Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.01.2022 in all areas
-
6 точкиНаскоро писах в тази тема, където имах въпроси относно ксеноновите крушки и понеже нещата , при мен, се усложниха и развиха до пълно рециклиране, реших да споделя - какво и как стана. Някои от нещата описани по долу, ако не са незаконни, то поне са в дълбоката сива зона на законодателството! Не се подвеждайте по мойте дивотии! Първоначално мислех да сменя само крушките, защото светлината отслабна до толкова, че в мокро - нищо не се виждаше. Баластите и крушките са сменяни от предишния собственик. Предполагам - джамбазина, щото в Швейцария ме съмнява някой да се занимава с "но нейм китайчета", да ги завира на разни тъмни места:), еле пък и като е незаконно. Единия баласт изгоря месец, след като купих колата и тогава, с ужас установих, че във фаровете има торбички със силика гел. Ужас, щото бяха се одървили яко. Това ми коства много прах из фара:/ Смених си баласта и така карах цяла година, докато вече нищо не се киризеше. И така, след като не си намерих по-добра занимавка на 31 Декември - разпилях фаровете😀 Няма да обяснявам процедурата подробно, защото има достатъчно клипове и информация за това. Разбира се, ако някой има въпроси, да заповяда! Та разпилях ги аз и намерих безименни крушки с яко опушени балони. Но по - гадното излезе, като разглобих рефлекторите на ксеноните - бяха леко поизгорели. Имаше и пукнатина в "стъклото" на левия фар, под черната лайстна вътре и на снимките не личи(не се сетих да я снимам). Обмислих доста варианти - нови фарове(много скъпи), нови рефлектори от Али-то( не намерих),да разкостя някои счупени фарове по моргите, включително и фарове от фейслифта с идеята за дневни светлини с мигачите, ама кой ли щеше да ми позволи, да проверявам за изгорели рефлектори на втората употреба🤨 А и вече съм си монтирал модул за дългите. Накрая си останах с пълно рециклиране на мойте. Рефлекторите дадох на едно момче в Търново, който се замава с фарове и срещу 40лв. на брой, ги прати някъде за ново покритие. Другите рефлектори и останалата част си ги измих внимателно с доста разреден обезмаслител, като забърсах и подсуших всичко с една много мека микрофибърна кърпа. Да се внимава много! Поликарбоната се драска много лесно отвътре и след като се полира отвън, всяка драскотинка си личи! Като върнаха рефлекторите, сглобих всичко по обратния ред, залепих спуканото и един приятел ги полира и сложи фолио. Взе ми пари само за фолиото, като за тези фарове(с подгъв) - 50лв. Предполагам, че би взел поне още толкова за работата и полирането. Та монтирах си аз фаровете на колата, слагам чисто новите крушки "Raytech" 5000К, с нови 55W баласти и к'во да видя: Отивам в магазина и момчетата съвсем спокойно зеха да ме убеждават, че било нормално и след малко "обгаряне" щели да си изравнят цветовете. Аз се смея те се чудят к'во ми има. Като видяха снимката зарязаха каквото правеха и на летящ монтаж, много се кефиха на зеленяша😄 Дадоха ми нова крушка и сега всичко си е по местата. За влагата: Видях тази тема. Гледах и аз разни видеа, на които под тапите отзад на фара е разпробито за вентилация т.н. Само дето при мен има тапи, но няма дупки. Преди ремонта ми се появяваше влага в левия фар, но с пукнатината там е било нормално. Сега левия е о.к. Десния беше добре, сега леко се потѝ. Бързо се досетих, че аз съм виновен: Това е снимка на левия фар, но в десния имаше такива дупки също и нямах време да търся болкит. Ама ше го оправя де, поне знам къде е проблема. Като цяло съм много доволен. За комбинацията крушки/баласти ще дам мнение по натам, че се поразболях и нямам тръпка да се возя нощем само за тест.
-
3 точкиТочно там е проблема колега! И напълно подкрепям колегата по каьаното,за все още не наялата се хунта,облагодетелствана и скрита от една напълно тъмна институция,като КАТ!
