Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.09.2023 in all areas
-
5 точкиВиждате една интересна снимка, на която е уловен момента, в който водолаз докосва с ръцете си едновременно Северна Америка и Европа . Това е възможно в Исландия, където може да се гмуркате в ледени води и да плувате между тектоничните плочи на двата континента. По света има много природни събития и явления, които привличат вниманието. Този конкретен феномен в Исландия обаче не е много известен. Мястото, където е възможно подобно събитие, е Националният парк Thingvellir, където е и езерото Thingvellir . В него се намира подводното ждрело Силфра, където има пукнатина, която разделя евразийската и североамериканската тектонични плочи.
-
5 точкиОсновният "неочакван" разход бе решението ми да се направи мотора. Като я купих - огледах го колкото може и реших "да карам така", ноо ... временно беше. Годинките и наливното 10 - 40 не прощават. После Фена го разкости (виждат се леглата в буталата на маслосъбирателните сегменти и лъзнатите биелни лагери) и каквото реши, го смени с каквото трябва. От тогава 9 месеца и 6000км не пипа грам масло, а малолитражка се "настъпва". Ако нещо се е прееб@ло, да е "родила" до сега. Аз само сложих "финален щтрих" на работата му.
-
3 точкиИ така – нова тема в тоз раздел. Отдавна се каня да го сторя, та днес (по случай годишнината), айде – хаирлия да е. Кръстихме колцата съчетано от имената на модела и на ползвателя и – малко заигравка и полисемантика. 😊 Берлинетата е далеч от реставрация, а и е без хидравлика на волана и климатик. Някак не върви да ги няма човек от този век. Точно преди година (13.09.2022) взех на синковеца Сивик 6 – хеч / префейс / ръчка / 1,4 – 75 коня. Той Сивик 7 не харесва, а баща му пачка за читава 8-ма ген бензин нямаше, та това бе варианта на който си „стиснахме ръцете“. Пиех си сутрешното кафе и зяпах в мобилето за колца на момчето, че скоро щеше да почне курсовете – да го подготвя малко. Видях тази, близко бе, пратих познат монтьор да я види. Каза че бива за парите си, взех синковеца и отидохме. Не ме очарова. Външно доста дреболии (охлузване / цепната задна броня „плитка” градушка + ръжда по задните вежди) но поне бе спретната вътре и без гнилоч отдолу. Пробвахме я (тримата с търговеца) извънградско – на втора си вдига 100 км/ч и не пушеше.Джамбазина смъкна цената на 2 бона и рече че купувам АГУ с малко кола – Боже, колко прав беше. L Вито каза че му харесва модела, но за конкретната не може да изрази мнение, щот не разбира. Реших да я вземем, пък каквото излезе, ще се прави. Минахме оценка, договорът бе готов при нотариуса, взел / дал и имахме „нова” Хонда в семейството. Получих тел-а на собственика и се чухме. Каза че е италианка, карана от майка му предимно извънградско (ежедневно, от село до Враца и обратно), и че е обслужвана последно на 400000 км – нови ремъци, ролки, водна помпа. Харчела около 1 литър масло (Шел 10-40) на 10К, но че клапани не са регулирани – били хидравлични. Реших че няма какво повече да го питам. J Идеята бе да потренира момчето на полигона, а иначе ще служи за градска „евридейка” на фемилито и пътем ще я постегна, докато вземе книжка. Някой ме бе питал дали ще се превръща в проект. Не, колата няма да се тунингова, но ще си е проект по възраждането и. Почнах с профилактика (проверка клапани), па да и свиквам и да откривам нередности, но с дребни седмични суми, нещата някак вървяха и я „вкарах в пътя”. На майтап си пишех хронологично какво влагам, докато не теглих чертата. L Що ли ми трябваше! Колата 2000лв + 90 оценка + 60 нотариус + регистрация в КАТ 20лв (запазих номерата) ГО / ГТП и годишна винетка си имаше. Общо 2170лв / 1997-ма родом, на 406600 км. Нов акумулатор + планка и шпилки за него 125лв Крушки Н4 + нови керамични клеми за тях 