Jump to content

icko22

Фен
  • Мнения

    163
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

55 Neutral

Относно icko22

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 9th 1.4 Sport
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Santa Ponsa, Mallorca

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Ами не живея в БГ колега, представителството от което ги купувам е в Палма (Майорка, Испания). Явно на Бултрако курсът евро/лв е 1/3+, но като чета коментари на други колеги ползвали услугите им, това май им е най-малкия проблем.
  2. Колега ако наистина си успял да заредиш 42л наведнъж трябва да подпалиш бензиностанцията на която си го направил, щото са те "ударили в грамажа" доста серизно. След изминаване на почти 100км на светеща лампа и няколко придърпвания в последнте 500-600метра преди бензиностанцията, след зареждане до ръба на гърловината, количеството което пое джазката беше 38,6л.
  3. Аз си ги купувам директно от представителството тук, струват 18 евро комплект, че даже и те ми ги сменят, не че е голяма философия да си ги смениш сам. Има ги и в ибей за по 11-12 евро, но не си заслужава чакането и риска да дойде нещо което не е за твоята кола и да се разправяш после с връщане и тн.
  4. Абсолютна джамбазка обява, колата може и да си заслужава, но по начина по който е написана обявата става ясно какъв човек я продава и че не може да му се вярва на нито една дума. ESP, EBD, Подгряване на пръскалките на чистачките, Спирачен асистент (Brake Assist), 10 бр. Аербек, Както се казва WTF човече, такива екстри никога не са се предлагали в тази генерация на Джаз и естествено и в тази бройка не съществуват. Искрено се смях на "По двигатела няма течове на масло и не е мит" а на снимката която е сложил трябва да го гледаш само слънчеви очила, а тази екстра ми е любимата "Оргинално тонирани соларни стъкла" че то аз не знам модел на коя да е марка след 1990г. да не е с такива. Да не говорим че с тези брони и фарове няма как да е 2005г, ама това май е най малкия проблем. Общо взето обява за рибки, коя клъвне да и е честито.
  5. icko22

    Подгряване на задното стъкло

    Щом е толкова повреден нагревателя, едва ли ще успееш да го възстановиш, да не говорим че ще изглежда ужасно, защото колкото и добре да очертаеш и облепиш реотаните възстановените места ще са малко по-криви, по-широки или по-тесни от оригиналните. Това лепило е в случаи когато имаш 2-3-4 дребни прекъсвания. Предполагам имаш каско, ако е така удари го леко с върха на чук или тесла да се пръсне и отивай при застрахователя да ти го смени. Масово застрахователите работят с възлагателни писма за стъклата и ще те пратят дирекно в сервиз, няма да се занимаваш да търсиш стъкло, къде да го сменяш, и да чакаш после пари, а смяната ще отнеме около час.
  6. Акумулатора е от типа EFB (enhanced flooded battery), ако сложиш обикновен почти няма да можеш да използваш старт/стоп системата, в 90% от случаите когато двигателя остава на празен ход ще получаваш съобщението auto stop not available + символа за акумулатора, въпреки че акумулатора е нов и зареден. Има доста писано в английския форум за това, то и за това ако се загледаш на оригиналната ти варта отгоре пише replace only with EFB battrery type only. Ако не ползваш старт/стоп системата можеш да сложиш и обикновен, но на толкова нова кола според мен не си заслужава човек да се цигани за 100лв. и да я осакатява откъм функции, и въпреки всичко всеки сам си решава как да си обслужва колата.
  7. По-скоро прилича на заминаващ си акумулатор, но преди да предприемеш нещо замери хубаво какво е напрежението сутрин преди да запалиш, също при самото палене колко е пада на напрежението, замерете и при работещ двигател колко е напрежението както без консуматори, така и с максимално включени консуматори. Обикновено от заминаващ си акумулатор електрониката се шашка и започва да изкарва съобщения за грешка. Щом майстора не ти е дал да погледнеш какво показва мултицета, вероятноста да иска да те врътне със скъпо струващ ремонт, вместо просто да смени акумулатора е голяма.
  8. Колега не знам откъде си изровил тази информация но е силно подвеждаща, на 9та ген. монтажа на джанти 15" е физически невъзможен дори и на екземпляри с най малкия двигател 1,4. Да не говорим че въобще не фигурира каталожен номер за джанти 15" в базата данни на официалните представителства на Хонда. Минималния размер джанта е 16" 6,5J ЕТ-то по спомен мисля че беше в границите 45-55.
  9. icko22

    Разстояние свещи

    За NGK производителя дава разстояние 1,1мм, за другите марки не знам дали е съшото.
  10. icko22

    табло на honda jazz

    В тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=82326 доста сме коментирали за въпросните крушки, също така докато панела е свален може да свършиш друга полезна дейност относно радиото, която отнема около час и струва по-малко от 2лв.
  11. icko22

    Джаз-кой мотор?

    Ако питаш за първото поколение 2002-2007, двата двигателя, които се предлагат, са практически еднакви. При второто поколение 2007-2015, положението е подобно (изключваме хибридната версия), така че относно двигатели няма какво да се мисли и избира, стига екземпляра да е поддържан от предишния собственик, с какъв двигател е окомплектован няма почти никакво значение.
  12. icko22

    9-та генерация мнения

    Бутон Menu от волана => Customized settings => Trip computer settings => Trip A/B reset trigger => и тук вече избираш една от трите опции With refuel, Manualy, Ignition off. п.с. Тази настройка е достъпна само когато двигателя е запален или ключът е на контакт.
  13. icko22

    9-та генерация мнения

    Ще сляза малко по-късно до гаража да видя как беше, че отдавна не съм го правил и не си спомням как точно беше.
  14. icko22

    9-та генерация мнения

    Ами няма какво да си го представям и при мен го има, но според мен е незначително и не се заслушвам чак толкова, че да ме дразни. Незнам, може би при нафтата тъй като е малко по-гъста като консистенция, плискането да е по-шумно при теб. Карал съм два пъти дизелова 9ка и не ми е правило впечатление, а повярвай ми, има доста по-големи инженерни недоразумения при доста по-скъпи автомобили, а това не мисля, че е недоразумение, а компромис, функционална задна седалка или тих резервоар. Относно дневните километражи А и В и двата имат три опции за нулирането им, ръчно, автоматично при всяко зареждане на гориво, автоматично при всяко стартиране на мотора, аз лично съм си оставил А-то на ръчно, В-то на всяко зареждане, тъй като винаги зареждам до пълно и лесно се следи разход за един резервоар. Опциите се избират в менюто на колата, дано да съм бил полезен. Поздрави!
  15. icko22

    9-та генерация мнения

    Резервоарът на 9ката е под предните седалки, не както при повечето коли под задната, затова и шума от разплискването на течност в него е възможно да се чува. Аз лично го чувам много рядко и то ако се заслушам серизно, най-вече при почти пълен резервоар и при паркиране, при по-рязко сменяне на посоката на движение напред-назад. В движение досега никога не съм го усещал. Сега някой ще каже, да ама пътищата в БГ са други и тн, което е факт, но не мисля, че е такава болка за умиране, като се има предвид колко удобна и функционална е функцията magic seats на задните седалки, заради което и резервоарът е преместен под предните. Честито за новите придобивки на колегите, и много безаварийни км!
×