Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.02.2023 in all areas
-
1 точкаЧестита Коледа на всички! Живи и здрави! Пускам първата си тема с цел бъдеща помощ на колеги имащи такъв проблем, и неговото решение. Все пак сме Хонда форума и споделянето на решението на даден проблем е от особено важно значение, а не да се реши даден проблем и след това никаква обратна връзка и всички знаем какво е чувството. Затова лично аз реших да споделя открито как се правят нещата, а дано и да е полезно все за някого. Колата: Акорд 7 К24 Фейс (Моят личен Самурай) Стартер: DENSO (made in Japan) оригинален 15 годишен неотварян до момента (според мен и това какво беше вътре). Проблемът: При запалване много наистина много рядко бендикса не се връщаше навреме, а оставаше зацепен за вече въртящият се маховик и ....... всички сте чували този грозен звук. Направо сърцето спира за секунда през която се питаш "Сега пък какво стана". Обаче със застудяване на времето този грозен звук взе да се чува в седмицата по 2-3 пъти и беше ясно какво трябва да се направи докато още е в начален стадий. Решението: Трябва да се изкара стартера от колата (е те тука е забавната част) и да се пръсне на части ама буквално. Първо и най-важното нещо е да се свали акумулатора, за да не подранят фоерверките за нова година! Колектора задължително се маха иначе стартера няма изкарване и точно тука е работата, че докато се извади колектора е повече време от обслужването на стартера. Откачат се вакууми, 2-3 букси, дросела, въздуховод и въздушен филтър. Много важно е да се развие долния болт на тази черната стойка на колектора (на снимката отдолу на колектора) иначе започва едно чудене, защо като горните 2 гайки и 3 болта на колектора са развити (при завиването се стягат на 22Nm да знаете) тая гад не излиза. Когато вече излезе изглежда така, даже и табелката не му се виждаше от боклуци. Този по-дългитят болт стой между стартера и блока на двигателя (затяга се с 44Nm), а другия предния се затяга с 64Nm. Тук вече е ясно какво е вътре. Както очаквах смазката (греста) беше се удървила за дългите си години служба и оттам бендикса не връща когато трябва. Последва 2 часа промиване на всяка една част по отделно със спрей за почистване на спирачки. Това е оригиналната схема за този стартер. И точно така беше разглобен част по част и измит от старата смазка и боклуците. Четките бяха в доста добро състояние (минимално износване с размери 6,2мм дебели и 12,9 широки). Ротора изчистен със ситна шкурка и промит със спрей за ел.контакти. След като всичко беше измито до блясък, смазано с литиева грес (графитна) и сглобено обратно изглеждаше еййййй така. След това задължително проверка с кабелите направо от акумулатора докато е на масата, че ако има проблеми да се отстраняват навреме. Като премине успешно теста, както и стана се върна успешно по обратния ред на колата. Точно докато бях свалил акумулатора ползвах момента да му почистя клемите, да го дозаредя и да изчистя и промия със спрей клемите на колата, че не изглеждаха много добре. След това при връщане на акумулатора смазване на клемите с подходяща смазка (технически възелин) за протекция. След целия този филм стартера работи отлично. Върти супер леко и мазно. Иначе мотора пак си пали след 4-5 завъртания, но това е нормално все пак акумулатор 45ah на обем 2.4 Тук бързам да уточня, че всичко (ремонти, обслужвания и т.н. всичко) минава през мен, защото сам си правя всичко от начало до край. Както се казва аз съм си сервиза, затова имам доста наблюдения над самата кола като цяло и вложеното в нея. Заглавието на темата е обслужване понеже не съм сменял никакви части по стартера, а и исках да му видя реалното състояние вместо да взимам излишни части. В случай се касаеше само до едно елементарно обслужване. Дано всичко това да е от полза все на някой в нужда. Весели празници! Да сте живи и здрави!
-
1 точкаНасоката е сервиз. Не пипаш нищо, еле па да вадиш бобини и свещи при работещ мотор. Ако не разбираш, не караш колата на ход до сервиза
-
1 точкаЗа пострадалите от земетресението в Турция. https://btvnovinite.bg/bulgaria/bchk-zapochna-kampanija-za-nabirane-na-sredstva-za-postradalite-ot-zemetresenijata-v-turcija.html
-
1 точка
-
1 точкаИ от мен хиляди благодарности на Бранко за пружините. Наистина са топ! Най-после и моето CR-V заприлича на джип. Колата се повдигна достатъчно, точно толкова колкото исках. Прехвърчам през дупките на бат Бойко без да се люшкам настрани .
-
1 точкаОт последната заявка хартисаха един комплект пружини. Ако има някой с увиснала и разкрачена задница да свирка. Стават за ЦРВ 2 ,ЦРВ 3 ,ЦРВ 4 , бензин и дизел.