-
3 точкиИнформация "на ухо"! Равенол предоставят msds при поискване по имейл. Не съм сигурен, че имам право да споделя файловете тук, но накратко: ЕсЕсО ОВ30 съдържа: ПАО между 20 и 40 % Хидрокрек (VHVI) III-та група до 3 % Алкилфенол до 2 % - детергент и стабилизатор. ZDDP до 2 % - пакет противоизносни присадки. Останалите проценти не се знае какво са... ДеХГе 5В30 съдържа: ПАО между 40 и 70 % Бис(нонилфенил)амин до 2 %- антиоксиданти, предотвратяват окисляването на маслото и в резултат на това намаляват отлаганията, намаляват сгъстяването на маслото, предотвратяват бързото увеличаване на киселинното число. Фенол, додецил до 0,05 % - детергент и стабилизатор (предполагам). ZDDP до 1 % - пакет противоизносни присадки. Останалите 35 - 55 % не се знае какво са... Би трябвало да има мъничко естери (2, 3, 4 %) за финес, но не пише в документа. В ДеХГе има 2 пъти повече ПАО, но за да удовлетворят нормата за сулфатна пепел по API SP и ILSAC GF-6A, са намалили двойно пакетът ZDDP до 1%, а това леко ме смущава... В ЕсЕсО пък не се знае какво са необявените 50 - 60 %
-
2 точкиВчера и аз взех моя явно са излезли от линията един след друг.
-
2 точкиМилиардите, които иззеха от народеца ,скрити по храстите , пъкалите, с камерите за милиони лв ,които сме дали и да им даваме още ,Е нема да стане. (ВИЖ Пожарникарите, някой медици, хората влизащи в огъня за тях само признание и огромно Уважение), но това са пожарникарите , не катаджиите ,полицайте с по 2 ресторанта ,на жена си на името , пицариите, кварталната кръчма която държи и не се отчита на никой ..Колко самокатастрофираха нафиркани до козирката, защото последните 2-3 год само това слушаме колко наркоразпространители ,под пагон хванаха, шефове на управления отгл канабис за хиляди, в комбина с престъпници...За тези ли да давам пари в края на годината, да дават те....Могат да им купят на вс по 1 апартамент в София ...Днескашните нямат нщ общо с онези полицай , които имаха кодекс на такива, имаха реноме и подход. Заставаш до него и имаш респект ,но знаеш че имаш сигурност, а сега виждаш патрулка или полицай и се молиш да не ти изпразни джоба, да не те наругае и гледа нагло ,защото знае че е полицай, защо да не мачка ако реши и е възможно ...Задайте си въпроса какво се промени ,защото нщ не е същото...Тва освен да граби, да пирува , да позира и налага др не знае ...Ето го и Примера от днес 20 год патрулка с Еко 5 стикера На кого да вярвам колега и с кой да бъда лоялен и човечен..Не пишем за пожарникарите ! @Honda_Z
-
2 точкиНяма пари за нови..Тези плуват в пари..Колко милиарда влизат там ако знаеш и с цялата си наглост ми правят дарителски кампании по новогодишните празници.. За тях няма закон, а обик човек наруши ли го ,е изправен пред съдебната трибуна и чака главореза да се произнесе( му резне главата) Хора това е несериозно..Не може варел 2000год да има Еко 5, защото е на шефа на районното, дори не е на шефа на полицията в България...Полицията в България, за мен е най- тъмната , корумпирана и нагла институция. Значи един човек , работил 35 год в държавния сектор, работещ по 10 часа на ден, гледаш и изхранващ 2 деца..Решава да си купи МПС на 6-7 год и му лепят Стикер Евро 3 ,а печелившата, стара брангия ,сруваща 2500 на пазара има Евро 5... Един ден за всеки ще бие камбаната, само нз като отидем отатък,кои как ще плаща и носи!!
