Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.06.2022 in all areas

  1. 3 точки
    @desap щях да пиша одеве нещо подобно и аз, но гледам ти сам си доловил истината. Или поне и аз споделям същата. Хондаджиите вече са повече потребители, отколкото фенове. Те и съвременните хонди не предразполагат към фенщина, но все си мисля, че това не е основното. Сещат се хората за форума, когато им потрябва нещо - "аз такова, отдавна не съм писал, ама кажете ми вие сега...". Останахме една шепа хора тука и се познаваме на малки имена. Щеше да ми е интересно да направим една сбирка, поне да се видим лично, кой стои зад аватара/никнейма и каква му е историята. Но, аз понеже за 18 години във фенклуба на една национална не отидох, съм ги запомнил с друго - мрънкането след тях. Все някои от нещо беше недоволен, а ако не се лъжа, едни от най-големите кавги ставаха точно след такива мероприятия. И хората се разсърдваха безвъзвратно на форума. Да се разсърдиш на форума... Та затова не съм сигурен опитва ли ми се дори да правя нещо подобно. Пък и не съм спрял никого да го направи. Аз лично виждам в този сайт шанс за нещо друго - място, където можеш да попиташ съмишленици, Място, където можеш да прочетеш какво обсъждат съмишленици. Място, където можеш да купиш или продадеш нещо от хора, които що-годе познаваш. От нас зависи, дали ще си го популяризираме, защото всеки от нас има своя интерес то да бъде популярно. Затова са и опитите с мърчандайза. Затова съм и слагал винаги логото на бившите и сегашните си коли до една. Ето някои от бившите, където това се вижда: Що се отнася до това: Не бих казал, че ще се усети кой знае колко. Много сме далеч от сериозно число тук. Вкарал съм лични пари, за да задвижа този проект и всичко получено над тях ще върна във форума. С него евентуално ще направим нещо друго. Така поне да не се налага някои да вкарва свои пари. А времето и усилията - тях не ги броим.
  2. 2 точки
    Чуееек - тва си е реликва! Отлежал ориджинъл блендед - бай фен ту фен!
  3. 2 точки
    Абе мисля за приставките, видях ги, ама стария стикер си ми е на сърце😉
  4. 2 точки
    Такава не съм карал. Карал съм Варшава. Иначе '01-'02-ра карах това: Беше резервен автомобил към гаража на Парламента. Дадоха я на нашето РПУ. Возех апаратурата за събиране на веществени доказателства от местоороизшествия. Играех го Корейшио по него време. п.п. За оффроуд произшествия имах зачислена една Нива, подарък от Б.Б. Тогава неговата фирма охраняваше продуктопровода от Нефтохим до София.
  5. 2 точки
    Бившият ми тъст имаше такава (тогава се женихме на 20) и я карах от време на време, с цяла седалка тапицерия плюш, скоростите бяха горе до волана, возеше като лодка, уникален автомобил американска работа, руснака никога повече няма да получи такъв подарък. Пожелавам на всеки да се качи на такова нещо ей така за адреналина уникално преживяване.
  6. 2 точки
    Сигурно ще интересно за четящите темата колко ми е струвал ремонта? Ами за частите на кутията 250 лв. От магазина за части ми направиха (много мило) отстъпка на цената за гарнитурите, защото не предполагаха че продават на краен клиент. Като цяло ремонта мина малко над 1000 лв. Кутията бе свалена и монтирана в сервиз. В цената платих и смяна и продажба на предни накладки, прахоуловители на предните амортисьори и маншон на рейката. А! И подаръци на сърцатото приятелче, което ме нави да го направим заедно за да разберем дали можем да правим ремонт и на автоматични скоростни кутии. Предния ни опит с кутии на автомобили бе само негов и то на негова лична с ръчни скорости. При ремонта и си пукна (или счупи не се разбра) 1-2 ребра. Все пак да е ясно че имаме много голям опит в ремонт на други машини и съоръжения различни от автомобилни. Специални благодарности на Александър, без който това не би могло да се случи. Всички ремонтни дейности бяха на негов терен и с негови инструменти и с голям ентусиазъм от негова страна.
