Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.04.2023 in Мнения
-
6 точкиЗа 130к.и 17год. по окачването това: + това: Ей така ,за да служи вярно!
-
4 точки
-
2 точкиНа тия пари не бих я взел, освен ако точно този тип "тунинг" не ти харесва и това ти е водещото да се насочиш към тази обява. Ако тръгнеш да я връщаш в оригинален вид ще ти излезе солено, вече много много ги няма тия коли запазени втора ръка и за части, съответно части като оригинални фарове, брони, калници и тн са скъпи. Единственото ценно на тази кола в този вид е ако по случайност няма ръжда, но подобен тунинг тип "шоу кар" са характерни за Германия т.е шанса да не е ръждясъла е малък. Каквото и да си говорим мина му модата, колата ще е ефектна по улиците, но най-вероятно често ще е в лошият смисъл. Този тип брони, калници и тн по екстериора почти сигурно са от стъкломат, ако чукнеш някъде после няма кой да ти я оправи, а че ще се счупи при лек натиск ти гарантирам, защото оригиналните малко или много са еластични и първо се гънат, после се чупят, тук не е така. Колата изглежда ниска т.е предпоставка да я опираш навякъде. Вътре изглежда добре, под разни неща ако имаш предвид мотор - напълно стоков изглежда, даже няма и климатик. Схемата 75 до 90 коня, действително е както е написано, разлика в една гарнитура за 10лв. Обслужването на колата е 300лв, акумулатор 100, дискове 100-150 предни, накладки 70-80лв хубава марка, маслото ти е 40-50лв, амортисьори 100лв на брой със смяната. Слаби места: рейка - рециклира се 300-350лв, слушай за шум от лагера на кутията (на запалена кола ако се чува румолене, натисни съединител, ако спре, значи си за лагер, смяната е от по-скъпите ремонти, защото се сваля кутия. Отделно съединител като на всяка кола, комплект хубава марка е 250лв, смяна 100-150, гледай да ти работят ел стъклата - повдигачите са скъпи и трудно се намират вече, ако проблемът е електрически се сменят букси, които минават през вратите, с времето се прецакват и ремонта е пускане на нови кабели - 50лв на врата. Уплътненията на вратите също вече спичат, може да ти прокапва като вали или след мивка. Може да погледнеш инсталацията към фаровете, че и те след определени годинки почват да се прецакват. Гледай да ти работят стандартните ел неща - къси, дълги, габарити и тн. Отзад на носачите има 2 големи тампона, купуват се само ОЕМ, по спомен по 50тина лева единия и смяна излиза около 150-60лв. На фона на цената на живота в момента, поддръжката на тази кола е изключително лека, а и самата кола е мега здрава и проста. Проблемът са и годинките и че вече всичко малко по-малко се предава.
-
2 точкиПървата капка с другото Шелче. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – MANN FILTER W610/6 4) Общ пробег на автомобила – 411984 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 2244,3 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско / градско – приблизително 80% / 20% 7) Средна скорост за пробега около 70км/ч извънградско и около 20 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация – 108 дни (зима - пролет) - 5.01.2023 - 25.04.2023. 9) Мото часове – около 50 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – божа работа. Кара се от мен и синковеца и никой не води статистика, но съм правил няколко засичания. Извънградско при него харчи газ около 6л/100км, при мен +1л. Бутилката е малка – зарежда се често, но на око това са около 160л газ за периода. Сипаните 20л А95 преди коледа изхарчи миналия месец, та сипах 10 нови и ламбата пак премигва. Колата пали на бензин и до 2 мин минава в ЕКО режим, като в движение няма довпръскване. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 10-тина км градско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3 л. Канех се да долея, но си викам, айде студ е, колата спи навън, ще сгрява по-бързо маслото. Сега мисля да долея за жегите. 13) Доливане на масло в пробата - НЕ. Разход на масло за периода 0,0 литра, за което разбира се благодарности на Фена (за основния ремонт на моторчето), както и на колегата Дандилов, който ме нави и бе в течение на предремонтният разход от 1 л на 2000км 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло – специалната апокрифна формула на Фена за разработване (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км. Така я карах около 3000км и си викам – ще доливам, но ми стана съвестно, та – „под ножа“. Взех Сивушко за синчето (да трупа опит), но нали ще му е студентска кола, рекох да я постегна, а и да не мисли за доливане - поне на масло. 😊
-
1 точка
-
1 точкаЩе споделя скромен опит с такива "тюнинг проекти". #1. Някой много се е вдъхновил от филми/игри, налял е една шапка пари ,и я е убил от каране. Закрепена е колкото са се продаде. #2. Същото като горното ама си я е къткал(малко вероятно). Преди мноооого години тук във Варна имаше много избран Сивик 6-а(исках да си го купя за първа кола),даже едната му врата с панта "ламбо".. Натокан,направен на външен вид . Убит по всички възможни точки. Такъв тип коли са нож с две остриета. Иначе са здрави и непретенциозни машинки при необходимата поддръжка. Успех!
