Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.02.2023 in all areas
-
6 точкиМаслен филтър Blue Print ADH22114, предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от колегата birev. Филтърът е представен като заместител на ОЕМ 15400-RBA-F01. На външен вид, филтърът изглежда много прецизно изработен. Има и защитно капаче от прозрачна пластмаса. Външното уплътнение (О-пръстенът) е здраво, достатъчно дебело и е с кръгло сечение. Намазано е с някакъв вид течна прозрачна смазка. Седи сравнително плътно в леглото си. 20230225_160754.mp4 Вътре изглежда добре уплътнен с лепило. След разрязване се наблюдава също много прецизна изработка на елементите вътре. Всичко е чисто. Няма никакви петънца. Противодренажният клапан е оранжев на цвят, но не мога да кажа дали е от силикон или гума, понеже е доста дебел материалът. Но въпреки това възвръща моментално формата си след прегъване и осигурява затваряне на изходящите отвори на филтъра. Макарата също е изработена доста добре. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно и доста на гъсто. Снадката на хартията е подсигурена с метална пластина, защипана прецизно. Конструкцията е залепена здраво. Не се разпада дори след прилагане на значително усилие. Има малко излишък от лепило, но не е проблем. Площта на филтърния елемент е 725,2 cm2 - много добър резултат! Филтърната хартия е със средна дебелина и има известно прозиране на просвет. Сравнена с тази на Mahle OC617, е по-тънка, но сравнена с тази на MANN W610/6 e еднаква, дори ми се струва, че е малко по-дебела от на MANN. Също така има сходна плътност с тази на Манн-а, а също и прозират горе-долу еднакво на просвет. Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.305 cm и отваря при натиск от 2.13 kg. Това прави налягане от 1,59 kg/cm2 или 1,56 bar. По-високо от нормалното, но не много. Заключение: Много добре и прецизно изработен среден клас филтър! Има аналогични и близки х-ки на Mann W610/6, но е на по-ниска цена. Бих го ползвал, ако нямам нещо по-добро подръка!
-
4 точкиСега едно сравнение на "Made For Filtron", с предишния Made in Poland. Маслен филтър FILTRON OP575 (Made For Filtron), предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от колегата birev. Надписът "Made for Filtron" е наблюдаван при филтри OP575, произведени в BA (Босна и Херцеговина). Дали този също е произведен там - не мога да кажа! Поне от надписите не е ясно къде точно е произведен, но все така е Made for Filtron, a не е Made by Filtron, или Made in Poland, например... На този филтър противодренажният му клапан е от бяла силиконова гума. За сравнение на "оригинала" е от черна гума. Вътре е започнал да ръждясва. Явно не е бил съхраняван при оптимални условия. Още от тук се вижда колко много прозира филтърната хартия. Макарата е изработена прецизно. Всичко е залепено точно и здраво. Хартията е положена малко неравномерно, но каквото-такова... Полезната филтрираща площ е 648 cm2, което е много добре. Но! Филтърната хартия е сравнително тънка и рехава. Прозира съществено на просвет. Няма нищо общо с качествената хартия на ОР575 на полското производство! Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.35 cm и отваря при натиск от 1.42 kg. Това прави налягане от 0,99 kg/cm2 или 0,97 bar. Тоест много добър резултат в сравнение с полското производство, където отваряше при двойно по-голямо налягане от нормалнто. Заключение: Като цяло много добре и прецизно изработен филтър, но за съжаление, качеството на филтърната хартия е ниско и няма да има добра филтрираща способност!
-
3 точкиМаслен и въздушен с всяка смян на маслото , при мен на 7-8хил км ,и двата са важни да филтрират. Филтър купе е пък за вашия въздух който дишате, на 10 хил в града и колата ако стои под дърво,е вече леш. Въздушния като спре да филтрира финия силикатен прах попада директно в двигателя и скапва що може. Компромиси за 20 лв,всеки сам преценява дали ще прави с двигателя или своето здраве. Това на 60 хил направо харакири на колата направете.
