Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.04.2021 in all areas
-
3 точкиЩе почакам още малко да се наиграете в пясъчника и после ще затрия всичко,че не е полезно никому...
-
2 точкиДобър ден колеги, ще се опитам да опиша поведението на Акорда от подписа ми, което за моето усещане при близо 30 години шофьорски стаж и сменени над 10 автомобила ми се струва странно. Също така, преди да реша да пусна темата съм се опитал да изчета почти всички подобни теми в този форум (за което благодаря на всички участници). Автомобила също така е минал през ръцете на хората с добра репутация в този форум, но ясно дефиниран проблем не беше открит. Но, след вчерашното ми пътуване извън София с пробег от около 300 км, проблемите си остават. Поне според моето усещане за тях. А именно: 1. Неприятни вибрации във волана, започващи при около 40 км/ч и продължаващи през целия диапазон до към 150 км/ч. над тази скорост си е страшно да я карам:-) Вибрациите са константна величина, независимо дали е при ускорение, равномерно подаване на газ или по инерция. Гумите като комплект, както и само джантите отделно са минали прецизен динамичен баланс. 2. Първото усилие при опита за ляв или десен завой изисква по-голяма сила. Ще се опитам да го опиша така: При шофиране в права посока, волана в средно положение е някак като вдървен (не се смейте). Липсва типичния за всеки друг автомобил "празен ход" на волана, при който можеш без усилие да обираш леките отклонение от правата посока на движение. Тук волана е твърд и изисква сериозно усилие да поддържам автомобила да се движи в права посока. За около 300 км лявата китка ме заболя ужасно и е супер дискомфортно. Ако сте се състезавали с картинг, ще ме разберете за какво иде реч. Предприети действия, без подобрение: Рециклирана хидравлична помпа с ОЕМ компоненти и изцяло ревизирана и почистена хидравлична система. Подменена изцяло хидравлично ОЕМ масло. Няма течове на хидравлично масло от никъде. Сигурен съм че системата е обезваздушена по всички правила. 3. При движение на скорост над 130/140, Акорда сякаш олеква, като волана сам променя своята траектория при най-малките неравности по пътя. Ужасно усещане при тази скорост, сякаш карате по заледени коловози. Разбирате какво усещането при тази скорост, волана, респективно колата сама да променя траекторията си. Изисква постоянни корекции от мен, които костват усилие и дискомфорт при управление. Доста често си мисля, че просто колата ще изпусне завоя. Най изявено е при широки завой по магистрала, когато волана е в диапазона между "12 и 14 часа" или между "10 и 12" часа. Тогава се забелязват и леки пулсации на хидравликата (така мисля). 4. При необходимост от агресивно спиране при тази скорост и рязко натискане са спирачката, волана тръгва рязко на дясно, респективно автомобила го следва:-) Предприети действия без подобрение: Ревизирани спирачни апарати и подменена спирачна течност по спецификация. 