Jump to content

iliyanK20

Фен
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About iliyanK20

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CL7 2.0 2006
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Пазарджик

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Посочената мазда е почти невъзможна мисия да я намериш без ръжда(тук включвам и ръжда по ключови елементи от окачването, не само по купето), аз за 4 месеца търсене не успях. Накрая събрах пари за фейсов акорд и до момента(година и половина) съм доволен от покупката. Другото, което съм слушал и чел за този мотор при маздата е, че доста често има проблеми с висок разход на масло и износени сегменти. При хондата единствения минус, с който съм се сблъсквал досега е, че ако слагаш газ трябва да правиш реглаж на клапаните на около 20 хил. км. Ако караш на бензин реглажа е на 40 хил. км. На маздата може би шумоизолацията е една идея по-добра, но не мисля, че разликата е фрапираща. Друг често срещан проблем при хондата е маркуча на хидравликата.
  2. Има разлика в задната броня преди и след фейса, затова не мисля, че липът е аднакъв. Сивата е фейс, синята е преди фейса.
  3. Стана ми интересно. За пръв път чувам, че има друг тип пакет за екзекютив фейслифт, може ли снимки? Иначе аз досега не съм попадал на цял пакет за фейслифт. За липа на предната броня ми искаха 350.
  4. Липове са, трудно се намират, а когато се намерят са си цифра. Липовете от преди фейса не пасват на фейсова броня.
  5. Здравейте, оглеждам се за андроид навигация за акорд 7 бензин с premium sound, без навигация. Но във всички ревюта забелязвам оплаквания, че не пасва на таблото, както отдолу, така и отстрани. Другото оплакване е, че има статичен постоянен шум, когато музиката е спряна. Някой да е успял да се справи с тези проблеми? Доколкото виждам по снимките в ревютата, проблемът с напасването идва от това, че андроид навигацията е по-дълга и изглежда, че има лека разлика във формата в долната част. Предполагам, че панелът под нея би могъл да се модифицира - да се скъси, за да не влиза под навигацията и да се добави материал там където остава празното пространство, след което да се фолира. По-сериозният проблем за мен е с напасването отстрани, възможно ли е да се дължи на подпъхването на долния панел под навигацията или формата отново не е правилна и няма как да се напасне? За проблемът със статичния шум(има го само с premium sound-а) някой намерил ли е решение? Един колега беше писал, че са му изпратили допълнителен филтър китайците, но проблемът е останал. Има ли някакви други проблеми и недостатъци?
  6. Аз същото го ядох с трите болта, наложи се да разпробивам единия. Бих прехоръчал да се използва ударна отвертка, за да не се стига до там.
  7. Здравейте, можете ли да ме ориентирате дали има някаква разлика в задната броня и капака на багажника преди/след фейс, бензин/дизел. Един симпатяга реши, че трябва да ми спре в багажника😭. Също така, ако някой знае къде се намира датчика за отворен багажник, спря да работи след удара. Доколкото видяхме освен бронята и капакът е мръднала леко и гредата на бронята и е повлекла планките които са отстрани към стоповете(ако се сещате за друго което може да е мръднало, би било от полза, още търсим тенекеджия да я погледне). Благодаря предварително
  8. Не съм обърнал внимание, че при вклюване на плафона от бутона светва и лампата на вратата 😀 , а и исках отзад и отпред да могат да се командват отделно. Плюс, че беше по време на извънредното положение и нямаше много какво да се прави, а вратата вече я бях разглобявал, за да сменя актуатора и и не ми се отваряше пак 😀. За да не съм изцяло извън темата, сметям скоро и аз да се сдобия с корите.
  9. Аз тъй като исках да се комадва, заедно с плафоните се вързах директно за тях, недостатъкът е, че иска малко разглобяване на тавана и страничните колони, за да се прокарат кабелите
×
×
  • Create New...