Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.11.2020 in all areas
-
4 точкиКолата е Акорд 2.2дизел При условие, че всички производители на тези демфери препоръчват да се сменят комплект ..... . "Гледам и не вярвам на ушите си" Някои колеги твърде много вярват в конспирации. Да се смени на такъв само съединителя без демфера или обратно, може да го направи само един джамбазин и после веднага да продава,но да го направи някой собственик и да се надява на чудо, че няма скоро да отваря пак и само ще кара .... . "Е нема такъв народ".
-
4 точкиКолега, не живея в германия и моят роднина, който живее там е далеч от мястото, но искам да ти дам като съвет за кола от германия. Проверявай като се обаждаш на обявите дали колата има валиден TUV (ако няма и колата е подготвена за експорт извън германия, цената или трябва да е ниска или изобщо не я гледай конкретната обява). Ако собственика, който ти вдигне телефона не е немец, а бай хасан, директно затваряй телефона. На конкретната обява колата на снимките е без номера, т.е. малко съм скепгичен за километража, а и не пише да има тюв. Позволявам си да давам акъл, понеже преди половин година бях на това положение и аз, но след продължително търсене извадих късмет и намерих добър екземпляр. Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
-
3 точкиВчера обслужих саксото на женката с ДВГ масло и масло на автомата. На двигателя налях 3 л. Ato 24 5w40, от автомата изтекоха пак точно 3 литра, там налях някакъв Тотал от Бг интернет сайт за масла. Трета зима ще и е на тази кола, и като се има предвид грубата и експлоатация - само радва. Ако някой е в процес на търсене на не скъпа втора кола предимно за в града, предназначена за по-неопитен шофьор, ситроенчетата са добър избор, само ако е автомат, трябва да се внимава. Нашето е Саксо, 1.4 и си е реално Пежо 106. Автоматичната кутия е 3 степенна , но не е на пежо-ситроен , а е на Рено и се води модел MB 3. Пежо-ситроен по натам използват и свои разработени автомати - AL 4, които се слагат и на някои рена. Пиша го това да внимавате ако си избирате кола с кутия AL 4 , че са много капризни и чупливи, особено ако не са обслужвани. Пресен пример - колега взе на жена си Пежо 206 автоматче , и често скоростната кутия влиза в авариен режим, а на наклон колата си тръгва назад, което не е ок. Във форума на Ситроен също има много описани проблеми с кутията. На колегата ще му сменяме маслото, ама едва ли ще помогне. То и това Пежо няма щека за проверка , щека се ползвало само от оторизирани сервизи. Ще точим, ще мерим и ще налеем, колкото сме източили. Реално ситроена на 5-6 хиляди му сменям ДВГ маслото и заедно с това му опреснявам и това на скоростната кутия, едно че са евтини тия масла, и друго - заради тежкия режим на каране. Маслото на ДВГ не беше мръднало, но както обикновено доста тъмно на цвят. Приготвил съм и една туба ato 10w40 за гоУфа, и неговото време ще дойде 😀
-
3 точкиМда ама на практика не стоят така нещата, защото спокойно може да изкара и 2 съединителя, със същия късмет, с който може и да не изкара и още 1, много четене, малко практика. Затва се проверява и преценява според пробег, луфтове и всичко, а не се сменя на сляпо, по тая логика, на всяка марка автомобили, щеше да се сменят комплекти, в момента в който феродото приключи. Нито маховика на хондата е нещо специално, нито съединителя. Финансово споменах ли колко се олеква? И 80к да се изкарат с тая кола и тоя маховик, с нов съединител, в момента, в който се продаде, тоест след 5 години, например, една инвестиция на маховик преди тва ще е била безполезна, но предполагам, че човека ще си кара колата още 13 години, може да смени и маховика в крайна сметка. Всеки си преценява, хвъряйте пари на вятъра за здрави неща.