  7. 2 точки
    И с 2-та Равенола съм карал. Разход приемлив (1.2л за 14400км с 5-30 и около 0.8л за 7000км с 0-30), имайки предвид кубатура / стил на каране и пробег на моя мотор - 341000 км.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Пра пра баба и внучка. Или, кое хапче избираш?
  10. 1 точка
    В "подписа ми" има 2 актуално мои Хонди. Познай коя ми е любимата? Времената сега са други, но не и ценностите, за стойностните люде!
  11. 1 точка
    @ceco_accord, не знам да се смея ли, да плача ли, което се вижда и от реакциите ми на отговорите ти…😁🫣😆 В крайна сметка обаче, напълно те разбирам! Аз това “НЯЩУ”, особено ако ми е единствено, а още повече във връзка с “документа” под него, нямаше шанс да си го дам!😉 Живи и здрави! Радвам се, че те върнах към “някога”.👍🏻 *** Нямах възможност да присъствам на ОНЕЗИ срещи, но емоцията им беше жива и във форума… А форумът беше ЖИВ. Сега “фацебуци”, простотии, всички искат да знаят кой си, но не се интересуват ФЕН ли си - “сектант” в добрия смисъл на … марката🙃 А най-жалкото е, че и повечето не знаят и не разбират какво е това! *** И да, вярно е, някак не е същото. Все го повтарям (това е моята версия): увеличаването на броя автомобили от марката по пътищата доведе до мнооооого и #многослучайни# “потребители” , на които нЕма как да обЯсниш каква е тая лудост, която те обзема всеки път, като й чуеш двигателя - часовник🙃 Половината и повече от тях са тези (или техните родители🤣), които твърдяха, че това е скъп за поддържане и ненадежден автомобил, независимо от модела. На мен обаче ми доставяше ми страшно удоволствие да съм в една от, образно казано, 5-те Хонди - спартанци, в града, която обичаше само МАСЛО и по-тежък крак (това за “дизелите” - 2006 още ги нЕмаше (аз и тях харесвам), дето все викат, че бензина на Хонда не върви😉) и от време навреме нЕкоя техническа намеса. … Ядосват ме всички, които не разбират какво означава това, за което пиша… Опппаа, отнесох се: Затова и си пазя онова време и си искам ОнЯ стикер😁! Ако не, ще си го пазя на снимка!😄
  12. 1 точка
    Кое не си виждал, Хонда в дилър на Тойота ли? Нормална гледка при нас. Решава клиента, че ще сменя марката, оставя им 3-годишната Джазка и си взема чисто нова Ярис. Всички дилъри са така, не само тук цитираните.
  13. 1 точка
    Трудно ще е - смени се поколението. От почти 36000 потребители вероятно 0.1% е все още тук и е бил там.
  14. 1 точка
    Ако ще ги искаш отделно (без масло от @Ronin7) изчакай по-добре, докато да стане факт и това със стикерите. Все мислех, че имах няколко, скътани у нас, за да ти отделя един, но в момента не ги намирам.
  15. 1 точка
    Не искам да кажа, че мрънкаш за това, че трябва да плащаш глоби. Искам да кажа, че хората от държавните институции, срещу които така лесно мрънкаме, са добра извадка от обществото ни. Така често обвиняваме другите за нещо, което самите ние бихме направили на тяхно място. Не го оправдавам, не оправдавам и тях. Просто е хубаво да се замислим първо за себе си и дали всичко е в ред с нас и около нас и чак тогава да предлагаме по-глобални промени. А ако само посочваме проблеми без да предлагаме решения, е още по безмислено. Идеята ми беше да споделя нещо различно от мрънкане и оплакване срещу този и онзи. Не беше насочено конкретно към теб, mysticchannel33, а към по-широка аудитория.
  16. 1 точка
    Имах, но не го лепнах понеже ми едрееше и го прибрах, за да не го загубя, че беше ценен. Остава да изровя тва съкровище. Ако не, ще измисля нов.
  17. 1 точка
    Работим по въпроса с един от динозаврите на фенклуба за изостанали от преди години бройки, преди евентуално да направим нови такива. Ще се види, дали има смисъл, в зависимост от това как ще се приеме проекта с поставките за номера.
  18. 1 точка
    Имах някъде, ама где ли е? Ако го срещна - ще дам знак.
