Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.08.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Смених си първата ламбда. Нямаше "грешка", но напоследък се мръщеше и вдигна разхода. На ГТП-то, стойностите бяха на ръба за по-ниската еко категория и реших да я прегледам с диагностиката. Наложи се флекса да играе и резбата да пооправя, но вече съм съм с нова Denso сонда за 160лв.(с отстъпката).
  2. 2 точки
    Москва - Лондон - 2887км. Лондон - Москва - 2887км. Земя - Луна - 384 400км. Луна - Земя - 384 400км. Понеделник - Петък - 5 дни. Петък - Понеделник - 2 дни. НЕЩО ТУК, ЯВНО НЕ Е НАРЕД!!!
  3. 2 точки
    Монтирахме и другото огледало + малко полиране на няколко места. Китайчето е високо качество с подгрев и прибиране както е и ОЕ огледалото. Доволно се получи та вече Сивика свива и 2-те ушета. Комплекта дойде с всичко - дори мигач имаше вътре.
  4. 2 точки
    Последните 2 седмици: Рециклиране на хидравлична помпа Рециклиране на стартер с почистване на колектора.
  5. 1 точка
    @ceco_accord Има малка разлика. Започва да заформя дифузната зона с леки замърсявания. Все още няма ясно обособено ядро, поради недостатъчно количество тежки замърсявания. Карай нататък и се замисли за смяна към 6000 км. Не заради друго, а понеже ти е първото по-продължително използвано масло след ремонта. Да изхвърлиш с него каквото е обрало. Иначе маслото изглежда о.к.
  6. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-40 1x4L + 1x1L Стойност на поръчката: ( €29.45 + €8.60 ) *2.15=81.80лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не
  7. 1 точка
    При RDX фейслифта 2016-2018 стъклата на мигачите са бели и там няма проблем. Слага се жълта крушка и готово. Преди фейслифта стъклата са червени. Аз сложих ЛЕД крушки с много силна жълта светлина и така преминавайки през червената бленда стават жълти. Предпочетох този вариан защото ми казаха, че от КАТ имат право да ми спрат колато от движение заради червени мигачи. На канала при регистрацията ги погледнаха и нямаше заяждания.
  8. 1 точка
    А коя лампа всъщност светна? Снимка ще ти помогне за посока на разсъждение. Буксата е под жабката (в краката на предният пасажер), или скрита зад пластмасовия вертикален панел пред дясната врата.
  9. 1 точка
    Някаква аларма.някаква грешка.диагностика може да се прави.Намери темите в форума.има много.четене на грешки.
  10. 1 точка
    За Канада няма изискване какъв цвят са мигачите и затова там има и от двата вида. Не знам дали това важи за Акурата обаче. Може да ги правят само с червени. Моят Пилот беше с червени, оправих ги и на канала даже не ми ги провериха.
  11. 1 точка
    @ceco_accord, а вътрешните накрайници? На 8-мата сега съм подготвил 2-та външни и 2-та вътрешни. Сменям всичко да знам, че няма драма. При UK-а 6-та, вътрешните са на рейката. При 6-та японка ( при теб ) са отделни, вземи някакви - TRW, CTR и ги смени, под 100лв са 4-те и да не ги мислиш.
  12. 1 точка
    Синковеца ударил 6-тица (от Хипо-то) с фиш от 5 лева. Тез колички стават ми все по-миниатюрни - вече с очила требе да ги гледам.
  13. 1 точка
    Кураж брате! Ще се проясни и оправи. И моят Сивушко нещо потропва, ама никой още не е категоричен. Рейка и тампони торсион не съм пипал - другото по преднацата е ново и пак тропва на остри дупки. Чувам го долу в пода и пред педалите, сменен е и левият накрайник. Теч няма, но подозирам луфт в "гребена", ама не ми се натяга гайката. Някой ден ще го намеря.
  14. 1 точка
    И по добре да не светва тази за маслото.
