Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.02.2021 in all areas
-
3 точкиЗдравейте искам да споделя за един човек,който изработва подложки със страхотно качество на уникални цени.Съвсем случайно го открих в OlX-a понеже искам да повдигна леко хондичката,че последния риболов и се отрази зле.Говорихме доста по телефона и човека е доста запознат с темата.Цената,която ми обяви направо ме изуми,а нещата са с безупречно качество.Не правя реклама,нямам нищо общо с него и никога не сме се виждали.Просто искам да помогна на хора от форума да не дават грешни пари излишно. Казва се Евгени Георгиев и е от Русе. Телефона му е:0882207217 Не членува във форума,но ми разреши да публикувам данните му макар,че имал работа достатъчно. Надявам се модераторите да нямат нищо против този пост,но не се стърпях.За четири задни и две предни подложки ми взе по-малко от 60лв.Не гарантирам,че това е някаква твърда цена и така ще е за всички,но всички знаем колко пари искат останалите.
-
3 точкиЕдинствения производител на маховиците е LUK , разликата е само в кутията в която е сложен
-
3 точкиТой бе един от инициаторите на промените в тоя форум, но явно ситуацията не покри очакванията му. Говорили сме си, но не съм му институционален говорител. Бранко е визионер и имаше идей, но за тях трябват и желаещи. Тук обаче е пълно предимно с нуждаещи се (кой от помощ, кой от аудитория), та ... Познавам го от четвърт век и през ръцете му са минали десетки хиляди коли, както и лични преживявания. Човека си има работа, име, чест и слава. Как си представяте някой хирург денем да оперира, а вечер да чете форуми, да спори с теоретици, да ги оборва, или да дава диагнози на некоректно описани симптоми по текст, звук или картинки? Ако някой го търси - ще го намери.
-
2 точкиСложете и едно копие при сивиците,че мойта щрака веке 8-ма година.За да не пускам тема де .
-
2 точкиЗдравей колега при мен проблема беше същия с големия ход при плавно докосване . Спирачната ми течност беше под всякаква критика . Източих всичко от казанчето и го свалих със спирачната помпа измиване до блясък и обратно в колата нова течност и помпане с обезвъздушаване докато не излезе чиста течност от всяко колело . Спирачките вече бяха станали съвсем различни но като падна малко сняг при първото задействане на ABS-са просто усетих как педала пропадна малко и проблема се върна умишлено обикалях около 2 часа и почти всяко спиране нарочно да се задейства ABS-са . И отново вдигнах да обезвъздушавам въздух излезе само от задните колела и спирачките вече станаха брутални дори се съмнявам че при задеистване на ABS-са отново пак ще трябва обезвъздушаване. Така че при теб проблема сигурно ще е със въздух в системата от ABS-са. Kолега ми беше предложил да я обезвъздуша със диагностика с опция за отваряне на клапаните на ABS-са и тогава шанса за оставане на въздух е нулев не съм го пробвал не знам дали нашите коли го имат заложено като опция принципно много други го имат но не е лошо да се провери имали го като опция.
-
1 точкаНедей така колега! Мислиш много критично! Искаш колата ти да е в отлично състояние и да можеш да разчиташ на нея във всеки един момент. Похвално! Много от колегите не споделят проблемите, които отстраняват по автомобилите си. От друга страна - не караме нови автомобили и няма нищо по нормално да дефектират. Но пък, като се замисля - помогнал си на доста колеги от форума, като прочетат, какъв и как се е решил даден проблем с возилото. Като се решат" детските болежки" и то няма много за ремонти😀. Приеми го, че си един от първите и другите вървим по утъпкана пътека с ремонтите! поздрави!
-
1 точкаОбобщение: Причината е, че с писане и догатки, проблема трудно ще се разреши. Друго е око да види и ръка да пипне - но на живо. Та, колата ти върви, а Дупница не е на оня край на България. Разбери се с Ванката и там на място.
-
1 точкаВероятно е по-полезно темата да е "в Джаза", за да я види някой с такава кола и да успокои автора и.
-
1 точкаКарам колата която искаш.Мога да ти дам насоки какво да гледаш ,и какво да тестваш при един автомат. Владо 0896835210
-
1 точка
-
1 точкаИмам црв в момента му правя ремонт на мотора , автомат , без ръжда . Ако всичко е наред скоро и ще е на пазара . Дано някой ти даде да покараш , много приятна колица . Личното ми е ръчка де.