  19. 1 точка
    Обслужен апарат а вътре в него,гняз която скапва всичко,сменен съединител а течноста мазут,това са майсторите,ще кажат ама той не е искал. Ама те дори не са споменали. Един апарат се обслужва като се свали и почсти всяка пластина,изчистват се леглата им от ръжда,при нужда сменят се пластините. Преглеждат се водачи ако има нужда се сменят,сменя се греста и маншончетата,това е обслужване. Ако е направено и се остави чернилката за течност,егати обслужването. След тези манипулации спирачките работят в пъти по добре от преди.
  20. 1 точка
    На вуйчо ми 1 приятел, партиен функционер имаше такава (70-те години на миналия век) и ме возеха между себе си на предния диван. Даже ми слагаха възглавничка, че много исках да виждам пътя, а дивана мек - таблото високо иии малкият Цеци страдаше от неинформираност. ГАЗ 24 Волгата е "железна"! За това обърнах внимание на синковеца, че на шоуто се нагледахме на пластмаси. Неговото поколение ще се вози на ток, а при късмет - на гаснещо по кръстовищата ДВГ "миксерче". А на него му се "ръчка" с деснячката, ама она сака и чевръста "крачка" - левачка!
  21. 1 точка
    Това е много зле трябва да е бисто като олио.Голямото казанче как е. Трябва сериозна промивка,източва се от пробката на долната помпа,с помпане на педала. След седмица каране пак ще стане мътилка,промивате пак,просто е много зле.Вижда се и другото казанче на спирачките пак чернилка,това е също много зле. Ти нямаш течност а мазут който скапва и двете ти системи,иска се сериозна промивка и на двете. Виж как трябва да е и в двете казанчета
  22. 1 точка
    И аз го виждам все по-често това, а и други започнаха да се оплакват. Започнах да се чудя да не са разрешили преминаването на червено вече..
  23. 1 точка
    От месец съм на тръни по светофарите. Светва ми жълто, изчаквам, светва зелено и се почва, камиони, 2 коли, велосипеди да минават пред мен! Свиря, светя, засилвам се към тях, никакво трогване, безсмъртни са. Дали да не взема баничарка за 1000- до лева и да обърна няколко 100 000 струващи надути пуйки, а?
  24. 1 точка
    Извинявам се, но тук виждам това, което виждам и в ежедневието си около мен – недоволстваме срещу хора и институции, които заобикалят и нарушават правилата с цел лична облага, а ние… правим същото, но понеже е в по-малък мащаб оправдаваме мрънкането си.
  25. 1 точка
    Дядо ми имаше такава - светло сива. На нея се учих да карам, още преди курсовете за шьофьор. Три скорости на пред и една задна. Ламарините като военни каски и с листови ресьори.
  26. 1 точка
  27. 1 точка
    Ще добавя още нещо, всеки сам прави избиро си, оправете си замасителните кабели в двигателния отсек, добавете и 3 нови, не втора употреба, а нови, купува се 12 квадрата кабел и се реже по желаната дължина, кримпват се кабелните обувки и се запояват, желателно е медни кабелни обувки да са, също така се жули до чист метал там дето с епоставя, аз ползвам медна грес за да има хубав контакт и да няма корозия, хубаво е да се намерят замасителните кабели към компа ! И да се почистят обувките и крепежите болт/гайка, пак със медна грес минавам и да не казвам голяма дума но има разлика в пъргавината и поведението на мотора
  28. 1 точка
    Фолио Llumar на всички стъкла. Беше стояла около 2 часа навън преди да я взема, но влизайки вътре се усещаше все едно е била в гаража .
  29. 1 точка
    Какво искаш да кажешс това, че е 116 градуса? Важното в случая е да не се овъглява, окислява и да държи вискозитетните си характеристики при високи температури. А до 150 градуса има още много.
  30. 1 точка
    8–10 хил км един добър филтър няма да го задръстят. Относно твърдението, че го правиш винаги – ще опитам да обясня. Да сравним смяна на филтър + труд на 6хил км и на 8 хил км. Да вземем цена 10 + 20лв за филтър и труд в сервиз. – 30лв на всеки 6000км прави средно по 5лв на 1000км – 30лв на всеки 8000 прави средно по 3.75лв на 1000км. Тази разлика от 1.25 може да я екстраполираме за живота на маслото и ще получим едни 7–10лв разлика. А избраните цени са сравнително консервативни. Така че за еднакво изминато разстояние разлика очевидно има и тя е пропорционална на интервалът на смяна. А и тук не включваме загубата на време, което за много хора е по-ценно.