-
1 точкаТака беше и при мен,смених водачи грес и маншончета,хубаво почистване на апарата,смяня и промивка на системата с спирачна течност,и всичко е ок. Не става само едното да се направи ,ефекта полвинчат. Не на паследно място хубави накладки ,карам с EBC.
-
1 точкаКолега, Съюза на автомобилните инженери (SAE) дефинира вискозитета на маслата или следи само за реологичните показатели, но не и за останалите свойства и качества. Докато смазочната норма вече изразява конкретните качества и характеристики на флуида. Това е т.нар. ОЕМ спецификация. Само двата критерия в купом съставят правилното масло. По спомен ти имаше дизелов двигател с премахнат DPF, нали. И сам знаеш че за стоковия двигател Honda упоменавала SAE 0W-30 (вискозитетен клас) отговарящ на ACEA C3 или ACEA C2 (вид смазочни норми). Поздрави.
-
1 точкаНе хващаш иронията. За прекъсвача съм сигурен.Понякога иска повече газ да превърти въздуха... И другото , не е качил снимка ,къде е монтиран изпарителя.Да не се окаже,че е най-високата точка. Всякакви глупости съм виждал, както им е по -лесно и удобно монтират. Спирам да пиша.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей колега. Ако е възможно ще си позволя да ти отговоря, въпреки че става въпрост за Акорд 7-ген. не за ЦРВ, но в случая няма значение мисля. Стартера е за профилактика и най-вероятно (даже на 100%) проблема ти е като моя. Ако желаеш може да прочетеш моята тема точно за този проблем със стърженето на бендикса. Изчегъртването е точно от смазката, която е вътре защото с годините и замърсяването вече не е смазка (грес), а е станала твърда и изсъхнала. Точно и промяната на температурата му влияе много. Колкото е по-студено толкова по трудно се връща бендикса и съответно остава зацепен за маховика и ....... стърже яко. Проблема се решава с разглобяване на съставните му части и смазване където е нужно. После дълго време вярност. Дано да ти помогне да си решиш проблема найстина. Поздрави!
-
1 точка7 февруари 1900 година - умира Капитан Петко Войвода! 300 битки и 33 куршума в тялото за България... Умира в нищета,смачкан от тези,за които се е борил.. "Така умира Капитан Петко войвода в своята освободена Родина, ненавършил още пълни 55 години, преждевременно телесно състарен и сломен от тежките побоища в Ич Кале, от мръсните клевети и трагични разочарования. Въпреки мразовития зимен ден погребението му е тържествено — хората, както е известно, на погребение са щедри. Всички са мрачни, някои плачат и плачат искрено, само върху Петковото лице е застинала една загадъчна усмивка, сякаш в последната минута той е разбрал нещо много смешно, ала не е имал време да го изрече. На какво се е усмихвал Капитан Петко Киряков в последния си час? Дали на избавлението от непоносимата болка? Или от задоволство, че е извървял пътя си прав, или пък се е надсмивал над мързеливата човешка правда, която винаги идва след ковчега на мъртвеца, ако тя изобщо благоволява някога да дойде! Неизвестно! Легендарният капитан потъва в гроба заедно със своята весела тайна. Преселва се във вечността последният рицар на хайдушкия деветнадесети век, един гигант - по дух и тяло, както Страшимиров го нарича — смел и благороден Гъливер, който има нещастието да надживее своята борческа епоха, за да попадне в царството на коварните джуджета. Джуджетата го умъртвяват — наистина, но неговият огнен дух вместо да гасне - все повече свети и сгрява сърцата ни с благородния си пример, с кристалната си чистота и с щедрата си саможертва пред олтара на България." „Капитан Петко Войвода” - Николай Хайтов
-
1 точка
-
1 точкаНаправи това обслужи и почисти спирачните апарати нова грес и маншончета ако трябва смяна на водачите Хубаво почистване на легла и водачи от старата грес и прах ,пластините също. Евтина но трудуемка процедура не се наемат майсторите,но подобрява спирането в пъти и не криви дискове.
-
1 точкаОт личен опит мога да дам следните съвети: 1. Провери леглата (втулките) на водачите в супортите, а и самите водачи за износване. Ако има осезаем луфт, занеси супортите на рециклиране и смени водачите. Иначе каквито и дискове да сложиш - ще се кривят. 2. Смазвай водачите със специална грес за спирачни апарати. 3. Не мажи с греста челата на накладките. Остави ги да се движат свободно, сухи по пластините. Ако там има грес, ще се налепи с феродов прах и ще запече. 4. Дисковете сменяй заедно с накладките.
-
1 точкаНе знам дали ще го откраднат , но ако го направят пак ще взема това покривало за стъкло. Ето днес дърпаш го и стъклото чисто,няма ледарки,няма да чакаш да се размразява. Супер е. А това е покривалото.