-
2 точкиКакто обещах, отварям нова тема и за поредната си Хонда. 1999 - Civic 3 SI - 1.5 EW3 PGM-FI, MT 2004 - 2015- Accord 6 - 2.0 F20B6, AT, sedan 2015 - 2020 - Accord 7, facelift, K24A3, AT, tourer За Сивика и Акордите има в съответните раздели. 2020 - Legend 07, J35A8, SH-awd - Бат Цецо, ела да видиш кво докарах от Холандия. - Кво докара бре? - Едно голямо, черно. - А кво пише на капака отзад? - LEGEND. - КЪДЕ СИ !? Така започна легендата. Отидох, видях я, взех да му разказвам що за модел е (уж внася Хонди, а не знаеше за този) и от дума на дума, реши да и сложи транзитки и да се возим, преди да я снима за пазара. Возихме се - самолет, взе да му харесва, вика - "не ми разправяй повече, щото ще се откажа да я продавам". Каза че е от Хонда дилър - върната срещу нова, обслужена, но залежава на паркинга и нали има договор с тях - дали му я на добри пари, за да не им пречи - шанса там да се продаде 13 годишна кола бил мижав. След 2 дена - Бат Цецо - отивам на море. - Чакай бре, дай да я огледаме поне на подемник, къде си ръгнал с нов внос кола? - Бе нали до май е била в движение у холандеца и после е обслужена и спала на плаца. Качихме я - огледа не намери нищо нередно, освен леко изядени вътрешно предни гуми - явно моста е "отворен". Стенд за 30лв, вкарване в нормите, задните гуми/джанти отпред и замина за "джулая". След още 5 дена - Може ли да я прибереш в гаража, че комшиите ... , а и баща ми много и е мераклия, а аз заминавам. - Добре, но да знаеш че ще се возя с нея. - Нямаш грижи. Звъня на приятел с такава: -Ела да караш и да споделиш впечатления. 100км пробег - аз отзад като директор. Може това возене да ми остане - като пасажер. - Ми, няма разлика, всичко си е както го знам. Звъня на Бранко - щял да рибарства по "нашите води". - Вземай си такъмите, но и тестера, че имам питанка. Посрещам го, закачи я, помрънка за богата смес на "втората банка" (нали е с газова), Клапани не се чуват, но не било сигурно как са леглата, клекнала и била задницата (заради 50л. пълна бутилка), гумите и били зимни, па вехти и вика: - Ти сега на дърти години, като мен, ще правиш глупости ли? Карай си комбито -"колата ти е кукла", а тази е "котка в чувал". Не одобри зараждащия се в мен мерак. - Като (ако) ти я докарам, ще я разкостим и ще лъсне голата истина. - Както решиш. Знам ги тея, но не е за ден работа. Имам френд - автобояджия - обгрижваше ми Акордите за дреболии. Едно време бачкаше в германия като "шивач". Така руснаците викаха на тези дето "съшиваха" от 2 или 3 коли една, за да я продават. - Батка, да те навестя за профи оглед? - Давай да видим. Аз обикалям, а той заляга, гледа, пипа, мери, свали кората над радиатора (негови си работи) - доволен остана, ръкостисна ме и рече - късметлия си ти - колата е "девственна". - А тея деруги по броните и джантите? _ Цеци, за мен тея неща са нормални и не ги гледам въобще. Намери няколко дни и стотачки, и ще са минало. 3 седмици ползване, за проверка дали мога да съжителствам с нея. Ходих из БГ по лични дела, па отскочих и до София, да я огледат спецовете и да я закачат на тестера. Оправиха задно ляво стъкло софтуерно. Било си "забравило позицията" и не бачкаше. Съответно тръгна и "комфорт модула". За сефте имам кола която от дистанционното отваря и затваря стъкла и шибедах. Качиха я на подемника и извадиха щангите. - Бре, то всичко и е наред. - Да видим как са ремъците и течностите, а? - Ее, сега искаш да ни отвориш още работа? Знаеш ли как ги обичаме тея кораби. Час по-късно: Проверено всичко разумно - цвят и количество на всички течности (вкл. задния диф) - ОК. - На слух и комп е добре, а по ремъците надписите са свежи. Като