Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.11.2020 in all areas
-
6 точкиМесец по-късно, нови коментари: 1. Едвам и намерих втори сет джанти/зимни гуми. От оригиналният размер 235 50 17 се отказах - малко артикули на пазара. За оригинални джанти и не мечтаех - много са "кът" и им искат "свет пара". Мерих няколко (на БМВ, но офсета е малък / Туерег / ФВ Т4), но накрая взех 18-ки (куча марка) карани на Опел Инсигния Кроскънтри 2007-ма (заедно със зимните им гуми - на 5000 км). Наложи се да си купя нови гайки (с по-малка периферия) и естествено втулки от 67,1 на 64,1. Мерих ги на място и си взех 1-та джанта с обута гума с мен (ех, комбито събираше 6 колела в багажника, но тая гад е с 450л багажник и тороидна бутилка). Сложих я миналия петък и взех да се возя - няма ядове, докато не се засилих и не натиснах рязко спирачката. Чу се леко "хръп, хръп" - на всеки оборот. Свалям, гледам леко жулване от задната страна на 1 от спиците на джантата - само лекичко по боята и. Слагам я на другото предно колело - няма звук - не опира. БахмАаму! Гледам в нета фланци, ма трябва да правя чертеж - отказах се. Да пиля джантите - умряла работа - вече са балансирани и доставени по куриер. Взех 1 метална пила и загладих леко ръбчето на спирачния апарат, където имаше точица боя от джантата - воаля - сичкоточ! Ако някой не знае - Ледженда отпред е с 4-бутални апарати и са хванати стационарно с големи болтове - не са на водачи и нямат значение дебелините на дисковете и накладките им. 2. От монтирането на оригинален за модела ДРЛ се отказах. Имах надежда че ще го подкарам (след като открих гнездо за предназначен за него 10А бушон в кутията до педалите), но се оказа че за Евро пазара не е монтирано реле и липсва допълнителното окабеляване до дългите на фаровете. Релета в нета има, но стАа скъпо и разправия, та "побългарихме" Легендата с нашенско модулче (в кутията за бушоните до мотора). 3. Грешка 1717 (селектор на кутията) скоро не се е обаждала. Тая седмица скокнах до Бургас (през В. Търново), та я раздвижих малко тая кола, че не бе излизала на воля. 1022км (в тях около 50км градско) и среден разход 12.3 / 100, но съм и се "радвал" (а и тя на проходите и магистралите), но явно и зимните меки гуми са качили леко разхода, обаче 10,70лв на 100км е приемлива цена за кефа. Другото е песен - само менкам Си Ди-та в уредбата. 4. Научих се извънградско да я карам съвсем без крака. Активирам АСС-то и само от волана и давам газ и спирачка, а скоростите сама си ги менка. Карам си примерно на 95, наближава пътен възел с ограничение 60, "набивам" и 60 на круиза и тя си активира спирачката, намалява си културно, държи си тая скорост докато не и "нацъкам" обратно 95 (или повече) и си ускорява културно - мързелива работа, но не е интересно. Та така, да ми е жива и здрава, и дай Боже всекиму такава!
