Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.05.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Аз си купих само пера от Бултрако и вече четвърта година им се радвам.
  2. 2 точки
    Капков тест 1 1.Mobil1 5W30 ESP от coxmotorparts.co.uk 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-191300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 60/40 6.Средна скорост,около 34км/ч. 7.Сезон на експлоатация 19.04.2021 до 06.05.2021г. 8.Мото часове около 34 9.Изразходвано гориво 950л.газ и 10л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.6-4.7л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване сравнително лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. П.П. Двете капки отдолу, по големите са капнати от разстояние 2см.(видно че явно е имало наклон),а горната е чрез докосване върху листа.
  3. 2 точки
    Капков тест 2. 1) Масло – RAVENOL DXG 5W30. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 219 150км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2073км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 5%/95% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.01.2021г. до 04.05.2021г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около 172л газ и бензин(не знам). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ Капката е съхнала 25ч.30мин. 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,2л., несливаемия остатък не е източван. 12) Маслен филтър MAHLE OC617. 13) Въздушен KNECHT LX1562. 14) Доливане на масло няма-1mm под макс . 15) Режим на използване тежък-къси преходи по 5км +извънградско по 20-30км. 16) Предишно масло-Последно микс(Petro SS+DXG 5W30), 3 смени с 5W30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км 17) Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi
  4. 1 точка
    Първо да ти проверят рамената дали са оригинални. Един познат си взе пера и се оказа,че някъде по трасето са му сменили целите чистачки с незнайни някакви и естествено оригиналните пера не стават.Успех👍
  5. 1 точка
    Имайте в предвид,че дори и за пера се чака.Моите ги доставиха след две седмици от Австрия.Самата смяна е елементарна.
  6. 1 точка
    https://bmeshop.bg/index.php?route=product/category&path=1_12_127&bfilter=a79:63; Това е от online магазина на бултрако Аз съм сменял на друга кола само перака в понеделник ще мина да взема и за легена и ще върна резултат
  7. 1 точка
    Нямам пръщене или каквито и да е неприятни звуци без или със антената.С оригиналната медия обхвата беше трагичен.Още на втория тунел на магистрала Люлин на излизане от София приключвах с всякакъв радиосигнал 😁 сега излизат 3-4 станции по Струмската магистрала. Не правя реклама. Не ме разбирайте погрешно. Просто казвам какви са фактите в моят случай.
  8. 1 точка
    И от мен една поръчка https://www.ato24.de/de/mobil-1-esp-5w-30.html MOBIL 1 ESP 5W-30 5 X 1л Стойност (5х9.79)х1.9675 =96.31лв Парите ще бъдат преведени по сметка в ОББ Получаване: чрез куриер
  9. 1 точка
    Е как не вярвате! А това?
  10. 1 точка
    Владо (Carpera), нека останем на темата, поставена от автора. Той имаше конкретни въпроси. Ако във всяка тема с нов собственик обсъждаме клапани, масла и пр. съдържанието се разводнява и търсенето става все по-трудно. Към автора: ако искаш да дискутираме неща извън тези в заглавието на темата, по-удобно ще е да ги изнесеш в нова тема (или съшествуваща такава по същата тема). Разбира се, малко снимки и ред-два оффтопик е ок, но да не се увличаме.
  11. 1 точка
    Как ме мъчи всеки ден тоз въпрос трагичен, хем да бъда откровен, хем да бъда симпатичен. Радой Ралин
  12. 1 точка
    @CARPERA Относно първоначалното обслужване аз не се притеснявам. Наистина са сменени всички масла в диференциала и скоростите с оригиналните на Хонда. В двигателя има Мобил в момента. Сменена е водната помпа и ремъците. Свещите също са сменени, защото имаха голям просвет, но си бяха бели. Направен е и реглаж на клапаните. И него ще повторя след 40хил. километра. Общо взето се оказа, че автомобила май никога не е ремонтиран досега. Имам в предвид окачването, защото всички биалетки, носачи и тампони май си бяха още оригиналните, с които е произведен автомобила. Преден десен амортесьор много трудно се движеше и затова смених и два предни амортесьора. Ефекта беше, че при спиране автомобила се заклащаше наляво-надясно. Сега е ОК. Четох полезната тема за ремонт на течащата капачка тук, във форума, и точно това ще направя. Освен това много искам да сменя и спирачната течност, както чудесно си го описал. Само трябва да намеря време, но определено ще го направя. Четох във форума, че понякога има колективни поръчки. Искам да сменя и задните пружини (а защо не и предните), защото и те са на 20 години. Противник съм на всякакви подложки за повдигане, освен ако целта не е шофиране само в труднопроходими местности. Я да ви пусна няколко снимки на моя нов приятел!