-
1 точкаЯвно е измило доста мърсотии, за да натрупа толкова бързо замърсявания и то при гориво LPG. Това масло има TBN около 12, така, че има запас от диспергиращи свойства. Карайте напред, то ще си покаже кога е за смяна.
-
1 точкаБлагодаря. Утре ще го видя какво му е състоянието. Мисля че го открих мястото до горният маркуч който отива към радиатора. Днес стана късно и тъмно. Имам допълнителен въпрос. Кой и къде е предпазителят за този датчик
-
1 точкаО, Мари! Вече разбра, че е опасно да се ходи в ПРОВИНЦИЯТА. Стой си в София, там е най-добре. И достатъчно сервизи има, където ще се погрижат за колата ти. Ърнест Хемингуей: Всичко, което е далече от морето, е провинция.
-
1 точкаНА НЕРАБОТЕЩ МОТОР извади щекерите на бобините 1 по 1 и виж да няма мизерии. Ако трябва - почисти и ги закопчай стабилно. Това е най-лесният чек за пропуски в запалването.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаОт 2012 посещавам форума, тъй като имам тема за личната си кола. Тук описвам всяко нещо, което модифицирам по нея и то не е кой знае колко огромно и значимо, но за мен е всичко. Форума за мен е страхотно попадение, много вечери съм прекарал в четене и ровене, мога да кажа че форума ми е приятел, като тези приятели от детството на които им знаеш всичко и те знаят всичко за теб. Напоследък не влизам толкова често, но винаги мога да намеря моята си тема и да се върна 5/6 години назад и да прочета какви магарии са ме вълнували, как съм се развил, до къде съм стигнал и т.н. това за мен е много ценно да имам електронен бележник, за една от най-големите ми мании в живота, да бъда Хонда фен. С времето съм посещавал и други форуми, примерно от 2011 до сега си посещавам един аквариумен форум в който също си имам лична тема. В последните години същото се случва и във форума за Велосипеди и т.н. Всичко тези социални онлайн среди, наречени форуми за мен са златни мини. А ако трябва да се върнем в началото на темата и да си обясним, защо много хора искат отговори а не дават такива, то на всички ни е ясно, че съдбата на повечето форуми е такава, това не е характерен проблем за нас, то е при всички.
-
1 точкаОт масатана мотора беше, и то защото беше сменена с "афтърмаркет" кабел главната маса и нещо явно окислява откъм купето кабела, а малката дори я нямаше. Явно съм изгубил тренинг с годините хах
-
1 точкаТова е за Акорд 7 дизел, не знам дали е същото както при осма, но го качвам все пак: Съединител.pdf Saedinitel.pdf
-
1 точка
-
1 точкаНе знам как е точно на Акорд8 но общо взето има два варианта за регулиране. 1 Ако е с лагер помпа единствената възможност е при горната помпа около педала със стержена. 2 Ако не е с лагер помпа възможностите са две - или отново при педала чрез стержена или долу при вилката на цилиндърчето отново чрез стержена. Ако си се занимавал трябва просто да се огледаш по-обстойно и ще се намери начина за регулиране, ако изобщо има такъв. Срещал съм ( на един Хюндай) преди доста години регулиране чрез изместване на цилиндърчето на вилката долу, доста тъпо но все пак работещо решение. ПП - оказва се че регулирането става от стержена на помпата при педала, от мястото обозначено с " Е " - http://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001382.html
-
1 точкаИма букси за светлините на теглича и от двете страни на багажника, зад пластмасите. Неприятното е, че подготовката за теглич е направена така, че да се ползва някакъв модул, които е част от оригиналния (или друг марков) пакет кабели. Доколкото разбрах от човека, които ми направи ел. свързването на теглича, е ползвал куплунгите и от двете страни. Относно модула (споменава се като C2 модул), доколкото успях да намеря инфо из нета, този модул e част от TSA (Trailer Stability Assist) система, която подпомагала контрола при теглене на голямо габаритен товар (чрез контрол на въртящия момент и прилагане на спирачно усилие към определено колело) - пътническа каравана, ремарке за превоз на коне или други такива. Твърде вероятно е и да изключва задния парктроник, при свързване на куплунга за светлините на теглича. Когато търсих вариант за свързване на светлините се бях спрял на един комплект на ECS, но така и не успях да се сдобия с такъв. Предлага се в България, но само ако се закупи и самия теглич от същата фирма. Аз тогава прецених, че нямам нужда от теглич на Thule примерно, а и по-евтин би ми свършил работа. Прилагам файла с инструкциите за свързването на въпросния комплект кабели. Ако се прецени, че този модул наистина трябва, може да се потърси и комплект окабеляване на Bosal. [HN292BB] - HN292BB.pdf
-