решиш да я обслужваш - кажи, но като те знаем колко караш, ще се видим догодина. Мамка му - ко прайм? Искам я, а комбито притихнало - "ша ма мЪйнят, къде сбърках?" Дадох си сметка, че вече не ми е приоритет "трюма" му, но съм спокоен с него, ама спокойствието е едно, а 6-те "буркана" и супер трансмисията са друго, а срока на транзитките изтича. Време е да прочета Акорду "на прощаване". Пускам го в раздел продава и тръгвам по банките - да видим къде парите струват най-малко. Щедри обещания, процедури, одобрение, пачката в джоба, опашка в КАТ - все нерви (цяла седмица), но - "трай бабино за хубост". Най сетне - Легендата е вече моя, а Акорда още е мой. Ааа такааа, наиграхме се. Возя се и с 2-те - разлики - балкан! Акорда ми се струва като Сивик. Шлепа е + 300 кила, + 105 коня. + 1,5л. бенз на 100, и още доста други +ове, но има и минуси: Спира по-зле, на газ е леко по-муден при старт (спрямо А95), има интериорни и екстериорни забележки, но, но, но, обАачее: как вози и ускорява над 100, а как е тихичко и уютно (освен коги съм сам и музиката е на мах), маторя не усеща климатроника, а и да сме 5 чиляка в колата - пак не му дреме, абе шосеен Конкорд. Море, на гости из БГ-то, насам-натам, посвикнах и, а с това което няма да търпя - постепенно предприемам мерки. Нали съм Тома неверни - обух и някакви летни гуми - да видим дали ще ги яде пак. За сега не са мръднали, а как лепне и излиза от завоите. Пуснал съм си на таблото прожекцията на SH-awd -то и му разучавам магариите. Наистина има различни режими и менка въртящия момент към всяка ос, или колело според обстановката. Чакам зимата и снеговете. До тогава - пипам по нещо, нали ми е новото хоби (да не чуе жената). Каквото мога - сам и без пари - изпрах и стелките и тапицерията в багажника, а седалките освежих на 2 пъти с препарата който ми остана от Акорда. После почнах да плащам. Първо претапицирах волана и смених Н емблемата на бега му, както и реставрация на кожената дръжка на вратата ми. Има работа и по седалката, но не е спешна. После ревизирах задните спирачки. Нови бутала + семеринги, нови накладки и спирачна течност + престъргване на дисковете. Бяха с ръждива периферия и намалена работна площ, но дебелината им си беше 16мм. Сега са чисти - на 15,6мм, а до минимума (14мм) има още мегдан. Спира по-добре, но още улягат. Водим размисли и за предните. Водих я на познат газаджия. Не му харесаха данните. Все си даваше богата смес на задните 3 цилиндъра и компа я адаптираше надолу. Сменихме филтъра на газовата и дюза на 5-и цилиндър. Много му хареса какво е избрано и как е монтирано. Похвали и омасляването на клапаните, понеже не било пневматично, а електронно. Това ми е първата кола на газ и не "чувам петела", но сега е самолет не само на бензин, а разхода в левове е мечта за тея коневе и кила. Беше при майстора за бодито - каза че за него било чест - бил първият който и сваля броните. Наложи се - за да откопчае лайсните им - става само "изотзадзе". Вече е лъсната, броните оправени, а лайсните им чакат 1 нова технология за хромиране - спрейовете са "дърво". Това са горе долу 2 месеца и 4000км. Тая кола ги "лапа за страх" (както викат по "нашио" край). Снимките са малко стари, но по-натам, по-хубави.
-
2 точкиДобрият майстор е добър не защото сменя всичко с едно разглобяване,а защото правилно е преценил кое е за смяна. Може и безброй съединители да е сменил и пак да не е майстор. Производителите на маховици си имат методика за диагностика на употребявани такива и с какъвто успех можете да скапете старият маховик,с такъв успех ще скапете и чисто нов. Ако маховика позволява може да си изкара още няколко стотин хил. км.
