Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.03.2021 in all areas

  1. 6 точки
    Автомобилът вече е пуснат в mobile.bg, цената във форума е намалена на 17 000лв, с двата комплекта джанти. В mobile.bg е 16 500 без втория комплект гуми/джанти. Ще я намалям на всеки две седмици с по 250лв докато не се продаде - след 1 месец ще е 16 500лв - след 2 месеца ще е 16 000лв - след 4 месеца ще е 15 000лв - след 6 месеца ще е 14 000лв - след 12 месеца ще е 11 000лв Не съм особено склонен да се пазаря. Склонен съм да сваля ако я дам без единия комплект гуми и джанти Ако цената ви се вижда висока - сигурен съм, че има по-евтини автомобили, а може и да изчакате. Знаете точно кога би станала по-ниска. Ако междувременно някой е готов да даде това което съм поискал - ще отиде там. Така е честно и за вас и за мен и си спестяваме необходимостта от спекула и пазарлъци. А тъй като не съм търговец, за мен е важно и двете страни да останат удовлетворени 👍
  2. 3 точки
    Капков тест 1. 1) Масло – RAVENOL DXG 5W30. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 218 178км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1100км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 2%/98% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.01.2021г. до 14.03.2021г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около 88л газ и бензин(не знам). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ Капката е съхнала 24ч.30мин. 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,2л., несливаемия остатък не е източван. 12) Маслен филтър MAHLE OC617. 13) Въздушен KNECHT LX1562. 14) Доливане на масло няма-седи на макс . 15) Режим на използване тежък-къси преходи по 5км +извънградско по 20-30км. 16) Предишно масло-Последно микс(Petro SS+DXG 5W30), 3 смени с 5W30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км 17) Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi
  3. 3 точки
    Случайно виждам темата. Обратна връзка - 5г от уредбата "сборна формация" и 4г на КМЕто и двете работят без проблеми и не са посещавали сервиз, освен за филтри по веднъж. Поздрави и бъдете здрави!
  4. 2 точки
    Да, ако минава по 2540 км на година може и още 10 да издържи...
  5. 2 точки
    Капков тест 3 1. Petro-canada SS 5W20 Ilsac Gf-6,от lubrifilt. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-189300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 60/40 6.Средна скорост,около 30км/ч. 7.Сезон на експлоатация 03.12.2020 до 14.03.2021г. 8.Мото часове около 140 9.Изразходвано гориво 425л.газ и 50л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.3л. 11.Доливане няма,разход 2мм.на долу. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване средно тежък,към лек (зима...). 15.Предишно масло-Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката я докоснах,до офисната хартия. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло Смяната на цялото масло е извършена,само през щеката и гърловината на капака на клапаните. Картерната пробка,не е отвивана този път (а трябваше). TD_IM-7872E (2).pdf Да му дам ли шанс,още 2000км. или...? ESP-то е на ред,за лято 2021!
  6. 2 точки
    Не съм, но на предното Акорд 7 комби натягах задната, понеже натискаше слабо. Сваля се и се мести огънатата зона на телта (куката).
  7. 2 точки
    Сменяй колата. Корем, жена, кофраж и РЪЖДА, тръгнат ли СПИРАНЕ НЯМА. Виждал съм много мои познати да се борят с ръждата. Това спиране няма. Всяка година проблеми. Не си заслужава нервите. Двигател се сменя ама ръждясало купе....
  8. 1 точка
    Здравейте! Току що се регистрирах във форума и видях, че няма тема за това как да се инсталират приложения на таблета, с който са обурудвани някои от моделите на Honda. Пускам тази тема за тези, които се интересуват и желаят да направят малко по-функционален таблета на колата си. Имам Honda CRV Lifestyle 2016 и живея в Испания. От лятото на 2016 колегите от форумите в Испания намериха решение за инсталиране на приложения. Може да се инсталира кое да е приложение, което ви е необходимо. Аз лично имам инсталиран Sygic и работи перфектно, и още няколко приложения. Ето ви малко ръководство: 1- Ако някой си е актуализирал таблета, трябва да върне заводските настройки. 2- Сваляте си някакъв файл мениджър от сайта : www.apkpure.com . Аз си свалих ES File Explorer. Променяте му името на "HondaAppCenter_A1.apk" , записвате го на флашка, флашката поставяте в единия USB слот на колата. Намирате в приложенията на вашия таблет (кръгчето със 6 точки вътре), иконката за инсталиране (зеленото андроидче), стартирате и като ви покаже приложението от флашката го инсталирате. Задължително, за да инсталирате кое да е приложение, то трябва да е с име "HondaAppCenter_A1.apk". В последствие инсталираният вече файл мениджър, ще ви позволи да преименувате и инсталирате приложения, които може директно да си сваляте на таблета. 3 - Сваляте и инсталирате от този сайт: http://www.cmdroid.com/ (единствения недостатък е, че сайта е на португалски) ето това приложение: PERMISSIONS 1.1 S_Mike . То ще ви позволи в последствие да променяте настройките на инсталираните приложения, така че те да могат да функционират по време на движение. В този сайт има ръководства за инсталиране и задаване на настройките на приложенията, за да могат да работят по време на движение. Има и приложения, които могат да ви заинтересуват, но ако искате последните версии, сваляйте си ги от www.apkpure.com. За тези, които знаят испански, ето ви два линка на колегите от форума, където има много обяснения по темата: http://clubhondaspirit.com/foro/topic/135001-aplicaciones-para-honda-connect/page-1 http://clubhondaspirit.com/foro/topic/135225-dudas-faqs-honda-connect/page-1 Надявам се да съм бил полезен. Ако някой има някакви въпроси, с удоволствие ще му помогна. Поздрави.
