Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.11.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Ето я и новата 5л.туба Petro-Canada 5W20, със сертификат ILSAC GF-6 dexos1 gen2: За първа"капка"от него....по коледа!
  2. 3 точки
    Стабилно и здраво завъртяна капачка,за разлика от 4 литровката.Тряваше ми резец,за да прережа пръстенчето отдолу.
  3. 1 точка
    Това е единственият по рода си тип (модел и цвят) на балканите! В цената е включен допълнителен пълен комплект оригинални лети джанти на Honda и зимни гуми. В гаранция от производителя до август 2021. Цена 45000 лв. GSM 0878 980 000 / 0899 588 484
  4. 1 точка
    Иван ти е казал. Има списък с пунктове, които могат да извършват първоначална проверка на Газова бутилка. Видях един на черни връх и им звъннах. Запазих си час и за 30 мин бяхме готови с прегледа и с документите. Повечето хора биха си карали със старите бутилки, но някак си малко ме притеснява 12 годишна бутилка да ми седи в багажника.
  5. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil Ea15K20; 4) Общ пробег на автомобила - около 444 470 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1300 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 31 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 03.10.2020 – 06.11.2020; 9) Моточасове – около 42; 10) Изразходвано гориво - около 100 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (100 / 3.5) = 29; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход няма за сега или е незабележим на щеката; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Кратка магистрала с до 140 км/ч неколкократно. Маслото все още е доста чисто, Скенерът малко "лъже". Ето една снимка на изкуствено осветление на капката на офисна хартия: История на офисна хартия: Отзиви - изцяло положителни, както предходния път .
  6. 1 точка
    Абсолютно невярно е това мнение, Леееко отиваме към офтопик, но сега е мой ред да кажа, че е абсолютно невярно това мнение, че онова мнение е невярно. https://www.michelin.bg/auto/tips-and-advice/advice-auto/winter-tyres/what-winter-tyres-should-i-choose/how-to-recognise-a-good-winter-tyre Символът 3PMSF (3 Peak Mountain Snow Flake) се разпознава лесно: снежинка, заобиколена от 3 планински върха. Съгласно наредбите той винаги се придружава от маркировката M+S. За износването не мога да кажа дали на 100% е вярно, но е доста близко до истината. Всесезонното Pirelli ако не се лъжа отива повече към лятна, отколкото към зимна гума. Веско извинявай, ама такова нещо като "истинска всесезонна гума" не съм чувал. И все пак от марка до марка и от модел до модел има разлики, така че аз не бих рекъл и отсекъл "всесезонните са еди какви си и това е".
  7. 1 точка
    Беше 40 лв прегледа, води се първоначален преглед АГУ. После с тоя лист в КАТ и още 18 лв за нови талони. Не се минава канал. Ако имате някакви глоби трябва да са платени също.
  8. 1 точка
    Дават се едни пари на едни хора да направят преглед само на газовата.И след това се дават едни други пари(понякога на същите хора) да се направи ГТП!
  9. 1 точка
    Развитие по темата. Март месец си смених талона, като използвах паспорта на бутилка, която е над 10 години. Преди месец смених бутилката и днес минах Озаконяване и ГТП
  10. 1 точка
    Само да кажа, че снежинката с трите върха и M+S не прави непременно зимна гума. Ето снимка на всесезонните Нексени.
  11. 1 точка
    Скоро ги открих тези, създали са цял жанр метъл
  12. 1 точка
    https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/honda/215499-подмяна-на-кожен-маншон-на-лост-за-ръчни-скорости-на-хонда-црв-3-модел-2007-г И аз съм си купил, но все не намирам време за подмяната му.
  13. 1 точка
    Здравейте, ето я и моята поръчка: Линк:https://www.ato24.de/en/honda-dpsf-ii-4-l.html Вид и количество: HONDA DPSF-II 1x4 L Стойност на поръчката: (55.90)*1.9675 = 110лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер
  14. 1 точка
    1. Съобщение за превишаване на зададена скорост. Скоростта може да се настрои на каквито км искаш или да се изключи. 2. Задрасканата буква А означава че функцията "автоматично загасяне на мотора при празен ход" не е активна в момента, символа на акумулатор под нея означава че не е активна защото акумулатора е разреден, при мен се случва като не карам колата 10ина дни, след това и трябват поне 1,5-2часа каране за да стане пак активна, т.е. да се зареди акумулатора. При палене на студен мотор в първите няколко минути излиза същия символ, но в комбинация със символ за температурата, лятото при засилен климатик излиза със символ А/С On, ако системата е изключена от бутона излиза само символа без комбинация с друг. 3. Пресрочен интервал за сервизно обслужване, в твоя случай с дни, но може да показва и км. Кой тип е сервизното обслужване може да видиш в менюто на автомобила, има сервизни интервали обозначени и с букви и с цифри, кое на какво отговаря можеш да видиш в книжката на колата. Дано да съм бил полезен.