-
2 точкиКакто обещах, отварям нова тема и за поредната си Хонда. 1999 - Civic 3 SI - 1.5 EW3 PGM-FI, MT 2004 - 2015- Accord 6 - 2.0 F20B6, AT, sedan 2015 - 2020 - Accord 7, facelift, K24A3, AT, tourer За Сивика и Акордите има в съответните раздели. 2020 - Legend 07, J35A8, SH-awd - Бат Цецо, ела да видиш кво докарах от Холандия. - Кво докара бре? - Едно голямо, черно. - А кво пише на капака отзад? - LEGEND. - КЪДЕ СИ !? Така започна легендата. Отидох, видях я, взех да му разказвам що за модел е (уж внася Хонди, а не знаеше за този) и от дума на дума, реши да и сложи транзитки и да се возим, преди да я снима за пазара. Возихме се - самолет, взе да му харесва, вика - "не ми разправяй повече, щото ще се откажа да я продавам". Каза че е от Хонда дилър - върната срещу нова, обслужена, но залежава на паркинга и нали има договор с тях - дали му я на добри пари, за да не им пречи - шанса там да се продаде 13 годишна кола бил мижав. След 2 дена - Бат Цецо - отивам на море. - Чакай бре, дай да я огледаме поне на подемник, къде си ръгнал с нов внос кола? - Бе нали до май е била в движение у холандеца и после е обслужена и спала на плаца. Качихме я - огледа не намери нищо нередно, освен леко изядени вътрешно предни гуми - явно моста е "отворен". Стенд за 30лв, вкарване в нормите, задните гуми/джанти отпред и замина за "джулая". След още 5 дена - Може ли да я прибереш в гаража, че комшиите ... , а и баща ми много и е мераклия, а аз заминавам. - Добре, но да знаеш че ще се возя с нея. - Нямаш грижи. Звъня на приятел с такава: -Ела да караш и да споделиш впечатления. 100км пробег - аз отзад като директор. Може това возене да ми остане - като пасажер. - Ми, няма разлика, всичко си е както го знам. Звъня на Бранко - щял да рибарства по "нашите води". - Вземай си такъмите, но и тестера, че имам питанка. Посрещам го, закачи я, помрънка за богата смес на "втората банка" (нали е с газова), Клапани не се чуват, но не било сигурно как са леглата, клекнала и била задницата (заради 50л. пълна бутилка), гумите и били зимни, па вехти и вика: - Ти сега на дърти години, като мен, ще правиш глупости ли? Карай си комбито -"колата ти е кукла", а тази е "котка в чувал". Не одобри зараждащия се в мен мерак. - Като (ако) ти я докарам, ще я разкостим и ще лъсне голата истина. - Както решиш. Знам ги тея, но не е за ден работа. Имам френд - автобояджия - обгрижваше ми Акордите за дреболии. Едно време бачкаше в германия като "шивач". Така руснаците викаха на тези дето "съшиваха" от 2 или 3 коли една, за да я продават. - Батка, да те навестя за профи оглед? - Давай да видим. Аз обикалям, а той заляга, гледа, пипа, мери, свали кората над радиатора (негови си работи) - доволен остана, ръкостисна ме и рече - късметлия си ти - колата е "девственна". - А тея деруги по броните и джантите? _ Цеци, за мен тея неща са нормални и не ги гледам въобще. Намери няколко дни и стотачки, и ще са минало. 3 седмици ползване, за проверка дали мога да съжителствам с нея. Ходих из БГ по лични дела, па отскочих и до София, да я огледат спецовете и да я закачат на тестера. Оправиха задно ляво стъкло софтуерно. Било си "забравило позицията" и не бачкаше. Съответно тръгна и "комфорт модула". За сефте имам кола която от дистанционното отваря и затваря стъкла и шибедах. Качиха я на подемника и извадиха щангите. - Бре, то всичко и е наред. - Да видим как са ремъците и течностите, а? - Ее, сега искаш да ни отвориш още работа? Знаеш ли как ги обичаме тея кораби. Час по-късно: Проверено всичко разумно - цвят и количество на всички течности (вкл. задния диф) - ОК. - На слух и комп е добре, а по ремъците надписите са свежи. Като решиш да я обслужваш - кажи, но като те знаем колко караш, ще се видим догодина. Мамка му - ко прайм? Искам я, а комбито притихнало - "ша ма мЪйнят, къде сбърках?" Дадох си сметка, че вече не ми е приоритет "трюма" му, но съм спокоен с него, ама спокойствието е едно, а 6-те "буркана" и супер трансмисията са друго, а срока на транзитките изтича. Време е да прочета Акорду "на прощаване". Пускам го в раздел продава и тръгвам по банките - да видим къде парите струват най-малко. Щедри обещания, процедури, одобрение, пачката в джоба, опашка в КАТ - все нерви (цяла седмица), но - "трай бабино за хубост". Най сетне - Легендата