5. При маневри с ниска скорост (паркиране) се чувства едно накъсване в работата на волана. Изключително изразено при потегляне за маневра на заден ход с навит волан. Предприети действия без подобрение: Преглед на хидравличната рейка по отношение на течове, хлабини и натегнатост. Не бяха установени проблеми в нея. 6. Като цяло тежък за управление волан, изискващ постоянно усилие, дори при опит да шофираш в права посока. Всички известни сервизи, прегледали колата, казват че няма проблем и това е нормално поведение на Акорда. Това е първи мой досег с Хонда и втори с Японски автомобил (За три години като младеж караха една Мазда 626 2.2 бензин) но някак не мога да се примиря с мисълта, че вместо удоволствие от шофирането, Акорд ще ми причинява напрежение, умора и усилие. В града: тежък за маневри волан, а извън града: олекване на предницата, недозавиване, невъзможност да поддържаш една траектория, усилие да държиш волана на "12 часа". Това е първия автомобил, с който изпитвам дискомфорт, на моменти и страх да вдигна 140/150 км/ч. Баси, полския фиат 125р на баща ми, още докато нямах книжка не ми причинявал подобен дискомфорт по пътищата:-) Ситуация, коато би могла да е причинила скрит на пръв поглед проблем в кормилното управление: След покупката му и прибирането му към София, Акорда блокира ролка и респективно скъса ремък на изключително неприятен участък по пътя Пампорово-Асеновград. Наложи се авариино, без хидравлика и с много усулия колата да се покара през няколко завоя, преди да се намери отбивка, на която да се чака репатрак. Знаете какъв е пътя и завойте по него. Нямаше как да спра в нищото. Та, след цялата тирада по-горе, реших да потърся и тук допълнително мнения/помощ за последващи действия. Че не се влюбихме един в друг с тази кола е ясно, ама не мога и да си примиря, че това може да е нормално пътно поведение на една Хонда....а съм много инат човек:-) Благодаря за търпението на всички доказани със своята репутация в този форум Човеци (не ги наричам майстори, защото определено та са нещо повече за мен) но....Акорда не се кара по магистрала със скорост над 130. Може, ама от тук до Пловдив и обратно излизам от колата, сакаш съм направил 100 обиколки на Konza с дебалансиран RX250:-) Ако на някой нещо му хрумне като съвет, ще бъда много благодарен. Парите са без значение. Важното е удоволствието от шофирането
-
2 точкиКолега, кой е сервизът, ако не е тайна? Също, каква марка шарнири ще слагат. За тампоните - сигурно ще са Febest? Иначе за реглаж, като му дойде ред, в София препоръчвам Стефан (Люлин - тунела).
-
2 точки@SKYLINE Абсолютно вярно! Абсолютно грешно! Точно от тези нагари и запечени сегменти се получава най-често разходът на масло. Абсолютно грешно! Няма как да запуши катализатора, при изправен двигател! По-високото съдържание на сяра и фосфор, в маслото, намалява ресурсът на катализатора и то съвсем не фрапиращо. Ако обаче моторът гори масло, ето това може да запуши катализатора. Моята кола е карана с полусинтетика преди да я взема, с много сяра и фосфор. Двигателят е лакиран отвътре, но не гори масло!!! Караm я вече 8 години и сменям на макс. 7000км., а по някога и по-често. Сега е на 320 000км и на газ анализатора всичко е все още в норма! Тоест катализаторът си работи нормално. При чести ( а и при продължителни) високи обороти, 6 - 7 хил. об. и повече, ако се ползва нормално масло, рискът да запечеш сегменти е много голям. За такива изпълнения си трябва специално масло! И да допълня: Масло се избира според типа двигател, състоянието му и режима на натоварването му, а не според капковите проби във форума!!! Капковите проби носят информация само за маслото и двигателя, от който са взети. Как се държи това масло при конкретния двигател и режимът му на експлоатация! Те не са универсален показател за това масло при всички двигатели и т.н.