-
3 точкиМалко практическа граматика - пълен и непълен член. Граматиката, за разлика от мъжа, има два члена - пълен и непълен или както би се изразил Титанът на родната мисъл - Божинката:"ПълниЯТ член е като непълниЯ член, само че е пълен." Пълен член имаме тогава, когато субектът, за когото въпросният член е прикрепен, извършва действието, за което се говори в изречението. Пример: ГолемиЯТ му член ѝ видя сметката. Тук членът се е проявил като виждач на сметки, следователно е пълен. (Или поне е бил до момента на виждането на въпросната сметка.) Непълен член имаме тогава, когато субектът се мота из изречението, ама не извършва действието, за което се говори. Пример: Тя видя сметката на големиЯ му член. Тук членът, àко че участва у далаверата, е пасивен и не той извършва действието, което тутакси го прави непълен. Значи, ако и от това обяснение с членове за пълниЯ и непълниЯ член не сте разбрали нищо, очевидно за никакъв член не ставате.
-
2 точки+1 И аз мисля, че свиренето идва от накладките а не от дисковете. Миналата година сменях дискове и накладки от зад и само накладките от пред на една от колите и от тогава когато загреят се чува свирене на предните колелета, знам, че е от накладките защото дисковете там не са сменяни а това са им втори комплект накладки с предните не се чуваха.
-
2 точкиНяма смисъл,смени само накладките.При мен на 7-ма ате накладките сеиреха както на ОЕМ ския диск,така и на афтърмаркет последвалия Ате. "Ядосах се 😤😡😁",и сложих най евтините предни накладки на пазара LPR-32лв и всичко утихна.
-
2 точкиЦецо остави колата на детето на мира защото ще се направи една фасада която ще му е бреме и ако се появи рискова ситуация той ще пренебрегне собствената си сигурност само да спаси фосона на колата. Все ще пази, все ще пази вместо да се учи и да трупа опит, той ще трябва да я жули да се учи, нали и за това точно тази взе за да е пилотна кола тоест да обере всичките лоши маневри и паркирания за да се научи да пази следващата, важно технически да е ОК. Остави така нещата поне за година и чак тогава обикаляй майсторите за оферти.
-
2 точкиGTL-базата също са я намалили, или липсва...?! По новия SDS съдържа до 50% хидрокрек III ( CAS: 64742-54-7 ). Другото базово масло не го пишат какво е. MSDS_975518.pdf По графиките лисва и PAO или е твърде малко... Ударили са го яко на печалба, май... Нали им идва края на двг-тата... Та дайте да ги "дотрошим". А цената не само, че не пада, а и постоянно се вдига. Тая тенденция е повсеместна при всички производители на масла. Скоро ще наливаме само минералка ми се струва. А иначе дилърите сменят гаранционно на по 15 - 20 хил. км., че маслата били супер съвременни... Мани, мани...
-
2 точкиМаслен филтър OEM Honda 15400-PLM-A02. Made in U.S.A.. Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от CARPERA със съдействието на tsonev.autofix. Филтърът е опакован целият в защитно фолио. Беше предоставен, допълнително увит, в защитен найлон с балончета. Гуменото уплътнение е намазано със смазка, приличаща на грес. Филтърът излъчваше силна миризма на ж.п. смазка. Впечатление ми направи не особено ясният шрифт и не особено добрата прецизност на надписите върху самата кутия на филтъра. Противодренажният клапан е силиконов и с оранжев цвят. Веднага прави впечатление изпълнението му. Една не малка част от него се спуска надолу във вътрешността на филтъра. Нещо, което не съм забелязвал при другите филтри. Не знам каква е целта на такова изпълнение. Външното гумено уплътнение (О-пръстен) е лесно подвижно в леглото си. Изважда се лесно с един пръст. Надявам се, да е изчислено правилно и да не направи някой проблем. 20230220_182041.mp4 20230220_182212.mp4 След отваряне, филтърът изглежда така: Филтърната хартия е разположена върху метална решетка, а в двата й края са залепени картонени ограничители. Не успях да разбера това кафяво замъсяване, върху картонените части, някаква смазка ли е, или пък друго нещо, но миришеше силно на ж.п. вагон. Байпас клапанът е пластмасов и ереализиран като отделен елемент заедно с пластинчата пружина, която го притиска към макарата с филтърната хартия. Това изпълнение съм срещал и в много други американски филтри. Явно им е някаква традиция. Конструкцията на макарата е залепена здраво с черно лепило. Снадката на самата филтърна хартия е подсигурена с метална пластина, макар и не много прецизно. Филтърната хартия е доста плътна и дебела. Не прозира на просвет и ще осигурява много добро филтриране. По дебелина и плътност е сходна с тази на MAHLE OC617. Филтриращата площ е 742.8 cm2 - много добра! Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.3 mm и отваря при натиск от 1.7 kg. Това прави налягане от 1.28 kg/cm2, или 1.26 bar. Чудесен резултат! Заключение: Добър филтър! Ще върши работата за която е предназначен. Обаче остава едно не добро впечатление от не достатъчната прецизност в изработката при някои детайли...