-
1 точкаЗнаете ли защо бутилките за вино са 750 милилитра ? А не да речем – 1 литър (1000 милилитра) ? 19 век - основните клиенти на френските производители на вино са англичаните. Английската единица за измерване обем на течност е ′ ′ имперски галон ′ ′, равняващ се на 4,554609 литра. За да се опростят сметките при преобразуването на мерните единици французите транспортирали виното от Бордо в 225 литрови бъчви или точно 50 галона, съответстващи на 300 бутилки от 750 мл. (75 сантилитра) За да им е по-лесно, те приели, че 50 галона = 300 бутилки. И така, един галон съответства на 6 бутилки. Всъщност това е причината дори и днес кашоните с вино често да бъдат по 6 бутилки. Виното също е и култура! Наздраве !🍷
-
1 точкаHonda Jazz 1.4 L13A6 2007 ръчна скоростна кутия смяна течност съединител. Течноста в системата е спирачна ДОТ4 използваната от мен е. Ако течността не е толкова мръсна стига и 250 мл за смяна и промивка,като е добре да се повтори това след седмица,за да поработят двете помпи,излиза още мътна от долната помпа. Процедурата използвана от мен е смяна чрез източване от долната помпа, чрез помпане на педала на съединителя. Нужни са спирачна течност ДОТ4,маркуче за пробката което да стигне до съд,бутилка с малко течност за да се обезвъздуши системата. Това е маркучето. Долната помпа се намира под кутията на въздушния филтър,сваля се както и акумулатора защото е невъзможна да се демонтира кутията. Сваля се акумулатора и кутията въздушен филтър Това е помпата и пробката за източване. Казанчето за течността на съединителя е малкото ,то е до казанчето за спирачната система.. Хубаво е да се свали казанчето и измие с обезмаслител. Слага се измитото и добре подсушено казанче,пълни се до горе,показаното маркуче от мен пасва точно на пробката . След като се сложи в бутилката с течност се попмпа педала до излизане на бистра течност,като казанчето се пълни с новата спирачна течност да не остане празно. След процедурата това трябва да се вижда в казанчето. Резултата е плавно и добре сработване на двете помпи горна и долна на съединителя,както и тяхната поддръжка в кондиция с нова течност. Тук е схемата на системата от двете помпи по ръководство https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000410.html Тук е показана долната помпа и смяната и и течноста. https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000415.html
-
1 точкаНяма с какво да го прецедиш по-добре от масления филтър. Толкова може. Това са микрони все пак... Маслото си е в кондиция. Само ще трябва да го смениш по-рано. Не на 14 000 км. като DXG-то. Капковите проби ще покажат кога е дошло времето.
-
1 точкаТази новата власт нищо няма да отмени а ще надгради, защото новите са още по-старите (доказани измамници). Веднага ти давам пример с тола. Скачаха срещу него и искаха камионите им да тичат и мачкат асфалта на воля без да плащат нищо, че на вън си плащат и не мрънкат, сега казаха, че го вдигат. Нали бяха против него?
-
1 точкаМного съм доволен. Комфортна ми е на мен лично като за 4 членно семейство. За поддръжката съм писал по-нагоре за пълно обслужване както и пе изтеглих късата клечка с раздатката. Днес ми я смениха и се оказа, че един малък лагер е заклинил и е почнал да се върти в леглото си целият като го е издълбал. Разходъд е очакван около 14/100, но повечето е градско. Според мен не е добра идея чисто нова американска кола да се внесе, защото губиш всички гаранции тука, които особено в началото са доста важни.
-
1 точка
-
1 точкаНе мога да кажа нищо със сигурност. Но може да поразсъждаваме. С оглед на натрупаните замърсявания, бих решил, че са предимно разтворени отлагания по елементите на двигателя и известно количество остатък от старото масло. Двигателят не изглежда идеално чист при клапаните, а не се знае в другите части какво е положението. SSO има TBN = 10,5 mg KOH/g, тоест по-добри и по-голям ресурс от диспергиращи свойства. За сравнение DXG има TBN = 8,3mg KOH/g. Другото е наличието на по-голямо количество "детергент" в SSO. Резултатът е такъв от съвкупност на всички тези фактори, мисля... Очаквам и други мнения. Нали темата е "Двигателни масла - обсъждане", все пак.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЕ това вече е пълен абсурд! Нали газовете са ок, какво значение има пробега?!? Една добре поддържана кола и над 500К може да даде резултати близки на заводските. Не мога да разбера тези тикви, защо се опитват да измислят на ново колелото, като в цяла Европа се използват Евро категориите... Аз все пак никъде не намерих по различните сайтове някъде пробега да е фактор.
