Jump to content

Chaveto

Фен
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Chaveto

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V III - 2.2 i-CDTi Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Чепеларе

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Прикачвам клип, в който са описани 5те най-често срещани проблеми при трета генерация на ЦР-В. Номер 3 е моторчето на чистачките, което ме навежда на мисълта, че може и при теб проблема да е в съответното моторче. Като симптоми се посочват точно, че понякога, когато искаш да включиш чистачките те изобщо не се включват или се включват, а в последствие не могат да се спрат.
  2. След като се върна в България и имам достъп до автомобила ще мога да погледна отдолу и да, ще споделя какво съм видял! Моят двигател е N22A2. За течността на съединителя и спирачната течност също ще сменя (ако не се лъжа в друга тема точно Вие ми писахте за тях, че не е нужно да са оригинални Хонда, а каквото и да е ДОТ 4).
  3. Извинявам се за техническата ми неграмотност по темата, но само автоматите ли имат такава раздатка? Моята Хонда е дизел, 2008-ма година и е с ръчна трансмисия. Това означава ли, че нямам / не се сменя маслото в раздатката при моята кола? П.С. В момента само събирам информация, понеже не съм в България при автомобила, а когато се прибера ще сменям маслата на заден диференциал, механична скоростна кутия, хидравлична течност. Поради което и попитах дали ще ми се наложи да сменя и маслото в преден диференциал (раздатка), но по прочетеното май няма да ми се наложи
  4. Благодаря, най-вероятно и аз така ще направя! Другото, което се замислих и исках да попитам... Всеки казва за смяна на маслото на заден диференциал, но никой не прочетох да е написал нещо за предния диференциал? Там какво масло се слага при смяната, същото като при задния ли е? Какво количество събира?
  5. Здравейте, Бих искал да попитам... някой, който вече е сменял маслата на диференциала и ръчна скоростна кутия... какъв размер са дифтунгите на пробките и от къде ги купувате? Благодаря предварително!
  6. Скоро имах подобен проблем при Форд Транзит 2014-та година. На борд компютъра ми показваше "прекъсване на захранването 31" и "неизправност на сензор 22", рестартиране на изминатия пробег и дори при загасен двигател, стрелките на оборотомера и на скоростомера се повдигаха леко и после пак се връщаха до начална точка. Смених акумулатора и вече 25000км от тогава карам без проблеми. Не знам дали при теб проблема ще е същият, но може някой, който разбира да ти замери акумулатора.
  7. Здравейте, колеги. Предстои ми смяна на маслото на диференциала, скоростите (ръчна скоростна кутия), течността на съединителя и спирачната система. След много четене разбрах, че при нашите автомобили е много важно да се слагат оригинални масла на Хонда (а за антифриза също ли трябва да е оригинален на Хонда или няма да има проблеми с уплатнения, гарнитури и прочие ако се използва друг антифриз?) Та въпроса ми е, Вие от къде ги купувате? Нека всеки сподели от къде си пазарува Хонда масла, предполагам темата би била полезна не само на мен. Аз лично ги намирам в много различни сайтове и все на различни цени, което ме накара да пусна тази тема и да мога да избера най-изгодната оферта.
  8. Здравейте, Знаете ли дали има някаква разлика, освен видимата на бутона "MODE" при модула на климатроника? Първата снимка е от модел преди фейслифта, втората снимка е от модел след фейслифта. Моят е като този от първата снимка и има преблем с бутона за увеличаване и намаляне степените на вентилатора (не работи). Намерих изгоден модул от фейслифта (като този от втората снимка) и исках да попитам дали ще работи както трябва при мен или имат някаква разлика? Благодаря предварително!
  9. CARPERA, много ти благодаря за информацията и линковете към тези теми, не знам как съм ги пропуснал да ги прочета.
  10. Honda_Z, благодаря! Честно казано пробвах само при едно положение на бутона и нищо не работеше, не се сетих да натисна бутона и да пробвам отново. Ще го направя, когато се върна при колата, понеже в момента не съм в България. note, благодаря! zograffa, благодаря! Маслата в диференциала и в скоростите ще сменя, когато се прибера в България и ще си взема оригинални. Относно спирачната течност на съединителя, специална на хонда ли трябва да е или някакво ДОТ 4? С какво предлагаш да се промие системата преди наливането на новата течност?
  11. Здравейте, колеги. От скоро и аз се сдобих с HONDA CR-V 2.2 i-ctdi 2008ма година Executive. Не съм сигурен дали това е правилната тема, но реших да пиша тук, вместо да отварям нова такава... Прочетох почти всички написано по различните теми, свалих и прочетох почти всички 554 страници от ръководството, но така и не успях да си отговоря на някои въпроси, поради което реших да попитам по-компетентни и запознати с колата от мен колеги... 1.) Този модел има ли DPF или започват да го слагат на фейслифта? 2.) Нито един датчик на парктроника не работи, пробвах да включа на задна и някой да постави ръка върху всички задни сензори, но нищо не светва по таблото и никакъв звук не се чува, същото и с предните, когато включа на първа скорост? Не мога да намеря по ръководството къде се намира бушона за парктроника, за да го проверя да не би да е изгорял? От бутона под волана предполагам се изключва парктроника, а не трябва при всяко влизане в колата да се натиска бутона, за да се включи парктроника? 3.) При напълно завъртян волан и при движение с ниска скорост, когато е на свободна всичко е точно, но когато е включена някоя предавка (скорост) и има някакво тресене отпред, наподобяващо все едно гумите се влачат по пясък. След четене по форума разбрах, че най-вероятно това е от задния диференциал и маслото трябва да му се смени (още не съм го направил). 4.) Не знам дали е нормално, но скоростите влизат доста трудно, планувал съм заедно с маслото на диференциала да сменя и маслото в скоростите (механична скоростна кутия), дали след това вече ще си влизат по-мазно скоростите или и при Вас влизат по-твърдо, в сравнение с други автомобили? Гледах клип в youtube как се сменя маслото на ръчна трансмисия, но при бензинов двигател, където дори си имаше щека за нивото на маслото, а при мен такава липсва, пробката за източване на същото място като при бензиновия двигател ли е? От къде се налива новото масло при дизела? Ще съм много благодарен ако можете да ми помогнете! П.С. Ако не съм писал в правилната тема ще помоля модераторите да ми преместят поста там, където трябва
×
×
  • Create New...