  9. 1 точка
    @JHM Изкарай и Април, да минат студените дни, пък тогава го сменяй. Има още ресурс.
  10. 1 точка
    Здравейте, линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-hx7-5w-40.html Вид и количество : shell helix hx7 4 литра Стойност : 18×1,9675=36 лв Начин на плащане: превод с банков превод Получаване : с куриер
  11. 1 точка
    Сега разгледах схемата която имам и наистина е така, предпазител 15 захранва посочените вече 6 предпазителя като консуматорите след тях са доста. Колегата <Борислав Данов> може измервайки утечката да изкарва един по един от вторичните предпазители, след като се установи от коя верига "идва" белята да сподели и ще погледна какво точно захранва.
  12. 1 точка
    Най-вероятно е комутатор. Той прави подобни мизерии. Накрая въобще спира да пали.
  13. 1 точка
    Упс, не се усетих. Цена: 300 лв Телефон за контакт: 0883 55 99 73 От Пловдив съм, за предпочитане е да сте в района, защото не ми се занимава с куриери.
  14. 1 точка
    Не е задължително.Всъщност никой не е сравнявал проби в началото и края на източването.Предполага се ,че металните частици падат на дъното,ама те не са по 5 грама кубчета ,а мини стружки,които нямат маса да се отаят за кратко време..Не го мисли.СЛагай си ЕСП-то.
  15. 1 точка
    Казах ти ,че е тъпо...оня о-пръстен се сменя от време на време и се проверява отдушника на капачката за пайжини-факт.Не че аз го правя редовно, ама така е редно според книгите Понеже често мия двигатели,като ми прекъсва хич не го мисля ,а отварям капачката.
  16. 1 точка
    Здравейте, Линк : https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество : Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 1x4L + 1x1L Стойност на поръчката : (1*24.49 eur + 1*4.95 eur) *1,9675 = 58,00 лв. Начин на плащане : Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване : Лично в кв. Малинова долина
  17. 1 точка
    @Борислав Данов Не е нормално аларма да черпи толкова, независимо от датчика, който би трябвало да е обикновен ключ... Можеше докато мериш тези 300ма утечка да махнеш кабелите към датчика или към цялата аларма ако знаеш къде е и да видиш има ли промяна. Нормалната утечка от акумулатора при всичко изключено е около 30-50ма. Без схема нищо не може да се каже..., по твоето описание излиза, че от 15 са захранени още 6 бушона. Ако е така, е още по- лесно да се намери коя верига товари 15...
  18. 1 точка
    Здравейте, Имам досега едно впечатление от автокъщата, макар и не за Хонда. Преди две седмици с един приятел купихме от там едно Субару (в автокъщата за мое учудване имаше само тези 2 марки). Хората бяха доста отзивчиви, покарахме колата, отидохме до избран от нас сервиз. След като се върнахме във Варна(от там сме и двамата) я вкарахме в наш доверен сервиз и нямаше изненади. Генерално мога да кажа че впечатленията са ми добри. Предстой да ги посетя отново във връзка с една Хонда до края на тази седмица - ще пиша отново впечатления ако не е късно.
  19. 1 точка
    Аз съм с такава и 30К не е мръднала. При мен имаше чукане при натоварване на ремъка. Преди това бях сменил лагера на оригиналната ролка за тест, та нея си я запазих за всеки случай.
  20. 1 точка
    До 200 000км.,ще си изплатил колата!
