Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.02.2021 in all areas
-
3 точкиДа, но само за нас Европейците, за да са "в крак с модните движения" от Германия. За Япония продължават да си препоръчват смяна на 5000 км.
-
2 точкиТака, виновника за чукането, си беше левия тампон на макферсона. Привидно здрав, но предполагам вътрешно сцепен, или тотално омекнал. Интересното обаче беше, че макар и стегнат здраво на оста, като го клатиш наляво/надясно имаше приличен луфт. Оста на макферсона си е блъскала сериозно, във вътрешната долна метална част където лагерува и на места направо я е поогънала. Направих снимки но не се вижда добре огънатото, а само там където е била оста и е жулила по метала. Шарнирните болтове, не бяха разбити, но бяха доста хлабави, е сигурно щяха да изкарат още някой км. но така и така новите носачи си бяха с тях, та не ги мислих въобще. Големите задни тампони, си бяха почти тоталки, освен че бяха страшно омекнали, бяха и се зацепили почти навсякъде. Ето къде оста е жулила и блъскала : Ето и един от големите тампони:
-
2 точкиА колко искаш да е изразходвало масло за 28 лв литъра?
-
2 точкиСлед като специалистите от Хонда ти казват да сипваш минерална водица 0в20 и да я сменяш на 20 000км и всичко ще е наред с двигателя, то за какво повече да си говорим. Сипвайки два пъти по-качествено масло, с два пъти по-подходящия вискозитет, сменяйки го на два пъти по къси интервали, обезсмилят всякакви вглъбявания.
-
2 точкиПълна глупост е това. Капковите проби дават идеална представа за замърсеността на маслото, a PH-то може да се тества с лентички. Но ако си мераклия, има за по 50-60лв такива тестери от китайците. Колите не са от вчера, също и лаботарните тестове на отработени масла, сменяш на макс 10к с качествено масло и въобще не се вкарваш в подобни филми. Това масло, което колегата е тествал с уреда, говори само колко заблуждаващ е този уред. Пълен абсурд е това масло на 5000км и година и половина да е изхабило едва 10% от ресурса си.
-
2 точкиМисля, че го слагат само в последния фейслифт на модела, но скоростния лост е съвсем различен. Автоматик ishift
-
1 точкаИ при мен на студено понякога придърпва леко при потегляне, но не знаех, че се прави и на студен, и на топъл двигател. Иначе да, като загрее се държи много добре, особено като сваля предавки, не се усеща въобще, само виждам как оборотите се качват и го прави толкова умело, че не вярвам някой с ръчка да успее по-добре. Мен лично много ме е яд, че Хонда абдикираха от тази трансмисия, това си е най-яката трансмисия и трябваше само да я доизкусорят малко и щеше да стане идеална.
-
1 точкаToва масло е много хубаво и въобще не го мисли катализатора, той отдавна си е заминал, в момента приоритет трябва да ти е двигателя. https://www.oil-club.ru/forum/topic/30271-mobil1-fs-0w-40-svezhee/
-
1 точка
-
1 точкаСега отидох до колата и установих, че верно формата на прахоуловителя е без значение... Благодаря за снимката.
-
1 точка
-
1 точка1. Поне към 200к. трябва да издържи. 2. Препоръчва се на 50к., хубаво е да се направи и адаптация на дросела. 3. Всеки с HDS, който разбира, може да го направи, друг е въпросът къде ще намериш такъв и дали да му се довериш. 4. Течността на съединителя задължително се сменя на всеки 2г.
-
1 точкаСнимка ти пратих, но както сам каза на живо не е същото. Бих казал че мултимедията е една идея по тъмна, но може би само ти ще си знаеш, едва ли някой ще го забележи. Камерата за задно е добра, звука е осезаемо по качествен и силен от оригиналното радио. Като цяло съм доволен, но не мога да настроя копчетата от волана да управляват радиото. Просто не излизат. Свързах се с продавача, уж на теория всичко е наред, но навигацията не ги чете. Явно има проблем по буксите/преходниците.
-
1 точкаAко сменяш на 5000км. реално няма голямо значение каква е базата, по важни са присадките. Примерно аз масло без молибден не бих си сипал в колата, а много от маслата, особено 'C' спецификациите, изцяло им липсва молибдена, който е основна антифрикционна добавка, дори буталата имат молибденов слой.
-
1 точкаАз имах подобен проблем с поставката за чашите. Отворих го и отдолу се държи на едно малко зъбче, което се износва. "Моделирах" го с една запалка и сега вече се затваря
-
1 точка
-
1 точкаhttps://clubs1.bg/news/marko-red-bul-kompaniya-za-dvigateli/?fbclid=IwAR3S6qlX9ltexLi4YJu05luBXDm9RbCdnLWAlTx4gejzqvahgzL-NNveGD4
-
1 точкаНе са ти виновни амортисьорите. Виновно е типа на задното окачване - напречната реактивна щанга. Коментирали сме проблема преди години, мисля че беше с Бранко. Ще опитам да намеря темата. При преминаване през неравности купето се повдига, нали? При това повдигане реактивната щанга измества задния мост настрани. От там идва страничното люлеене на колата. Ако люлеенето ти се е усилило напоследък, може да провериш тампоните на реактивната щанга. edit: Е сега видях, че си писал, че Фена е предложил смяна на точно тези тампони (ако викаш "дългата щанга" на реактивната ).