-
1 точкаСтранно е, да. На щеката не изглежда толкова мръсно, а реалният му вид на офисната хартия е като на твоята 4-та капка на 4032 км. Синята версия обаче е като на междинната на твоите 5-а и 6-та. Може би камерката на тел-а лъже, а скенер наоколо нямам.
-
1 точкаМно мръсничко е станало за 3000 км на газ. Явно моторът иска сериозно миене! Ето как се разви SSO при мен, на бензин: https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057546616
-
1 точка
-
1 точкаСтрува ми се малко вероятно седалката ти да е получила такава форма на амнезия. Мисля, че седалката ще се премести на избраната с бутона позиция, само ако скоростния лост е на "Р". Мисля, че бях пробвал в движение и (предполагам от съображения за сигурност) не става. Друго, което ми идва на ум как да се провери - запамети позиция и размести седалката от нея. Заключи колата и я отвори с дръжката, докато в теб е ключа, за който си избрал тази позиция (Driver 1 / 2). Обърни внимание, дали седалката се мести, веднага щом я отвориш. Това ще е най-меродавния тест дали паметта работи, защото е и най-голямото предимство на паметта на седалките - че колата си знае кой шофьор я отваря, за да му премести седалката тя.
-
1 точкаЗдравей, Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda synthetic blend 5W-30 0.946l - 6 бр. Стойност на поръчката: 6.49*6*1.9775=77,01 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер
-
1 точкаЕто и лепило от Али-то: € 10,93 16%OFF | 4 m black butyl rubber LED light adhesive LED headlights sealer retrofit Reseal HID headlights Taillight Shield Adhesive tape https://a.aliexpress.com/_mOrfGSk
-
1 точкаИ така - първа капка от новото ми масло. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 336067 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3301 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82,5% / 17,5% - 2810км / 491км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 85 км/ч / градско 25 км/ч. Явно зиме карам по-полечко, а и за София вече минавам през прохода Петрохан. Стил на шофиране не съм променял - лежерно (2000-2500 об/мин 100-120км/ч) ако няма трафик и "безпощадно" ако има, а в градското полека. 😎 Сезон на експлоатация – зима / 93 дни - 16.10.2021 - 17.01.2022. 9) Мото часове – около 33 извънградско + 20 градско = 53 мото часа. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 25 литра и около 440 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ. А-95 харчи само при първо палене и ако мотора влезе във VTEC. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 10-тина км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. Уикенда минах 587 км, от тях 20-тина градско. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - до момента НЕ. Разход на масло за целия период - около 0.4 литър. Според щеката в момента е около средата, но не наливам на макс. В тубата има свеж остатък от 5-те литра 15) Други - Пробата е снимана с телефона ми и се надявам да е ОК. Маслото има добра течливост на студено и Не се наложи да опирам щеката в белия лист. 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра. Относно средните скорости и мото часове които споменавам: За извънградското си записвам старт и финал като км и часове "от врата до врата". Така в този пробег попадат и населените места по маршрута, но общите км разделени на времето дават мото часовете. В Монтана си засякох няколко пъти ежедневния маршрут и време и го ползвам като референтна стойност при вадене на градските км от общо минатите за капката. Като за зимно масло - доволен. Ще го видим в жегите. Разхода не ме притеснява, но очаквах да е по-малък. Кюнците и мотора са сухи.
-
1 точкаЗа на пролет ! PowerStop + carbon fiber ceramic
-
1 точка@Terje 1. Аз определено усещам разлика в поведението на двигателя си, при използване на различни масла. И това не е "плацебо", много добре знам какво казвам! 2. DXG и SSO не са близки по вискозитет, а различни. Да, при 3,5L двигател, разлика в динамиката трудно ще се забележи, но има други фактори, които могат да направят впечатление. Работа на празен ход, звук на двигателя при ниски обороти и скорост, звук при високи обороти и т.н. Който си познава добре колата, ще му направи впечатление.