-
2 точкиОт дизелгейт доколкото се бях интересувал, ВАГ са платили няколко стотин милиона като глоби и в различен етап във времето (защото с годините се промени малко или много мащаба на измамата). Отделно разходите им по компенсиране на клиенти, откупуване на автомобили (най-вече в Америка) плюс привикването на 11млн автомобила за нов софтуер ще им струва над 30млрд евро. Отделно в началото на тази година лъсна и някакъв проблем с бензиновите им двигатели от тези години. Като лична отговорност мисля, че някой от директорите им локализиран в Америка влезе в затвора за 5-6 години и беше глобен половин милион долара. Мерцедес също се присъединиха и станаха втората компания с най-солидни глоби, като въпросните + разходите по отзованите автомобили го бяха изчислили около 1млрд. Отделно заради всичко това се измисли новия стандарт за измерване на газове + определяне на по-реален разход на гориво (WLTP стандарта), с което се установи, че няма нито един дизелов двигател, който в движение да покрива нормите зададени от завода. Бях чел статия, че при някои модели (почти чисто нови) надвишението било няколко стотин пъти. Също така БМВ били с най-малко замърсяващи дизели, но все пак няколко пъти над нормата. Друг любопитен факт, който бях чел в шкода форума е, че след въвеждането на WLTP стандарта целия VAG концерн е спрял доставки на 2.0тди за около 5 месеца, защото не можели по новия модел на измерване да покрият евро 6d и хората стояха и си чакаха автомобилите.
-
2 точкиАз съм ползвал няколко пъти такъв сервиз в Овча Купел (София) и не го правя с цел икономия на пари, а защото мога в удобно за мен време да сменя износените части (сменял съм от накладки до съединител и демпферен маховик). Чувствам се доста по-спокойно като знам какво съм направил по колата си, отколкото някой квартален майстор. Имам пълно доверие и на два сервиза в София, но вече взех да си спестявам разправиите и времето покрай вкарването и изкарването на колата от там.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПривет колеги, И аз да освежа темата. Прочетох цялата тема с интерес и ми беше много полезна, защото по стечения на обстоятелствата, решихме да търсим за жена ми именно HRV-2, но втора ръка. КАЗВАМ ОТКРОВЕННО, ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на всички колеги отделили, време за писане, отзиви, качване на снимки, коментари, цени на консумативи и лични впечатления за HRV-2 и БТ 🙏 👍 .....Колеги dan_koloff и Zlatozator, едно евала и за обективното Ви мнение и поднесена информация+снимков материал! За заинтересованите и търсещи инфрмация за HRV-2, тази тема тук е много полезна, особенно като няма кой знае колко отзиви и материали в нета (на този етап) за вече покарани Харви-та 2 генерация 2016-2020 купени от БТ или втора ръка от неизвестен внос! Тъй като ние не бързаме, случайно попаднахме и направихме кратък тест драйв на версията с небезизвестният мотор 1.8i-R18Z9 /без турбо/, 141 PS (104 kW; 139 hp). Тъй като познавам моторите R18A1 и R18А2 от Хонда Сивик 8ген. това бе и основната причина да направим тест драйв именно на HRV-2 с въпросният по-рядък за него мотор R18Z9 . С него се държа много приятно и реагира адекватно. Мисля, че мотора пасва чудесно на това шаси и килограми. Честно казано нямах много време и не обърнах специално внимание на поведението и настройките на CVT-то за "Американския пазар" но работеше балансирано и приятно. Имаш всичко необходимо във всеки диапазон, стига да не сме със състезателни амбиции или подобни очаквания. Возенето е както казаха колегите "както на повечето нови автомобили от този клас" твърдо и леко пластмасово на паваж, но наистина за този клас и размер превозно средство, няма как да очакваме возия и тежко усещане като на Акорд или Легенд, нали? 