47лв Пера за чистачките – „бананки” Митотойо 9лв Нова генерация тръби, задно и средно гърне + резонатор в стил катализатор 334лв Баланс летни гуми + капачки Н и втулки 40лв Полиране фарове 40лв Тест – живи данни на АГУ 30лв Нови ОЕ свещи (от приятел) 20лв Здрава жабка + тапицерия за нея и джобовете на вратите 35лв Ремонт аудио окабеляване под таблото 60лв Тук 740лв Маншони рейка 2х17 + ляв вътрешен накрайник 31,50 59,50лв Тампони долни А рамена към купето 2 предни х 14 + 2 задни х 14,90 57,80лв Втулки горни А носачи 4 х 17 68лв Тампони задни надлъжни носачи 2 х 29 58лв Стенд преден / заден мост 45лв Труд по окачването 240лв Тук 528,30лв ДОТ-4 спирачки и съединител + смяна 65лв Масло МТF 2L + PSF 1L (подарък) от Бранко 56лв Рециклиране стартер 40лв Зимен сет гуми / стоманени джанти / тасове + шкурки и спрейове 195лв Тук 356лв До тук - общо разходи 1624,30лв Направих 1 извънградско 400 км, да видя как се държи на скорост. Емии – немощна е, но добрата новина бе 25 литра газ за прехода, а лошата - около 0.2 л масло. Като я купих, аспуха бе чист (по джамбазски), после почерня, но не пушеше, да я вземат мътните. Свещите черни, но компресия равномерна и в допуска. Гледах в цилиндрите с ендослоп - няма деруги, а хонингът е отчетлив. Реших че ще доливаме. На такваз четвърт вековна кола не си струва да се прави ремонт. Последваха още 2 извънградски хилядарки с общо 1 литър разход. Последното пътуване до Сандански и Попина Лъка над него, обаче ме размисли, а и не обичам нещо да не е в ред. Над града – баир 12 км, на 3-та /2-ра, а по завоите и 1-ва – стръмно. Надолу слизам на „моторна спирачка и обяснявам на момчето защо се ползва. Долу като подадох газ иии… , отзад стана димна завеса. L Пътем се отбихме при Фена в Дупница, изслуша ме и рече „Моторчето е ЧУК. Просто му трябва основен ремонт. Ако решиш, ще те вмъкна в графика си за тая година”. Прибрах се и 2 дена размишлявах. Калкулатора показа че основен ремонт спрямо доливане, ще се избие за 200 000 км. Викам си, „Бе кой ще я кара толкова”, но пък е много удачна за неглеже студентска колца, а ако синковеца не я следи ... Речено – сторено. Началото на декември я закарах на Ванката и му рекох – „Каквото нередно в мотора и периферията видиш пътем – сменяй”. Разкости я, каза че цилиндрите са в допуска (само хонинг), та мотора не е свалял, а само отворен отгоре и отдолу. Щял да изкара още доста хилядарки. 1000 км разработка (половината до 3000 об/мин и само на бензин) с 0.0 л разход. После ново масло Шел 5W-40, с което и сега няма разход – генерацията чиста. Сивикът бе на 410000 и почва втори живот. Сега е на 415000 и си е все така. 😊 Ремонта ДВГ при Фена Гумички клапани - ОЕ 198лв Сегменти - Т.Р 140лв Биелни лагери - NDC 46лв Гарнитура картер - Ajusa 36лв Гарнитура глава – Elring 58лв Семеринг разпред вал – OE 19лв Комплект гарнитури капак – Elring 36лв Гарнитура всмукател – Ajusa 18лв Шлайф + мивка 60лв Ревизия глава 180лв Масло за разработка 50лв Воден радиатор 120лв Термостат ТАМА 32лв Ролка обтяжна климатик 48лв Семеринг избирач на ск. кутия 15лв Антифриз – HEPU 30лв Бензин А 95 20лв За частите ДВГ 841 + допълнителните 265 + труд 654 = тотал ремонт при Фена 1760лв До тук 3384,30лв ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ДВГ Масло след разработката Shell HELIX ultra 5W-40 5L 72 + смяна 97лв Маслен и въздушен MANN филтри ДВГ 26,80лв Щанги за скоростите от ударена кола - на малко км, но без луфтове 30лв Газови опори задната врата от морга, но работещи 20лв Спойлер задна врата от морга – черен 30лв Нови дюзи и филтри на газовата 140лв Изтегляне на едрите кривини по купето с технология за градушка 120лв Гумички за педалите 14лв Сваляне и слагане на гумите от алуминиевите 14-ки + нови вентили и баланс 65лв Фолио за облепване на джантите + плотер 20лв Преден