е вече моя, а Акорда още е мой. Ааа такааа, наиграхме се. Возя се и с 2-те - разлики - балкан! Акорда ми се струва като Сивик. Шлепа е + 300 кила, + 105 коня. + 1,5л. бенз на 100, и още доста други +ове, но има и минуси: Спира по-зле, на газ е леко по-муден при старт (спрямо А95), има интериорни и екстериорни забележки, но, но, но, обАачее: как вози и ускорява над 100, а как е тихичко и уютно (освен коги съм сам и музиката е на мах), маторя не усеща климатроника, а и да сме 5 чиляка в колата - пак не му дреме, абе шосеен Конкорд. Море, на гости из БГ-то, насам-натам, посвикнах и, а с това което няма да търпя - постепенно предприемам мерки. Нали съм Тома неверни - обух и някакви летни гуми - да видим дали ще ги яде пак. За сега не са мръднали, а как лепне и излиза от завоите. Пуснал съм си на таблото прожекцията на SH-awd -то и му разучавам магариите. Наистина има различни режими и менка въртящия момент към всяка ос, или колело според обстановката. Чакам зимата и снеговете. До тогава - пипам по нещо, нали ми е новото хоби (да не чуе жената). Каквото мога - сам и без пари - изпрах и стелките и тапицерията в багажника, а седалките освежих на 2 пъти с препарата който ми остана от Акорда. После почнах да плащам. Първо претапицирах волана и смених Н емблемата на бега му, както и реставрация на кожената дръжка на вратата ми. Има работа и по седалката, но не е спешна. После ревизирах задните спирачки. Нови бутала + семеринги, нови накладки и спирачна течност + престъргване на дисковете. Бяха с ръждива периферия и намалена работна площ, но дебелината им си беше 16мм. Сега са чисти - на 15,6мм, а до минимума (14мм) има още мегдан. Спира по-добре, но още улягат. Водим размисли и за предните. Водих я на познат газаджия. Не му харесаха данните. Все си даваше богата смес на задните 3 цилиндъра и компа я адаптираше надолу. Сменихме филтъра на газовата и дюза на 5-и цилиндър. Много му хареса какво е избрано и как е монтирано. Похвали и омасляването на клапаните, понеже не било пневматично, а електронно. Това ми е първата кола на газ и не "чувам петела", но сега е самолет не само на бензин, а разхода в левове е мечта за тея коневе и кила. Беше при майстора за бодито - каза че за него било чест - бил първият който и сваля броните. Наложи се - за да откопчае лайсните им - става само "изотзадзе". Вече е лъсната, броните оправени, а лайсните им чакат 1 нова технология за хромиране - спрейовете са "дърво". Това са горе долу 2 месеца и 4000км. Тая кола ги "лапа за страх" (както викат по "нашио" край). Снимките са малко стари, но по-натам, по-хубави.
-
2 точкиЗдравейте, Колеги, Въпреки, че от АТО24 потвърдиха, че няма да има специални оферти както миналогодишните, промоции все пак има, от тази сутрин са активни на сайта им. Отчасти приятна, отчасти неприятна изненада, тъй като потвърдиха друго при запитването ми. Явно се е получило недоразумение, тъй като споменах промоциите от миналата година 8 литра на цената на 4, които реално ги няма тази година. Въпреки това, ще организираме допълнителна Black Friday поръчка, която ще направим в неделя, 29 ноември, преди крайния срок на промоцията (вероятно по обяд), за да можете да се възползвате от намаленията. Ползвате безплатна доставка до гр. София, кв. Малинова долина или друга локация след предварителна уговорка. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с куриер за Ваша сметка. С това вариантите за получаване на поръчките остават така - Лично предаване в София, кв. Малинова долина - с оглед ситуацията с Covid-19, ще можете да си получите нещата в кв. Малинова долина почти по всяко време през работните дни Доставка чрез куриерска фирма За да се включите в поръчката, моля да използвате добре познатия "Шаблон за поръчка". Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да предадете лично или да изпратите тук: Атанас Мушев BG24UBBS80021013830440 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Телефон/viber за връзка: 0894639302 - Атанас Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 1х4L Стойност на поръчката: (39.95 + 2*11.95 + 54.56)*1.9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - чрез куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля след като поръчате, изпращайте данни за доставка, като лично съобщение.