-
2 точки0W-20 по-скоро не образуват здраво очертано ядро като по-високите вискозитети. При тях нещата по-скоро се размиват. Твърде възможно е, това, което виждаш като ореол да е все още напълно чисто масло. Може и да е смес с малко бензин все пак... но е още рано да се каже. И не се шашкай. На всеки бензинов двигател (който кара само на бензин) маслото мирише на бензин. Следи му състоянието на всеки 1000 км. и ще се види какво ще излезе по нататък. Щом не иска да капне от щеката, значи още не е разредено.
-
1 точка@dandilov Прикачвам малко снимки от дисковете. Не можах да кача файлове с по-високо качество, системата разрешава до 16 МБ. Аз наистина се чувствах доста прецакан в цялата ситуация и писах до няколко адреса. А може би имаше и известна доза късмет в цялата работа. Нелепото в случая беше, че докато чакам да се разреши ситуацията, беше съвсем наложително да сменя дисковете отпред (трябваше да мина доста км зад граница) и трябваше да си купя отново дискове и да ги сложа. Не знам дали трябва да им се каже на вносителя, че не искаш Блупринт, като поръчваш. Първите дискове дойдоха в запечатан кашон, и самите дискове поотделно опаковани всеки в свой собствен. Мога само да гадая дали вносителя е знаел за реалната ситуация вътре. Аз ако не ги бях отворил кашоните в един хубав и слънчев следобед на открито, може би и аз нямаше да забележа разликата. Вторите дойдоха по опаковани по същия начин. Въпреки, че имаше доста разправии, удовлетворението накрая си струваше. Във всеки случай, след случилото се, в бъдеще аз бих си помислил дали да поръчам EBC отново. В допълнение OEM replacement-та накладки по мое мнение не са добър избор, колата спира някак тромаво, с доста усилие. Поздрави
-
1 точкаЗависи как и къде карате колите. Преди със сивика, като карах 90% извънградско, въздушният филтър на колата за 10ккм(3 месеца) беше като все едно вчера сложен, та взех през 25-30 да го сменям.
-
1 точкаТо па една философия с ключовете на тия акорди. @JHM ако се засечем някой път на Метро пак, ще ти обуча един ключ без пари.
-
1 точка
-
1 точкаАко не греша 31.12.2034 е крайната дата. Дано сме живи..
-
1 точкаВъздушен филтър на 60 хиляди , ако това наистина го пише в книжката значи тея съвсем са се побъркАли! дори и по чистите пътища на Германия това е супер много, да речем че там може 20 - 25 хиляди да изкара но не и повече, а за тук повече от 15 в никакъв случай. А филтъра на купето на колко го сменяш?
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка"Карай бе човек!"-Ми викаше един майстор,преди 5 год. и от тогава само карам 😁 (да чукна на дърво)!
