Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.04.2021 in all areas
-
3 точкиПри мен само за протокола, също се предлага и е на същата цена .
-
2 точкиАко под "динамичен баланс" имате предвид баланс, при който има натоварване в/у гумата имитиращо взаимодействието с пътя, то знам за Примекс и Дунев http://www.dunevmotorsport-r21.com/vibracii-vav-volana-i-balans-na-gumi/ Правил съм два пъти при Дунев заради по-приемливата цена. Като им стоиш на главата мият гумите и се стараят, но са си наемни работници. Карах ги наръка да стягат гайките, че динамометричен... Доволен съм.
-
2 точкиНе се заяждам и съм далеч от тази мисъл, но има неща които сам неможеш да направиш или нямаш съответната компетенция. Затова ти предложихме диагностика. По добре ли ще е да ти кажа -от акумулатора е , иди си купи нов при мен се оправи с това. Ако при теб това не стане , добър съвет ли ще е? П.С. В Габрово мисля че има добър майстор.
-
2 точкиДобре приятел, тук във форума като напишеш нещо и се казва отиди до сервиз, нали работата е там, че да го избегна тоя майстор и затова пиша тук за да попитам хора, които имат същите коли как са решили проблема си... Прав си за темите , но аз като чета няма някакво решение или са много стари темите, отделно преди да си купя колата съм изчел доста, но ти ми казваш сега все едно да не пиша нови теми понеже ги имало? Аз ако бях от София щях да посетя сервиз много пъти и нямаше да пиша във форума постоянно, но работата е там, че където аз живея няма наблизо сервизи на Хонда.Явно твоята цел е леко заяждане с мойте питания, но и ти не си прав, защото това е форум и е за да се пита относно проблема, а не да ми казваш отиди на майстор, то това е лесно, но дали ще го оправи е друг въпрос.
-
2 точки
-
2 точкиЕдин глас от мен за Moll. Моят е от 2014 г. и засега, да чукна на дърво, нямам проблеми. Не съм доливал, дозареждал и т.н. Като се скапе мисля да си взема пак такъв.
-
2 точкиНавигацията на фейса има България, но не и префейса. Но дори при наличие на такава, тя пак е морално остаряла и не особено практична. Ако навигацията ти е от значителен фактор при избора, то китайска би ти свършила прекрасна работа независимо за фейс или префейс. Има отделна тема по въпроса с всички подробности ако те интересуват.
-
1 точкаСтига да не е само агресията. Ако не прави грешки както при състезанието в Бахрейн. Ако беше отпуснал газта точно за 1 секунда след изпреварването на Хамилтън, щеше да остане на пистата.
-
1 точкаМонката (от M&S Auto) не може да не знае някой местен спец.
-
1 точкаЗдравейте! Реших да напиша отделна тема за гумите и следствият от тях, които използвам в последните години! Хонда Акорд CW2: 225/45/17. Първи гуми Мишлен пилот спорт и последният да затвори голямата прехвалена врата! След първите 3000км ги замених с Bridgestone Potenza RE 070! Невероятно добри гуми без никакви забележки, твърд външен борд и уникално сцепление като ги загрееш! Но, всички се чудят, защо са необходими спортни гуми на тежко комби? Отговора не е логичен! И започнаха след 30 000км да се кривят и бият задните гуми със скорост над 120км/ч и се успокояват след 160! Заключението е -3 градуса камбър! Следват много спорове, защо и как и Hardrace camber and Toe arm kit rear! -1градус! Bridgestone Blizzak ML 001 Evo зимни. И нови гуми Bridgestone Turanza T005. Вече гумите са подходящи! Но шило в торба не стои, смяна днес с най-новите Bridgestone Potenza Sport! Не мога да включа ESP, като ги загрея, а темперетурата на въздуха е 12гр. Хасвалта сигурно е студен! До сега с накладки EBC Yellow stuff (ЕК4, CL9, CW2) и EBC Blade disc(на CL9). Чудя се дали да сложа GD Series Slotted + Yellow stuff, за да спирам още по-добре, т.е. отлично и брутално? Колата е за семейно ползване и рядко минава 4000 об/мин., но знае ли човек кога ще спира? А, дали да свири Garrett под капака? Civic EK4, Stream RN3, Honda Accord CL 9 със Bridgestone Potenza RE 002, изключително здрава и качествена гума.
-
1 точкаВ крайна сметка регулирани ли са клапаните на тази кола ,преди колко хил км. Колата само на бензин ли се кара. Значи катализатора махнат,другите гърнета непроверени. Мисля че е време да смениш този "майстор".
-
1 точкаТова което А.Д. искаше да каже, е че дори някой да ти каже "Аз имах същия проблем, и го оправих със смяна на акумулатор", то при теб може да не помогне и после се връщаме и тука и почваме да сипваме по колегата - "Абе, шарлатанин.. защо ме излъга, ще те дяволите вземат..". Диагностиката ще ти каже какъв ти е проблема и ще те насочи към решение. И аз подкрепям теорията за акумулатор - моята, макар и дизел беше с по слаб акумулатор като я закупих и постоянно ми светваше чека, придружен от нещо друго. Смених акумулатора и от тогава не съм имал грижи вече години. Поздрави!