-
2 точки
-
2 точки@CARPERA, колегата ти пише за кола, която се предполага,че е на 55к км ,но ти както винаги изопачаваш нещата. Този двигател, който си показал,не му е сменяно маслото никога и най вероятно са му слагали и добавки. Много добре знаем,че не харесваш дизелите (аз също не съм и фен),но ти прекаляваш с писането.
-
1 точкаЗдравейте, вече дълго време карам акорда f18b2 и му идва времето за ремонт на мотора. НО! Намерих си глава от h22a7 и един тестов блок f20b6 със свършили бутала вече. Първоначално идеята беше да направя F20b6 с глава от h22 но така като гледам по магазините за авточасти стигнах до извода че гарнитурата на главата е еднаква (1.8 и 2.0) тоест би трябвало тая глава да стане и на f18b2. Идеята за f20b6 дойде от там че вече има направени такива двигатели но не намерих да е правено на f18. Другото предимство да избера f18 е това че блока да си остане моя, но дали е възбожно да стане и какво превъзходстово има f20b6 пред f18b2. Ще съм благодарен на всеки който се включе в тоя диалог и дано да излезе нещо.
-
1 точкаВиждал съм водни помпи с разрушена турбинка дори и от стомана, проблемът не се крие в материала от който е направена. Разрушава ги кавитацията която се получава в резултат на калпав или силно разреден антифриз както и използването само на вода в охладителната система.
-
1 точкаhttps://www.autopower.bg/водна-помпа-febi-bilstein-renault-laguna-2-bg0-1-2.2-dci-bg0f-21995-g15261c43-i13751887.html Да се обърне внимание на описанието, от какъв материал им правят перките някои марки. Човек трябва много да внимава какво купува. Търсих на колегата снимка на стопена такава,стоеше само едното перо и то на половина но не я намирам.
-
1 точкаСтана ми интересно. За пръв път чувам, че има друг тип пакет за екзекютив фейслифт, може ли снимки? Иначе аз досега не съм попадал на цял пакет за фейслифт. За липа на предната броня ми искаха 350.
-
1 точкаИма шофьори и шофьори. Има нерваци и спокойни. Едва дали ще настъпи промяна някога. Тъй че е почти без значение размера и марката на автомобила.
-
1 точкаТайп ес добавките заводски не се монтират на екзекютив. За екзекючив има друг тип добавки които са като аксесоари и се добавят при желание на клиента. Това важи както за колите 03-05, така и за 06-08. Тайп ес пакет за преди фейс е около 500лв втора ръка(за седан) за комби е почти невъзможно. Тайп ес пакет за фейс е около 700лв (за седан без решетката с емблемата) За пакетите които се монтират на екзекютив цените са подобни.
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/de/motul-8100-eco-clean-0w-30.htmlhttps://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (49.99 + 12.59 )*1.9675 = 123,12лв-10%=110,81лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаЗдравей, Да направим сефтето на Black Weekend 2020 Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 1x4L + 1х1L Стойност на поръчката: (1*24.49 + 1*4.95)*1.9675 = 57.92.лв -15% = 49.23 Начин на плащане: - Парите (50 лв) са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаЛипове са, трудно се намират, а когато се намерят са си цифра. Липовете от преди фейса не пасват на фейсова броня.
-
1 точка@floozy23 а колко ще са "стока" новите фарове които ще сложиш......? Само китайците които са ги произвел знаят. Другия ти варианта е просто да сложиш лупи, и не се занимаваш нито с рециклиране, нито с търсена на нови.