-
1 точкаКолеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
-
1 точкаХах, тъкмо се канех да се похваля - какво съм свършил по колата си тия дни и защо. Реших да пиша в тази тема, защото в крайна сметка не аз извърших манипулациите, но по-важното - симптомите бяха същите (без тресене или вибрации на волана щото си смених дисковете и накладките преди месец). След като си рециклирах хидравличната помпа имах чувството, че колата се държи странно(неравномерно услилие при въртене на волана, шари из пътя както и скимне и постоянно трябваше да коригирам с "геврека". Глождеше ме мисълта, че нещо съм объркал при сглобяването, но в крайна сметка го отдадох на много старите ми зимни гуми. В понеделник дойде реда за летните и с голем кеф са преобух. От 16" на 17" с прясно боядисани джанти, чисто нови гуми, по-широки...а'е шукария. Ма т'ва само докат бех при гумаджията - после стана страшно. Разходих колата до близкото село и така и не посмях да дигна 100, и не беше заради пътя. Викам си - така или иначе трябва да сменям шарнир(от време на време скърцах кат Латвия), а и съм с нови гуми/джанти, ще взема да мина на стенд. Преди да купя шарнира реших да мина през сервиза и майстора вика - чеки да скръцне и другия, да ги сменим на куп(злорадства щот му бъзикам гоУфа).... миии вече съм с нова предница😀 Горни носачи, тампоните на долните, накрайници, шарнири, тампоните на щангата...а'е шукария. Оня от стенда вика - ти си шес'. Аз пък си мисля, че съм шес' без десет, щото уж си купих Акорд 7ма серия, ама на разпечатката от стенда пише, че карам 8ца.😍 Както и да е...сега колата се държи повече от чудесно. Вече нямам нито един от споменатите проблеми и усещането е коренно различно. Таа, на автора пожелавам успех и дано намерите проблемната част (освен ако решиш да се скараш с джобовете си и да смениш всичко наред де😃)
-
1 точкаКакво общо с темата има сега нуждата или не от основен ремонт? В сравнението има толкова променливи, че заключение няма как да се направи. Най-малкото настройката на газовите.
-
1 точка+2 Нови гуми съм купувал само от тях до сега. Миналата седмица отидох до склада лично да получа две нови гуми и имаше възможност да ги монтират на момента - човека се погрижи в особено старание за джантите, смени винтилите, както и прокара резбите на 1-2 шпилки и техните гайки: до сега такова старание, особено в 18 часа в петък, не бях срещал...
-
1 точкаАко сервизът е Мотобокс, на Акорд 7 предлагат шарнири Moog. Аз също нямам оплаквания от същите – сменил съм двата горни с такива досега.
-
1 точкаЗдравейте ! Моята поръчка - Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 --- 1х5L Стойност на поръчката: 29.95*1.9675 = 58.93лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване : Лично
-
1 точкаДано в края на месеца се похвалиш че си я "вкарал в пътя".
-
1 точкаЗдравей, ето и поръчка от мен. Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (40.95)*1.9675 = 80.57 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: чрез куриер
-
1 точкаАми една хонда не я ли вкарваш на прекъсвача , за какво си я взел 😃 Режима ми на каране е основно извън града - бързо 130-150.Магистрала 160. И няколко пъти на ден изцеждане на 2ра , 3та , 4та или като изпреварвам чесно има една или 2 надолу отивам на около 5500-6000. Както казах при такова каране около литър 5в-30 ми гори на 9000.Може би за лятото трябва да слагам 5в-40.Че 30-ката става на чорба.Каране на къси разстояния 2-3 км почти нямам.Иначе според тебе каква е причината отначало да не ми гори масло , а сега със същото и със същия тип каране да е литър?Щом не е от нагарите
-
1 точкаhttps://dox.abv.bg/download?id=c40656898f# - Линк за сваляне Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаАз ще разкажа за Mercedes Vito114 CDI 4х4 automatic ,трета година го карам служебно ,оригиналите гуми континентал ги хвърлихме на 28 000 км,правихме реглаж на 16 000 когато забелязахме износването и вьпреки това не изкараха много.Едни задни накладки на 28000 при смяната на гумите.На зимно студено време екрана на мултимедиата ставаше черен ,след 2-3 паленета се оправяше ,по гаранция не откриха проблема(сега не го прави) Това лято след обслужване на 56 000 км и смяна на маслото на автоматика ,след 3000 км се появява съобщение на екрана да отивам в сервиз без да сменявам предавка,след гасене и повторно палене изчезва и се появва на следващия ден или след 2-3 дни пак,след седмица ми се повява и грешка срс аирбаг.Караме го на официален сервиз Мерцедес и се оказва някаква външна помпа на 7Gtronic (електрическа -помощна заради старт-стоп системата) 1150 евра,последва 15% отстъпка от сервиза,което за мен си е малко подигравка. Иначе буса е приятен за каране,ама тази авария с тази помпа на автоматика направо ме отказва да купувам мерцедес за лично ползване,струва една камара пари и на няма и 60 к км с такива проблеми не е добре. Щях да забравя на по-малко от две години шофиорския колан започна да се нищи и го смениха по гаранция
-
1 точкаТова лято ще съм за 4-та година с руските кордиант спорт 2 ,отлични летни гуми -спира отлично и не поднася в завои с голяма скорост ,като залепен си за асвалта дори и при мокър асвалт ,удариш ли спирачка рязко и залепя направо -не църка авс-а като с други ,шарката едно към едно с континентала ,нооо грайфера намаля изненадващо бързо -сега е на границата с глобата и това ще им е последното лято ,после ще видим ,може би гудиърки .Лятото да въртя по 3 хилки максимум дето ходя до Албена и околностите ,за няма и 10 хил км грайфера се изпари -пък беше голям като ги купих нови .