  15. 1 точка
    Не си спомнян, но дали не е откъм багажника? А не са ли светодиоди...?
  16. 1 точка
    И 2-те коли ме кефят еднакво - всяка по различен начин. Това което дава Сивата кофичка на 100, от Легена мога да го получа отвъд 200, ама скъпи са снимките от КАТ. А младежът споделя че от втората му липсва само вентилацията на седалките. Другото му било достатъчно - аскет нещо си пада. Трябва да питам някой жичкажия, дали може да му сложи кикдаун бутон под педала на газта и да го върже към климатика, та да го спира временно (на пауза) при газ до ламарината. Те тогава би бил оптимално щастлив.
  17. 1 точка
    По стечение на обстоятелствата, съм пак на унгарската магистрала Тата- KFC паркинга.... Преди малко дойде до мен един колега( немец със сръбски корени) с ново BMW от отсрещната лента, и ми сподели с носталгия,че е карал 350К без един проблем едно FR-V 1,7 ...Пък и да ме поздрави за избора... Искал да убеди порасналите си деца да си вземат Хонда, но не успял....! Даже го погали отгоре моето FR-V...
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    @Бай Иван с трактора Не се изключва, винаги когато си на темпомат работи. Това Японеца го е направил от съображения за сигурност, да не би случайно да го изключиш и да забравиш, а пък да си мислиш, че е активен и настигайки предния автомобил не предприемайки мерки за намаляване на скоростта да го ботурясаш.
  20. 1 точка
    Сивушко е на 26 лазарника и с ентусиазъм става все по-добре. Малко арт раета.
  21. 1 точка
    Черният цвят+кожа лятото не е много яко
  22. 1 точка
  23. 1 точка
  24. 1 точка
    И още две бивши изнамерих Сивик 8 Тайп Р и Црв 2
  25. 1 точка
    Стара моя любов Бяха близнаци с на Стамен (Boss Hogg) рекса.
  26. 1 точка
    Еех и аз бих искал да имам и други, ама ... не се продава. Само го стопанисвах, докато се реновираше. Боже, тва вървеше "за страх" (а беше с малкия мотор) и отскачаше от асфалта, като топка. Радвам се че повозих синковеца с него - да знае кво е култов автомобил.
  27. 1 точка
    Да, съвсем истински Сивка 4 е ВТ, а прелюда е с Н22А мотор 4ws , 7г е истински Тайп р с компресор Ротрекс и доста кончета под капака. Имал съм още интересни хонди, като Дел Сол вти, Црх 2, Сивик 5, Сивик 8 Тайп Р, Прелюд 2-ген. Две црв-та …. Вероятно ще пропусна нещо Луд човек…..
  28. 1 точка
    Началото, Февруари/2004-та: Първата ми Ronda - Rover 416i saloon, a.k.a. Honda Civic 6th gen "англичанка". Първата на съпругата ми: Дъщеря ни беше "износена" в тази кола. След раждането 5-ичката беше сменена с по-голям детевоз, пак Ронда - Rover 416sLi auto hatchback. За съжаление нямам снимка на колата. Една примерна от net-a Аз вече бях с втората си Ронда, този път дизел - Rover 420SDi saloon: След това - първото ми RD1, JDM: После: Второто ми RD1 JDM, 9-ката на съпругата ми и Акорда на бра'чеда. И пак: Третото ми CR-V, Black Edition-a и Джазката на съпругата ми. Все още нямам снимка на последната Хонда - Акорд 7 на съпругата ми.
  29. 1 точка
    Да добавя и аз някой снимка
  30. 1 точка
    На жената и се "подкосяваха краката" от белия Сивик, но най-много харесваше плюшения салон на 6-тия Акорд. Много бях доволен от него. Взех го 3 годишен и го карах още 11, но всяка кола омръзва. Синковеца само в Хонди е расъл, та му взех Сивиче 6-так (да свиква с шофирането), а за мен е хобито по възкресението му от пепелта. Та пак съм с 2 Хонди. Голямата напоследък рядко я "огрява", а на малката сме 2-ма шафиори. С нея се чувствам набор на момчето.