-
1 точка@JHM и аз не бързам със смяната. В сервиза, в който си обслужвам колата ми казаха да не бързам. Само са нацепени не и скъсани. Сега ги следим два пъти в годината. А ако е такава цената на оригиналните, не знам колко на брой тампона са, мисля да взема оригинални и да приключвам с тях
-
1 точкаБлагодаря на всинца ви за разумът в съветите и особено за тези от нефинансовият аспект! Имам оферта за цялостно пребоядисване с надлежната подготовка от добър майстор - 1500 лв - нещо като отстъпка, защото цената е 150 лв на детайл. За сега ще оправи задните калници (заради ръждата по веждите) и задната броня (сцепена на 2 места и крива на 4), а останалото минава в алтернативни технологии. Тавана и задния капак са с демиджи и олющен лак. Намерих човек който ще ги "дръпне" и после ще ги фолирам. За сложно сверичния заден капак не съм оптимист, та ако не стане - спрей. Не е голям детайл, а и намерих кой да ми направи точен цвят във флакон. Предната броня е здрава и само ще се намества. Ниско долу е жулната и очукана от камъчки, но ще я мисля по-натам - неминуемо ще види отблизо още бордюри. Предният капак е матирал и "одзънкан", но ще се "точкова" с четчица и лак. Другото ще го преживеем. Макар и фенове-ценители, все пак сме разумни хора. Снощи по малките часове ми е писал да не му изхвърлям първата бележка за гориво (да си я пази за спомен) и че съединителят имал някакъв по-голям луфт - което явно му се сторило (проверих го) - сигурно е сменил зимните обувки с маратонки. Стойността на колата е по-голяма от цената и (поне за нас), просто я възстановявам според моите разбирания по техническата част. Ясно е че е дуракоустойчив модел и можеше да изкара още без сериозни инвестиции, но не харесвам подхода - щом е за ремонт - продава се. Та стигнах до визията (за която също ще се погрижа), защото не харесваме занемарените коли които срещаме. Когато имам какво да покажа, ще го сторя. Нали днес е ден за прошка. Прощавайте ако нещо, някого съм напрегнал.
-
1 точкаКолега, мога да ти програмирам чип на разумна цена. Досега съм успявал с няколко оригинални. Веднъж пробвах с китайски и не стана. Нямам представа дали беше дефектен или има някаква специфика.
-
1 точкаПреди два дни го смених esp-то 5w30,с равенол ssv 0w30 именно заради тези нови показатели🤔. Изкара 7800км от септември до сега,с мин.разход от 2-3мм от макс на щеката.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаХубаво,но не непременно и задължаващо! Карам с такива от поне 3г.и най вероятно ще трябва да помисля и аз по въпроса. 45лв.ми дадоха цена за оригинален,даже два пъти питах за цената.
-
1 точкаГоворим за ценоразписите на офиц. представителства,но виждаме и тендецията в "ключарския" занаЯД! Други пък в "бранша"казват, че с чужди заготовки не работели.Сякаш тяхните не идват от Китай. Абе май не е само кашкавала...🤑! Имам си два и исках трети (да си го бия в главата 😁🙃),ама няма да имам,че цената за мен беше 80лв.,само за програмирането на китайския чип🙃😉.
-
1 точка
-
1 точкаНе съм го гледал SDS-a, но щом е 50% нефтов крек, другото ще да е GTL крек. Този техния спектрален нещо не мога да им го разчета или поне не искам да го разчитам, така както го виждам, защото май и естерите липсват. Там не е голям проблем, тъй като може да се добавят естери, но са прецакали базата и пакета. Положението купувай докато има още от хубавото.
-
1 точкаМалко пресен опит с ключ от китайски ключ. Цена на ключ с чип id48 и нарязване по снимка около 20-22лв. Обучението в Бултрако 108лв, при ключар офертите в София бяха от 110лв при първия, 80лв при втори, 60лв при трети. Различни оферти и различни обяснения как трябва да оставя колата за 2-3 часа и как този китайски ключ имало голяма вероятност да не сработи. Накрая намерих хора, които за 50лв и буквално 5 минути пред очите ми свършиха работата. Доволен съм и бих ги препоръчал, ако на някого му трябва. Обща цена 72лв за втори ключ.
-
1 точка@dandilov Ако е полагано топло лепилото отгоре на тази картонена част,би ли могло да е пропит цвета през картона,и от това да е замърсяването.
-
1 точкаПо принцип 15400-PLM-A02 e производство на Honeywell. И едно клипче за сравнение между 15400-PLM-A01 и 15400-PLM-A02
-
1 точкаТо да беше само молибдена.....като гледам и естерите, и пао-то са намалили драстично, фосфора и цинка също са надолу. Не е добра рецепта за верижните хондаци.
-
1 точкаhttps://oil-club.de/index.php?thread/12730-mobil1-esp-5w-30-api-sp-ll-04/ Вече е без молибден. Какво правят Мобил?!?
