Jump to content

Ross_vs

Фен
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ross_vs

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic FK3 2.2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

161 profile views
  1. Горната помпа, която купих като сменях моята си беше с въпросния щуцер и нищо не се налагаше да се търси или сваля от старата.
  2. Здравей, Не, не се откачат полуоските. Развиват се двата болта от долната страна на амортисьора, които го свързват с шенкела. Може да сложиш нещо под спирачния диск, за да се увисне много и да излезе полуоската. Надявам се, че имаш читави скоби за стягане на пружините.
  3. Пробвай кажеш "Change language" и/или направо "English".
  4. Това е нещо като амортисьор за хидравличната течност на съединителя. На английски се води clutch damper. Това, което аз знам, е че действа само в едната посока, при отпускане на съединителя. Забавя течността, която се връща в горната помпа и така зацепването е по - плавно и се намаляват вибрациите. Т.е. можеш да натискаш педала колкото бързо искаш, но при отпускане течността, идваща от долната към горната помпа ще е леко забавена. Това е едно от най - слабите места на хидравличната система на съединителя. Може да се направи байпас (така е на моята, в момента), особенно ако се слага подсилен съединител с едномасов маховик.
  5. Възможно е да е заминал master cylinder-a, така наречената горна помпа на български. При мен си замина рязко докато я карах. Най-добре е докато натискаш съединителя, някой отпред да гледа дали slave cylinder-a (долната помпа), която бута рамото, отделящо съединителя се движи. Трябва при всяко натискане да изминава едно и също разстояние.
×
×
  • Create New...