Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.04.2023 in all areas
-
6 точки
-
2 точкиОще е рано за сериозен анализ, защото сме навъртяли само 330км с жената за няколко дена. Първите впечатления са много добри. Ще използвам стила на Божинката: Това е голяма кола, само че малка Има много екстри, в това число и автоматично паркиране /пробвах го дава пъти, на разчертан паркинг и на улицата, работи/. Имам и контакт 230 волта/1500 вата в купето! Возията е като на по-голяма кола, все пак е над тон и половина. Много добре стои на пътя, много маневрена / 9.2м диаметър на завой/, много пъргава / 8.3с до 100км/ч /. На магистралата я пробвах до 150 км/ч. Дава добър разход, около 16kWh среден до момента. На градско около 13kWh. Това прави 2.5-3 лева на 100 км. Ако зареждам в слънчев ден /имам 3.9kW фотоволтаични панели/ клони към нула
-
2 точкиКупих си чашка за филтъра и си смених маслото Размер 76мм диаметър на 14 страни,цена 9лв.Това е за дизел.
-
2 точкиhttps://oilguide.ravenol.de/?lang=en&selectedType=fc8360ad508c214276bf6bb1b96da560 https://www.motul.com/cz/en/lubricants/recommendations/fc8360ad508c214276bf6bb1b96da560?category_id=1null&model_id=bc0f819e0b044a71&type_name=CR-V+2.0i-VTEC+2WD+(2011-2015) За теб масла по ILSAC GF-6A, API SP
-
1 точкаЗдравейте, Колеги! Пиша това обръщение, тъй като пътят на инициативата общи поръчки достига отново до кръстопът и поради желанието ми да я продължа по най-добрия начин, се налага реорганизация. Изминаха почти три години, откакто поех щафетата от Чавдар. Време, изпълнено със събития, които промениха света и може би заради това мина така неусетно, поне за мен. Но макар да мина неусетно, това бе време изпълнено със значителни усилия и труд, за да може общите поръчки да продължат да съществуват, пратките да пристигат до Вас максимално бързо и безпроблемно и да бъда възможно най-полезен в избора на масла, филтри и всичко друго, с което бих могъл да съдействам на всеки от Вас. Всичко това изисква доста работа и отнема голяма част от свободното ми време, а то не е много, тъй като същевременно работя на пълен работен ден. Въпреки това, искам тази инициатива да продължи, затова не спирам да давам всичко от себе си за нейното съществуване. Пиша тази публикация, тъй като подготвям промени, за които си има обективни причини. Те са свързани с това, дейността по поръчките да бъде напълно изрядна пред регулаторните органи и да крие минимален риск, а по-този начин да се улесни използването на всички възможни начини за поръчка, плащане и получаване на продуктите. От няколко години всички плащания, чрез наложени платежи биват подавани към НАП и върху същите в последствие се дължи данък. В тази графа попаднах и аз през предходните две години, заради което в момента се опитвам да не изпращам пратки с наложен платеж. Очаквано е да има усложнения и от страна на банката, в която е личната ми сметка и която се ползва за общите поръчки (както беше се случило с Чавдар). Предстоят и нови промени, според които от началото на следващата година ще се следят трансграничните плащания, свързани с електронна търговия, а вероятно ще има и още изменения, които ще правят съществуването на общите поръчки в текущия формат все по-трудно. За да се продължи тази инициатива, трябва да се премине на следващото ниво, като се създаде юридическо лице, което да извършва дейността. Това е единствения начин всичко да бъде напълно легално и отговарящо на законовите изисквания. Тази промяна ще донесе допълнителни разходи, които значително надхвърлят това, което генерират общите поръчки. Затова към стойността на всяка поръчка, бива включена допълнителна сума, чрез което ще бъдат покрити част от разходите на фирмата за дейността на общите поръчки. За да бъде пропорционална на стойността на всяка поръчка, допълнителната сума се въвежда под формата на нов коефициент за превалутиране от евро в лева. Новият коефициент ще бъде 2.15 и ще бъде въведен поетапно както следва: Първото увеличение ще бъде включено в поръчката до 