😉 Пластмасите са бюджетни, екстрите на този вариант не са впечатляващи но има всичко необходимо и дори някои модерни глезотийки, но и адекватно отговарящи на този клас автомобил тип "малък градски SUV". Версията само с предно предване си е чиста "повдигната кола" и 100% е много по-ниска от старото HRV1, но в нашият конкретен случей, ние не караме офроуд и сме 90% на асфалт и от там дали ще бъде 2WD или AWD няма голямо значение, освен в разхода на гориво. Сегашната ни семейна кола е много ниска и опира почти на всяка неравност, а в БГ ги има доста. И така с времето решихме да вдигаме "височината" ,но с изискването да е малък SUV, минахме през всички марки малки SUV и да споделя честно при мини вариантите не намерих нещо по-добро и надеждно. Всички са един дол дренки от известните и гръмки марки до Дачия са в един филм и сходни производствени маркетнингови схеми. Е разбира се CRV ген.2 и ген.3-2.0i безнин е безпорен фаворит, но е по-голямо за гаража ни, а и дизайна не пасава на жена ми 😒. 😊 Убедих се лично и съм съгласен, че има какво да се изисква от сглобката в Мексико и използваните пластмаси вътре, които вече много точно са описани от колегите преди мен, но най-основният вид "недостатък" към момента е високата цена за такъв малък SUV, която и не пада. Но всички помним и знаем, че примерно сивик 5-та генерация Made in Japan, не се е славили с лукс, топ возия и много качествени пластмаси вътре, което не му е попречило с времето да се превърне в една чистокръвна 100% легенда за надеждност, много конкурентни показатели и ниски разходи по-поддръжка, особенно в някои версии на хечбек sohc 1.5 безнин и седан 1.6 dohc vtec /vti/. Винаги има някакъв компромис на някаква цена. Придържайки се към известният съвет на опитните карачи и стари шофьори които казват: "Преди да купиш една кола, първо си задай въпроса къде и как най-много ще я караш и за какво ще я ползваш и тогава я купи", ние преценихме че HRV-2 е не лош вариант за нас, отчитайки конкуренцията в класа и недостатъците на всички, като тези на HRV2 не са чак толкова много и не са фатални........ако не ти бъркат пряко в джоба де ! Но ако не изпадаме в прекалени подробности по детските проблеми, сглобка, материали присъщи за повечето нови "абонатни коли" (надявам се да няма и други по сериозни дефекти и аварии ), реално с HRV2 с всичките му минуси има потенциал за в бъдеще, като като един сравнително икономичен SUV с голямо пространство вътре и в багажника, по-висок просвет от обикновенна кола, евтино и лесно за поддръжка окачване, нисък разход на гориво и не високи разходи за поддръжка /извънгаранционно/, освен ако някой агрегат или възлова част сериозно не даде фира, заради лоша сглобка на някой пиян Мексиканец или Мексиканка)😃 . Ние сигурно ще търсим и чакаме Японнска сглобка втора ръка, като на колегата dan_koloff , която може би с времето ще се докаже като един практичен малък SUV с добро качество на сглобкaта и не лоша надеждност. Ако случайно попаднем на версия AWD е добре дошла. Поздрави и продължавайте да пишете отзиви след повече натрупани километри! Бъдете здрави и поожелавам на всички безаварийни километри! ☺️👍
-
1 точкаБлага работа е легендата, пробвахме малко такава преди да вземем Сивика. Голям шлеп е и не съм се задълбавал но май е най-голямата ламя на Хонда като разход на гориво. Ти си на газчица но все пак. Не е кола за градско каране определено а е за това което пишеш - да тръгнеш от Русе до София и обратно за 1 ден. И утре пак и после пак и тн.. Успех с готината кола отново и ще следя темата, че е един от интересните модели на Хонда!!