-
1 точкаПредполагам че това Кумко койето си взел е китаиско ате са като от наелон гледах ги в Метро имат и Корейски но трябва да гледаш пишего и на гумите.На Китайските класовете са B за икономия и B за дъжд а Корейските са Е и С .
-
1 точкаПривет колеги! Въпросната Хонда за която писах е от доста време при мен, все пак се разбрахме с продавача! Теста от Пловдив до Варна го изкара БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКИ! Автомобила е идеален, доволен съм много и си пожелавам много безаварийни!
-
1 точка
-
1 точкаАз имам 17 - ползвам ги зимата и 18 - ползвам ги лятото
-
1 точкаЗНАЕТЕ ЛИ, ЧЕ: Най-високият връх на Балканския п-в се намира в България - вр. Мусала- 2925м! Селото с най-голяма надморска височина на Балканския п-в се намира в България - с. Орцево - 1555м. (център) - 1606м! Д Най-високата жп-гара на Балканския п-в се намира в България - гара Аврамово- 1267м! Най-високото езеро на Балканския п-в се намира в България - Леденото- 2709 м! Най-високият водопад на Балканския п-в се намира в България - Райското пръскало. Пръските на водопада падат от невероятната височина от цели 124 метра! Най-големият подземен водопад на Балканския п-в се намира в България, пещерата Дяволското гърло - 42м! Най-горещият гейзер в Европа и на Балканския п-в се намира в България- Сапарева баня 103°С! Най-високият язовир на Балканския п-в се намира в България - язовир Калин в Рила планина - 2394м! Ценете забележителностите на майка България! Малка държава, която ни дава толкова много красота!
-
1 точкаПрилича ти на бмв ли...?Ония,ще се "избият", да ги светнат оранжевите мигачи!"American Style",се води.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте колеги. От седмица съм щастлив собственик на Legend 2007 г. Твърд Хонда фен. Притежавам още Fr-v 2.0, Accord 7 2.0 и Prelude 5 който е франкенщайн f20 с H22A глава.
-
1 точкаPetro Canada 5/30 нова серия уж което в момента е на 2000км от смяната. До 1500 км щеката до горе. Натиснах на магистралата 400км и светна чайника за ниско ниво. Това го нямаше с Amsoil 5/30 Signature. Най-много съм доливал 1/2 от квартата до смяна. След като направя 5000-6000км, втори път няма да сложа великото Petro Canada. За инфо София - Варна - София 1200км преход за 1 ден с Amsoil-a не мръдна нивото. Който и каквито тестове да прави си има защо едното да е 6 лв литъра а другото 26лв.
-
0 точкиВъзникна неочакван проблем.Има голяма вероятност ако купя CIVIC X да не може да влезе в гаража в новия ми дом.Входа от улицата е много стръмен и праговете може да закачат в бетона.Сегашния ми CIVIC 7 минава на 1 сантиметър при положение, че е само с шофьор.Ако отпред са се качили двама човека тръбата на генерацията опира в бетона.Междуосието на X е по-голямо и най-вероятно няма да може да минава от там.Май ще трябва да търся SUV.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00