Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.04.2021 in Мнения
-
3 точкиЗНАЕТЕ ЛИ, ЧЕ: Най-високият връх на Балканския п-в се намира в България - вр. Мусала- 2925м! Селото с най-голяма надморска височина на Балканския п-в се намира в България - с. Орцево - 1555м. (център) - 1606м! Д Най-високата жп-гара на Балканския п-в се намира в България - гара Аврамово- 1267м! Най-високото езеро на Балканския п-в се намира в България - Леденото- 2709 м! Най-високият водопад на Балканския п-в се намира в България - Райското пръскало. Пръските на водопада падат от невероятната височина от цели 124 метра! Най-големият подземен водопад на Балканския п-в се намира в България, пещерата Дяволското гърло - 42м! Най-горещият гейзер в Европа и на Балканския п-в се намира в България- Сапарева баня 103°С! Най-високият язовир на Балканския п-в се намира в България - язовир Калин в Рила планина - 2394м! Ценете забележителностите на майка България! Малка държава, която ни дава толкова много красота!
-
2 точкиПредполагам че това Кумко койето си взел е китаиско ате са като от наелон гледах ги в Метро имат и Корейски но трябва да гледаш пишего и на гумите.На Китайските класовете са B за икономия и B за дъжд а Корейските са Е и С .
-
2 точки
-
2 точкиТогава @CARPERA казА И аз бих започнял от там. После А при потегляне назад бучи ли? Тресе ли? И накрая Второто си CR-V го купих с проблем в DPS. Така тресеше че всичко изпада. Пломби, камъни от бъбреците, нагар от свещите ... Няма такъв филм "Не го прави винаги". Тресе САМО В ЗАВОЙ Аи напред, и назад, и наляво, и надясно. Щях да му сменявам маслото, ама се оказа, че имам и счупено предно каре на кардана. Махнах кардана и го карах 3г така. По принцип, след смяна (или две) на масло шумовете и вибрациите от DPS изчезват. А при теб бученето се усилва?!?!?! Аз не съм пробвал. Не знам, може и в DPS да ти е проблема, ама: ПроверИ ръчната спирачка най-накрая!!!
-
1 точкаИ при мен има нещо такова но много много рядко и не му обръщам внимание. Мисля, че е от задните спирачки, пък може и от ръчната да е, както казват колегите. При мен го прави само при остър завой. Да речем веднъж на 3 месеца и за момент. Не е продължително.
-
1 точка@SKYLINE Абсолютно вярно! Абсолютно грешно! Точно от тези нагари и запечени сегменти се получава най-често разходът на масло. Абсолютно грешно! Няма как да запуши катализатора, при изправен двигател! По-високото съдържание на сяра и фосфор, в маслото, намалява ресурсът на катализатора и то съвсем не фрапиращо. Ако обаче моторът гори масло, ето това може да запуши катализатора. Моята кола е карана с полусинтетика преди да я взема, с много сяра и фосфор. Двигателят е лакиран отвътре, но не гори масло!!! Караm я вече 8 години и сменям на макс. 7000км., а по някога и по-често. Сега е на 320 000км и на газ анализатора всичко е все още в норма! Тоест катализаторът си работи нормално. При чести ( а и при продължителни) високи обороти, 6 - 7 хил. об. и повече, ако се ползва нормално масло, рискът да запечеш сегменти е много голям. За такива изпълнения си трябва специално масло! И да допълня: Масло се избира според типа двигател, състоянието му и режима на натоварването му, а не според капковите проби във форума!!! Капковите проби носят информация само за маслото и двигателя, от който са взети. Как се държи това масло при конкретния двигател и режимът му на експлоатация! Те не са универсален показател за това масло при всички двигатели и т.н.