  31. 1 точка
    Интересно ще е да видим през какви модели сте минали? Сегашната и първата: Както казват - "Старата любов ръжда не хваща". Е, не е баш тъй, но не си я давам. Сегашната (първи тест драйв) и предишната: Корабът е голяма работа за круизване ... ... но комбито имаше голям трюм. 2-та ми Акорда: 6-така и V6-така. Явно си падам по класически стайлинг в различни модели.
  32. 1 точка
    Прилагам пълен списък с всички о-пръстени, семеринги и уплътнения за ремонт на хидравличната помпа: Маркуч за високо налягане: 91304-PA6-003 O-RING, 7.8X1.9 - датчик (превключвател за налягане, 12 N.m) 91370-SV4-000 O-RING, 14.4X1.9 - откъм помпата Помпа: 91048-P2A-003 BEARING, RADIAL BALL, 17X40X12 - лагер 91249-PNC-003 SEAL, POWER STEERING PUMP - семеринг вътре в помпата 91345-PAA-A01 O-RING, 13.0X1.9 - О-Ринг на пластмасов щуцер (най - честата причина за разпенване на течността) 91346-PLA-003 O-RING, 23.8X2.4 - О-Ринг вътре около оста 91347-PAA-A01 O-RING, 16.7X1.8 - O-Ринг на клапан за налягане (49 N.m) (внимателно отвъртане чрез нагряване) 91347-PLA-003 O-RING, 12.7X1.8 - O-Ринг на пружина за препълване (29 N.m) 91348-P2A-003 O-RING, 51.0X2.4 - O-Ринг вътре в помпата 91349-PNC-J01 SEAL, PUMP COVER, 64.00x2.5 - Уплътнение за корпуса (голямо и кръгло) 91349-PNC-003 SEAL B, PUMP COVER, 16.36x2.2 - Уплътнение за корпуса (малко и елипсовидно) Малките лентички вътре в помпата: 91343-PNC-003 SEAL, RUBBER - едната от гума (черна) 91344-PNC-003 SEAL, SLIPPER - другата от тефлон (бяла, светла) PDF и видео как се ремонтира помпата: Хидравлична помпа.pdf Видео с разглобяване и сглобяване (тук той ползва червена течност, а трябва да е цвят - олио, Honda PSF-S) Сглобява се в обратния ред с динамометричен ключ и с внимание кое къде е било! Целият комплект от списъка струваше ~ 64 лв. + 13 лв. ДДС с доставката от Япония (~2 седмици) от Amayama. Успех на всички, които ще ръчкат помпата!
  33. 0 точки
    Не е нормално, ама насекомото, дето си го размазал на прозореца, където е датчика за капките и го е активирало в този момент, има по-голям проблем от твоя.
  34. 0 точки
  35. 0 точки
    Някой да знае как вървят цените на автомобилите в автокъща КАТ?
  36. 0 точки
    Мъж влиза в бръснарницата и пита кога може да го подстрижат. - След два часа! - Благодаря - казва клиента и излиза! И така идва клиента 3 пъти седмично, пита и си излиза! На третата седмица бръснаря любопитен, пратил чирака да го проследи, да не се бръсне и постригва на друго място. Връща се чирака и се смее под мустак. - Разбра ли къде ходи? - пита бръснаря. - Да шеф, у вас ходи!
  37. 0 точки
    Животните в гората си построили затвор. Захванал се лъвът да им разпределя работните места - тоя надзирател, оня охрана... само за таралежа не останало какво да работи. Таралежът попитал: - Добре де, не може ли и за мен да се измисли някаква работа? Лъвът се замислил, попипал го по бодлите и казал: - Добре, теб ще те назначим в карцера. - Като какъв? - Като тоалетна хартия.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...