ЛИП 60лв Задна броня 80лв Лява предна седалка от донор заради облегалката и 40лв Ляв сенник и патрон / вътрешно огледало, капачка за масло ДВГ - общо 40лв 5.05.23 Смяна бутилката на газта с Атикер 31л 160 лв + 160лв труд за преправяне + 40лв реглаж и нова карта на газовата 360лв Регистрация на бутилката на ГТП 45лв Пасване и смяна патрон шоф врата + нарязване 2 нови ключа с нов чип в единия 100лв Кърпене задни вежди + кит и филер / напасване брони от приятел. Платени материали 50лв Боядисване с подготовката на 2-та задни панела + 3-тата врата и задната броня 400лв Течен парафин на спрей – за кухините по врати, прагове и други места – 2 бр 26лв K-FLEX шумоизолация – 6мм гумиран слой с лепило и алуминиево фолио 6х1,5м 167,30лв 2 вида вата (по 2 квадрата) към шумоизолацията (22лв) + 1 л. BODY 910 – общо 39лв Десен пластмасов праг и капачки за задните кори в багажника 30лв Проверка и зареждане климатика с фреон 50лв Профилактика на механиката в предните врати и ел. инсталацията на лявата (не работеше говорителят и огледалото) + крушки по осветлението на таблото 65лв Нови задни говорители + монтаж и нови кабели / клеми за 4-те говорителя 100лв Крушки Н4 Osram H4 Night Breaker +200% 60/55W 12V P43T, 2 броя 50лв DRL модул за дългите 16,90лв Различни диодни крушки за плафон / предни габарити / заден ход 18лв Полиране на задните блок стопове 20лв Нови гумени стелки 25лв Тотал общо разходи след покупката (без куриерски) - 5704,30лв. Сигурно има още някоя невписана дреболия, ама здраве да е – кой и задиря, а и си стана „хоби кар“. Кофти е че толко пари отидоха, но не съжалявам че съм ги вложил, а и в рамките на година време не съм ги усетил драматично, с изключение на предколедният ДВГ ремонт. Таа, до тук около 7,7 бона, за кола на ¼ век, но технически вече е ОК и „сток”. Изкарала е 5 петилетки, ще го вози още 5 студентски години. Той си я харесва, а и друга да си вземе, тази щял да си запази. Караме я с момчето – кефи ни „старата школа” и аналоговото усещане. Пътем я шумоизолирах в голяма степен (и има ефект). Правих и други подобрения - някои са споменавани из форума, други не, но като цяло, описаното тук е просто да се има представа колко излиза стягането на колца купена за без пари. Така или иначе стойността и за мен и момчето е над цената и в момента, та „разрошихме гаргата“. 😊 Разумът угнетява чувствата, но чувствата освобождават разума! А силата е в мечтите и те дават крила. Само упоритост в следването им трябва.
-
2 точкиНе е, то си и личи. Тогава нямах прилично снимащ "смарт", та ползвах 2 кила Канон. Акорд 7 комби след Б колонките е различна кола от Акорд 7 седан - това му е предимството - различна конструкция на купе и окачване, както и + 50 мм колесна база. Мисля че първо е направено то, а после са опростили всичко за седан 7. Акорд 8 комби е кардинален маркетинг - еднакво дъно и окачване и само друг покрив. За мен ( не ангажирам с мнението си), това е 4-врат хечбек. Да, по-модерен и красив е, нооо нефункционален, а когато искаш да превозиш нещо като за комби - пцуеш съдбата и приемаш статуквото. Не ме разбирай погрешно, не плюя 8-цата. Това да си купя 7-ма ген с бюджет за 8-ма си е "лично мое извращение", ама комби с размер на Ледженд и багажник на седан ми бе неприемливо. Не са ме "улучили" маркетолозите, но и те са имали цели - требе да се продава и Це еР Ве.
-
2 точкиТака взех Сивика, а скоро ще покажа и актуалната визия на CIVITO.
-
1 точкаИ аз съм сравнително отскоро със сивата Yuasa. Старата черна една вечер каза "сори, ама приключих", добре че бях близо до нас та се прибрах на собствен ход. https://t-auto.bg/продукт-9349405-производител-yuasa-стартов-акумулатор-ybx5057.html Спряха да ми горят крушките на фаровете, даже една грешка в SRS модула, която се появяваше от време на време утихна.