  31. 1 точка
    Това е разход при смяната всички масла скъпи или евтини,така че не е фактор за включване правиш го винаги. Най-евтиния Равенол FO е 72лв 5 литра,Петро Канада може да го вземеш 5 л 51лв, от колегата с темата в "Сервизи, магазини, цени" Фактора филтър и колкото е по-голям прехода,той повече се задръства и не филтрира,каква е ползата от по скъпото масло тя намалява. Който може да си го позволи да изхвърля едни пари в коша ок,както казах няма да караш колата 20 год та да я къташ толкова. Петро Канада може да не е с точните характеристики на има Shell , Honda черната туба. За колегата @Fissikela ясно е че избора е Равенол той ще си реши кой вискозитет може да ги пробва и двата. Според мен студения старт не е само температури под 0 градуса,сутрин при студен двигател 0w ще смаже по-бързо всички части от 5w в предвид течливоста му,визирам Равенола.
  32. 1 точка
    С каква цел освен да увеличиш км с една смяна ,за да оправдае двоината цена. Да по добрия пакет добавки повече пази двигателя,е няма да ги караме още 20 год тези коли,те и без това искат да забраняват ДВГ от 2035 Петро Канада и на Хонда чернатяа туба са супер за къси смени от по 6-7 хил км. Да не забравяме че с повечето км и масления филтър се задръства и пропуска повече нефилрирано масло. Мое мнение Petro Kanada илиShell 5w30 филтър MANN и смяно на 6- 7 км и всичко е ок. Последните три смени са ми с Shell 5w30.
  33. 1 точка
    Водих малкия до училище пеш тази седмица и гледам, задръстване от 7-9 коли на необичайно място - в тесните улички преди минно-геоложкия университет. Викам си, някой стои на кръстовището пред портала му и не знае накъде да поеме явно. Някои от колите явно возят деца за училище, бързат за работа, не издържат и тръгват наляво - към Софавто, а от там пътят връща към Г.М.Димитров и заобикалянето е голямо. Другите чакат и свирят. Продължавам надясно и гледам редица от 7-8 самосвала. Викам си, заради мегастроежа, който се започна там, явно има опашка. Обаче опашката не започва от строежа, а от завоя преди него. И тогава видях първия камион заклещен, не може да мине ни напред, ни назад: Не можах да снимам цялата редица, това е увеличено от далеч. Всички бяха толкова бесни, че чак ми беше неудобно. Спрял "колегата" наполовина стърчейки на улицата, на завоя, на който и без това се минава едвам, а за видимост да не говорим, и всичко е точно. На който не му отърва - да се оправя. С какви очи отиваш да си преместиш колата в такива случаи, не знам.
  34. 1 точка
  35. 1 точка
    Тъй като в другата тема се обсъжда липсата на читави бензинови CR-V на пазара и високата им цена, ще си позволя да драсна няколко реда с обобщение на моите впечатления от автомобила. Колата я карам от 2017 г., вече е на 182 хил. км., 2008 автомат + executive. Концепция: Казват, че Хонда първо проектират даден автомобил съгласно своите виждания, а после оставят на маркетинговите специалисти да се оправят с промотирането и продажбите както намерят за добре. CR-V очевидно няма проблем с второто, защото е един от най-продаваните SUV за времето си. Пробивът става още с изключително успешната втора генерация, а трета стъпва върху нея с малко модернизиране, актуализирана визия и нови двигатели: бензиновият R20 и дизеловите. Най-важното според мен е да се разбере, че това не е и няма за цел да бъде мощен луксозен джип или off-road звяр, а скромен семеен автомобил, с който да возиш децата на училище и да отидеш на почивка. Външен вид: Формата и излъчването на колата, въпреки че са вече поостарели, според мен още се вписват добре в цялостната картина на родния автопарк. Общо взето, автомобилът не бие на очи, но е достатъчно разпознаваем. С 18 цола според мен изглежда по-масивно и по-добре. За някои е дразнещ моментът с постепенното провисване на задницата и разкрачването, но това се лекува лесно (Повдигане на купето CRV III). Практичност: Една от най-силните страни на автомобила. Задните седалки се сгъват и мястото за багаж може да стане огромно - ако не се лъжа 2000 литра обем. На мен лично никога не ми се е налагало да ги сгъвам, а имам и резервна гума в багажника заради газта. Да не говорим, че имам и релси на тавана за куфар. В купето е изключително просторно и приятно. Мястото на задния ред е повече от достатъчно. Жабки, джобове и ниши за дреболии също има бол. Откъм проходимост съм изключително доволен. Колата е достатъчно висока. 