-
1 точка
-
1 точкаНищо ново и нищо лично. За да печелиш, трябва да си по-добър от другите, ако ли не, те да са по-слаби от теб. Стойността на победата обаче винаги е зависела от силата на загубилия опонент, но в света на парите пачки се дават за точки, а не за достойнство.
-
1 точкаКато го зацепите като хората ще се оправи . И не рови повече по делкото . П.П жокер , щом искаш да си майстор - единия вал се разминава със зъб , и ремъка е хлабав . Дерзай и мисли !
-
1 точкаПърво пробвой да смениш маслото там,сигурно не е сменянано никога. Маслото е това https://honda-solaray.bg/product/351/transmisionna-technost-honda-mtf-3-1l.html
-
1 точкаЗащо собствениците на френски автомобили не боледуват от КОВИД 19? Господ не наказва по два пъти!
-
1 точка
-
1 точкаРазвитие по темата [emoji6] Проблем е бил изцяло в горивния филтър, има си мощност и няма грешки(чекинг). Датчика на Рейката, нямало нужда да го търся.. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
1 точкаАми предимствата са няколко, да не кажа много. Недостатъците са, че изчезва показанието за външната температура от дисплея, който вече е коментиран, неработещия малък дисплей на моделите със заводска навигация и фоновия шум на тези с премиум саунда. Последното се получава от наличието на външен усилвател, който явно не се разбира с китаеца. Във фейса има доста теми по този проблем, но май остават без решение.
-
1 точкаЧудя се дали да не премина и аз на китаец, какво е най-голямото предимство пред премиум аудио с блутуут модул и навигация на телефона ? Има ли проблем с усилвателя ?
-
1 точкаТакива като НЕГО със свещ да ги търсиш, ама вече са кът. Нищо не е вечно - хората също.
-
1 точкаНакратко казано - и двете. Най-важната същина е в текста "Бранко си заслужава всички хубави неща, които съм чел за него", но няма как да стане ясно ако не обясня. Дълго се чудех ако напиша историята, да не нанесе някакви негативи, затова темата стоеше незавършена. Но ще го споделя, защото според мен рядко се срещат такива хора. При ревизията на моята оригинална помпа на колата с въпросния ремонтен комплект (поради леко омасляване), е допусната грешка и едни пластинки са сложени наобратно. Това е ремонт, който Бранко е правил десетки пъти правилно, но миг невнимание или разсейване и грешката става. В резултат първоначално помпата работи нормално, но поради неправилното поставяне на пластините, те започват да се износват вътре в самата помпа. Така работата на помпата е ставала все по-зле и по-зле, но достатъчно бавно във времето, за да не можем да открием причината (а пробвахме какво ли не), до един момент, в който просто се чу щракане и спря тотално да работи. Закарах колата пак при Бранко, той за пореден път свали помпата, разглоби я, откри какво е станало и ми се обади с думите - "Утре имаш кола с чисто нова помпа за моя сметка". Човешко е да се греши, случва се и на най-добрите. Въпросът е после да си ЧОВЕК. А Бранко определено е такъв с всички главни букви, не само Ч-то. А вече и приятел.
-
1 точкаСигурно му е писнало да спори с "капацитети" изразяващи мнение във всяка тема, трупащи мнения... като че ли това е целта на живота им. към модовете:
-
1 точкаНай-лесно ще стане ако си намериш по-къс приятел,който има поне малко познания и мозък за да оправи останалите неща.
-
1 точкаНякои знаят, но няма да кажат тук. Бранко не е единствения, който вдигна ръце и спря да пише-разбирай помага. Те знаят кои са и защо е така. А един форум без такива капацитети си губи смисъла като цяло. Но, като не знаем как да си ги пазим-така ще е...