-
1 точкаАз като потърпевш, псувам много често колко смешен е багажникът на 8ма комби - но това го разбрах късно, а и жената каза абсурд на 7ма комби (до някъде я разбирам ) . Но то да беше само багажника, заради аеродинамиката, таванът над задните седалки е доста скосен, аз слагам 2 детски столчета, но и заради ергономичните седалки, по средата няма почти никакво място. Та да определено, нещо е доста сбъркано с тази кола, или по-скоро това е хечбек отколкото комби. Иначе за останалото, наистина мисля че е супер автомбил и много надежден. Аз залагам на 2лт R20, казвал съм го и преди, това за мен е по-добрият и по- надежден двигател. Иначе К24, ако е на малко км ок, но повечето хапват масло, като сложиш и газ, след 100К км може и да е за основен ремонт (говоря за 8ма). Но дотогава ще си го избил, та изборът е личен..
-
1 точкаЗвънкай, когато решиш
-
1 точка
-
1 точкаЗа това предпочетох 25 годишна, пред малолетна - да ме не съдят строго дом. Иначе мен лично 8-мака също ми харесва, а и съм пробвал. Знам му недъзите и за мен естествено е по-добра кола, но факторите са комплексни, а и не знаех че ще поАрча толко. Както и да е - не съжалявам, а и арченето не е приключило - остана "черешката на тортата".
-
1 точка@dandilov, тук не съм много съгласен При 8-ма по окачването нещата са прости като "талпа". Тя затова вози толкова меко, че чак разбива камъни в бъбреците. Да не говорим, че френд с дизелова такава каза, че Type R возел по-меко от неговата а R-a вози като щайга. Тази кола няма какво да и се строши по окачването толкова а части има много и навсякъде. По мотора, освен ако не вземе някоя на 500 000км и нагоре, няма да прави почти нищо. Казвам почти, защото си има недъзите като компресор климатик, някое друго реле или датчик но е далеч от 5000лв за ремонт освен ако не е умряла още в чужбина. Тази противоречива генерация на Сивик с номер 8 е бая здрава но за сметка на това адски дървена кола.
-
1 точкаАко беше купил 8-ма, пак щяха да са наложителни същите ремонти. Та сметнете тогава колко щеше да излезе общата сума...
-
1 точкаБлагодаря на Ceco_accord за подробния му и йзчерпателен отговор - ще се възползвам максимално от получения отговор. Цецо - ако аз мога да помогна с нещо - за съжаление в темата автомобили, освен за марката и модела Голф 4, бензин, 1,6, 16V, 77 kw, 105 к.с., не мога да помогна, но в правото мога и претендирам че съм много добър - за 17 години опит в цялата страна и като казуси и практика. Ако не аз, то колегите ми също - не съм вездесъщ във всичко. Лек ден пожелавам. На модератора отговорих на лично. Мисля, че подобаващо и аргументирано.
-
1 точка
-
1 точкаКолеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
-
1 точкаТова кое колко струва е от многото "зависи". Виждал съм човек да дава луди пари за селска къща пълна съборетина на която лично аз не бих се и изплюл но за него беше мерак от доста време видях и как вкара два пъти повече да я направи във вид който той желае, та всеки си знае и преценява да не взимам мнение. Обаче какво впечатление прави това, как хора които нямат и не ползват такав кола как професионално се изказват само, човек ще си помисли, че току що са слезнали от нея. По някога форума е не само технически полезен но на моменти е доста забавно разтоварващ. До колегата пуснал темата бих го посъветвал да не слуша никой а да се свържи с колега който има такава поне от две години и да си направят едно приятелско рандеву да си поговорят кое какво и тогава да си реши. Иначе багажника е малко не удобен заради задните високоговорители които леко стърчат и малко пречат на нещо едро габаритно но ако багажа е на сакове или чанти може да се ползва напълна адекватно както другите комбита тоест доволно. размера на багажника го измерват с кутии а не с рулетка и това дава много погрешна престава кой колко събира, аз лично се нервя най вече, че четери гуми не могат да влязат прави една до друга защото точно задните музикални колонки пречат и не стигат пет сантиметра странично.Мога да споделя и аз нещо в кюпа: сега ако ми звънне приятел и ми каже, че трябва да отидем до САХАРА да вземем нещо и да се приберем веднаг щях да се съглася зашото в гаража има такава кола която ще свърши работа. Иначе до сега одавна да съм и бил камшика и без това нямам време за нея и почти не се кара.