  13. 1 точка
    Благодаря ! Да прочетох впослдествие и разбрах,че няма нищо драматично и тревожно. Поздрави! 👍
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Честито ми ново "гофре", срещу 138.60лв. , че това на колата, няма да издържи още много. 😀
  16. 1 точка
    Привет! Ето моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 7х0.946L Стойност на поръчката: (7*12.99)*1.9675 = 178.90лв Начин на плащане: Ще бъдат преведени 180лева по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер
  17. 1 точка
    Eто ти таблица с интервали. и обеми Много е важно какъв е бил цвета на маслото на автомата.Първата снимка е на вече масло доста преминало интервала за смяна,лявата бутилка цвета отиващ към тъмнокафяв. ето ти база за сравнение,ако е бил кафеникав или отиващ към черен е нужна още едно опресняване. Важно е какво е имало полепнало на магнита на болта на пробката на автомата. Въпреки че е карана колата на бензин,регулирани ли са клапаните след като ти си я взел. Маслото за задния диференциал ,ако не знаеш кога е сменяно преди теб не чакай 50хиляди. Много често се пропуска смяната на спирачната течност,и там е доста зле 1ва е когато се налага да изтеглиш някой,но само за изтегляне.
  18. 1 точка
    Не ти и трябва. Щом автомата си иска 3-та, значи така трябва. А и технически няма как да го накараш да отиде на 4-та. Това може да стане само ако кутията има ръчен режим на сменяване на предавки. Твоята кутия няма. Като сложиш лоста на D4 твоят контрол върху поведението на кутията приключва. Тя сама си решава на коя предавка ще стои. Като натрупаш опит ще се научиш, как да я контролираш с подаване или отнемане на газта, т.е. да контролираш момента на превключване. Сега ... O/D. Не, в конкретния случай (да накараш кутията да отиде на 4-та) няма да ти помогне. Предназначението на бутон O/D е друго. O/D или Over/Drive e английския термин за "свръхдиректна" предавка в ск.кутия. В твоя случай 3-та е директна, а 4-та е свръхдиректна. Както вече разбра, на някои коли има бутон O/D на лоста (като моята - позиции 1,2,D и бутон O/D), на други няма бутон (като твоята). При мен - слагам лоста на D и автоматът си сменява от 1-ва до 4-та и обратно, когато той реши. Когато натисна бутона O/D на таблото светва надпис "O/D OFF". Това означава, че свръхдиректна е изключена, т.е. аз съм забранил на автомата да отива на 4-та. Превключва само от 1-ва до 3-та и обратно. При теб - слагаш лоста на D4 и автоматът си сменява до 4-та и обратно. Ако искаш да му забраниш да отива на 4-та просто преместваш лоста на D3. Можеш да го направиш и по време на движение на колата. Няма никакъв проблем да си местиш лоста от D4 на D3, и обратно, когато поискаш. Виж, от D4 на 2 никога не съм го правил, и нямам желание да пробвам. Звучи ми се едно да включа по грешка от 5-а на 2-ра на ръчна кутия, без да пипам спирачката. Всички знаят какъв е ефекта. Просто не знам, какво може да се случи с автомата при такова упражнение. Забраняването на свръхдиректна се ползва при изкачване на не много стръмен баир и при теглене на ремарке. И в двата случая идва момент, в който автоматът започва да превключва постоянно (и често) от 4-та на 3-та, и обратно. Грубо казано 4-та му е много, 3-та му е малко и започва лутане - на коя да карам. Тогава се намесваш ти - слагаш на D3 и си караш така, докато излезеш на равно. п.п. Предполагам все някога ще попиташ, затова - позиция 2 на лоста означава потегляне и движение само на 2-ра. Вярвам знаеш, кога се налага тръгване на 2-ра. Зимъска у лизгавицата, например.