-
1 точка7-8 години ползвам само един гумаджия на бул. Св. Климент Охридски, намира се срещу Митака Субару сервиз. Не съм имал никакви проблеми. Преди баланс ти измиват гумите и джантите, машината им е много добра. Питай предварително за цената, защото не работят евтино.
-
1 точкаКарай я още 300 000,без ремонти и посещения в сервизи(освен консумативи)! Най-добрият сервиз, е този в който, не влизаш. [emoji1] Дано се срещнем, някой ден, да пием по една Българска бира в Есен! Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаНе се сърди човече! Факт е че колите от тоя век се ремонтират по-скоро с лаптоп, а не с тел и клещи. Факт е че проблеми с тока водят до проблеми с електрониката. Факт е че не всеки разбира от Хонди и слабите им звена, а на теб не ти трябва някой да гадае - за това е софт диагностиката. Факт е че с неоригинален тестер, чистенето им не винаги е успешно и трайно. Факт е че подобни грешки могат да светнат от сътресение и дири при демонтаж/монтаж на джанта с гайковерт - при мен така беше. Ако всичко е здраво, понякога помага и откачането на акумулатора за минутка. После колата си чете пресните данни от датчиците и си готов.
-
1 точкаКолега Todorov1914, Пуснал си тема за акумулатор преди време. Сега драмата е -може ли да е от акумулатора. Почва се едно гадаене. Иди да я закачат на комп и сагата свършва. И още един въпрос към теб -ти като се спря на модел и марка не се позаинтерсува за нея-слаби страни фабрични дефекти, цени на части. Последно -посети сервиз който се занимават с хонда и да направят пълна диагностика на състоянието на колата. Иначе теми като веригата ми е хлабава, радиото неработи, налягане на гумите- стават излишни. Вече има такива. Само трябва четене.
-
1 точкаНай-вероятно имаш криви предни дискове. Да, обслужи каквото има за обслужване по спирачките. Но биенето е малко вероятно да е от друго. Камоли от спирачната течност. Сподели после резултата.
-
1 точка
-
1 точкаОт тук мисля че цената е поносима. https://honda-solaray.bg/product/346/diferentsialna-technost-honda-dps-f-1l.html Ето колко и ти трябва по ръководство 1 л. https://omanual.ru/Honda/CR-V/2/R00/HTML/04/S9A2E04E44300019635MDRT00.HTML
-
1 точкаНе! Разказвай ако си бил! Но щом американците го сочат за пример и световните медии го похвалиха, значи е направил нещо значимо: 1. Всички руски шпиони са изхвърлени с един удар. Да ги разкриеш е трудно, дори невъзможно. 2. Всички подкупни полицаи са без влияние и възможонст за рекет. 3. Няма вече, мой, твой човек, мафията е изхвърлена.Връзките не важат. 4. Нов бардак със стари каки не се прави! Нови правила, законни.
-
1 точкаИ както се случва в доста от темите, дори да има развитие накрая няма отговор от запитващия. Какво е свършил, защо, как. За да е полезно и на други. То форумите са затова по принцип. Не да се цъкат минуси за щяло и нещяло.
-
1 точкаЗдравейте колеги! Вчера за втори път откакто съм собственик на Хонда Сивик 7-ма генерация, посетих сервиза на fena.bg, за смяна на двигателно масло и филтър и за втори път оставам повече от доволен. В този сервиз всичко се прави така, както го пише по дебелите книги и се прави от човек, който си разбира от работата и нещата са му ясни отвсякъде. Сложихме от маслото, което предлага той, а вида по негова преценка. Смяната на маслото не се заплаща, когато си вземаш маслото от него. Така че, вместо да си купя хубаво масло и да отида в някой сервиз в София да го сменя, да си платя 15-20 лв. за смяната и да не знам какво масло са ми сложили, защото тарикатите те карат да си оставиш колата и да дойдеш след 1-2 часа да си я вземеш или не те пускат в сервиза, защото имало камери, аз с тези 15-20 лв. си платих горивото до Дупница и обратно и сега съм спокоен, защото знам какво масло има в двигателя. Като първо впечатление докато се прибирах вчера към София, мога да кажа, че с това масло хондичката мърка като малко котенце! Задължително сменя и дифтунга на пробката на картера. Дори и ти да искаш да ти сложи отново старата, пак ще ти бъде сложена нова, даже и без да ти бъде вписана в сметката, защото той така работи! Такива майстори харесвам аз и нека Бог му дава сили да продължава все така! А за първото ми ходене в края на януари, нямам думи. Сменихме страшно много части, които си бяха за смяна. 4 бр. амортесьори, прахоуловители, тампони макферсон (оригинални на Хонда), шарнири, съединител комплект, масло на скоростната кутия заедно с лагера и семеринга, реглаж на клапани, гарнитура на капака на клапаните и други по-дребни неща. Скоростната кутия беше отворена, изчистена до блясък и отново сглобена. Отделно ми оправи и други неща, които в два сервиза в София ми ги правиха и си оставиха ръцете. А цените му за труд са като тази новата реклама на Лидъл - Ценааа - на - на - на! Направо не можах да повярвам, като видях сумата за труд. Около три пъти по-малко, отколкото щяха да ми вземат в тукашните сервизи. А някои по-дребни части, като О-пръстени и други изобщо ги нямаше нито в сметката, нито за труд. Реглажа на клапаните също. Голям си Ванка! Адмирации! Сърдечно ти Благодаря за всичко!