-
1 точкаЗдравей,и аз минах от 3-та на 4-та.Аз смятам че 4-ката е доста по-удобна за каране,вози по-меко ,докато 3-ката е по-стабилна на завой но има по-твърда возия.Горенето ,едно и също,може би една идея по-ниско за 4-ката.Забелязах нещо когато си с пълна кола и на автопилот 140км на 6-та скорост иска да бутнеш 5-та на нанагорнище,мъчи се да подържа,на предната нямах автопилот . Багажника е супер,голям и удобен.Мултимедията е ужасна,можело е да се потрудят повече.Иначе вече и праснах 5000км за два месеца,никакъв проблем.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте отново, Започваме след паузата с новата кола и новия двигател. Без да се замисля минах на бензин. От сервизната история видях, че до сега са направени 4 смени на масло чинно на 1 една година на около 15 хил км всяка. Аз очаквах да са направили макс 2 смени Сипвали са 5w30, явно това е практика не само в България. Не се вижда много на снимките, малко на прозореца, обаче има стабилен ореол от бензин и маслото мирише на бензин. Дано да е защото карам градско само на ECON режим. А предполагам знаете за голямата издънка 1.5 турбо на следващия модел, който вкарва яко бензин в маслото особено когато се кара на този режим. Дано и тук не е така, ще го следя на различните режими как е. ПП: Това е третата проба, която вземам, първите две ги изтървах и не можах да ги сканирам. Та проблемът е, че маслото просто не капва от смотаната пластмасова щека. Чакам чакам и накрая допирам леко капката. Това проблем ли е? 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Honda 0w20; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 68 177 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 400 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 85/15; 7) Средна скорост - около 57 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 13.02.2023-21.02.2023; 9) Моточасове – около 7; 10) Изразходвано гориво - около 43 л бензин 95 + добавка; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л; 13) Доливане на масло – не е правено; 14) Други – предходно масло 5w30; Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец.
-
1 точка
-
1 точкаБез корекция на бялото: След частична, изкуствена, корекция на бялото: С по-дълбока, изкуствена, корекция на бялото: Както виждате, при снимка от телефон, не може да се добие действителна картина за капковата проба! В някои случаи това може да даде много грешна представа за състоянието на маслото! Но тук веднага се набива на очи нещо... Като цяло, това масло не се представя добре при теб. Още на 2000 км. е оформило "ядро", при това на гориво LPG! А би трябвало едвам да се забелязват бледи наченки на формирането му. Ако двигателят е изправен и не гори масло, има нормална компресия и е в пълна кондиция, тогава причините са следните: 1. Едната вероятност е, маслото да е с по-нискокачествена база и да е започнало да се овъглява. 2. Другата вероятност е, че това скоротечно замърсяване може да се дължи и на несливаемия остсък, ако не е изтеглен при смяната на маслото. 3. А моето мнение е, че това се дължи на съвкупност от двете причини по-горе. Ако беше качествено масло, за 2000км. на LPG нямаше да е натрупало толкова замърсявания. Пак да кажа - при изправен двигател! Бих те посъветвал да го покараш още малко, до към 3 - 4 хил. км например (тъкмо е поизмило двигателя), и да го смениш с качествено масло. Едно Shell Helix Ultra 5W-30 от общите поръчки ще му дойде добре ( https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html )
-
1 точкаКато изключим факта, че двигателят е вече за ремонт (все пак гори масло), а след премахване на задръстения по тази причина катализатор, горенето на масло се увеличава. Ето какво може да предприемем на първо време, до ремонта на двигателя: А след ремонта на двигателя е редно да си закупим нов истински катализатор! ... Ако ни дреме какво ще дишат децата ни...
-
1 точка
-
1 точкаДа се включа и аз с малко опит основно за маслата. За двигателното - моето мнение е, че ако го сменяш често ( на 7-8к км) няма много значение дали ще е от най-скъпото. Аз поне така процедирам. Когато се сетя навреме се включвам в общите поръчки от Германия, ако не - си взимам от тук. По отношение на маслото за автомата още в началото като си взех хондичката, бях проучил доста за кутията и обслужването, че ме притесняваше... Някъде бях срещнал, че при каране основно градско, смяната на 20к км не е лукс, а необходимост (въпреки предписанията по ръководство). И до ден днешен така процедирам. Не е болка за умиране, защото този пробег за мен означава около 2 години или на всяка 3та смяна на маслото на двигателя. Също така на всяко второ опресняване на маслото на кутията или около 40к км за мен се сменя и филтъра на автомата. Използвал съм само оригинално, защото не си заслужава риска. За това масло се включвам в общите поръчки, защото разликата в цената е значителна.