-
1 точкаТова не може да го казваш на сериозно?! Кампанията е за деца на загиналите и пострадалите при изпълнение на служебния дълг полицаи и пожарникари. Аз се отчитам символично в нея всяка година. Не си рискувам живота, за да спасявам чуждия всеки ден, когато отида на работа, за разлика от тези хора. Предполагам и ти... Давай си малко време за размисъл, преди да пишеш.
-
1 точкаОчевидно Промяна в КАТ не е настъпила и вероятно никога няма да настъпи . Действивително, освен да се свържеш с Бултрако и да ги питаш за удостоверение не виждам какво друго можеш да направиш. Струва си, защото ти си с Евро 5 и разликата в данъка ще е драстична.
-
1 точкаАз съм с камера за заден ход и само едната светлина свети достатъчно за камерата. Но и без камера пак се вижда.
-
1 точкаЕто какво казва Миралай Тефик бей след като Левски е осъден на смърт...! " - Хитър и прозорлив е...Умен човек,има честни очи,които дълбоко в мене гледат…. Ако не бях турчин и не бях миралай, щях да тръгна след този човек! - Ти си луд, Тефик бей! – възкликва Орхан бей. – Неговите дири свършват до бесилото. - Не! Започват от бесилото! Ти нищо не разбираш – ние с тебе живеем, за да умрем. Той умира, за да живее!..."
-
1 точка- Вземи чашата. Хвърли я и виж какво ще се случи с нея. - Счупи се! - А сега й се извини и виж ще стане ли отново цяла! МариоПузо - Кръстникъ
-
1 точкаОнзи който не е доволен от това което има, няма да е доволен и от това което иска да има. Сократ
-
1 точка“Главата, да знайш, не е само за украшение, за бутане на ястие през нея и за дрънкотене! Туй без мислене няма да стане! Чиляк тряба от време на време и да ся напряга малко! Знам, че не е приятно.” "Възвишение” - Милен Русков
-
1 точкаКато човек , който има хонда 1.5, а преди това и малкия двигател 1.0, като на1.5 съм навъртял 60 000, мисля,че мнението ми може да се счита за реално. Ако говорим за заводска кола 182 коня да се сравнява с Ecoboost Mustang звучи ми несериозно. Тази хонда 1.5 е перфектен автомобил, когато говорим за надеждност, визия, място за сядане, багажник. Но когато става въпрос за ДИНАМИЧНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ като ускорение, много е далеч от малкия мустанг, още повече ,че тези 182 коня заводски в реалния живот се равняват на около 150-160 коня на немски алтернативен автомобил (Golf, Passat, BMW, Audi). Лично съм я тествал срещу немски двигатели 180-190 коня и за съжаление няма шанс срешу тях и изоставането като ускорение е сериозно. Просто 220 нютон метра за 182 коня са малко, алтернативните немски 150 коня автоматици са с 250 нютонметра, а вече с двигатели 175-190 коня отиват на 280 нютон метра, което оказва сериозно отражение при ускорението. Братовчед ми е с ново BMW 120i и ме смаза с чудовищна разлика,а е 174 коня.Но пак казвам, хонда има други достойнства - здравина, визия, широчина, да не говорим,че ако се кара правилно е потресаващо икономична. Но за динамика, е нормална, нищо екстремно и впечатляващо. Следващата ми кола ПАК ЩЕ Е ХОНДА!!!! Просто съм обективен.
