultra Professional AB-L 0W-30 Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 https://www.ato24.de/de/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html Ако си бърз може и да поръчаш -
  22. 0 точки
    Да се включа в последния момент... Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vmo-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VMO SAE 5W-40 - 60литра - 1 брой. Стойност на поръчката: (1 * 335.40) * 0.95 * 1,9675 = 626.91 лв. Начин на плащане: Преведени по сметка Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила (Ако има изменение - ще се уговорим..)
  23. 0 точки
    Проверени масла за 2,2 I-DTEC 150 Hp. За 10 000км не е бутнало повече от 1 мм на щеката. За съжаление не ги виждам вече в Ато 24.
  24. 0 точки
    Чистачките винаги ги дръж на изключено ако не вали. Понякога сензорът се лъже и ги пуска 1 цикъл, а те минават на съвсем сухо стъкло. Тогава пясъкът, който се е събрал на чистачката е като шкурка. Също и зимата, ако е натрупал сняг и тежи - даваш контакт, те тръгват и последствията може да са неприятни. Затова - винаги ги излкючвай.
  25. 0 точки
    Здравей, включвам се и аз: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: (25,96 + 42,95)*0,95*1,9675 = 128,80 лв Начин на плащане: Парите вече са внесени на каса в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД. Начин на получаване: чрез Куриер
  26. 0 точки
    Линк: https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L = 2 х 0.946 = €27.90* Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946 L = 4 x 0.946 = €51.96* Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 = 1 x 4 L = €25.96* Стойност на поръчката: (27,90+51,96+25,96)*0,95*1,9765 = 198,70 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка. Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила Поздрави!
  27. 0 точки
    Това с натягането на фасунгите не беше лоша идея но не беше и проблема. Скоростомерът свети на половина, защото освен трите основни крушки има една г7 която е със синя фасунга. Тя също е за подсветка. За осветяване на оборотомера и скоростомерът са 3 Х т10 крушки и една г7. Всички други са сигнални с размер т5.
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    Капарирах автомобила. До няколко дни ще мога да се похваля и аз като собственик на Акорд 2010 2.0 автомат. Екземпляра е от Германия (1-ви собственик), обслужена 2017 Юни, сега Юни трябва отново да и сменя маслата. Има заден парктроник (без светлинна индикация на таблото, само звукова), подгрев на седалките. Ел огледала с подгрев и ел прибиране. Собственика каза че може да се нагласи при включване автоматично да се пускат габарите за дневни светлини (правило се през менюто) - някой знае ли как точно се прави?
  30. 0 точки
    Линк: https://www.ato24.de/en/sonax-xtreme-brilliantwax-1-hybrid-npt-0-5-l.html Вид и количество: SONAX XTREME BRILLIANTWAX 1 HYBRID NPT 0,5 L Линк: https://www.ato24.de/en/sonax-autopolitur-500-ml.html Вид и количество: SONAX CAR POLISH 500 ML Стойност на поръчката: (12.89 + 8.19)*0,95*1,9675 = 39.40 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка. Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила
  31. 0 точки
    Такуми,показвайте най доброто от българското,това може само да ни радва.Сестра ми е там от повече от 25 г.Племенницата ми си идва всяка година (а много малка замина) и винаги е казвала колко много обича България.Казва,че България има характер,наелончета хвърчат бездомни кучета има,крави на свобода и това много я кефи защото тук се чувства уникално.😃 Минал съм по твоят път, и моята Америка е тук.Радвам се когато видя човек който продължава нещо което ние сме започнали.
  32. 0 точки
    Нов ъпгрейд за кочинката FOX MS003 18" x 8", ET40,5x114.3 Black matt,тегло : 11.8kg на джанта (без гумата)
  33. 0 точки
    Е че колко бавно зарежда, моята на 15 секунда свири радиото и е с 2GB Ram и 4-ядрен процесор
  34. 0 точки
    Дайте си половин час и му се насладете!
  35. 0 точки
    Пост #4705 в тази тема.
  36. 0 точки
    Въпрос с повишена трудност: С какво си търкат перничани талончетата от лотарията? - Със зъб от софиянец !😂
  37. 0 точки
    5 на 30 на 4та генерация още една две години и да минава на 10 на 40. 0w30 съм съгласен ето колега да видиш твоето масло от таблицата https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/htmlview# С 5 на 30 карам мойта 19 год красавица.
  38. 0 точки
    Така, продължаваме на татък - 6600км, започнаха първите сериозни проблеми: 1.Задни амортисьори се скапаха и са подменени гаранционно 2.Лява вежда на предния калник се отвори - подменена гаранционно 3.Капака на таблото от ляво и той се отвори - подменен гаранционно 4.Стопа за мъгла се наводни, оказа се че смотаните, като са сваляли бронята за теглича, не са го и закачили даже и не свети, чакаме да пристигне 5.Заден под калник за смяна - чакаме да пристигне 6.Инсталацията за теглича беше свързана грешно , щях да се пребия с ремарке! Даваш ляв мигач, свети десен, натискаш спирачка свети стопа за мъгла и т.н. Просто ми обясниха, че жичкаджията явно я е свързал грешно и на обратно, а аз им викам ако беше станала катастрофа какво правим. Сам си я оправих на пътя и сега е по EU. 7.Днес установих, че дисплея на навигацията се разхерметизирал и има прах в него, което не съм виждал никога до сега 8.Левия фар се поти явно и той е дефектен 9.Пълен смях, за кола където няма 10000км, какво ли още ще се разпадне... Мисля, в понеделник да проведа сериозен разговор с управителя, даже и със собственичката, ако трябва ще отида до Пловдив, защото това не може да продължава, ако даже се наложи да си я изкупуват обратно... Една проста Дачия за 20к няма такива проблеми като тази за 60к. Колата е закупена на фирма, ако трябва и ще се съдим, имам средствата и времето да си го позволя! Съжалявам да го кажа но не си купувайте Хонди, които са правени в Мексико... Единственото хубаво нещо в тази кола са гумите и джантите, а да и разхода на гориво...ХаХаХа
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...