-
1 точкаНа дизеловата като коментирахме с майстора преди години смяната на съединител се бях подготвил за маховик. В крайна сметка се оказа, че моята не е въобще с демпфер а си е стандартно жеУезо ( евала на италианчето ). Та тогава точно коментирахме, че е добре да се замени маховика макар, че километрите се знаят колко са ( бяха 80 000км ) не заради друго, просто може да изкара и още 80 000 а може и след 5 000 да се предаде. Като цяло не е особен проблем маховика, не е проблем и отварянето на кутията 2 пъти НО при нас колата се ползва ежедневно т.е няма вариант да се пътува с градски транспорт а варианта с 1 кола е адски неудобен. Та много зависи в каква позиция е човек и какво точно предпочита - сигурност или да спести малко пари, защото отваряне и затваряне на кутия + смяната на маховик сигурно е 300лв вече и като се умножи x2 то цената се доближава на 1 нов маховик с отстъпка. Все пак ако в твоят има живот и колата не ти е чак толкова нужна, вариант е както казва и колегата @sashua, слагаш само комплект съединител и докато изкара.
-
1 точкаТунинг на на атмосферен двигател е скъпо и немного благодарно начинание. Най-малкото трябва да имаш реалистични очаквания, за което прочети онази тема. А и да избегнем офф-топика все пак.
-
1 точкаТова е най-мъдрия съвет,стига да не остарее модела на колата докато намери "точната" Със колите втора употреба,поне според мен трябва да се направят компромиси...каквато искаме има на магазина(цвят,мотор оборудване и т.н.) Лично мое мнение Аз търсих почти година,исках да е 2.4 автомат,комби без навигация.Намерих 2.4 ръчка,седан с всички екстри вкл. навигация По-важно е колата да е "хубава" отколкото червена,поне за мен.
-
1 точкаКомфорта всеки го разбира по своему. Ние като водачи се кефим на ръчката и осъзнаваме предимствата на автомата относно плавното превключване, но питайте возещите се отзад за мнението им - ако сте семеен, или пътувате често и надалеч не сам. Бях писал че преди време тествах Сивик 10 / 1.5 CVT и 1.5 МТ. Фемилито от задния ред бе категорично - CVT. И 2-те ги настъпвах яко, но гледах в огледалото как им се лашкат главите и напрягат вратни жили да противодействат на това. Съединителят е некомфортен не толкова за водача, колкото за спътниците му - просто те никога не знаят точния момент в който той ще сменя предавка. Не че не може да се действа с левия педал плавно, но е тънкост да всеки път. Не го пиша с цел разубеждаване от механиката, но от 16 години карам автомати и едва ли ще се върна на ръчка, па дори да ми харчи повече градско и да е леко по-мудна на старт.
-
1 точкаВероятно ще има човек, но идеята сигурно е да не се води сервиз (за пред държавата)?
-
1 точкаМесец по-късно, нови коментари: 1. Едвам и намерих втори сет джанти/зимни гуми. От оригиналният размер 235 50 17 се отказах - малко артикули на пазара. За оригинални джанти и не мечтаех - много са "кът" и им искат "свет пара". Мерих няколко (на БМВ, но офсета е малък / Туерег / ФВ Т4), но накрая взех 18-ки (куча марка) карани на Опел Инсигния Кроскънтри 2007-ма (заедно със зимните им гуми - на 5000 км). Наложи се да си купя нови гайки (с по-малка периферия) и естествено втулки от 67,1 на 64,1. Мерих ги на място и си взех 1-та джанта с обута гума с мен (ех, комбито събираше 6 колела в багажника, но тая гад е с 450л багажник и тороидна бутилка). Сложих я миналия петък и взех да се возя - няма ядове, докато не се засилих и не натиснах рязко спирачката. Чу се леко "хръп, хръп" - на всеки оборот. Свалям, гледам леко жулване от задната страна на 1 от спиците на джантата - само лекичко по боята и. Слагам я на другото предно колело - няма звук - не опира. БахмАаму! Гледам в нета фланци, ма трябва да правя чертеж - отказах се. Да пиля джантите - умряла работа - вече са балансирани и доставени по куриер. Взех 1 метална пила и загладих леко ръбчето на спирачния апарат, където имаше точица боя от джантата - воаля - сичкоточ! Ако някой не знае - Ледженда отпред е с 4-бутални апарати и са хванати стационарно с големи болтове - не са на водачи и нямат значение дебелините на дисковете и накладките им. 2. От монтирането на оригинален за модела ДРЛ се отказах. Имах надежда че ще го подкарам (след като открих гнездо за предназначен за него 10А бушон в кутията до педалите), но се оказа че за Евро пазара не е монтирано реле и липсва допълнителното окабеляване до дългите на фаровете. Релета в нета има, но стАа скъпо и разправия, та "побългарихме" Легендата с нашенско модулче (в кутията за бушоните до мотора). 