Jump to content

iliyanK20

Фен
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About iliyanK20

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CL7 2.0 2006
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Пазарджик

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте, първо да благодаря на колегата за изключително полезните и подробно описани теми. Имам си вече и аз дневни светлини с закъснение при палене и лед мигачи без допълнителни товари. Единственото, което ме дразни е,че на позиция ауто, сутрин и вечер, когато светлината не е толкова силна, при преминаване под мост или дърво с по-дебела сянка се пуска ксенона. Би могло да се реши като се сложи още едно закъснително реле на късите, но не ми се отваря пак кутията с бушоните, да режа кабели и да търся място на още едно реле в коша. Та се зачудих дали не може да се измисли някакво закъснение направо на сензора? Би станало доста по-чисто и няма да пали нито късите, нито габаритите.
  2. Airblue 80 Лумар, вероятно има и други алтернативи. Ще отида да ми го сложат, не се наемам да го слагам сам.
  3. Има фолио и с около 80% пропускливост на светлина твърдят, че "ув защита 99%, спиране на обща топлина 44%". Така че можеш да сложиш фолио и без да затъмняваш. Аз смятам да сложа такова на предните стъкла.
  4. Това със съпротивлението е интересно, трябва да видя дали пазя стария, да го погледна пак. Разглобявах го, но не си спомням да е имало съпротивление вътре.
  5. Някой, който е смянял съединителя, може ли да препоръча марка(беше писано някъде във форума, но не го намирам) и сервиз в района на София.
  6. Да, за бравата е закачен, предвид че им е масов проблем(износва се една зъбчатка в него) аз не бих рискувал с втора ръка, играчка си е свалянето и качването и предпочитам да не го правя втори път. Повече от година съм с този https://www.aliexpress.com/item/4000232798539.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dOWcyPd работи перфектно. Внимавай като сваляш болтовете на бравата при мен бяха запекли, прецаках единия и се наложи да го разпробивам. Хубаво е да се използва ударна отвертка ще ти спести ядове.
  7. Прилагам и звукозапис, за да е по-ясно, а и в случай, че някой друг има същия проблем в бъдеще. Телефонът е поставен на земята зад предна лява гума. В началото е без пуснат климатик. На 8мата секунда натискам съединителя, на 11тата го пускам, на 16тата пускам климатика, на 21вата натискам съединителя, на 26тата го пускам отново, на 31вата го натискам, на 35тата го пускам пак. Clutch-noise.m4a
  8. Здравейте, откакто съм купил колата(30k+ километра) при включен климатик се чува звук наподобяваш тракане, при натискане на съединителя звукът изчезва. Първоначалната диагноза беше фабричен дефект в скоростната кутия(износване на кожуха, ако съм разбрал и си спомням правилно), който ми обясниха,че дори да оправя ще се появи отново след 30-40 хилиди километра и не е проблем да се кара така колата. От около 1000 километра при 3-4 потегляния под наклон чувам един стържещ звук. Което ме накара отново да посетя сервиза за тези два проблема. Този път диагнозата за шума при включен климатик беше, че кутията си заминава. А за стържещия звук е виновен притискателя. Въпросът ми е възможно ли е шумът, който е свързан с климатика, да е от аксиалния лагер или наистина цялата кутия е за смяна? Колата е акорд 7ма генерация 2.0 бензин 5 степенна ръчна кутия
  9. Посочената мазда е почти невъзможна мисия да я намериш без ръжда(тук включвам и ръжда по ключови елементи от окачването, не само по купето), аз за 4 месеца търсене не успях. Накрая събрах пари за фейсов акорд и до момента(година и половина) съм доволен от покупката. Другото, което съм слушал и чел за този мотор при маздата е, че доста често има проблеми с висок разход на масло и износени сегменти. При хондата единствения минус, с който съм се сблъсквал досега е, че ако слагаш газ трябва да правиш реглаж на клапаните на около 20 хил. км. Ако караш на бензин реглажа е на 40 хил. км. На маздата може би шумоизолацията е една идея по-добра, но не мисля, че разликата е фрапираща. Друг често срещан проблем при хондата е маркуча на хидравликата.
  10. Има разлика в задната броня преди и след фейса, затова не мисля, че липът е аднакъв. Сивата е фейс, синята е преди фейса.
  11. Стана ми интересно. За пръв път чувам, че има друг тип пакет за екзекютив фейслифт, може ли снимки? Иначе аз досега не съм попадал на цял пакет за фейслифт. За липа на предната броня ми искаха 350.
  12. Липове са, трудно се намират, а когато се намерят са си цифра. Липовете от преди фейса не пасват на фейсова броня.
  13. Здравейте, оглеждам се за андроид навигация за акорд 7 бензин с premium sound, без навигация. Но във всички ревюта забелязвам оплаквания, че не пасва на таблото, както отдолу, така и отстрани. Другото оплакване е, че има статичен постоянен шум, когато музиката е спряна. Някой да е успял да се справи с тези проблеми? Доколкото виждам по снимките в ревютата, проблемът с напасването идва от това, че андроид навигацията е по-дълга и изглежда, че има лека разлика във формата в долната част. Предполагам, че панелът под нея би могъл да се модифицира - да се скъси, за да не влиза под навигацията и да се добави материал там където остава празното пространство, след което да се фолира. По-сериозният проблем за мен е с напасването отстрани, възможно ли е да се дължи на подпъхването на долния панел под навигацията или формата отново не е правилна и няма как да се напасне? За проблемът със статичния шум(има го само с premium sound-а) някой намерил ли е решение? Един колега беше писал, че са му изпратили допълнителен филтър китайците, но проблемът е останал. Има ли някакви други проблеми и недостатъци?
  14. Аз същото го ядох с трите болта, наложи се да разпробивам единия. Бих прехоръчал да се използва ударна отвертка, за да не се стига до там.
×
×
  • Create New...