1 точкаСлед 30км. градско с VW Polo 2010г. 1,4 бензин 85 к.с. - ДВГ. работи равномерно, държи 750 оборота на празен ход и вътре не се чува въобще. Като се форсира се чува ръмжене, според мен малко повече от нормалното. Видимоста е добра. Стегнато вози, но не твърдо. Лесно се управлява в града, кормилото се върти с минимално усилие. Отпред е достатъчно широко. Аз съм 1,85 и ми е добре, но зад мен е доста тясно. Единствено ключа /сгъваем/ стърчи доста от кормилото и ако съм по напред седнал с коляното го закачам. Тоест мога да дръпна седалката по напред за да има повече място зад мен, но удрям ключа с коляното. Като вървеж очаквах да е по пъргава колата най -вече първа, втора и особенно в ниските. Може побрема да е само при мене, предстои да пробвам същия двигател в др. кола. Може и аз да съм забравил как се кара бензин и усещането от него, но определено очаквах да развъта по бързо и само тоава ми е забележката към момента. Ще видим по на там и разхода на бензин и най-вече на маслото как ще е.
-
1 точка
-
1 точкаОт прочетеното от последният пост, не разбрах в крайна сметка каква е ползата от течната фаза? Предвид, че двигателите стават на нормален инжекцион, защо трябва да си блъскаш допълнително главата? Последно преди година и нещо преди да продам Хрв-то ходих 3-4 пъти в Брц Дружба, скъпо, некомпетентно и най-вече лош мениджъмнт и неприемливо обслужване на клиета. Разочарован останах тотално. Преди бях доволен от Динамик Артс - Тони се казва майсторът, много е кадърен, но винаги е доста зает. На северната скоростната тангента е гаражът му.
-
1 точкаМного и то взаимносвързани фактори могат да бъдат причина за проблема – инжектори, бобини, сензори по мотора (MAF/MAP и др.), налягане на гориво, състояние на филтри (горивен/въздушен), EGR клапан и др. От друга страна – нямаме почти никакво инфо за състоянието на мотора, вкл. има ли газ. В твоя случай прави впечатление, че всички цилиндри, с изкл. на 1-ви, са засегнати = влошен горивен процес, в резултат на което сместа е богата. Съмнява ме изведнъж да дефектират 3 бобини, 3 свещи и 3 инжектора, или да дадат фира три цилиндъра/клапаните им. Елементарно казано, бих се замислил над качеството на бензина в резервоара ти, вкл. бих проверил дали не са отваряли резервоара ти, за да ти сипят нещо (казваш, че колата е запалила и заработила нормално и чак след това се е появил проблемът). След това състояние на бензинов и въздушен филтър, следи за скъсни/нарушени/извадени въздуховоди/вакууми. Ако горните неща не са причина за проблема – идва ред на по-сложни проверки, които изискват подходящо оборудване и знания/умения.
-
1 точка
-
1 точкаКой кат назе. Фемили трип с 2 коли. Сиковеца имал бални снимки с класа на пещерата Проходна, а тамо не сме били. Обаче обещал да вози 3 девойки. Предложих му Леджо, но той си иска Сивушко, макар че по празниците ни вози с големата Хонда. Майката му ми вика, айде и ние, че не познава пътя, та аз отпред, а той по мене. Иначе съм доволен от него. Кара премерено, по ограниченията, не отговаря на провокациите ми и над 100 ми "разтяга ластик", а не да се пъне да ме гони. За 300 км преход, само 1 дупка уцели. Даже мигач дава, да го изпреварват бързаците. Късметлия съм с това момче, а и Сивикът му приляга и ме радва как стои на пътя. Той си го кара като пенсионер, а аз го ръчкам кат тинейджър, все едно сме си разменили ЕГН-тата. Но все пак е мой наследник. На влизане в Монтана спираме един до друг. Свалям деснио джам и му викам - 1 светофарна гонка? Нави се. Даде газ, врътна гуми - дадох му 1 кола преднина, но още Леджо бе на първа, когато го резнах. Все пак имам по 1 Сивик на всяко от 4-те двигателни колела. Най ме радва че си "знае гьола", а и девойките се изкефиха - хлапашка ни работа, но "жив е живота". VID_20230414_165234.mp4
-
1 точка
-
1 точкаВъпреки, че нямам Хонда (имам Тойота), форума ми е много полезен особено с компетентните мнения на тема масла, газифициране и т.н. Дори в момента от толкова четене ако ще си купувам кола за до 20-25к.лв и тя трябва да е Хонда знам каква да си взема без да пускам тема тук, а именно Акорд 2,4 бензин автомат седан, ако не с елъжа К24А, знам и къде бих я закарал за пъплно сервизиране и газифициране (пак без да пускам тема). С две думи -лично за мен форума ми е много полезен, разбира се трябва да се отсяват мненията, но с няколко прочитания разбираш кой юзър знае за какво иде реч, но важното е, че всички помагат.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка@policeman Голям късмет имаш с тия номера, ей! На мен един хубав без пари да ми се падне, и то трябваше да го върна: Хаштаг: на село.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаМного помага, проблема е че аз само взимам и нямам какво да дам защото не разбирам, дори и да искам да помогна няма със какво. Да са живи и здрави колегите и все така отзивчиви.