-
1 точкаАз ще разкажа за Mercedes Vito114 CDI 4х4 automatic ,трета година го карам служебно ,оригиналите гуми континентал ги хвърлихме на 28 000 км,правихме реглаж на 16 000 когато забелязахме износването и вьпреки това не изкараха много.Едни задни накладки на 28000 при смяната на гумите.На зимно студено време екрана на мултимедиата ставаше черен ,след 2-3 паленета се оправяше ,по гаранция не откриха проблема(сега не го прави) Това лято след обслужване на 56 000 км и смяна на маслото на автоматика ,след 3000 км се появява съобщение на екрана да отивам в сервиз без да сменявам предавка,след гасене и повторно палене изчезва и се появва на следващия ден или след 2-3 дни пак,след седмица ми се повява и грешка срс аирбаг.Караме го на официален сервиз Мерцедес и се оказва някаква външна помпа на 7Gtronic (електрическа -помощна заради старт-стоп системата) 1150 евра,последва 15% отстъпка от сервиза,което за мен си е малко подигравка. Иначе буса е приятен за каране,ама тази авария с тази помпа на автоматика направо ме отказва да купувам мерцедес за лично ползване,струва една камара пари и на няма и 60 к км с такива проблеми не е добре. Щях да забравя на по-малко от две години шофиорския колан започна да се нищи и го смениха по гаранция
-
1 точкаТова лято ще съм за 4-та година с руските кордиант спорт 2 ,отлични летни гуми -спира отлично и не поднася в завои с голяма скорост ,като залепен си за асвалта дори и при мокър асвалт ,удариш ли спирачка рязко и залепя направо -не църка авс-а като с други ,шарката едно към едно с континентала ,нооо грайфера намаля изненадващо бързо -сега е на границата с глобата и това ще им е последното лято ,после ще видим ,може би гудиърки .Лятото да въртя по 3 хилки максимум дето ходя до Албена и околностите ,за няма и 10 хил км грайфера се изпари -пък беше голям като ги купих нови .
-
1 точкаНаистина може да е от ръчната,ако е карана с дръпната ръчна(примерно от жена)е възможно накладките да са се опекли и да има счупено парче,което заклинва понякога.Ако не ти се сваля диска може да пробваш да я разхлабиш максимално от реглажа през дупката на диска.После обаче да си върнеш настройката защото ръчна няма да имаш.
-
1 точкаАко страниците им са меки е напълно възможно. На 6-тия Акорд обух нови HANKOOK и "стана мазало" спрямо стабилността и хандлинга, с предните вехти Контита, но не ги дочаках да се износят. Продадох го и нивгаш нема а си зема веке Хан Кук.
-
1 точкаАко не греша, Максис са по-бюджетни гуми, които се представят доста прилично за цената си по тестове. Очаквано е това да е за сметка на износоустойчивост.
-
1 точкаАз съм имал Максиси , нз от какъв материал бяха ,но за 1 лято заминаха, буквално ,но заминаха равномерно. Такова нещо за пръв път виждам. Смятай каква им е партидата на това Kumho . . .
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНесъм я заменил. Имам ги и си ги Несъм я заменил. Ползвам ги всичките според случая.
-
1 точкаМоята к24-ка като я взех , първите 1-2 смени харчеше под 0.5 л на 9000км , сега със същото масло след 60000км харчи почти литър на 9000км (карам доста бързо) Според мен просто мотора е изчистен вече от хубави масла и чести смени и се вижда реалното състояние.Преди това в чужбина се сменя на 20000км по книжка и всички мотори са натрупани със слъч и нагари.Които намалят разхода, но увеличават износването.Като цяло това , че едно масло не го гори , не значи непременно че то предпазва мотора добре и обратното.Иначе Амсоила е много хубаво масло , ама не го ползвам заради високото ниво на сяра , има шанс да запуши катализатора.Ако си без кат - най-добрия вариант , няма спор.Следващата смяна след 2 месеца , мисля да е с Равенол 5-30 рейсинг серията с някакви добавки за стабилност на вискозитета при високи темп.Пак отговаря на ilsac-gf5 Някой колега пробвал ли го е вече?
-
1 точкаЕдно от най хубавите,които съм наливал(и като усещане от към мотора),но анализа показва друго.