3. Грешка 1717 (селектор на кутията) скоро не се е обаждала. Тая седмица скокнах до Бургас (през В. Търново), та я раздвижих малко тая кола, че не бе излизала на воля. 1022км (в тях около 50км градско) и среден разход 12.3 / 100, но съм и се "радвал" (а и тя на проходите и магистралите), но явно и зимните меки гуми са качили леко разхода, обаче 10,70лв на 100км е приемлива цена за кефа. Другото е песен - само менкам Си Ди-та в уредбата. 4. Научих се извънградско да я карам съвсем без крака. Активирам АСС-то и само от волана и давам газ и спирачка, а скоростите сама си ги менка. Карам си примерно на 95, наближава пътен възел с ограничение 60, "набивам" и 60 на круиза и тя си активира спирачката, намалява си културно, държи си тая скорост докато не и "нацъкам" обратно 95 (или повече) и си ускорява културно - мързелива работа, но не е интересно. Та така, да ми е жива и здрава, и дай Боже всекиму такава!
-
1 точкаЗдравейте, Колеги, Нова поръчка от ATO24.de - до 11-ти ноември! Ползвате безплатна доставка до гр. София, кв. Малинова долина или друга локация след предварителна уговорка. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с куриер за Ваша сметка. С това вариантите за получаване на поръчките остават така - Лично предаване в София, кв. Малинова долина - с оглед ситуацията с Covid-19, ще можете да си получите нещата в кв. Малинова долина почти по всяко време през работните дни Доставка чрез куриерска фирма За да се включите в поръчката, моля да използвате добре познатия "Шаблон за поръчка". Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да предадете лично или да изпратите тук: Атанас Мушев BG24UBBS80021013830440 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Телефон/viber за връзка: 0894639302 - Атанас Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 1х4L Стойност на поръчката: (39.95 + 2*11.95 + 54.56)*1.9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - чрез куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля след като поръчате, изпращайте данни за доставка, като лично съобщение.
-
1 точкаЯ,пак съм аз 😂 Същата кола,на същото дино, ремапната от същият мапер само,че вече с генерация на 76mm и регринднати сток валове П.п. Не се корайте,нютоните са 167 и оборотите не са 7500 на края 😂
-
1 точкаНяма как да сравняваш относно здравина ръчна и автомат. Относно автомата имай предвид,че при 4та генерация има 2 варианта.Моята кола е 2015 и е със стария 5степенен автомат на Хонда.Той е известен принципно със здравината си.Освен него има и CVT или т.нар. вариаторна безстепенна кутия. Тя е на всички коли внос от Америка,както и на новите модели. Предполагам че 2017 ще е CVT. Дават я по-икономична от моята.Относно здравината й все още не се знае, но ако се обслужва както трябва и навреме би трябвало да е наред. Имай предвид,че ако купуваш бензин автомат (без значение каква) цената ще е поне 5 хил. повече. Ако имаш конкретни въпроси съм на разположение. Поздрави
-
1 точкаБакшиша сам си е виновен,защото скриха случея. Та колата е с две уредби и газова и метанова,на дивака които си е сам виновен му е дошла гениалната идея,коя да се зарежда от уредбите да се превключва от винтил или незнам какво там. Та в този ден не сработила простотията му е е напълнил ГАЗОВАТА бутилка с метан на който знаем какво е налягането, и естествено гръмнала. Не си чеша пръстите имаш инфо ,което е истината защото е от моя град. Карала е жена му и незнам неговата или нейната майка затри с собствената си прастотия. Това незнам защо го написа ,и какво колата се запалила и седят и чакат да гръмне газовата,така ли. Коли се палят по ред други причини,но не и от газова уредба. За едно си прав трябваше им оправдание и простотията човешка им го даде.