-
1 точкаБезспорно супер много ни помага, аз съм в играта почти всеки ден Като всяка мания има и негативни страни - забелязвам, че прекалено много започвам да обръщам внимание на колите, на частите, на предварителна смяна на масло и тн.. сигурен съм че ме разбирате...
-
1 точкаПреди 4 месеца взех за синковеца Сивик 6 хеч. Мислех да му пусна тема, за да питам там разни неща, понеже мнозина са минали през модела с годините, а и има няколко всъхновяващи теми. Но все нещо ме караше да отлагам, защото някак нямам веруюто че такава тема ще се разтълкува в нещо отвъд самохвалството че съживявам 1 тенеке от пепелта като феникс. Мнозина вече знаят достатъчно и имат опит и форумът им е "прочетена книга". Изгубиха потребност от общност (или поне тази) или просто нямат време, а човек намира време само за смислени "от към своята камбанария" неща. Други превърнаха знанията си в бизнес и още лежат на старата максима че "информацията е пари". Трудно можеш да изкопчиш нещо от тях с 1 простичко телефонно обаждане. Допитвам се до "външни" майстори по разни въпроси и всеки ми вика "мани ги тея форуми, там пишат само имащите време незнайковци. Усещате ли как кръгът се затваря "като примка около шията" Как платформа градена с десетилетия и Хора, се изчерпва от към Човеци! Проблемът не е във форума, а в онези които го формират! Тоест, всички ние, които сме той. Но такива са времената и соци-умът. Синчето е на 18. От поколението което не просто иска нещо веднага, а знае че ако има място в което може да получи инфо за 5 часа вникване, то има и такова за 5 мин. Знае че за мен форумът ни е институция, но с много времева инвестиция за търсене и отсяване на вярното из между споделеното. А отсяването е есенция от опит който няма. Питам го: - Искаш ли да си направиш регистрация и тема за колата си? - Е защо, ако нещо ми трябва, ще питам теб. Коли обсъждат в компания от хора които познава на живо. Вижда очите и делата им, а не нечии думи. Така оптимисничните технологични възможности ни завряха във виртуалните "черни дупки" и ни гравиточат живеца, а ние им помагаме, щото е по-лесно да изваем аватар вместо личност. Както се казва - няма виновни - има потърпевши.
-
0 точки... и във фризьорския салон: - Вие за подстригване ли сте? - А, минах да прочетем тва списание от 2012-та.
-
0 точки
-
0 точкисбили се бокьори с музиканти и музикантите надвили....въпросът е спортът ли ни е в дупка или музикалното изкуство е в потдем?
-
0 точки
-
0 точкиКарал си Бойко джипката, пуснал радиото и слуша как Корнелия обяснява, че хората бягали от България. Решил да провери и подкарал към Терминал-2. Пред терминала – тълпа. Но като приближил и се разпръснала. Отдалечил се – тълпата пак се събрала. Приближил се – всички се накачвали по коли и таксита и пак се разпръснали. Така няколко пъти. Накрая подгонил едно от такситата, блокирал го на бул.“Брюксел“, измъкнал пътника отвътре и го пита: – Какво става бе? Защо бегахте от терминала? Демокрация е! От какво ви е страх?! – А, от нищо не ни е страх… Ама ако ти ще си ходиш, ние защо да си ходим?!
-
0 точки- С какво мога да Ви помогна, господине? - Трябва ми подарък за 8-ми март. - Да разбирам, че търсите нещо по-скъпо? - Защо така решихте ? - Днес е 28-ми ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00