  21. 1 точка
    Да колега, опис имаше....и уж при тях всичко е точно. Истината лъсна след като се демонтира ударената врата. На пръв поглед всичко си изглеждаше добре. Прага е покрит с черна пластмаса и отдолу не се вижда че е натиснат. Не знам как пластмасата е поела такъв удар и изобщо не и личеше. Амортисьорът също беше леко крив и на пръв поглед не се виждаше че е деформиран. А и със скорост 50-60 километра не се усещаше никакъв проблем. И само да уточня: джипа е перфектен и не съжалявам че го имам. Написаното по горе от мен беше за информация на колегите, които тепърва ще копуват от Америка и Канада. Не е задължително да им се случи същото, но е възможно да си купите кола за 4300$ и да ви излезе 50 000лв.
  22. 1 точка
    Плащането по банков път не дава никакви гаранции за нищо, а просто изкарва парите на бял свят и ги прави декларируеми. Търговците на автомобили трябва да плащат 10% данък общ доход и за това не искат преводи по банков път.
  23. 1 точка
    Като се надуе от вътре на вън колектора със въздух под налягане, какви стружки да влязат вътре?На мен целта ми е не да събирам стружките а да не влизат вътре в колектора!
  24. 1 точка
    Е, дойде време за финала... 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Ravenol SSV 0w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 410 410 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9600 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - около 37 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 08.12.2017 -30.06.2018; 9) Моточасове – около 260; 10) Изразходвано гориво - около 624 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (624 л./ 3.7 л.) = 169; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – 200+ мл. доливане заради поставянето на датчика за налягане на маслото (изтече масло от филтъра); 15) Други – работещ EGR; леко градско; кратка магистрала - 120-130 км/ч мах. скорост; последния месец и половина извънградското е увеличено с около 20 км (всеки ден навъртам 70 км, вместо 50 км), което вдига средната скорост и облекчава (осезаемо) като цяло режима на експлоатация. 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. За съжаление последната капка (тази на офисната хартия) се разля, което се отрази на визията й и може би донякъде на резултата - този път оставих капките в гаража да попият в хартията, тъй като валеше, и докато се върна след 15-20 мин. (подготвен за пренасянето им) проблемът вече бе налице . В тази връзка първата капка на филтърната хартия е по-меродавна за състоянието на маслото: Като цяло - маслото се представи отлично при моя режим на експлоатация. До последно моторът работеше тихо и се развърташе изключително леко. Трябва да призная, че съм приятно изненадан - браво на Равенол. Има още мъничко живот е него, но реших, че ще се презастраховам. Ядрото почва леко полеко да се размива. Вижда се и навлизането на замърсяването в зоната на дифузията. Завзета е около половината от зелената зона. По надолу ще видите и снимки на мотора - ЗАБРАНЕНИ ЗА ЛИЦА ПОД 18 Г., БЕЗ КАПАК НА ГЛАВАТА Е, ВИЖДАТ МУ СЕ ИНТИМНИТЕ ЧАСТИ! Моля модераторите да сложат червена точка 18+ . История: Маслото вече е сменено. Ето я и секцията 18+ : Направих снимките, тъй като отделих време и за реглаж на клапаните: 1. Моторът веднага след сваляне на капака на главата: 2. Капакът на главата: 3. Тук се чистим : 4. А ето и пример за това, колко масло остава в картера на главата - около 200 мл.: 5. А на следваща снимка съм добавил и изсмуканото със спринцовка от картера на мотора масло - около 300 мл.: Сумарно всичко (картер на глава + картер мотор) = около 500 мл. старо масло, което Ви остава всеки път в мотора при смяна. 6. Вече съм "заредил" Mobil 1 ESP 5w-30 + Honda OEM филтър (след много размисли оставих Amsoil филтъра за зимата). Еми… това е. Поздрави на всички!
  25. 0 точки
    Аа, на мен не ми пречи, нек се рекламират. То ако всичко дето летеше се ядеше ...
  26. 0 точки
    Някакво каре ме кани да гласувам на 4-ти 4-ти с бюлетина номер 4. Дали е заради червената тема на форума, или има и други нива на "случайните" съвпадения?
  27. 0 точки
    Аах, остави. И аз не бях в кондиция тогава и така реагирах по телефона, викам "ахах е не, то е още март". - Господине, първите две цифри показват седмицата ... - ...
  28. -1 точки
    FREEDOM ! Новодошъл в ЮАР бял, отишъл на кино. Отишъл на първия етаж и що да види - целият етаж пълен с негри. Седнал той на свободна седалка, а онзи до него: - Хей, ти май си нов? - Да. - Не виждаш ли, че тук всички сме негри, върви на втория етаж! Там са белите! Качил се той горе и седнал на свободно място. След време му се допикало. - Извинете, къде е тоалетната? - Ти май си нов? - Да. - Ами нали си на вторя етаж, върви се изпикай през балкона. Долу всички са негри! Послушал го той, и докато пикал се чуло: - Хеей! Ти май си нов? - Да. - Ами разтръскай го малко, не съм само аз негър тука!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...