  19. 1 точка
    Аз имам точно такъв шум. Мисля, че е нормално и не искам да се вкарвам в излишни филми
  20. 1 точка
    На 1-ва ген няма бутон O/D. Поне на 128-коньовите. Не знам, откога почват да слагат бутон. На 1-ва ген лоста има позиции 1, 2, D3 и D4. Тук D4 го играе O/D, защото D3 е директна. Падането на оборотите, и усещaнето за превключване на 5-а е точно това - lock-up. Няма нищо общо с O/D. Две разл8чни нещя са. Хидротрансформатора се заключва, т.е. връзката между двг и скорости става твърда. По този начин се избягва загубата на въртящ момент и оборотите падат. Lock-up има и на D3, май и на 2-ра. Ама това са скорости при които се ускорява и обикновено при тях не се активира lock-up. При леко подаване на газ lock-up си стои включен. За да се изключи си трябва повечко газ. Ама тогава в схемата се намесва кикдаун-а -резко сваляне на 1, или 2 предавки надолу.
  21. 1 точка
    Коя е надали ще може някой да отгатне. Аз бих сменил и двете
  22. 1 точка
    Дотук освен да ти кажа да си караш колата нищо повече няма. На лоста за скоростите имаш ли бутон O/D
  23. 1 точка
    +359 88 9834767 -Мариян. Това е майстора на Хонди в града
  24. 1 точка
    Проблема вече е решен. Смених цялата предна част на компресора с нова. Беше блокирал лагера на шайбата и изгоряла бобината на ел. магнитния съединител. Сервизът, в който направих ремонта е "Автобот".Дадоха една година гаранция на частите.
  25. 1 точка
    Какви сериозни проблеми ? Нищо конкретно не си споменал.Прочете ли темата под твоята ? Има писано за този модел. Поради директното впръскване остава бензин в Цилиндрите и го меша с маслото, но само при студен двигател зимата. При включен режим econo е по-малко. Други наблюдения нямам за сега. Колата е от около 8000км при нас и за сега освен масло, филтри, спирачна течност и антифриз, друго не сме сменяли.
  26. 1 точка
    И небето се натъжи,в края на този тъжен ден!
  27. 1 точка
    Като взех мойта от предишния собственик знам, че колата е имала удар и някой от датчиците се бъзика и от време на време ми светка този чек и гасне след време. Ако си сигурен, че при теб е от тези датчици прилгам ти снимки на тях и парт. номера и къде се намират. Аз за момента не искам да разглабям брони и тн., ако не се лъжа са два броя датчици.
  28. 1 точка
    Здравейте колеги Имам Акорд със заводска навигация и преди няколко месеца я смених с китайски Андроид. От известно време се каня на напиша един пост за този ъбгрейд, та евентуално да помогна на някой ако се захваща като мен. След 8-9 месеца ползване мога да кажа, че инвестицията си заслужава. Интериора е адски подмладен и не отстъпва по екстри на автомобили произведени преди 4-5 години. Синтезирах няколко плюсове и минуси които забелязвам: Плюсове: Голям екран Копчетата на волана работят (без тези за Bluetooth-a) Камера за задно виждане Възможност за музика от USB Музика от интернет – YouTube, Spotify Използваема навигация – Google Maps, Waze! Прогноза за времето Bluetooth разговори И стриймване на музика Възможност за камера за задно виждане Силна и богата музика (сигнала минава през заводския усилвател) Минуси: Понякога лагва Чува се един слаб бял шум от колонките като са увеличени Климатроника не се управлява толкова добре, колкото оригиналния Лиших се от малкия централен дисплей Обикновено се твърди че тези устройства не са съвместими със автомобили, които имат заводски навигации, но не е точно така. Самите навигации са съвместими, но панелите под и над тях не пасват. Все пак питайте китаеца. Аз като направих запитване изрично питах дали ще работи, без значение дали ще паснат оригиналните панели на Екзекютив трима. Причината да няма навигации, влизащи безпроблемно в Екзекютив е ясна – прекалено малко екземпляри са и за китаеца не си струва, но има начин. Ето 2 снимчици преди-след Навигацията я купих от Амазон, беше около 350$ (550лв) и за мен беше ок, защото имах един ваучер там, тъй че платих само мито. Но горещо препоръчвам при възможност поръчайте от склад в Европа понеже митото е сериозно и може да се избегне. Навигацията е на TopNavi, доколкото знам Seicane също сносни. Панела над навигацията е втора ръка и беше нещо от порядъка на 20-25лв. Тя всъщност е основната причина да се твърди, че тези навигации не стават на Екзекютив. Просто оригиналната навигация е по-висока от оригиналното радио с около 2см, пък Андроидите са правени да заместят обикновено радио. Освен че ще има 2см пролука, щипките влизат малко изкривени и на мен ми се струваше, че всеки момент нещо ще се предаде. Джобчето отдолу е опционално, аз го поръчах защото ми е удобно да си слагам там телефона и портфейла, пък във вратата рисковано да не изпаднат. Ако желаете можете да оставите панела на ДВД-то, или пък да сложите някаква друга пластмаса там. Аз бях временно с изрязана корица от черна папка докато ми пристигне джобчето и изглеждаше „заводско“: Освен това като ще ви трябва: Отвертка Тресчотка с битове 8, 10 и 12мм и удължител 2 Гайки 15-17мм Свински опашки Здрава епоксидна смола Пластмасови инструменти за интериор. Може и с отвертка, но ще надраскате всичко. 