05.04, коефициент 2.05 Второто увеличение ще бъде включено в поръчката до 12.04, коефициент 2.10 Последното увеличение ще бъде включено в поръчката до 19.04, коефициент 2.15 С изключение на тези промени, общите поръчки продължават по същия начин и със същия график – всяка сряда до края на деня. Към тях се добавя и онлайн каталог за поръчка на масла, които са в текуща наличност и ще мога да изпратя в рамките на 1-2 дни. По този начин получавате значително ускорена доставка спрямо общите поръчки, като за сметка на това цената също ще бъде малко по-висока. Всички масла от текущата наличност идват само и единствено от ato24.de. Те ще бъдат достъпни на линк, където може да направите поръчка по стандартния метод за онлайн магазин. Споделям с вас, че паралелно с тези промени, подготвям и стартирането на онлайн магазин за масла и филтри, чиято дейност ще бъде напълно отделна от общите поръчки и каталога с текущи наличности от ato24.de. С много от вас се познаваме лично, говорили сме по телефона или сме контактували по един или друг начин и винаги съм се стремял да бъда коректен към всеки един, както и разчитам на вашата коректност към мен. Вярвам, че през това време сме изградили взаимно доверие и се надявам, че то е здрава основа, върху която да продължим дългогодишната форумна инициатива за общи поръчки. Надявам се тези промени да бъдат приети положително и да разбирате какво налага тяхното въвеждане. Вярвам, че ще получа вашата подкрепа в това начинание, за да продължим да смазваме любимите си автомобили с качествени масла.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСподеляй обезателно - това е новото време. Знам че има награди и навсякъде тествалите я хвалят, но друго си е продължителната експлоатация в семейството. Мен много ме изкефи, а и бялото и отива. Нещо като 4-колесен Asimo. Показа ли на жената аквариума с рибките и как върви в пауър слайд?
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗа да не правя два поста, пускам финална снимка на просвет с кастрола на 6500км. тъй като вече е в канала, макар че според мен имаше още ресурс съдейки по най-външнея ореол. Беше започнал да прави и ядро. Новото масло е : 1) Автомобил – Honda CR-V , N22A2, ръчни скорости, 2005г.; няма и не е имала DPF, EGR си има и подозирам, че цапа маслото ама здраве да е. 2) Масло – Comma Voltech 0w30, A5/B5, пълна синтетика от старата гвардия. По-долу съм качил спецификациите. 3) Маслен филтър – Mahle (Made in Austria), Въздушен – HERTH + BUSS ; 4) Общ пробег на автомобила –156 500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 35 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10;преобладаващо извънградско 7) Средна скорост - N/A; вероятно около 100км.ч 8) Сезон на експлоатация – от 08.04.2023 до 08.04.23 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – дизел около 2 литра Shell 11) Kолата си пали на дизел. 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател 10 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – около 5,5 л, което за втори път ме навежда на мисълта, че остават едни 400мл., понеже е 5,9л по книга. 14) Доливане на масло – не 15) Режим - при около 2000 об.мин . Пробата е снимана на просвет с телефон и е капната на принтерна хартия от 1см височина след около 3 секунди от изправяне на щеката Това ми е първата проба, която капва сама! Старото масло явно доста се сгъстява от замърсяванията, та се налага да докосвам капката. Надявам се това old-school масло с висок TBN да си свърши работата. Прави впечатление, че още със слагането сякаш започва да формира ядро и си мисля, че има да събира отлагания. Имам опасения, че Тотала 5w30 на поне 15000км с който заварих колата преди да сложа Кастрола си е бил изпял песента отдавна. Следваща проба ще е след 1000км.
-
1 точкаpando, Ей, такива да са ни проблемите! Парче гума произведено 2006 година, даже не мога да кажа че е консуматив. Ами нормално е, всичко старее включително и ние. Поръчвай си едно ново и повече не го мисли, има вероятност да надживее хондата.