4x4 сработва автоматично и доста добре. Не се е налагало да го ползвам за по-дълго време, обаче много държа да го има. Сигурност и стабилност на пътя: Още една силна страна. Освен, че е богато оборудвана с въздушни възглавници, колата разполага със стандартните скоби ISOFIX за столче, както и с доста добра VSA система (Vehicle Stability Assist) за устойчивост при завои и против поднасяне . На пътя стои изключително стабилно за височината си и имаш усещането за сигурност при всякаква скорост и пътни условия. Позицията на шофиране е много удобна - висока и с добра видимост. Спирането е напълно адекватно по всякакви стандарти. Зад волана се чувстваш уверен и най-вече спокоен. За мен това е решаващо при избора на кола. Управляемост: Тук ще повторя горното, а освен това колата е изненадващо маневрена за габаритите си. Воланът е неочаквано директен и отзивчив за такава едра и тежка машина, още повече, че при мен рейката е електрическа. Още един плюс, но това все пак е Хонда. Мощност и икономичност: Специално бензиновият R20 е достатъчно мощен за целите на автомобила - семейни пътувания. Както всеки атмосферен двигател, колкото повече обороти развъртите, толкова повече ще върви. Тягата започва да се усеща на 3800 оборота. Няма никакъв проблем и нищо страшно да се натиска до червената зона - 6500 оборота. Силата на този двигател в комбинация с автоматик е при магистрално шофиране с плавно увеличаване или намаляване на скоростта. Тогава се заключва хидротрансформаторът и е напълно реалистично да поддържате 140 км/ч на @2500 оборота. В други държави по други пътища спокойно би се пътувало и със 160-170 км./ч. Другата сила на автоматика е адаптивността спрямо натоварването, т.е. при по-натоварен автомобил превключва по-динамично, за да запази тягата. Добавям и "вълшебния" бутон D3. Това, че като натовариш колата нямало да върви, са някакви фантазии. Очаквано, на автомобила му липсва аеродинамика. Съответно въпреки всичко не може да бъде толкова икономичен, колкото се е искало на японците. Средният разход на бензин при мен (60/40 извънградско/градско) е малко над 10 на 100. На който това му е проблем, слага газ и забравя. Обслужване, поддръжка и ремонти: Обслужването, предвид класа на автомобила, за мен е сравнително евтино. Някои суми са цитирани в тази тема. Основният разход е за гуми. Най-важна е редовната смяна на масло: двигател, скоростна кутия и диференциал. При R20 е задължителен редовният реглаж на клапани - поне на 40 хил. км. Двигателят R20 е с верига, както казах - атмосферен, изключително надежден и здрав. Не е капризен на масло, т.е. не е задължително да е скъпо, "пълна" синтетика и прочее, стига да отговаря на спецификациите. Според моите наблюдения за този двигател е допустимо да харчи масло във високите обороти, говорим над 4000. Колко точно ще харчи зависи от стила на шофиране. Обаче не е нормално да харчи на спокойни обороти, ако е така - има проблем. Харчът на масло е по-скоро дразнещ, отколкото проблемен факт, тъй като трябва да се следи редовно нивото, особено преди и след дълъг път. Има си датчик за нивото и по принцип светва жълтата лампичка, но аз лично никога не го оставям под средата. Петстепенният автоматик е утвърдена през годините собствена разработка на Хонда и при редовно обслужване и нормална експлоатация е сравнително безпроблемен. Задното предаване е на принципа на двете помпи, т.