-
1 точкаГледам ги англичаните как си правят реклама с тоя Стоунхендж. През няколко дни филм по Дискавъри, по Нешънъл Джиографик, по други телевизии. Били турени там 2400 г. пр. Хр. За едни каминяци, дето нито един археолог все още не е установил за какво служат, от кого са сложени там. Установили са само, че огромните вертикални камъни, тежащи 30 тона, са пясъчник и са примъкнати от 30 км, а по-малките сини камъни, тежащи 2 тона, са докарани от скали с вулканичен произход в Уелс на около 240 км. Предполагат, че мястото е служило за окултно-лечебни цели. И толкоз. И шум до Бога. Замислих се и направих аналог с Варненското златно съкровище, което е по-старо от Стоунхендж с поне още 2000 години. От 4400 г. пр. Хр. 294 гроба. Само в гроб №36 са открити 857 златни предмета. Общо са 3000. С чистота на златото 23,5 карата. Почти съвършено. С уникална ювелирна обработка. За първи път в света. 2000 години преди египетската цивилизация и Стоунхендж. Колко от нас знаят, че иде реч за цивилизация от около 200 000 човека, населявала земите около Девненското езеро, Дуранкулашкото езеро и крайбрежието на Добруджа до устието на Дунав?! И че този народ всъщност е първият в света с ясни признаци за държавност и владетели. Самият факт, че в някои от гробовете са положени владетелски скиптъри и други владетелски символи е достатъчен. Да не говорим за фината керамика с идеално гланцирана повърхност, оцеляла почти 7000 г. За Бога, тази цивилизация е боравела тогава с числото π - 3,14. Да не говорим за все още неизследваната култура, останала от този народ уж "изчезнал" през същото това Пето хилядолетие преди Христа. Как пък друго не разбраха за него, но веднага установиха, че бил изчезнал. А дали е изчезвал изобщо? Дали само не се е преместил и по-късно плавно се влял в тракийските народи? А това , че не е изчезнал е лесно доказуемо. ДНК хаплогрупата на този народ е G2 и днес се среща при около 5% от населението в България. А колко българи знаят за древния протоград на Птиците, открит наскоро край Пазарджик, където бяха намерени златни украшения на възраст 8000 г. Древен град с основи, по които може да се съди, че е бил обитаван от най-малко 4000 човека. А колко туристи могат да видят този уникални открития?! Почти никой не знае къде е некропола. Да не говорим, че е с ударени кепенци. А какво е направила държавата ни, археологията ни, за да популяризира некропола, да продължат разкопките, да стане световна сензация, защото е уникален, а държавата ни и община Варна да печелят милиони от прииждащи туристи?! С бетониране на дюни и плажове туризъм не се прави. Автор: Георги Георгиев
-
1 точкаВ Япония има едно негласно правило. Тези,които идват най-рано на работа паркират на най-отдалечените места. Тези които по някаква причина закъсняват, знаят че ще паркират много близо и няма да загубят време и работата си. Това го наричат взаимопомощ.
-
1 точкаВ контекста на горното, във Франция е прието, че една бутилка от 750 мл. е "порционът" за двама души при едно хранене. От там са измислени и малките 375 мл. бутилки, които се дават на човек при пътуване в самолет, влак и т.н. Наздраве!
-
1 точкаАз си смених и двете такива рамена с нови оригинални. Не ми се занимаваше да побългарявам.
-
1 точка
-
1 точкаВърви слепият Джо из градината си и събира ябълки.Напипва ябълката с ръка, вдига я, и я слага в кошницата.Напипва, вдига, слага в кошницата. Изведнъж в ръцете мупопадат нечии гениталии. Слепият Джо пита:- Кой си ти?Тишина. Слепият Джо хваща гениталиите по-здраво:- Кой си ти?Отново тишина. Джо стиска гениталите по-силно:- Пак питам, кой си ти?В отговор се чува стон:- Аз!Джо стиска още по-силно:- Кой аз?Тишина…- Кой аз? - стиска още по-силно- П-п-п-педро.- Кой Педро?! - стиска с две ръце Джо. Тишина…- Питам, кой Педро?! - и още по-силно стиска…- Н-н-н-немият П-педро…
-
0 точкиИ моята скромна кола мина на преглед преди 20 дена. Накрая бай Здравко вика: - Давам ти еко 2, ама да знаеш догодина еко 1. - И какво значи 2 ? - Ами, можеш да ходиш където си искаш. - А газовете как са? - А, добре са, ама колата ти е стара.
-
0 точкиЗдравейте, Вчера по новините имаше репортаж за еко стикерите. В него споменаха, че при определяне на еко категорията, влияние имат и километрите на автомобилът. Дори даден автомобил да отговаря на дадена еко категория, да речем "еко 3", може да му бъде дадена "еко 1", само защото пробегът му е висок. В репортажа имаше автомобил, който отговаря на "еко 3", но с пробег ~350 000км. Беше му дадена категория "еко 1". Някой от вас знае ли, как точно влияе пробегът върху определяне на еко категорията?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00