5-6 лева са, струват си. Бургия 5-6мм Едра и фина пила Има видеа в Youtube как се свалят корите, но накратко става от лоста към радиото. Кората на лоста е само на щипки, след това развивате винтовете на следваща кора, вдигате от щипките, после следваща така, докато не свалите и тази на ДВД-то. Тя е с 2 винта отдолу и 2 щипки които излизат с леко придърпване и движения нагоре-надолу. Кората над радиото се измъква от щипките с дърпане напред и подпиране с пластмасова щангичка/отвертка между кората и радиото. След това трябва таблото да изглежда като нещо такова: За да свалите навигацията първо трябва да свалите ДВД-то, което се държи на 4 болта. Кабелите отзад са захванати на щипки, който трябва да освободите. Една бяла се вижда на снимката отдясно на долния ляв болт. След като сте свалили ДВД-то развийте 2-та болта които се намират под навигацията. Аз не знаех за тях и за малко да откъртя нещо, добре че ги видях. След това развивате 3-те винта над навигацията и просто я издърпайте напред с леко поклащане да излезе от щипките. Освен ДВД-то и навигацията може да махнете GPS антената и Bluetooth модула (няма да се ползват). До тук всичко е много подобно на Акордите без навигация, но се налага и малко натъкмистика за да стане. Ето една снимка на която се виждат гърбовете на оригиналната и китайската навигация: Понеже долните щипки на оригиналната навигация и оригиналното радио (както и китайското) са на различни места, няма как да използвате тези които са сложили. 2 пъти пробвах да наместя моите като ги лепих по-встрани и нагоре, но не стана дори и след мерене с шублер. Това което измислих е да залепя 2 гайки на нивото на щипките и после със свински опашки ги хванах за гредичката отзад. Заспа! Между другото трябва ви здрава епоксидна смола. Наложи ми се да направя и още 2-3 манипулации по останалите кори. На горната трябваше да пробия втора дупка за сензора за светлина. Налагате 2те гори и очертавате с молив, след това с малка бургия пробивате дупки по очертанията, после внимателно заглаждате с пила. Ако решите да слагате като мен джоб, трябва да направите още 2 неща. Първото е да махнете планките очертани с червено на снимката по-горе. Може да се наложи да режете и него. Проблема тук е, че формата на оригиналната и на китайската навигации отдолу са различни, вижда се на снимките. Това което може да направите е, монтирате джоба в таблото, след това налагате навигацията, очертавате с молив и същата процедура с бургията и пилата. След като всичко е подготвено монтирането е далеч по-просто. Трябва да залепите новата GPS антена на мястото на старата намираща се под централния панел. Препоръчвам да сложите отделния микрофон, защото се чува по добре. Аз пуснах кабела над педалите, а самия микрофон е отляво на таблото. По-нататък просто трябва да вържете всички букси и да приберете кабелите. Кабелите е добре да не са свободни защото ще се чуват досадни подрънквания при завой. Относно това, какви кабели да вържете, трябва да дойде с диаграма. Аз свързах допълнително задна камера, микрофон и USB. Имаше възможност за суббуфер, още 2 монитора, AUX и т.н. На този етап е добре да вържете акумулатора, да запалите и да тествате всичко, ако всичко работи (волан, wi-fi, Bluetooth, usb, музика, т.н.) може да сглобявате. Навигацията влиза лесно, но понеже щипките отдолу не съвпадат, се държи само на горните и не е стабилно. Тук се намесват свинските опашки – затегнете ги да е стабилно, но не прекалено. Аз ги хванах за металната гредичка, като минаха над пластмасовата (като стигнете до там ще видите както имам предвид). Така се държи да не падне надолу или напред. Завийте 3те винта отгоре и сте готови. Горната кора влиза само на щипки, но не забравяйте буксите на датчиците. Ако сте с джоб, той пак влиза само на щипки. Следва пепелника, който се държи на винтове и щипки и накрая кората на скоростния лост. Получи се дълъг пост, но се надявам да бъде от полза
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...