  15. 1 точка
    Всяка жена заслужава мъж, който да я гледа като последната бира в хладилника, а не като леща на Гергьовден...
  16. 1 точка
    Това последното иска да ти каже, че си просрочил техническото обслужване с 6 дни.
  17. 1 точка
    След производство, гумите минават проверка за баланс. Червената точка показва къде според него е най-тежката част на гумата радиално. Ползва се за ориентир - къде да бъде спрямо винтила. Той понякога може да е по-лек от липсващия материал в джантата (за отвора), понякога по-тежък - според материала на винтила и дали в него е вграден датчика за налягането на гумата. Щом е балансирана и е на 0 от двете страни - да не ти дреме къде е точката - майстора се е оправил. Най-много да ти е сложил някъде излишен баланс, но и той няма как да е сигурен че ще улучи мястото. Този метод се ползва предимно при производството на автомобилите, когато е сигурно че и джантите са прави. Повечето също имат такъв маркер за баланс - буква "L".
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Здравей и Добре дошъл @кърпел, Соченият от теб Pentadecane, 7-methylene... се използва като база основно от Castrol. Аз лично нямам представа дали и какви точно предимства би могъл да има (като база). В случай, че все пак представлява интерес за теб, най-доброто описание, на което съм попадал е това: Цитат "It is an alkane (saturated CnH2n+2) and alkene (unsaturated CnH2n) combination of higher carbon chain penta-decANE (C15H32) and tetra-decENE (C14H28). They are monomers derived from ethylene, which is the feedstock used to produce PAO. Usually you see decene/ane and dodecene/ane as the PAO molecule, which is C10 and C12, respectively. Penta and Tetra are just longer carbon chain (which I think means higher viscosity?) derivations". Източник: BITOG Съдейки по горния цитат и газовата му хроматограма в дадения от теб линк, би следвало Pentadecane, 7-methylene.... да е "по-високо вискозна база" от Dec-1-ene, homopolymer-а (C10H20), поради по-дългата му верига (C15H32). Като цяло, тези данни с нищо не ти помагат, за да можеш да направиш заключение дали използването на Pentadecane, 7-methylene... дава някакво преимущество на "незнайното" дизелово масло, на което е база. Важна е единствено цялостната композиция на маслото (бази+пакет добавки+ноу хау). Базата не е решаваща. Без пакета добавки тя (базата, пък било и най-добрата) е нищо. От изключително/основно/най-важо значение е съжителството на всички компоненти на завършения краен продукт. Не бива и не може да се правят изводи, базирани само на един или няколко от тях. Поздрави!
  20. 1 точка
    Вярно малко е по-скъпо от литър зехтин, но съм сигурен , че на някой ще му е интересно.
  21. 1 точка
    Колега копирах заглавието на темата ти, пейстнах го в Google и излезна това.
  22. 1 точка
    Както обещах на 05.09. нова проба след предимно ръчкане из София. 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL; 3) Маслен филтър – ALCO SP 937; 4) Общ пробег на автомобила – 160159 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6550 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 35/65; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – 15.08.2019 -26.10.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 600 л. Rompetrol, Kruiz, Shell, Gazprom; 11) Kтм = (600л./ 4.0 л.) = 150; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Предходно масло Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г. Режим - рядко над 4000 об./мин., след последната проба (05.09.2020) предимно градско. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката от около 2,0 см. височина.
  23. 1 точка
    Положителен ефект има, ама за тези които ти продават добавката . Полека лека забогатяват . Иначе най добрата "добавка" за дизела е карането от време на време по магистралата с по високи обороти .
  24. 1 точка
    Модерните платформи имат широки възможности за спестяване на място.Например Модератор индиксира пост като оффтопик,след което съобщението се смачква в един пулдаун бутон,с който все пак можеш да го видиш. Снимките автоматично стават миниатюри,които само с курсора на мишката като застанеш се разгъват... Това дай боже след ъпдейта ще стане.
  25. 0 точки
    -Сине,къде отиде ракията за гости? -Тате, всички сме гости на този свят ....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...