-
1 точкаЗад океана, колко са тези с такава табела....?Защо си мисля,че коментарите ви за марката, са много обобщаващи и първосигнални.Само с 0w20 не съм карал акорда но до 7000 нито имам описания разход по горе,нито каквито и да са други драми.То ако се разровите и за амсойла има разнозначни мнения,даже и тук бях пуснл едно от братушките. П,П,Ето :
-
1 точка@ceco_accord, След 2018, бензиновите им двигатели им са с PF и за тях в Owner manual се предписва Porsche C40 5W-40. Поздрави.
-
1 точка
-
1 точкаПо стъпка 4, ако всичко е наред с апаратите, остава да се видят и тампоните на носачите, това е причина да се получава точно такова извъртане на волана при спиране.
-
1 точкаГледаш номерчето върху долното ляво копче на таблета и после в първата графа на таблицата, след модела на колата. А къщо и “номера на Версията “ , като го извадиш през менюто на системота. Този номер е от последните в таблицата.
-
1 точкаКолега аз си вкарах едно Црв от Канада преди няколко месеца.Посочвам коя кола да се играе и за колко на търг,като преди това ми е изпратен фаил с описание на щетите на автомобила.Търга се играе през 100 долара,ти посочваш максимума който си склонен да дадеш.След като се спечели се плаща цената на колата ,таксата по търга,вътрешен транспорт и доставката,после идва чакането.Аз чаках 3 месеца,защото хванах празниците по нова година.С митници не съм се занимавал,човека който ми я доставя има грижата,аз само превеждам цената на митото и ддс по сметката на митниците.Колата дойде и нямаше никакви изненади.Относно цената с която да играеш няма никаква закономерност,днес има търсене за такава кола и цените са супер високи.Утре няма интерес и колата не може да мине застрахователния минимум.Иска да не се бърза.Аз играх 1 месец и около 15 коли докато спечеля моята.Съвета ми е кола само от застрахователи, много коли са с минимални щети на малко км.
-
1 точкаЗа колегите от Пловдив: Оставих колата с доста тропаща рейка в сервиза на Карловско шосе (мисля Радо се казва майстора).. Със записване е и дават часове за след месец.. Но това не беше проблем, при положение, че хлопа от 4 години.. Този път не се трогнах изобщо какво и как ще правят и т.н.. Просто реших да я оставя и да си платя без излишни вглъбявания и т.н. Взех си колата след няколко часа и първите впечатления са доста добри.. Няма го хлопането, само дето волана е малко по-стегнат.. Мисля, че това е нормално, при положение, че хлабината е обрана.. Идея си нямам от какво и как е изработил втулката.. като мина някой друг километър ще видим как се държи във времето.. И цената беше доста приемлива (малко повече от колкото на колегата по-горе му е излезла поръчката от Русия).. Така че ако някой колега от Пловдив не му се занимава със стругари, качване, сваляне и т.н. - да знае къде да отиде..