-
1 точкаЗа Акорд 8 (какъвто и да е) е странно да се дават повече от 15 - 16 бона, при положение че за тез пари има 15-16 годишни Ледженди, дето ще ни надживеят и нямат допирни точки с Акорда, освен емблемата. Това реших аз след 7-мия си Акорд комби (е те тава е багажник) и от 3 г си карам Легена без драма. Редки са, защото основното опасение е че ако нещо - части скъпи и с чакане, но и 2-те не са толкова верни, колкото "на страхът очите са големи".
-
1 точкаКарето бе сменено и тресеното при скорост 100-120км изчезна! Друго което усетих е по гладко набиране и промяна в ускорението. Диагностициране 200 лв., което включва сваляне на двете вътрешни карета. Новото каре е 690 лв. Подмяната му е 100 лв. Проблема бе решен за 990 лв. в Ю БИ КО.
-
1 точкаИнтелигентността не е това което можеш и знаеш, а това което правиш, когато не знаеш. Жан Пиаже
-
1 точкаПървом - добре дошъл и адмирации за избора ма модел. Относно избора обаче ще трябва да си помислиш все пак за приоритети: Бензин / дизел - ръчка / автоматик комби / седан? Това е не само според тип и периметър на ползване, а и спрямо стил на езда. Относно бюджета - разтегливо понятие е и вероятно цифрата е по-скоро психологическа, а вероятно без вкл. пари за регистрация и обслужване? Иначе - "на око" 16 хилки могат да стигнат за 8-ма генерация - автоматик, НО ДИЗЕЛ 2.2. Това не е лош вариант щом редовно ще е градско и ежеседмично аутобанно. При късмет дори може да е фейслифт версията. За бензинките искат + хилядарки, а фейса ценово е "напрАо в космоса", но като има кой да даде, има и кой да вземе. Те (2.0 и 2.4) също си имат предимства и живостта на ВиТЕК-а - ако ти е важно "да те прави жив" сегиз-тогиз, както и са по-непретенциозни към горивата, а стават и на газ. Дали ще е ръчка или автомат - ти решаваш. И 2-те кутии са здрави, а автомата е по-лежерен, както и пазещ мотора. На пазара има от всичко, както и във всякакво състояние. Ако се опасяваш от "котка в чувал" - търси регистриран и каран 1-2 години в БГ. За това време, ако е имало нещо да "изскача", вероятно е оправено. Ако не ти се играе на рулетка, огледай се в града - харесай си някой чудесно изглеждащ Акорд и дай на собственика му достатъчно пари, така че утре колата да е твоя. ХУморът е част от фолклора. Ако не дърчиш на помпозността на 8-мицата, помисли за 7-ма генерация 2.4 автомат. За тоя бюджет ще е най-доброто на пазара (и отвъд него), а и е от "стария материал". Лесно е да направиш каквото трябва. Трудното е да решиш какво трябва да направиш. Таа, ще ти трябва все пак време да почетеш / помислиш, а чак после да дириш кола. Добре е и да идеш на няколко огледа с тест драйв, просто да придобиеш конкретика и да трупаш опит в нюансите дори на еднакъв модел, но различни екземпляри. Успех в размислите и страстите, и късмет с колата - като с жената!
-
1 точкаС този бюджет... или 2.0 бензин или 2.2 дизел. Трудно ще намериш 2.4 в добро състояние за 16000лв
-
1 точкаСлед 1000 км и макс 140 км/ч, впечатленията са за По-бързо палене По-добра динамика Металическият звук след 6000 оборота вече го няма. Разход, леко надолу.
-
1 точкаНа мене ми добави точно 52 кс и 80 НМ, както е по рекламата. Доказано е с дино тест вчера. Ще видим още съм пресен, но температурата си е в норма, другото не знам. Дунев е пържи градско, аз извънградско.
-
1 точкаВъзможно е, но пак ми се струва необоснована разликата в цената. А колегата май го интересува основно багажника😀 В такъв случай бих взел фейсово комби седмица 2.4.