-
1 точкаИ аз това си помислих. При мен стигна 160 преди да се усетя че трябва да отпусна газта. Легендът е дори по-мощен. Голям бензинов мотор нищо не може да му се опъне... А що се отнася до автомата, при мен е смъквал и на 1-ва. Бях решил да изпреварвам, и оня изведнъж се сети че иска да ускорява. Газта от натисната дополовина, додолу, и на 1ва 6к оборота. Мисля че изпускателните системи на V6 са с клапи. Цялата улица се обърна. Оттогава вече не настъпвам додолу ако няма поне 70 км/ч. Но вече избягвам да правя подобни номера. Някои карат (и изпреварват) с 200 в насрещното
-
1 точкаЕ аз със какво съм?! Както каза На CR-V не е чак такова, ама е впечатляващо автомата да свали на втора и да "изчезнеш". Правил съм го и със Сивик 9, R18Z4, ама ръчка. Прекъсвачът "удари" на 160км/ч на 3-та. Не видях оборотите. Авенсисът е мъртвак, нема пауър за такива изцепки.
-
1 точкаРадвам се на такъв дизелов акорд от 2013 година,в момента е над 350 000,железен автомобил ,само хубави неща мога да споделя,един алтернатор съм сменил за тея 200 000 които съм му врътнал. Та ако този е на 55 000( което е много малко вероятно) имаш кола за 10 години напред ,та ако ще и изобщо да не и е сменявано маслото.
-
1 точкаКолеги от форума на Рено имаха такъв проблем.Слагат водна помпа с пластмасови лопатки и слагат от евтения антифриз и той разяждаше лопатките.Лекуваха го само с оригиналният антифриз на Рено и водна помпа с метални лопатки.
-
1 точкаТова на @ceco_accord съм го правил и аз, когато си карам на ограничението, а някой си ми светка отзад. Показвам му, че мога ама не искам, и го пускам.
-
1 точка@ceco_accord В някаква степен си влязъл в неговата схема. С изпреварване няма да го превъзпиташ - най-много да хо нахъсиш още. Повярвай ми, най-добрата тактика е пълното игнориране на примАта. Пускаш го да пътува и рано или късно някъде ще си размаже фасона.
-
1 точкаПитай за наливно от някой сервиз. Тук в София има по 4лв литъра. Иначе, ако ти се чака, и искаш нещо нетолкова боклучаво, но все пак евтино: https://www.ato24.de/en/ato24-engine-oil-semi-synth-10w-40.html
-
1 точкаАгресията на пътя според мен няма да се предотврати ако караш Х3. Трябва нещо по-внушително 😮 Иначе е ясно че изборът на автомобил, както и на всяка друга вещ, е пряко отражение на манталитета на собственика. Някои са "вижте ме", други "не ми дреме", трети "аз знам най-добре, а вие сте балъци". И това е нормално - все пак освен рационални, има и емоционални подбуди да купуваме вещи. Нали затова произвеждат хиляди модели - да уцелят всяка таргет-група. Аз също имам предразсъдъци към определени марки коли, но хубавото е, че не променям отношението си към водачите им само на това основание.
-
1 точкаКолегата не е тръгнал по грешен път. Колата има значение, този първичен селяндур, на който си се извинил с аварийки, ако беше 'засегнат' от Г-класа, надали щеше да реагира по този начин, просто тук все още виреят такива предрасъдаци. Ако не си конфликтна личност или си физически не пригоден за подобни конфронтации, просто продължи по пътя си и се абстрахирай от случващото се, въпрос на философия е. Ако не спреш просто няма какво да направи, в случай, че не си направил някоя велика глупост, която да е предпоставка да те гони до последно. Аз лично имам няколко случай и винаги съм отбивал, за да видя какъв е проблема, никога не се е стигало до ескалации, така че дори и да не респектираш с физика, можеш да подходиш с добро и рационално поведение, това създава една психическа бариера, която действа отрезвително на агресора, но в никакъв случай не подхождай с подръчни средства, ако няма пряка опасност от физическа конфронтация, защото наистина не знаеш какъв човек стои пред теб. Бъди разумен, спазвай правилата и бъди над нещата.