-
1 точка
-
1 точкаПриродата - Творец. Пролетно Бушидо, обрисувано с осолен акварел върху черна козандо. Да се съзерцава с фонов аудио съпровод на SPEED (Били Айдъл).
-
1 точкаПроблема е елементарен стига да знаеш какво е ППХ и как работи. Това към газаджията ,не към теб.В този режим впръскването е нула милисекунди, коефициента на умножение в газовата карта няма значение според математиката.Остава газова дюза ,която пропуска газ без управление или неправилен монтаж на газовите инжектори...голямо количество газ в запас в пълнителния колектор. Да седне господина с лаптопа до теб и се пуснете по един голям баир да види какво става.Тия детонации им трябва гориво,за да се получат...
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки- Мила, ти защо се омъжи за мен? - Щото си голям майтапчия. - Аз пък си мислех, че е заради сексуалните ми умения. - Ето, видя ли, все на майтап те избива ...
-
0 точкиВ магазина за домашни потреби нахлува запъхтян египтянин: - Дайте ми нещо за отпушване на канал.
-
0 точки- Защо все наричаш жена си "съкровище"? - Щото който я види ме пита "от къде я изрови тАа".
-
0 точки
-
0 точкиКолите не ги съсипват километрите, а годините и престоят. Новозакупен и културно ползван като служебен автомобил на 2 години може да е на 200 000 и за следващите 2 може да изкара още толкова със същото темпо и само на консумативи. Ако обаче следващите 200 000 му отнемат 10-15 години - едва ли ще мине без сериозни интервенции. Обаче битува мнението че като колата е на старо, трябва да е на малко километри - тоест - да е стояла вместо да се движи (за което е проектирана). Те джамбазите не случайно превъртат километражите.
-
-1 точки
-
-1 точки
-
-1 точкиВътрешно каре или висящ лагер. И аз имам такъв проблем, но още не съм стигнал да го отстраня. Втора употреба каре не е опция. Ново намерих с марка паскал, около 70 лв е...само каре.
-
-1 точкиСмених вътрешно каре и сега е ок. Ако някой има нужда мога да съдействам за намиране на карето.
-
-1 точкиВътрешно каре, очевидно здраво...да, ама не! Смених го и всичко е ок сега. Мога да съдействам ако някой има нужда от каре или инфо.
-
-1 точкиАз сложих Марка Паскал, за малко под 90 лв. Ново, пасна си перфектно. Смяната я извърших сам.
-
-1 точки
-
-1 точки
-
-1 точкиЗа повечето неща си прав, наистина. Но за сравнението на дизелите на БМВ и Хонда някак не съм съгласен. Все тая де. Твоят проблем е лесно решим-продаваш Акорда и си вземаш 5 голфа, различни версии и оборудвания. Това е в кеъга на шегата разбира се. 7-ма генерация Акорд не е лош автомобил. Ако освен високото качество на мотори, трансмисии, окачване и голямата дуракоустойчивост като цяло беше и шумоизолирана, бъкана с глезорийки както Е36 примерно...цената би трябвало да е много по-висока. И оттам идва въпросът на приоритетите-аз искам да карам безпроблемно и евтино пред това да седя в гаража и да се любувам на екстрите...те така!
-
-1 точкиАкорд държи най-висока цена в сравнение с коли негов клас, година и състояние. Аз съм много доволен. Дребни неща са проблемите му, които са лесно поправими. А дизела на хонда е десетки пъти по-безпроблемен и бая по-икономичен от БМВ. Не знам какво точно сравняваш ти, но не съм съгласен! Ако ти е жизнено важно да имаш ауто на джамовете, безшумно купе и печка просто Акорд 7 не е за теб. Продавай го и приключи с мъките! За мен е важно да имам нещо, на което да разчитам. БМВ и Мерц са далеч от истината, особено зимата...!А и сравнението с Дачия...за 12 годишен Акорд дадох пари колкото за ново Сандеро. И никога няма да съжаля. Гарантирам, че при еднаква поддръжка и каране Сандерото ще е станало на лъжички и кофички за мляко, когато Акорда ще започне 500 000-ния си км...
-
-1 точкиАз Бентли с комплект накладки оригинални за 250 лв не съм виждал. Толкова са моите в Бултрако. Иди си вземи от Балканстар за мерца, толкова е за едно колело...и какво им е на спирачките!? По данни Акорда спира по-добре от изброените от теб коли...
-
-1 точки
-
-1 точки
-
-1 точки
-
-1 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00