-
1 точкаПод "контакт извън форума" се разбира да оставите и алтернативна връзка с Вас - телефон, skype, viber, e-mail, facebook или други. Цитирам правилата на подфорума, аз го разбирам, че може да се остави едно от посочените, и аз съм оставил фейсбук профил, греша ли? И да не е напразно мнението, добавям още снимки от свалена генерация днес..
-
1 точкаКопчето за регулиране на фаровете. Тук нещата са елементарни. Прилагам само снимки и крайния резултат. - - -
-
1 точкаИ аз презапоявах студените спойки няколко пъти, но ми писна. Поръчах си това: https://www.aliexpress.com/item/32869257879.html?spm=a2g0o.placeorder.0.0.7546321ehQnJ1L&mp=1. И се получи това. Ами, доволен съм.
-
0 точкиЗдравейте, Предварително се извинявам, но точно моя проблем сякаш не го срещнах измежду темите. Вчера изгоря крушката на дясната къса. От 3 месеца имам автомобила и почти нищо все още не знам за него, чета си ръководството полека -лека, но това откъм чисто потребителската част. Имала съм Голф 5 и сама съм си сменяла крушките, но на това чудо ми се уплаши окото. Та въпросът ми е може ли самоинициативно да се смени крушка или е по-добре да я прави електричар? Наясно съм с цените на качествените крушки, както и с марките. Електричарят днес ме поуплаши като ми каза, че може да се наложи или броня или ABS да се разкача. Благодаря предварително
-
0 точкивчера парчето мушама, което бях метнал на предното стъкло, беше замръзнало за чистачките и стъклото и чаках да се размрази. Ще се оглеждам за лидълското
-
0 точки– Скъпи, ти харесваш ли моята приятелка Мими?!? – Кви глупости говориш бе, аз харесвам само теб!!! – Ало Миме, не иска тр*йка…
-
0 точкиМъж и жена в хола гледат тъпа телевизия. Тя:/чуруликайки/ –Как мина денят ти,любов моя? Той: –Ъъъ...заеби...ъъъ.. Тя:/преливайки от нежност/ –Всичко наред ли беше? Той: –Орта-будала.... Тя:/алегро виваче/ –Ох,милият!А някой издразни ли моят тигър? Той: –Ми,не... Тя:/разтопено/ –Ти си моят герой! Той: –А,ОК... Тя:/шепнейки/ –Днес си харесах едни ботушки...Само 300 кинта...любов моя... Той:/оживено/ –Скъпа,'що не ме цункаш по раменцето? Тя:/учудено,но с готовност/ –Защо по раменцето? Той: –'Щото и ти отдалеч започна....😂😂😂😂😂😂
-
0 точкиБаба Яга сварила ракията и се чуди, с кой да я изпорка. Обадила се на Змея. - Аре бе, копеле! Само ти не си умрел, ела да къркаме! - Ида, ида... Баба Яга си сипала едно и седнала на прозореца да го чака. Гледа търчи тоя, па падне. Стане и пак търчи. Падне, стане и пак. Стигнал накрая. Баба Яга сипала еликсир, пили по едно, две и го питала: - Що така тичаше, падаше, тичаше? - Ми щот, кат си помислим за ракията - бързам! Ма кат се сетя, че после ще требе да те е*а, припадам...
-
0 точкиВ кабинета на психолог : – Някой от роднините ви страда ли от алкохолизъм? – Никой не страда! Всички пият и се веселят.
-
0 точки
-
0 точки- Ало, Пешев, дойде ли бригадата за саниране, бе? - Дойде, шефе, ама от таа бригада само транзистора работи...
-
0 точки- Що си дошла в кръчмата ма? - Да те прибера бре, пиянде таквоз! - Ай, вземай ма и са махай.
-
0 точкиГрък заема мястото си в самолета. След малко до него се настанява страхотна мадама и той се опитва да подхване разговор. – Бизнес пътуване или ваканция? – пита гъркът, разтреперан от мерак да я свали. – Конференция на нимфоманки в Чикаго – изтърсва тя. Мъжът преглъща от вълнение, невярвайки на късмета си и пита отново: – А какво е вашето участие на тази конференция? – Аз съм лектор и използвам опита си, за да разбия някои популярни митове за секса. – Какви например? – пита гъркът. – Ами, един от тях е, че афроамериканците са най-надарени, докато истината е, че местните индианци имат най-големи членове. Друг мит е, че французите били най-добрите любовници, докато фактите показват, че това са гърците. Всъщност, извинявайте, не би трябвало да обсъждам тази тема с вас, та ние дори не се познаваме – сепнала се изведнъж жената. – Винету – протяга ръка гъркът. – Винету Караманлис…
-
0 точкиМистерията се крие в думичката "подарък" от Бултрако Когато подписвах договора ми казаха подарък навигацията от нас . Е не съм предполагал, че не е оригиналната , оказа се най евтиното възможно нещо , което са намерили в страната на изгряващото слънце
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00