-
1 точка
-
1 точкаВзех, че се "престраших" и започнах да разглобявам Самото сваляне на кората на вратата, на огледалото и достигането до механизма не е кой знае каква философия... Стигнах до моторчето, откачих платката и развих 2та болта (винта), които държат самото моторче, за да мога да го извадя нагоре... Интересно, но зъбното колело си беше здраво . Въпреки това, реших да го сменя с новото (метално) и започнах да сглобявам (тук видях малко зор ). След връщането на огледалото обратно на колата, вече го няма това постоянно цъкане при даване на контакт . P.S. Нямаше да се справя без подробното описание на "desap" и на "NikiG" в една друга тема (ще кача снимка, за да е по-удобно и на други хора да гледат стъпките).
-
1 точкаНе че нещо, ама съм продал дооооста джазове и нито един не е бил с чист ауспух отвън. Всички имат специфичен пръстен от нагар точно в края. Според колегата съм отворил бая работа на майсторите. Странно, щото пак повтарям - Нито един не е бил, без специфичният черен пръстен на края. Явно всички джазове спиред него са за остновен ремонт. То според него и всичко нов внос е за кофата. Интересно ми е дали бачка в сервиз или е чел в нета ца това? Не е лошо да се знае, че колите които са с ангренажна верига работят по-шумно от тези с ремък. Казвам го от опит, защото скоро ще станат 25 год. от както се занимавам с автомобили. Та и аз поназнайвам това онова и ми е странно да чета писания, които според мен са неверни и объркващи. Сега аз ако си търся кола и чета тази тема ще почна да търся еднорог. Пиша това с най-добри чувства към колегата. В крайна сметка сме тук за да помагаме, но все пак трябва и да имаме практика. Знаете, че съм търговец но често пиша за какво да се внимава при покупката на определен модел Хонда. Смятам това за редно и ще продължа да го правя. Без да се сърдите, но кагото видя или прочета нещо не вярно ще опонирам. Поздрави и успех на всички търсещи в тоя момента жадуваният автомобил.
-
1 точкаНе можеш да спреш гората да се разлиства, Холандската хазна генерира не малко постъпления от легализацията...
-
1 точкаДве години по-късно, маркучът държи фронта Над 30 000км.
-
1 точка
-
1 точкаВсеки народ си заслужава съдбата! В Холандия отдавна си ползват всякакви треволяци!
-
1 точкаГотово...: Sdb_RAVENOL SSV Fuel Economy SAE 0W-30_1111145_V1.0_de_DE(1).pdf
-
1 точкаРазликата между "тревицата" по магазините и тревицата от дилър е от небето до земята Едната е под много строг контрол, другата не се знае какво се слага вътре. Едната се използва за лечебни цели и успокояване, другата си е чиста дрога Та попрочетете малко за какво става въпрос. THC-O се води това, което се продава по магазините. То има действие около 1-2 часа, докато при другото може да продължи 12 часа Смешно е как се ядат картонени домати от кауфланд, обаче тревата ни е проблема Те за тва Възраждане са трета политическа сила и ИТН пак минаха 4те процента
-
1 точка
-
1 точкаМаслен филтър Blue Print ADH22117 за N22A2: Изработката изглежда много прецизна. Хартията е сгъната равномерно и нагъсто. Залепена е отлично към пластмасата, без излишъци от лепило. От вътрешната страна на филтъра има допълнително оребряване. Всички гумени О-пръстени пасват идеално.
-
1 точка1. Един хектар канабис освобождава толкова кислород, колкото 25 хектара гора. Канабисът расте за 4 месеца, а дърветата за 20-50 години. 2. От един хектар канабис можете да получите същото количество хартия, колкото от 4 хектара гора. 3. От дърветата се прави хартия, която може да бъде рециклирана 3 пъти, докато от конопът се прави хартия, която може да бъде рециклирана 8 пъти. Конопената хартия е най-добрата и най-трайната. 4. Конопените растения са капан за радиацията. Плантациите от канабис пречистват въздуха. 5. Конопът може да се отглежда навсякъде по света, нуждае се от много малко вода. Освен това, тъй като може да се защити самостоятелно от насекоми-вредители, не се нуждае от пестициди. 6. Конопеният текстил превъзхожда дори ленените изделия по свойствата си. 7. Конопът е идеално растение за производство на кантове, въжета, чанти, обувки, шапки... 8. Канабисът у нас е забранен. Но техническият канабис не съдържа наркотик и може да се отглежда свободно. 9. Протеиновата стойност на семената на канабиса е много висока, а две мастни киселини, съдържащи се в него, не се срещат никъде другаде в природата. 10. Животните, които се хранят с канабис, нямат нужда от хормонални добавки. 11. Всички пластмасови изделия могат да бъдат направени от коноп, конопената пластмаса е екологично чиста и напълно биоразградима. 12. Конопът може да се използва и за топлоизолация на сгради, той е издръжлив, евтин и гъвкав. 13. Конопените сапуни и конопената козметика не замърсяват водата, затова са напълно екологично чисти.