-
1 точкаЧак пък десетки случаи.... И аз съм за регулациите, но да се прилагат постоянно, а не циклично като сега - целия град се изнесъл в КАТ да вписва газовата в талона, щото така трябвало, нищо че минал ГТП и там му я вписали. И като се проверяват газовите - да се проверяват наистина, а не отбий номер. Също като колегата по-горе мисля, че това е поредния опит да се приберат едни пари за смяна на талоните и някоя друга глоба. А какво правим с бутилките за пропан бутан в жилищата? Ако говорим за потенциални камикадзета и инциденти - аз съм убеден че те са много по-опасни, де е контрола там? Преди време като събирахме подписи за прекарване на природен газ за входа едни съседи се изказваха - ние бомба във входа не щеме, а същите тия мъкнат всеки месец бутилките за зареждане. Тъжната истина е че тези т.н. акции не са за обезпечаване на безопасността, а да се остриже стадото
-
1 точкаВчера след намесата на Теодор Айнаджиев 5 Хонди станаха доста бързи Пп.Графиката и клипчето са на Accord F20B block+ H22A7 head
-
0 точкиКакто е тръгнало покрай съединителя да сменяш и ангренажа сменяй и гумите,че и те след 5000 км. ще свършат. Пък после отидаха и джантите,и гърнетата... И те се откачат като се сменя съединителя.
-
0 точкиАз ползвам BOSCH Aerotwin A 392 S и съм доволен. Препоръчах го и на други познати, които не са се оплаквали за сега. Единия даже се подвизава тук във форума🙂
-
0 точкиЧувам от двора на съседите викове, поглеждам и виждам - бай Пешо се подал половината навън от прозореца на Москвича си (отдавна не в движение) и крещи: - Шестдесет и две-е-е! Шестдесет и три-и-и-! Шестдесет и четири-и-и! Шестдесет и пе-е-е-ет!!!" Питам кака Мара: - Кво му става на бай Пешо?!? - Абе, остави го. Пенсионирал се е днес...
-
0 точкиПрибира се съпругата и мъжът и казва: - Ето миличко, да видиш как съм изчистил банята. - Браво, имаш от мен 6-ица! - Сега ела да видиш как съм изпрал. - Отлично скъпи! - Сега ела да видиш и как съм сготвил. - Великолепно е мили, ти си ми един отличник. Сега и ако в спалнята ме занесеш... - Ааа, аз сега заради един секс няма да си развалям успеха.
-
0 точкиАко в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвали и успеете да направите автомобилна гума от тях, с гордост може да я наречете GOODYEAR.
-
0 точки
-
0 точкиВсяка жена заслужава мъж, който да я гледа като последната бира в хладилника, а не като леща на Гергьовден...
-
0 точкиГрипна ваканция. Няма кой да гледа детето. Връчват го на баща му и като чува, че ще ходи с тате на работа, момченцето грейва като слънце. След 30 мин. в офиса, малкият започва да реве. Целият офис се събира да го успокоява. - Какво, бе, сине, какво стана?! - пита бащата. Детето през сълзи, хлипайки: - Къде са всички палячовци, с които ми каза, че работииииш?!
-
0 точкиБлондинки: - Муцка, ама Африка била наблизо, ма! - Откъде знаеш? - Ми, имам колега негър, който идва с колело на работа!
-
0 точкиГазовите са потенциални бомби, има десетки случаи на гръмнали бутилки, аз съм твърдо за регулациите, защото докато зареждам на бензиностанцията и семейството ми е в колата, някой потенциален камикадзе може да зарежда до мен
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00