-
1 точкаЧестита нова година колеги!!! Да сме живи и здрави всички! Откакто се сдобих с тази невероятна кола минаха вече 10 месеца и навъртяни 13300 км точно, което не е много, но на мен ми е напълно достатъно, за да изкажа чисто и искренно мнение за нея. Така си паснахме взаймно, че към днешна дата не мога да изкарам и ден без нея (пробвах ама не стана найстина). Това е единствената кола от която не мога да искам нищо ама абсолютно нищо повече. Както споменах по-нагоре предишните ми 2 коли бяха Пежо 307 2.0HDI 136к.с. и паралелно с него Пежо 407 2.0HDI 136к.с., но как да кажа с Хондата беше взаймно привличане. Сравнение между Хондата и предишните е земя и небе нищо общо помежду си буквално. Акорда 7 ген го харесвах от много много отдавна, но не съм си и представял, че някога ще мога да го имам найстина. И така се стекоха обстоятелствата, че мечтата стана реалност. Затова хора никога не спираите да вярвате, защото не се знае утрешния ден какво ще ви предложи. Съдбата си знае най-добре работата. Не съм си и представял, че някога ще имам допир да тази кола, но ето на. На тази снимка си тръгвам от паркинга на КАТ София област вече с номера както си трябва. Такъв сняг ме валя тогава, че не е истина, а количката горката с летнитния сетъп гуми и джанти. Това точно на 07.03.2022г. Тук вече се прибрахме блогополучно . И се започна едно разглеждане, опознаване абе страшна работа направо. Състави се списък с нещата за обслужване и смяна по приоритет. На първо време масла и филтри задълже и 2 нови крушки OSRAM D2S Xenarc, че дясната светеше обаче жужеше вътре като ято стършели . Последва смяна на летния сетъп със зимния пак на оригинални Хонда джанти с гуми Michelin Alpin 6 (досега не бях карал с такива зимни гуми и останах доволен от тях ). При размяната на гумите се оказа че трябва да мине сходимост на предницата, защото летните гума отвътре бяха на конци, но нали е със спортно окачване и въобще не ги видях докато не ги свалих. И хайде края на март направо чисто нови гуми UNIROYAL RAINSPORT 5 последния модел. След това по някое време влезе за фолиране с LUMAR 5% пропускливост (най-яката възможна тъмница) и се получи уникално, защото е черна и просто задницата се сля в едно. Естествено при Румен в Protint. В периода от Април до към Август 2022г. се занимавах с дребни, но дразнещи неща като: - Липсващи щипки по корите и праговете отдолу. - Счупено шофьорско огледало което се оказа пълен китайски боклук и съответно заменено с оригинално фейсово такова. - Неработеща подсветка на радиото - решено след презапояване на два резистора. - Неработещи задни стъкла - решено със смяна на четките на моторчетата - Неработещи задни спирачни апарати и свършили дискове съответно - решено с ремонт на апарати, нови дискове, накладки и течност - Теч от лагера на хидравличната помпа - решено с обслужване на хидравличната помпа и нова течност - Разчекната задница - решено с направа на раздвижни носачи Въпреки че се занимах с толкова много неща на пръв поглед, никога не изгубих вяра в колата, колкото и трудности на излизаха. Все едно се познаваме цял живот като добри и верни приятели, които не си обръщат гръб един на друг независимо от всичко. Просто имаше нужда от помощ и постягане, а кой друг ще се погрижи най-добре за