-
1 точка7 февруари 1900 година - умира Капитан Петко Войвода! 300 битки и 33 куршума в тялото за България... Умира в нищета,смачкан от тези,за които се е борил.. "Така умира Капитан Петко войвода в своята освободена Родина, ненавършил още пълни 55 години, преждевременно телесно състарен и сломен от тежките побоища в Ич Кале, от мръсните клевети и трагични разочарования. Въпреки мразовития зимен ден погребението му е тържествено — хората, както е известно, на погребение са щедри. Всички са мрачни, някои плачат и плачат искрено, само върху Петковото лице е застинала една загадъчна усмивка, сякаш в последната минута той е разбрал нещо много смешно, ала не е имал време да го изрече. На какво се е усмихвал Капитан Петко Киряков в последния си час? Дали на избавлението от непоносимата болка? Или от задоволство, че е извървял пътя си прав, или пък се е надсмивал над мързеливата човешка правда, която винаги идва след ковчега на мъртвеца, ако тя изобщо благоволява някога да дойде! Неизвестно! Легендарният капитан потъва в гроба заедно със своята весела тайна. Преселва се във вечността последният рицар на хайдушкия деветнадесети век, един гигант - по дух и тяло, както Страшимиров го нарича — смел и благороден Гъливер, който има нещастието да надживее своята борческа епоха, за да попадне в царството на коварните джуджета. Джуджетата го умъртвяват — наистина, но неговият огнен дух вместо да гасне - все повече свети и сгрява сърцата ни с благородния си пример, с кристалната си чистота и с щедрата си саможертва пред олтара на България." „Капитан Петко Войвода” - Николай Хайтов
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиИзвини ме, но ще си позволя да не се съглася. За последно съм пушил трева преди повече от 8г., но към онзи период тревата, която съм пушил по нищо не се различаваше от тревата в т.н. кофишопове. Към момента не виждам причина нещо да се е променило. Няма такова понятие като лечебна трева и наркотична трева, особено що се касае до тревата продавана в регламентираните обекти, там където е разрешена, просто едната е с ниско съдържание на THC, а другата е с високо, но....... В над 70% от продажбите на т.н. медицинска марихуана(с рецепта) в регламентираните центрове, са сортове като White Widow, Sour Diesel, OG kush, Lemon haze, Gorilla glue и прочие стрейнове с изключително висока съдържание на THC(между 15 и 30%), които сме пушили за забавление на времето. Относно ТНС-О: на това нещо му казват на жаргон хероинова трева и няма абсолютно никаква връзка с ТНС-то в натуралната трева. Синтезира се изцяло по химичен път и онези, които са го пробвали твърдят, че е по-силно от марихуаната. То също минава между капките и се продава легално тук! Нямам нищо против легалната продажба на наркотици, всеки си има глава на раменете, но това трябва да се случва под строг контрол. В момента всяко едно лапе може да отиде и да си купи HHC или THC-O и да се друса свободно, като все още няма никакви изследвания за дълготрайния ефект върху здравето на тези субстанции, за разлика от естествената марихуана.
-
0 точкиПостъпленията в хазната са коствени, целия свят сипва "стоки" в пристанищата им! И да не забравяме закона на фармацефтиката: "Няма отрови, има дози" Така че употребяващите наркотични вещества почват с марихуана, продължават със синтетика и свършват с хероин! За балоните напоследък и дизайнерските дроги няма регулации и забрани!
-
0 точкиВъзрастна двойка си говори пред камината: - Мила, да ти призная, преди да се оженим си наех една проститутка да ме научи да правя секс. - Да я намериш и да ти върне парите!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00