-
1 точкаСамо онзи който не гребе, има време да клати лодката. Жан Пол Сартр
-
1 точкаРепутацията е това което хората знаят за теб, а честта е това което ти знаеш за себе си. Японска мъдрост
-
1 точкаГолемите мъже помагат. Гледат весело, гледат си семействата и като пийнат пеят и танцуват. Големите мъже управляват света, пишат книги, плачат за страданията на други хора, обичат и се борят с вяра в сърцето си. Големите мъже винаги са обичани. Те не псуват света, а го променят. Не са тарикати, а работяги. Всички хубави неща, включително и автомобилите се създават от такива мъже. Жалкото е, че едни други карат тези автомобили, все едно те са ги създали. Бездарни, напомпани, еуфорично скучаещи муцуни, гледащи накриво и мразейки... Не ставайте такива, момчета Камен Донев Велик Българин
-
1 точкаВземай Яссата и не му мисли. Клемите могат да се бутнат внимателно и да се оправи стягането,но си трябва ръка. Прекалиш ли чупят се.
-
1 точкаМалко цени за оригинали: Гарнитура глава - 206.50 Гарнитура капак клапани - 208.75 Изпускателен разпределителен вал - 1356 Верига - 463.26 Обтегач - 281.68 Банан 1 - 222.34 Банан 2 - 204.85 Банан горен - 84.90 ЗК разпредел вал - 222.34 ЗК колянов вал - 523.67 За маслената помпа имало още една верига Верига - 165.44 Банан 1 - 225 Банан 2 - 40 ЗК 1 - 50.36 ЗК 2 - 240.43 Филтри Филтър vtec - 23 Филтър цедка - 17 Тотал към 4500 лв. Искам да са нови и оригинални, но с тези цени за "консумативи" ще се търси друг вариант.
-
1 точка0.1 л на 1000 км при основно извънградско (с магистрала) и "сеч" на който ми пречи. Предимно между 2000-3000 об/мин и 5000-7000 коги требе.
-
1 точкаКолкото повече я караш във витека толкова повече гори масло! За 10-12 хиляди до 2литра е нормално,но не повече и пак казвам караш ли я в обороти близо до червеното лапа и масло и бензин яко.
-
1 точкаКолега щом имаш вазможност зимаи я тази кола е страхотна и е мечта на повечето от нас в този форум ,които за сажаление не можем да си позволим да подаржаме кола от този клас.Ако имах вариант ваобще не бих се замислил да си взема , но имаи в предвит че проблема не е да я купиш а да и сипваш гориво после там е голямия проблем.Частите не са толкова голям проблем защото хондите са си здрави и при добра подражка много даржат
-
1 точкаКолата е наистина уникална! Бях писал и в друга тема, мой приятел си взе такава от Италия с монтирана газова уредба. Много е доволен, защото разхода на газ е почти като този на бензин. Във вървенето също не се забелязва съществена разлика. Преди 1-2 месеца я обслужи в Бултрако Пловдив: масла, филтри и преглед за под 300 лева /имаше кампания и консумативите бяха с отстъпка, иначе е малко над 300/. Толкова излиза и обслужването на Акорд 7 2.0 бензим.Много е важно да се знаят от кандидат-купувачи на такъв автомобил следните неща:1.Задължително пълна застраховка! Ще спомена само две неща, които без застраховка разоряват: при лек удар на предната броня може да се отвори предния капак /има активна защита за пешеходци/. Системата струва около 8000 лева и застрахователите изпадат в шок!!!/>/>/>/>При малко по-сериозен натиск отпред може да се засегне маската и по-специално емблемата! Голям проблем, защото струва 5-6 хилядарки!!!/>/>/>/> Е, не самата емблема, а радара за спазване на дистанция и асистента за спиране, който е вътре!!!/>/>/>/>2.Тъй като колата е с постоянно разпределяне на въртящия момент между четирите колела, има 5 хидравлини съединителя. Мисля че на 20 000 км им се сменя маслото, до колкото знам около 800 лева в Бултрако.3.Ако системите /навигация и блутут/ са настроени на италиански, без да се назубрят командите за превключване на езика, не може да се смени на друг, например английски. Това е един недостатък на колата, че няма дублиране на първичните настройки с копчета, а само с гласови команди. След половин ден борба успяхме да се справим, но се чуствахме така:http://www.youtube.com/watch?v=G2Y0oqZOyl0Само борд компютъра езика май се настройваше от бутоните на волана като на Акорда.Като изключим тези неща, колата е пълна с всякакви екстри, дори има осветление на дръжките на вратите от вън!Като клас е сравнима с А8, седма серия на БМВ и S класата на Мерцедес, дори немците си го казват:http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT1863_Honda_Legend_35_V6_Automatik/Honda_Legend_35_V6_Automatik.pdfКато размер е по-къса с десетина сантиметра от високия клас, но е по-голяма от средния. А като екстри и е конкуренция само високия клас!
