Jump to content

Chaveto

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Chaveto

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V III - 2.2 i-CDTi Executive ; CR-V III - 2.0 Petrol
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Чепеларе

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, колеги. Свързах се с Евгени от Русе. След като премерих височините от долния край на джантата до калника на всяко колело и му изпратих размерите, той ме посъветва какъв ще е най-добрият вариант в моят случай, а именно 20мм отпред и 28мм отзад. Днес получих пратката и при първа възможност ще ги занеса да ми ги монтират и ще направя снимки "преди" и "след". П.С. Комплекта включва: - предни подложки - задни подложки - по-дълги шпилки - втулки и болтове за преден тампон на заден долен носач - уплътнител между подложка и купе
  2. Здравей, колега. Какъв датчик си поръчал (преден, заден, ляв, десен, централен) и какъв цвят? Понеже и на двете ми ЦРВ-та при запалване ми пискат за няколко секунди заден централен парктроник, след което си спира. Ако решиш да продаваш датчика и се окаже, че е черен или сребрист цвят, то мога да го купя, за да пробвам дали при мен ще се окаже от него или също ще има прекъснати кабели...
  3. Взех, че се "престраших" и започнах да разглобявам Самото сваляне на кората на вратата, на огледалото и достигането до механизма не е кой знае каква философия... Стигнах до моторчето, откачих платката и развих 2та болта (винта), които държат самото моторче, за да мога да го извадя нагоре... Интересно, но зъбното колело си беше здраво . Въпреки това, реших да го сменя с новото (метално) и започнах да сглобявам (тук видях малко зор ). След връщането на огледалото обратно на колата, вече го няма това постоянно цъкане при даване на контакт . P.S. Нямаше да се справя без подробното описание на "desap" и на "NikiG" в една друга тема (ще кача снимка, за да е по-удобно и на други хора да гледат стъпките).
  4. Просволутото зъбно колело вече пристигна от Али-то. Дали има някой от Смолян, Асеновград, Пловдив, който е подменял това зъбно колело на мотора на огледалото и би се съгласил да ми смени и моите (срещу заплащане, разбира се)?
  5. Здравейте, Има ли от къде в България да се поръча просволутата зъбчатка? Потърсих в гугъл, но не намерих такива обяви за продажба Колегата "kyna" е дал линк към Алиекспрес, от където с доставката излиза 24лв и пристига за под месец, за което съм му благодарен, но ако има от къде в България да се поръча и да не е голяма ценовата разлика би било идеално
  6. Дали има от къде в България да се поръча? Проверих из чичко гугъл, но не намирам .
  7. Здравейте, Може ли да попитам как точно се води тази част, която трябва да се поръча, че не мога да я намеря, а имам същия проблем... Ако имате линк ще съм много благодарен!
  8. Не знам дали тук е мястото да попитам (ако не е, моля модераторите да преместят поста ми на правилното място), но ми стана интересно има ли ниво на оборудване, включващо обдухване на седалките (а не само подгрев)?
  9. В момента нямам достъп до тубата, но мога да дам снимка от предната й страна, както и характеристиките свалени от официалния сайт на производителя. "Long-life синтетична смазка, специално проектирана за превозни средства с обработка на отработените газове. То е внимателно формулиран с ниско съдържание на пепел (Mid SAPS), което го прави подходящ за най-новите технологии в настоящите двигатели и също така помага за опазване на околната среда чрез намаляване на вредните емисиите на частици са сведени до минимум. Освен това неговите синтетични компоненти означават, че е с дълъг живот, който според производителите позволява удължени периоди на смяна. Благодарение на високото си качество, той се отличава особено с ниското си образуване на отлагания и утайки в сравнение с други синтетични масла, както се вижда от резултатите, получени при тестовете на основните производители на двигатели. - Намалява триенето и предпазва двигателя от износване; има по-голяма устойчивост на окисляване и на счупване на смазочния филм поради срязване, което позволява дългите периоди на смяна препоръчва се от няколко производителя. - Неговото ниско съдържание на пепел е необходимо за издръжливостта на новите технологии за намаляване на емисиите като дизелов филтър за твърди частици (DPF), като по този начин помага повече от конвенционалните смазочни материали за запазване на околен свят."
  10. Взех 3 литра, за да имам за две смени. Колкото до Репсола, кое не му е ок за този двигател и кое масло препоръчвате?
  11. Да споделя малко информация, която би била полезна и на други колеги във форума. Дойде времето за смяна на масла и филтри... Оригиналните масла Хонда за заден диференциал, ръчна скоростна кутия и хидравлика ги поръчах от Англия (с доставката до България (до адрес) ми излезнаха средно с 4-6лв на литър по-евтино от най-изгодните предложения за тях в България (без доставка), а моторното масло, спирачната течност (АТЕ, която CARPERA ми препоръча) и всички филтри си взех от България. Моето ЦРВ е 2.2 дизел, 140к.с., 2008-ма година с ръчна скоростна кутия, двигател - N22A2 и НЯМА раздатка! Сменя се само маслото на скоростната кутия.
  12. Аз имам същият проблем и се замислям за тапицерия. Вчера ми попадна това... Луксозна кожена тапицерия за лек автомобил, джип. Характеристики: - Комплект за целия автомобил - Изработени от висококачествена PU изкуствена кожа и мека пяна, осигуряват удобно чувство за сядане. - Ръчно шити. - Универсален дизайн, подходящ за всички автомобили. - Дизайн, съвместим с airbag - въздушни възглавници. - Устойчивост на износване, добър водоустойчив ефект и силна огнезащитна способност. - Лесен и Бърз монтаж. - Цялостен дизайн, покрива предната и задната част на седалката.
  13. Прикачвам клип, в който са описани 5те най-често срещани проблеми при трета генерация на ЦР-В. Номер 3 е моторчето на чистачките, което ме навежда на мисълта, че може и при теб проблема да е в съответното моторче. Като симптоми се посочват точно, че понякога, когато искаш да включиш чистачките те изобщо не се включват или се включват, а в последствие не могат да се спрат.
  14. След като се върна в България и имам достъп до автомобила ще мога да погледна отдолу и да, ще споделя какво съм видял! Моят двигател е N22A2. За течността на съединителя и спирачната течност също ще сменя (ако не се лъжа в друга тема точно Вие ми писахте за тях, че не е нужно да са оригинални Хонда, а каквото и да е ДОТ 4).
  15. Извинявам се за техническата ми неграмотност по темата, но само автоматите ли имат такава раздатка? Моята Хонда е дизел, 2008-ма година и е с ръчна трансмисия. Това означава ли, че нямам / не се сменя маслото в раздатката при моята кола? П.С. В момента само събирам информация, понеже не съм в България при автомобила, а когато се прибера ще сменям маслата на заден диференциал, механична скоростна кутия, хидравлична течност. Поради което и попитах дали ще ми се наложи да сменя и маслото в преден диференциал (раздатка), но по прочетеното май няма да ми се наложи
×
×
  • Създай нов...