-
0 точки
-
0 точкиЧувам от двора на съседите викове, поглеждам и виждам - бай Пешо се подал половината навън от прозореца на Москвича си (отдавна не в движение) и крещи: - Шестдесет и две-е-е! Шестдесет и три-и-и-! Шестдесет и четири-и-и! Шестдесет и пе-е-е-ет!!!" Питам кака Мара: - Кво му става на бай Пешо?!? - Абе, остави го. Пенсионирал се е днес...
-
0 точкиПрибира се съпругата и мъжът и казва: - Ето миличко, да видиш как съм изчистил банята. - Браво, имаш от мен 6-ица! - Сега ела да видиш как съм изпрал. - Отлично скъпи! - Сега ела да видиш и как съм сготвил. - Великолепно е мили, ти си ми един отличник. Сега и ако в спалнята ме занесеш... - Ааа, аз сега заради един секс няма да си развалям успеха.
-
0 точкиЕ, това е унизително за собственика, но мотора е "железен" - гледам и клапаните са регулирани редовно.
-
0 точки
-
0 точкиТи , направи секс за една година без презеватив с 365 готини мадами пък после кажи че не е добра година 😉
-
0 точкиДвама колеги си взели заплатите, единият кани колегата си: - Хайде след работа да пием по едно, аз черпя! - Дадено, щом ще черпиш! На другата заплата ситуацията се повторила и така няколко месеца. Накрая вторият не издържал и рекъл: - Добре де, не е удобно така, само ти да черпиш! Но не мога да разбера друго: И двамата сме на един и същи щат, и двамата имаме по две деца, съпругите ни са безработни... откъде имаш пари за черпене? - Ще ти кажа! Казах на жената, че съм си изгубил пушката в казармата и сега ми отдържат от заплатата по 30 лв. всеки месец. - Леле, страхотна идея, как не съм се сетил по- рано?! Другият месец аз ще черпя! - казал вторият. Така и станало. Ядене,пиене - на корем. Прибрал се нашият, а жена му го подхванала още от вратата - Къде се шляеш досега? Аз те чакам да донесеш нещо за ядене, че няма пари, а хладилника е празен! Взе ли заплата? - Взех - казал мъжът и сложил плика с парите на масата. Жена му починала да брои и се втрещила. - Защо са ти дали със 100 лв. по - малко? - А, жена, забравих да ти кажа: В казармата, при едно учение танка потъна в едно тресавище, едвам се отървахме живи, но сега на екипажа ще ни отдържат по 100 лв. на човек всеки месец... - КАКВОО? - викнала жена му - Още утре отиваме в казармата ти!!! На другият ден, естествено, жената влязла при командира на полка и занареждала: - Как може такова нещо, вие сърце нямате ли,да взимате по 100 лв. за танка, в тези тежки времена, аз съм безработна, две деца гледаме и т.н. и т.н. Командирът суче мустаци и я гледа, накрая с тежък глас казал: - Добре, госпожа, разбрах Ви, но това са мъжки работи, съпругът Ви е давал клетва, нека той да влезе, а Вие го изчакайте отвън! Влязъл нашият с треперещи колене, не смее да погледне, забил поглед в земята, а командирът се смее: - А бе, магаре, аз коскуджами ти полковник, изплащам пред жена си автомат,, Калашников'', а ти- цял танк... Не те ли е срам, бе? Ето ти една служебна бележка за лека картечница и да се махаш от тука, че ще те взема запас и тогава да му мислиш! Излязъл мъжът и отвъртял една плесница на жена си - Видя ли ма, какво направи с патешкия си акъл!? Вътре в танка имало и картечница. Сега и за нея трябва да плащам!!!
-
0 точки- Муцка, това яке от какво е? - От полиестер. - Изроди! Кой знае колко полиестера са убили заради това яке ...
-
0 точкиУжас! Моята смени в бутилката водката с вода. Наливам си - нито вкус, нито мирис! За малко да получа инфаркт
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00