Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/08/19 in all areas

  1. 1 point
    Да бях в апи за сбъркан номер .имаме молба за поправка за номера но дали ще стане един господ знае.на господата от апи трябва да се зададе въпроса заща на една кола човек може да си купи десет винетки ида му вземат парите като не му трябват,реално и системата просто да каже ,че вече има винетка.продавам винетки от 12 години ,но като тази година не имало.просто си мисля колко сгрешени номера има ,но хората не го знаят и при проверка ,нямаш винетка.те ти булка спасов ден.гласувайте за тези управляващи.
  2. 1 point
    бях много на зор и трябваше да ги дам а и не съм в страната
  3. 1 point
    Аз го разбрах случайно. Тръбата, която влиза в задното гърне беше много ръждясала и се откъсна (в движение, на един баир, който катерех на 1-ва). Колата в този момент се "отпуши" и литна. Иначе, запали и виж, колко силно духа. Пробвай на ниски и на високи обороти. Запуши изхода с ръка (и парцал ест.) и виж как надува на всички обороти, и дали има промяна в работата на двг.. Можеш да пробваш и с откачено задно гърне на място, и в движение, ама трябва да си сигурен, че няма да те линчуват съседите, или да те гепят ченгетата. п.п. Има вероятност и(или) средното гърне да е запушено, ама е по-малка.
  4. 0 points
    Здравейте, колеги! Пиша, за да ви дам информация относно сервизната програма за нашите Хонди. Благодарение на форума разбрах за това и след като проверих, се оказа, че моят автомобил подлежи на ремонт по нея. Използвайки контактната форма на Бултрако подадох данните за автомобила и собственика, и след няколко часа ми се обадиха за потвърждение и информация, как ще се развият нещата по подмяната. Миналата седмица ме информираха, че във фирмения сервиз на Ботевградско шосе /София/, където бях заявил услугата, са готови да извършат обслужването. Днес то се случи, без неприятни изненади, без отлагания, така, както ме информираха, че ще се случи. По кампанията бяха подменени пиропатроните на предните въздушни възглавници и шайбата на коляновия вал. Последната имаше видима нужда от това. В допълнение бяха подменени, по мое желание, и за моя сметка, разбира се, семерингът на коляновия вал /този към подменяната шайба/, маслата на скоростната кутия и задния диференциал, както и извършен ъпдейт на софтуера. В резултат най-вече на сменените шайба и масла изчезна един шум, който идваше откъм ролките на пистовия ремък, както и утихване на трансмисията. Не че последната е била като фуражомелка, но сега е друго. По отношение ъпдейта на софтуера мога да кажа, че явно има ефект. Двигателят работи дори и една идея "по-мазно", а по информацията от моментния разход - по-икономично. Та, лозето си иска мотиката, а колата обслужването. Обслужването бе в рамките на около 2 часа. За всичко извършено по ремонтите бях предварително информиран или пък ми бе искано съгласието, когато касаеше заплащане. Хората от приемната и сервиза бяха отзивчиви и любезни. Нямаше намръщени погледи или отговори от рода на "Аз с това не се занимавам - питай там, другите". Наблюдавайки през "аквариума" действията на сервизни механик ми бе спокойно, защото виждах, че той знае какво и как да го направи. Нямаше туткане, чудене, почесване, празни приказки или пък търсене на подходящ за дадена операция инструмент. Не правя реклама на Бултрако, но държа да споделя приятното впечатление, което оставиха в мен, от приемането на заявката ми, до предаването на ключовете на отремонтирания ми автомобил. Към Модераторите. Бях пред дилемата, в кой точно раздел да пиша тези редове и счетох, че повече касае сервизния ремонт на автомобила, отколкото сервиза. По ваша преценка, не бих имал нищо против да преместите поста. Поздрави, Моньо Монев
  5. 0 points
    знам по принцип как стават нещата,имаше и по лесен вариант за по 80лв на час,но докато я правят на мене ми трябваше дрруга кола и от сервиза ми даддоха друга,причините бяха много да го направя там...но живи и здрави да сме другото се печели
  6. 0 points
    Това с липсата на скорост на равно, еле па на баир, съм го играл с една друга моя кола, "нехонда". Задното гърне беше почти тотално запушено. Като го смених, тая кола като тръгна, няма спиране ...
  7. 0 points
    В крайна сметка купих Фай, външни накрайници и шарнири, отзиви после.
  8. 0 points
    Вчера разговарях с един голям фен на Голд Уинг, показа ми много неща, включително и как да го вдигам на централната стойка, то било много лесно, но като нямаше кой да ми каже... Научи ме, че този мотор се кара различно от останалите, управлява се повече с тяло, отколкото с кормилото. Явно имам още да се уча.
  9. 0 points
    Здравейте, Благодарение на колегата SSHHAFT, се сдобих с Леджънд 4 и аз! Вероятно е рано да се каже, но това е колата
  10. 0 points
    Смятаме ли го, винаги е стряскащо. Да уточня, не съм имал никакви проблеми с колата. Винаги съм я глезил, нови гуми, обслужва се стриктно. Всичко което се налага се прави без да се чудя. Това е списъка за последните 12 месеца. Реглаж на клапани с гарнитури 12341-RTA-000 PACKING, CYLINDER HEAD COVER 12342-PCX-004 SEAL, SPARK PLUG TUBE NOK Общо 99,00 Профилактика и почистване на предни ел. стъкла 128,00 Смяна филтри на газов клапан и преди рейката 35,00 Стенд, преден мост 18,00 ГТП 30,00 6x Genuine Honda Type-2 Blue Coolant - Pre-Mixed (1 Litre) 08CLA-G01-6S01 - 13.5лв. Общо 81,00 ОЕМ Hose, Feed, хидравличен маркуч Part No. 53713-SDA-A52 Honda PSF-S 1л С труд общо 281,00 2 пъти смяна масло и филтри Petronas Syntium 3000AV 5w40 5л (винаги ми остава от предни смени за това по 5л.) Маслен MANN W610/3 Купе Blueprint ADH22507 Въздушен Blueprint ADH22252 С труд общо за 2-те 180,00 Ремонт на кормилна рейка + труд Направа на дясна втулка и реглаж на рейка, сменен семеринг. Стед на преден мост Общо 178,00 Смяна долни шарнирни бортове от 2-те страни MOOG HOBJ10683 - 70,00 Сменен лагер на копресор климатик и труд 45,00 Смяна лагер и всички уплътнения на хидравлична помпа + труд 50,00 Секретни гайки втора употреба 08W42-S6A-600H- 40,00 Чистачки Valeo VFB60 и Valeo VFB40 18,00 Donate DVD iso images Honda Navi 2018 3.C0 - 30,62 Джанти 17ки 650лв. Продадени 16ки за 400лв. Крайна 250 4 x FULDA SPORTCONTROL 2 91Y FR 225/45 R17 - 127,60 на брой общо 510,43 Джанти с гумите и смяна - 785,43 Лепена на спукана гума, свалян, качване и баланс - 13,20 ГО - 233,00 Каско на една вноска - 758,46 Данък 2018г. 399,00 Винетка - 97,00 Тотал за годината 3461,30 лв Изминати 24059 км За да станат още по-стряскащи нещата, това е за целия период от както имам автомобила Изхарчени 15489,37 лв. Изминати 76.076 км Време около 4г и 9м Извод, карай си Опелчето баце и не се оплаквай За кво ни са тия Акордеони... еми щото ни кефят всеки път като се качим в тях
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×