нея освен аз. Във връзката между водача и автомобила трябва да има едно взаймно уважение и нещата стоят така, че ако се отнасяш с автомобила както трябва и той ще ти отвърне със същото. Някога през Август месец реших, че е време да й погледна клапаните в какво състояние са. Оставих я цяла нощ в гаража, за да е напълно студена и на следващата сутрия я отворих. Направих си реглаж на клапаните (Всмукателни - 9' Изпускателни - 11') След това с жена ми и детето направихме една почивка по нашето черноморие малко над 1000 км изминати, багажника до капака пълен и на отиване разход с климатика и по всички ограничения - 6,5л, а на връщане пак същата схема багаж, климатик, ограничения - 7,4л. заради наклона на пътя навръщане. Колата се кара само на бензин АГУ няма и няма и да има. Скоро я брандирах както си трябва вече с клубните поставки за номерата и стикери на Accord Team Bulgaria Ааааа маслото от снимката след броени дни ще захрани сърцето на звяра И тук споделям, че има разход на масло, което е нормално все пак (ако няма разход на масло значи не се кара ) 150-60 мл. на 1000-1100км Последното нещо, което обслужих буквално преди новата година е стартера Към днешна дата черното зверче изглежда така И така отплеснах се с тези преживявания, но те са част от ежедневието и не може без тях. Най-важното което искам да кажа е, че това е кола която въднъж влязла ти в ума и най-вече в сърцето няма излизане оттам по никакъв начин. Не я сменям за абсолютно нищо и имам намерението да сме си много дълго другари в добро и лошо. Вече знам какво е да притежаваш Японски Самурай здрав и надежден и да знаеш, че където си тръгнал ще стигнеш и ще се и върнеш. С черното зверче си паснахме от пръв поглед и най-важното то на моя нрав, а аз на неговия буен нрав. Пожелавам ви да сте здрави и много щастливи през новата 2023г.! Винаги следваите мечтите и целите си даже и да е трудно, в един момент просто се случват хубавите неща. Винаги напред и нагоре! Поздрави на всички да сте здрави!
-
1 точкаЗдравейте колеги, искам и аз да напиша за моето впечатление и преживяване с Бранко. Карам Харви 2002г автомат, и кутията реши, че е време за смяна на стартов съединител. Започна търсене на сервиз и майстори отначало в Пловдив през Дупница и накрая в Бултрако. Навсякъде отказаха да се занимават, защото не ставала за ремонт. От форума научих за Бранко. Отначало говорих с него да я направи ръчка. После обаче той реши да направи ремонт на кутията с части от Япония. Направи я като нова на инат, както се изрази той. Та ако някой има нерешим проблем с Хондата си, Бранко е много голям инат и ще реши проблема ви. Ако Дунав не беше толкова близо този човек щеше да се удави във вино и ракия. Та така от моя опит с него, с една дума читав човек. Да е жив и здрав.
-
1 точкаНе ми даде мир и спокойствие стойността на отваряне, на байпас клапана, на Filtron OP575 - made in Poland. Подчертавам - произведен в Полша! А не "Made for Filtron", или "Made in B.A." Много ми хареса този филтър и реших да отворя още един за проверка. Може пък да е бил дефектна бройка предишният. За съжаление резултатът се повтори: Отваря се при натиск от 2.42 kg. При диаметър на отвора 1.1cm се получава налягане от 2.55kg/cm2 = 2.5 bar Тоест - не е било случайност... Жалко!