-
1 точкаЗдравейте, Правилото е, че няколко минути преди края на пътуването трябва да спрете климатика. Така вентилаторът изсушава от образувалия се конденз изпарителя (радиаторчето, което отдава студен въздух) и въздуховодите. Съответно условията за образуването на бактерии, причинители на лошите миризми, ги няма. Какво става, обаче, ако не искате да робувате, а вместо това си карате цяло лято на включена климатична система? - фирми предлагат озониране и освежаване; пръскане със спрейове и прочее. - решавате си проблема сами с малко познания по химия. Аз избрах метод 2 и реших да го споделя с вас. - препарат на базата на хлорхексидин и алкохол. Такъв намерих готов в нашата търговска мрежа под наименованието Zhivahex за скромната сума от 8.64 лв (бул. "Асен Йорданов" № 14, гр. София) - 30% концентрат на водороден пероксид (кислородна вода или също познат като Перхидрол) за 4 лева на литър от всяка аптека. С тези 2 препарата се напръсква радиатора на климатика (изпарител). Това убива бактериите, а от там изчезва и миризмата. За Хонда ЦР-В III се сваля пластмасата под жабката, после на три видии (звезда 25) се държи вентилаторът на парното, от където се достига до въздуховода на въпросната "пита". Нея достигнах с шлаух, в него метална пръчка от електрод на електрожен (за да може да се направлява) и компресор с въздух под налягане за обдухване. Така след ~200мл хлорхексидин с алкохол и още ~200мл Перхидрол изпръскани върху питата проблемът с лошата миризма е вече в миналото. Нито има отровни миризми, нито е скъпо решение. Отнема 40-60 минути и ефектът е гарантирано добър. Не знам дали тази тема е за тук, но ако модераторите преценят, могат да я преместят на по-правилно място. Писал съм я в бързината и съм пропуснал подробни обяснения, както и много от снимките поради ограничението от 8МБ. Иначе аз свалих повече неща, отколкото трябваше докато се науча как е най-лесно. Сега давам готова рецепта. Боби
-
1 точкаАз съм с Kumho ecowing B/B, и съм изключително доволен, не са шумни и се държат отлично при всякакви условия, на дъжд са бетон, дори зимата изкарах с тях и никакви проблеми. Търкалям ги вече над 40 000км. и не са мръднали.
-
1 точкаПовечето коли среден клас в днешно време са с отделни секции за къси и дълги и светят едновременно, но лично според мен това не е най-удачното решение и не случайно не е най-доброто. Примерно матичните фарове или биксенон с местещ се светлинен поток от къси на дълги. Проблемът е физиологичен - в акомодацията на човешкото око. При двусекционните фарове, дългите трябва да са по-силни, за да надскачат яркостта на късите, но обикновено късите са ксенон, а дългите халоген. Така окото се напряга, опитвайки се да гледа надалеч, а сензитивността му се блокира от по-близкото и по-светлото петно. В това отношение по-доброто физиологически решение е местещо се светлинно поле, което е или близо пред колата или далеч пред нея - според ситуацията. 2-те наслагващи се полета при едновременни къси и дълги уморяват повече на дълъг път.
-
1 точкаНа мокро и в градски условия, най-добре осветяват крушки с температура 4000К или 5300К 6К горе-долу са ок, а с 8К на мокро не се вижда нищо. Преди години, като си купих 5г Сивика беше с такива. Прибирах вечерта към къщи в мокра ноемврийска вечер, след цял ден обиколко по Кат и подобни. Нищо не виждах, псувах се на ум. Прибрах се. Единия фар не светеше, но за 1 час каране в София и около не бях разбрал.... толкова добре светат 8К на мокро :D По-добре електричар да ти върже късите да не гаснат като си на дълги.
-
1 точкаИ на тези отпред. Като блеснат в огледалата, нищо, ама НИЩО, не се вижда. Особено при дъжд е много гадно ако зад теб карат с нелегален ксенон или ЛЕД
-
1 точкаТези където ги пусна са много зле като качество , във алито са по 6-7 долара... не очаквай много да изкарат
-
1 точкаСтават единствено за дневни светлини, вечер не осветяват изобщо, само блестят ужасно на насрещно движещите се. Двадесет секунди след включване, светлината им намаля с 80%...с две думи НЕ стават за нищо, освен да пречат....
-
1 точкаМоля те, колега, дай същата сума пари и си купи оригинални OSRAM ULTRA LIFE, а не тези! За доброто на всички на пътя.
-
0 точкиВъзникна неочакван проблем.Има голяма вероятност ако купя CIVIC X да не може да влезе в гаража в новия ми дом.Входа от улицата е много стръмен и праговете може да закачат в бетона.Сегашния ми CIVIC 7 минава на 1 сантиметър при положение, че е само с шофьор.Ако отпред са се качили двама човека тръбата на генерацията опира в бетона.Междуосието на X е по-голямо и най-вероятно няма да може да минава от там.Май ще трябва да търся SUV.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00