-
1 точкаЛеджънда е много по-добре конструиран от А8, обаче в интерес на истината Аудито с 4.2 340к.с върви с разлика до 100 повече от секунда.М/у другото Леджънд е в класа на А6
-
1 точка20 на газ твърдо.Поддръжката е съизмерима с подръжката на А8,но несе троши толкова често.За комфорта не мога да говоря ,щото не съм собственик,но си има всичко без теглич Поддържам румънска такава,че при тех е много скъпо.Пътищата са им като нашите,даже като софиййските.Като я тествам градско се насирам от кеф.Карал съм и S8.4,2.Ускорението е същото.
-
1 точкаКолега,Колата е 295 к.с, ако ще я вземаш колата карай я пак и се вслушай да няма леко потропване от рейката.Разход нормално каране в София 15-18 бензин на газ отиваш с 1,5л нагореРазход извънградско 10-12л/100кмОбслужването масла,филтри е като на Акорд. (или 1-дна идея по-скъпо)Обикновено нямат парктроник.
-
1 точкаНе е джип а за ауди не искам и да чувам :)/>Ставаме двама :D/> Предницата на Леджънд също е с многоточково окачване с алуминиеви носачи, но за разлика от Аудито е направена кадърно.По отношение на надеждност двете марки са абсолютно несравними.Щом не искаш да чуваш повече за марката от подписа ти значи вече си разбрал, че това не е кола, а средство на концерна майка за печалба от резервни части.
-
1 точкаТука в форума и не само могат да се поръчат всякакви оригинални части за колата на доста прилични цени.Знам какво ще те насочи .... http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=87040 прочети тук какви са разходите по доставките и виж цените тук http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=23416,23417&cmodnamepc=LEGEND&xcardr=4&dmodyr=2007&carea=KE&ctrsmtyp=5AT&xgrade=LEGEND на самите части консумативи и всичко по колата.Копираш парт номера на всяка част и слагаш тук http://www.hondapartsnow.com/Ориентировъчно погледнах ангренажа го дават 45 долара. от там нататък си провери всичко и прибави доставката всичко е описано в първият линк.Колата е уникална...
-
1 точкаМного хубав автомобил. Ако е в перфектно състояние взимай. Части се намират. И аз съм с рядък автомобил и с поръчки се оправят нещата, като и си сигурен какво купуваш. Проблем е, да речем, ако закъсаш на пътя ама това не би ме отказало
-
1 точкаКолега, какво да ти кажа много ми допада този автомобил. Колата днес я карах в перфектно състояние, няма да тропа да хлопа, много екстри всички за модела, но ме интересува, какво значи много скъпо за едни 10 лв. е много за други 1000 лв. е малко ориентирай ме примерно: Накладки, ходова част, масла филтри и най- важно колко харчи. Аз по принцип обичам да карам коли, които не са много често срещани и все пак това е индивидуалност. Колата е 4х4 което е много добре. Не е джип а за ауди не искам и да чувам Не познавам никои, които да кара такава и за това се обръщам към Вас в този форум Благодаря предварително
-
1 точкаМного здрава кола,може би една от най-здравите,но екзотика винаги се поддържа трудно.Като изключиш общите консумативи останалото си е проблем.Ако споделиш защо я искаш и какво очакваш от нея ,ще допълня съвета си...
-
0 точкиНе знам дали търсиш кола или клиенти, но ако е първото, то се бръкни за повече и вземи нещо по-ново. 16к за адвокат са джобни пари. Отделно за тези пари няма да вземеш нищо читаво от този модел, без риск да висиш по сервизите. Някак си несериозно ми звучиш, кадърните и успешни лойъри карат последни модели баварци и мерджани, а ти хондичка за 16к. търсиш.
-
0 точкиЕдин добре облечен господин отива на нудистки плаж. Като го видели нудистите веднага наскачали и започнали да го питат защо се появява там с дрехи, а той най безцеремонно им отговаря: - Защото съм извратеняк!
-
0 точки
-
-1 точкиденем в колата и подобни някакви такива....впрочем мешена скара ми е музиката
-
-1 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00