е не работи постоянно, а само при необходимост и не товари задвижването; освен това не разчита на датчици и електроника, а на хидравлика. Относително здраво е, а проблемите идват от липса на обслужване. Рано или късно при нашия модел се разваля климатроникът. Има различни решения на проблема, вижте темата Хронични заболявания на климатроника. Неочаквани и извънредни ремонти при добре поддържано CR-V не би трябвало да излязат. Окачването е сравнително здраво, но с остаряването след 150 хил. км. почват замените на накрайници, шарнири и други стандартни неща. Като цяло колата е надеждна, а части има на всякакви цени. Чисто козметично лакът на нашите коли според мен е не е достатъчно здрав и дълготраен, лесно се драска и рано почва да дефектира. Колите, купувани нови в БГ, не съм чул и виждал да имат проблем с корозия. Слаби места са подкалниците, които се накъсват, както и гумените уплътнения на лайстните на вратите Комфорт и екстри: CR-V не е ориентирана в премиум сегмента, но е над средно ниво. Возията е ОК: твърда, но не чак неприятна. В града по дупки и релси клати доста. Иначе седалките са сравнително удобни. Най-важното е, че след дълъг път никога не се чувствам изморен. От шумоизолацията има какво още да се желае. При висока скорост бученето идва главно от вятъра, заради лошата аеродинамика, както и от гумите. Лично аз като избирах реших, че единственото допустимо ниво е екзекютив. Така имаш поне минимален лукс. Степенувам по важност за мен: пълен ел. пакет с прибиране на огледалата, подгряване на стъклата и огледалата, панорамен покрив, подгряване на седалките, кожен салон (задължително светъл), ел. шофьорска седалка, мултифункционален волан, сензор за дъжд, cruise control, двузонов климатроник, аудио система със субуфер, парктроник, автоматични светлини, измиване на фарове и т.н. Липсващи екстри са дневни светлини, обдухване на седалките, ел. пътническа седалка, отделна вентилация на задните седалки (май при американките има), регулиране на фаровете и други. Камера, навигация и мултимедия съм монтирал отделно, не го броя за екстра към модела. Качеството на материалите в интериора е по-добро от средното, фронталната конзола е приятна, с интересно съчетани текстури, при мен няма скърцане и паразитни шумове вътре. Като обобщение мога да кажа, че като съотношение качество/цена и плюсове/минуси не виждам алтернатива на този автомобил, за която да си заслужава да го сменя в момента, въпреки годините му. Нищо чудно, че и други колеги не си продават читавите бройки. Така че който е решил, да се мята смело ако намери нещо запазено!
  36. 1 точка
    Вашето препоръчано масло е в тази таблица: https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=0 Темата за обсъждане на масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841&do=findComment&comment=1057467514 FAQ двигателни масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101840&do=findComment&comment=1057467386 Отваряне на тема тук с заглавие: -Препоръчайте ми масло.. -Какво масло за моя двигател... -Да питам за едно масло.. ...и други подобни е ГРУБО НЕУВАЖЕНИЕ към труда на екипа, събрал и подредил тези материали.
  37. 0 точки
    @desap Извинявай, но това се пази от (виждаш кага) и ме налегна сантимент, а и онзи ден се видях със Сашо, та сори че ти обещах лекомислено. Дано колегата Z ти намери "без-личен" - този си е "форевър янг и майн". А към управата на форума: Момци - кога пак, ама мащабно, като едно време???
  38. 0 точки
    Ако или надявам се по-скоро "като" стане това със стикерите ще има по един бонус към поставките, както и полагаем за всички, които са взели поставки, докато е нямало такива. Обаче много мразя да огласявам нещо, преди да е станало факт, защото после трябва да се носи отговорност. Какво ме накарахте да направя...
  39. 0 точки
    Разбирам те и съболезнования, но както е казал поета: За милиони няма закони, за кокошка няма прошка.
  40. 0 точки
    Пациент след прегед при лекаря: - Докторе, почнах да разбирам жените напоследък! - Не си за мен, ходи при психиатъра!
  41. 0 точки
    Взеха ми книжката ,за без Гражданска отговорност на мотора ..Въпроса ми е мога ли да си платя акта в размер 1300лв и да си взема талона на мотора ,и книжката или ще трябва да си платя и останалите глоби ?
  42. 0 точки
    И на мен ми е смешен този манталитет на шофиране. Всички важни и скъпи неща са в предницата на автомобила. За кеф, от време на време удрям спирачки на такива тъпанари, за да ги видя в огледалото, как им се изправят косите. Голям смях.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...