-
1 точкаТой и Шумахер беше най- добър в болида ,а видяхме от едни проклети ски до къде стигна.... Има някаква "орисия" ,не са случайни тези работи. П.с. Ако е със счупена челюст значи нещата не са добре, едва ли ще го видим в началото на сезона. Да му пожелаем бързо възстановяване, колкото е възможно....
-
1 точкаМай е със счупена челюст, още няма официални данни за травмите. Много жалко за Алонсо, преди няколко години така загина Ники Хейдън така че може и да е много по-лошо. Желая му бързо възстановяване и да го гледаме ако може и от началото на сезона на пистата.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаФЕРНАНДО АЛОНСО В БОЛНИЦА, СЛЕД КАТО Е БИЛ БЛЪСНАТ ОТ КОЛА, ДОКАТО КАРА ВЕЛОСИПЕД от Дан Палмър 11 февруари 2021 г. Съобщава се, че пилотът на Alpine F1 от 2021 г. Фернандо Алонсо е в болница, след като е бил блъснат от кола, докато е пътувал с велосипед в Швейцария. Според нашите източници ранните сканирания показват възможни фрактури, което поставя неговия външен вид на предсезонни тестове и откриването на сезона е под съмнение. Екипът на Alpine F1 потвърди тази новина в изявление в социалните медии, като заяви: „ Екипът на Alpine F1 може да потвърди, че Фернандо Алонсо е участвал в пътен инцидент, докато кара велосипед в Швейцария. Фернандо е в съзнание и е добре, утре сутринта очаква допълнителни медицински прегледи ” Всички във Formulanerds желаят на Фернандо бързо възстановяване.
-
1 точкаУредче за хора без работа и с излишни пари(изключвам търговците, те преследват едни други цели). Който иска точен анализ ... лаборатория. За обикновения потребител са достатъчни капковите проби... Същата работа е и с тестерите на антифриз. Може да покаже ниска точка на замръзване, ама си го сменяме на 200к
-
1 точкаНяма лошо, в нашата държава да имаш допълнителна защита. Някои застрахователи, искат допълнителен имобилайзер, но има и такива които не искат. Всичко зависи от застрахователя, марка, модел и години на автомобила, както и цената му - съответно застрахователната му стойност. То вече има и допълнително застраховане, (застраховка на каското), ама малко хора го ползват, като обикновено го правят хора с нови коли, взети на изплащане.
-
1 точка@CiVic8GEN Били направил една снимка на фасцията(корпуса), искам да видя качеството на материала? И ако може да я сравниш с оригиналната и да кажеш има ли видима разлика.
-
1 точкаНе съм се задълбочавал, но от това, което съм чел, двете буквички DX, LX ... SE са по-скоро в зависимост от това, за кой пазар е предназначена колата - Америка, Европа, Азия ... Нивото на оборудване май зависи от наименованието след тях - Executive, Comfort, Sport ... Или може би е комбинация от двете неща, букви и наименование.
-
0 точкиИнструктора ми кара колата от Горна Оряховица до София, а преди 2 седмици майстора ми я кара също. Никой не забеляза проблем. А днес майстора ми се накара да не си измислям проблеми и да не чета по форуми и как един негов познат така си изпочупил колата :)))))). Явно се притеснявам излишно.
-
0 точкиСтоим с един приятел на магистралата “на стоп”. Стопа не върви много, много. Точно да се откажем и гледаме по магистралата търчи един по къси гащета и върти някакъв волан. Когато ни доближава, издава звук, като от скърцащи спирачки. - Момчета, за къде сте? - За Добрич. - Качвайте се на Камаза. - Ти луд ли си, бе ? Какъв Камаз ? Не виждаш ли, че тичаш по магистралата с един волан ? Обаче “шофьорът” извади пистолет, насочи го срещу нас и каза със строг глас: - Качвайте се на Камаза ! И ние, какво да правим, качихме се. Тичаме по магистралата, та чак пушек се вдига. По едно време, точно преди да ми излезе душата, отново чуваме звука от скърцащи спирачки. Спираме и ние. Шофьорът: - След онзи завой има пост на КАТ. Полицаят знае, че карам без книжка и ще ме спре. За това качвай се ти да караш, аз ще мина пеша на пряко през царевицата и ще ви чакам пак на магистралата. Какво да правя, качих се да “ карам ”. Нищо, че нямам шофьорска книжка. “ Карам ” си аз спокойно Камаза и вярно зад завоя пост на КАТ. Когато доближихме, хвърлих волана и се насочихме към полицая. - Леле, какъв луд ни срещна ! Накара ни да тичаме по магистралата с един волан, все едно се возим на Камаз. - Онзи, който кара без книжка ли ? - ???????? - Къде е сега ? - Тича през царевицата и ще ни чака на магистралата. Полицаят извади едни дръжки от мотор и казва: - Качвайте се на мотора, ще го хванем, докато е пеша. - А бе, ти луд ли си ? Какъв мотор ? Не виждаш ли, че това са само отпред дръжките ? Обаче полицаят извади един автомат, насочи го към нас и каза със строг глас: - Качвайте се на мотора ! И ние, какво да правим, качихме се. Тичаме през царевицата. По едно време полицаят насочва към мен автомата и крещи: - А бе, ти защо се возиш прав в коша ? Я веднага сядай ! И аз, какво да правя, сядам в “коша”. Тичаме. Аз тичам клекнал, листата на царевицата ми се забиват навсякъде. Режат, като с нож. По едно време казвам на моя приятел: А бе, ние за чий х*й слязохме от Камаза ?
-
0 точкиНе дишайте.... не пишете нищо....тихо.........
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00