-
1 точкаМаслен филтър Purflux LS350. Made in France. Препратка към OEM Honda 15400-RBA-F01, made by Purflux. Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата, от CARPERA. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Черен е, за разлика от 15400-RBA-F01, който е син на цвят. През отвора се вижда байпас клапанът, маркиран традиционно, с червен лак. Няма ръжда по дъното, но има по стените на филтъра - благодарение липсата на защитно фолио и незнайните условия на съхранение. Противодренажният клапан е бял, силиконов, много еластичен и гъвкав. Възвръща моментално първоначалната си форма след прегъване. Има много оплаквания от FRAM PH5317 - "събратът" на LS350, че къса противодренажния клапан. За Purflux LS350 досега съм чул само за един случай. И двата филтъра изглеждат еднакво, само кутиите и имената им са различни. Аз също съм ползвал и FRAM PH5317, и Purflux LS350. При единствения FRAM, който ползвах, проблемът се прояви! Докато с няколко Purflux LS350 не съм имал проблеми. Филтърната хартия е положена равномерно, в зигзагообразната форма, запазена марка на Пурфлукс. Така се постига по-голяма филтрираща площ на филтърния елемент в същия обем който имат другите филтри с такива размери. Винаги се кефя на това решение! След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава работа! Филтърната хартия е залепена здраво. Няма излишъци от лепило. Снадката е без метална пластина (разбираемо с оглед на зиг-заг изпълнението), но е и залепена, и допълнително пресована. Добро решение! Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 882 cm2 – много добра! Височината на филтриращата част е 5,3 cm, но след като се разгъне хартията, ширината й става цели 7 cm. Завиден резултат! Още веднъж - хитро решение и адмирации! Филтърната хартия е относително тънка, но е плътна. Прозира до известна степен на просвет, но не толкова много, както бюджетните филтри. С оглед на това, филтриращата способност, определям субективно на добра. Макар, че много ми се иска, този филтър да е с хартията на Mahle OC617. Щеше да е "ТОП"! Байпас клапанът е метален с пружина. Отваря се при натиск от 1.72 kg. При диаметър на отвора 12.88 cm се получава налягане от 1.32kg/cm2 = 1.3 bar - много добър резултат! Заключение: Здрава конструкция. Правилно работещ байпас клапан. Относително добра филтрираща способност. Като цяло - доста приличен бюджетен филтър от добър клас. Бих го използвал, въпреки ръждата. Надявам се филтърната хартия да я спре.
-
1 точкаФилтър MANN W610/6 made in Germany Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата, от CARPERA. Противодренажният клапан е бял, силиконов, много еластичена и гъвкав. Възвръща моментално първоначалната си форма след прегъване. Кутията е с наченки на оксидация в дъното, но иначе е чиста. Няма наличие на ръжда. Пружината в дъното на филтъра е тип "пластинчата", ако мога така да се изразя. Филтриращият елемент е изпълнен точно. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно. Снадката е направена с подсигуряваща метална пластина. Лепилото е нанесено сравнително равномерно, без излишъци и държи здраво хартията. Макарата е с много и равномерно направени отвори. Учудващо, но след премахване на филтърната хартия, конструкцията на макарата се саморазглоби! Явно лепилото не лепи метал, а само хартията... Металната конструкция на макарата е много точно направена. Няма никакви ръбчета по краищата, които да се захванат за лепилото. Може би от това да идва саморазглобяването? Филтърната хартия е със завидна дължина - 164 cm. Площта й е приблизително 887 cm2. Много добър резултат! Но, дебелината й е по-малка от тази на Mahle OC617. А също така не е толкова плътна. За съжаление се наблюдават известно количество точици светлина на просвет, което говори за не особено голяма филтрираща способност. Определено очаквах повече от хартията на Mann... Клапата на байпас клапанът е от дебела гума. Уплътнява перфектно. Клапанът е с диаметър 1,32 cm и отваря при натиск от 1,84 кг. Това прави налягане от 1,3 bar. Приличен резултат. Заключение: Предимства - Точна и прецизна изработка. Противодренажният и байпас клапаните са перфектни. Голяма филтрираща площ на филтърната хартия. Недостатъци - Лепилото не слепва металните части на филтърната макара. Филтърната хартия не е с достатъчна дебелина и плътност. Не достатъчно прецизна филтрираща способност за висок клас филтър. Ще върши работа, но като цяло - "средничОк", както казва един известен авто-майстор.
-
0 точкиСъдията: - Гражданино, защо удушихте съвсем непозната жена? - Господин съдия, пътувам си аз в трамвая, влиза тая. Отваря чантата, вади портмонето затваря чантата. Отваря портмонето, вади билет, затваря портмонето. Отваря чантата, прибира портмонето, затваря чантата. Дупчи билета, отваря чантата, вади портмонето, прибира билета, затваря портмонето, прибира портмонето в чантата, затваря чантата. Отваря чантата, вади портмонето, затваря чантата, отваря портмонето, вади билета, затваря портмонето. Проверява дупките на билета, отваря портмонето, прибира билета, затваря портмонето, отваря чантата, прибира портмонето, затваря чантата, и в този момент се чу: - Всички карти и билети за проверка! Тя отваря чантата... Съдията: - Стигаааа, още веднъж отвори портмонето и ще те удуша!
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00