-
1 точка
-
1 точкаЩе се повторя малко с неща, които съм ги писал в друга тема, но добрите му качества като майстор се допълват от други добри, чисто човешки качества, което е рядко срещана комбинация Историята: без да се познаваме капарира за мен автомобил, уреди нещата с автокъщата, за да ме улеснят максимално като пристигна в Русе. Забира ни от автогарата, разхожда ни по банки, Еконт-и и прочее... Предупреждение за посещаващите сервиза на място: въоръжете се с търпение, защото няма да ви пусне да си тръгнете, докато не е абсолютно убеден, че колата е годна за път! Диагностика до дупка, всяко нещо се коментира и обяснява, съгласува. А на изпроводяк ми регулира и фаровете! И съпортът след ремонта също е прекрасен, винаги е насреща! А да, зарадвайте го с нещо с висок градус ПП. Ако до всеки Markony застане поне още един... Тогава, тогава ... Жив и здрав и да намалиш цигарите
-
1 точкаНаправо ще си копирам поста от другата тема, защото мнението ми е без промяна: "Да напиша и аз два реда. Няколко месеца проучвах и разпитвах относно газифицирането на този автомобил. Седем години преди това карах само дизели и бях малко изостанал с информацията. Ходих при знайни и незнайни, официални и „гаражни“ сервизи, нито разстоянието беше фактор, нито пък се бях спрял на определена марка. Няма да навлизам в детайли къде и на какви хора попаднах – от такива които те гледат като ходещ банкомат, до такива които ги мързи да дишат, разбиращи от всичко и тн., иначе от представителството на една от най-големите марки на пазара, „под масата“ ме посъветваха да търся и монтирам именно марката с която Бранко работи на този мотор – прави им чест, защото почти бях решил, че ще монтирам при тях. След като се свързах с него и след няколко десетки въпроса на които се отговаряше търпеливо и детайлно просто реших, че това е човека. Разбрахме се за дата, дойде взе колата и ми остави неговата. Постоянно ме държеше в течение по телефона как, кое, защо така а не така, как е най-добре, защо е най-добре, снимки, консултации, какво е най-подходящо, съвети и доста допълнителни неща които изобщо нямат общо с газифицирането, внимание към детайла и отношение все едно колата е негова. Нито за момент не съжалих, че му се доверих. Като отвориш предния капак ако не се загледаш внимателно, може и да пропуснеш, че има някаква „афтърмаркет“ интервенция – всичко е прибрано, скрито и спретнато. Личи си че е работено с желание и разум а и от човек който обича марката." И ще добавя, че вече имам изминати безпроблемни почти 10 000 км на газ. Никакви проблеми с нищо. Разхода ми се движи около 9-10 л./100 км средно. Правил съм го и 8 качвал съм и над 12.
-
0 точкиИма хубава тема за маслата прочети я.Можеш да питаш там. Ето тук е препоръчителния вискозитет за твоята кола. https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=1668529716 Има общи поръчки от ато24 тук в сайта ще намериш хубаво масло на добра цена. https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/ Аз бих направил една къса смяна с това ,примерно 4 хил ким. https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html После бих бих карал твоята генерация с 0w30.
-
0 точки
-
0 точкиЛекарите съобщиха че, ще започнат да ваксинират срещу КОВИД 19, първо собствениците на Дачия. Причината е липсата на вкус.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки1. Най-вероятно вътре в бронята има греда, която е част от теглича. Най-вероятно бронята е изрязвана за да се монтира теглича. Най-вероятно, ако се махне гредата ще останат дупки в бронята. Тези дупки, най-вероятно ще се оправят като се смени бронята. Без снимки, толкова ... най-вероятно. 2. Щом имаш auto значи си с т.нар. климатроник. Аз не съм, затова ... най-вероятно ... не знам, к'ъв ти е проблема. Все пак, какво не му тръгва на парното - жегата, или вентилаторът? 3. Паркираш на страничен наклон, така че десните гуми да са по-високо от левите (колко по-високо не знам, не съм пробвал). Като отвориш вратата трябва да не се затваря сама, амортисьора да я държи. 4. Нямам представа, как се вади? Друго ще стане, ама, доколкото знам оригиналното има връзка с имобилайзера, или алармата, или и с двете. Трябва човек, който знае, как да свърже новото. 5. От жабката до предния край на седалката е 280mm. От гърба на предната седалка до задната е 250mm. Ние, машинните инженери работим в милиметри, в сантиметри работят дърводелците.
-
-1 точкиКупи си една OBD буксичка и си я чети сам. Ако не друго, поне ще ти покаже грешката и номера й. На мен ми го е правила на 2 пъти-веднъж високо налягане на турбото и веднъж за подгревна свещ! Абе,общо взето, другата ще е бензин. Лека!
-
-1 точкиИ не ги слушай за филтъра-купих я с МАН на 5000км., но просто ми попадна безплатен БОШ и реших да пробвам! Никаква разлика! Със сигурност това важи и за МАЛЕ, ФИЛТРОН, и за всички други добри производители на филтри!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00