Jump to content

icko22

Фен
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

55 Neutral

About icko22

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 9th 1.4 Sport
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Santa Ponsa, Mallorca

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. След като включиш светлините и подсветката на таблото се намали автоматично можеш да увеличиш интензитета на подсветката като завъртиш лостчето за смяна на показанията на дневния километраж (tripA, tripB, total), така хем имаш максимална подсветка хем си с включени фарове
  2. Няма нищо странно Стояне, колата си е фейслифт, просто е най-ниското ниво на оборудване и е оскубана максимално от екстри и глезотийки. Мигачите в огледалата, по-красивото инструментално табло с датчик за температура, климатроник, плюшен салон и тн са при по-високите нива на оборудване. Както правилно си забелязал пластмасата отзад си е от фейслифта, ако се загледаш броните също са от фейслифта, на централната конзола символите около врътките за климатика/парното също са с по-различен дизайн. В обобщение, има джазки 1 ген фейслифт със и без мигачи в огледалата, годината на производство не трябва да я притеснява колежката, тя е лесно проверима и най-вероятно е ОК, по-важно е да се установи техническото състояние, което по снимки си е чесане на езици само. 😉 п.с. То и ESP е написал джамбаза че има, ама джаз 1 ген с ESP няма излязла от завода, ама използват символа на таблото за електрическия усилвател на волана (EPS/electric power steering) и лъжат хората които не разбират много, и като им кажеш точно за какво са тези три буквички и се почва едно мъцане, ама не ти не си ме разбрал, то електрическия волан увеличава много стабилността на автомобила щото видиш ли ставал много лесен за управление, той това искал да каже, абе смял съм им се много колко са нагли в лъжите си.
  3. Натискаш бързо два пъти бутона за заключване на ключа, като при второто натискане задържаш бутона за 2-3сек. Същата процедура и при отключване за отваряне, или ако отвориш шофьорската врата се отварят автоматично, ако отвориш друга врата или багажника остават затворени.
  4. Здравей Колега, много отдавна не съм ти писал, но то е защото машината е корава, сега ми предстои някакъв филм, но за да не накупя излишни части искам да съм сигурен.Та от месец ми губи течност от казанчето на хидравликата на съединителя,  постоянно доливам, няма проблеми със скоростите, проверих горната помпа в купето , не тече суха е, остана долната , не знам къде се намира обаче, отгоре не се вижда, нямам канал, знаеш ли къде са я навряли, на скоростната кутия ли е , или е вътре.Весели празници, все пак днес е Коледа, бъди здрав, всичко друго е една илюзия.Бог да те благослови.Аз все още с джаз си карам, като събера пари ще е FRV много ми харесват.

  5. Ефекта от чипосването на 1300 кубиков атмосферен бензинов мотор ще е равен точно на 0, да не кажа че и с отрицателен резултат, или с други думи една лепенка Type-R на багажника ще даде по-голям ефект от евентуалното чипосване.
  6. С-режим спорт, сменя скоростите, (ако могат да се нарекат скорости на този тип кутия) на по-високи обороти, Л-режим на кутията в ниски предавки, (ползва се предимно зимата като си се окопал в дълбок сняг и не искаш при буксуване кутията да сваля предавателното число или казано по друг начин да минава на по-висока предавка).
  7. Ами не живея в БГ колега, представителството от което ги купувам е в Палма (Майорка, Испания). Явно на Бултрако курсът евро/лв е 1/3+, но като чета коментари на други колеги ползвали услугите им, това май им е най-малкия проблем.
  8. Колега ако наистина си успял да заредиш 42л наведнъж трябва да подпалиш бензиностанцията на която си го направил, щото са те "ударили в грамажа" доста серизно. След изминаване на почти 100км на светеща лампа и няколко придърпвания в последнте 500-600метра преди бензиностанцията, след зареждане до ръба на гърловината, количеството което пое джазката беше 38,6л.
  9. Аз си ги купувам директно от представителството тук, струват 18 евро комплект, че даже и те ми ги сменят, не че е голяма философия да си ги смениш сам. Има ги и в ибей за по 11-12 евро, но не си заслужава чакането и риска да дойде нещо което не е за твоята кола и да се разправяш после с връщане и тн.
  10. Абсолютна джамбазка обява, колата може и да си заслужава, но по начина по който е написана обявата става ясно какъв човек я продава и че не може да му се вярва на нито една дума. ESP, EBD, Подгряване на пръскалките на чистачките, Спирачен асистент (Brake Assist), 10 бр. Аербек, Както се казва WTF човече, такива екстри никога не са се предлагали в тази генерация на Джаз и естествено и в тази бройка не съществуват. Искрено се смях на "По двигатела няма течове на масло и не е мит" а на снимката която е сложил трябва да го гледаш само слънчеви очила, а тази екстра ми е любимата "Оргинално тонирани соларни стъкла" че то аз не знам модел на коя да е марка след 1990г. да не е с такива. Да не говорим че с тези брони и фарове няма как да е 2005г, ама това май е най малкия проблем. Общо взето обява за рибки, коя клъвне да и е честито.
  11. Щом е толкова повреден нагревателя, едва ли ще успееш да го възстановиш, да не говорим че ще изглежда ужасно, защото колкото и добре да очертаеш и облепиш реотаните възстановените места ще са малко по-криви, по-широки или по-тесни от оригиналните. Това лепило е в случаи когато имаш 2-3-4 дребни прекъсвания. Предполагам имаш каско, ако е така удари го леко с върха на чук или тесла да се пръсне и отивай при застрахователя да ти го смени. Масово застрахователите работят с възлагателни писма за стъклата и ще те пратят дирекно в сервиз, няма да се занимаваш да търсиш стъкло, къде да го сменяш, и да чакаш после пари, а смяната ще отнеме около час.
  12. Акумулатора е от типа EFB (enhanced flooded battery), ако сложиш обикновен почти няма да можеш да използваш старт/стоп системата, в 90% от случаите когато двигателя остава на празен ход ще получаваш съобщението auto stop not available + символа за акумулатора, въпреки че акумулатора е нов и зареден. Има доста писано в английския форум за това, то и за това ако се загледаш на оригиналната ти варта отгоре пише replace only with EFB battrery type only. Ако не ползваш старт/стоп системата можеш да сложиш и обикновен, но на толкова нова кола според мен не си заслужава човек да се цигани за 100лв. и да я осакатява откъм функции, и въпреки всичко всеки сам си решава как да си обслужва колата.
  13. По-скоро прилича на заминаващ си акумулатор, но преди да предприемеш нещо замери хубаво какво е напрежението сутрин преди да запалиш, също при самото палене колко е пада на напрежението, замерете и при работещ двигател колко е напрежението както без консуматори, така и с максимално включени консуматори. Обикновено от заминаващ си акумулатор електрониката се шашка и започва да изкарва съобщения за грешка. Щом майстора не ти е дал да погледнеш какво показва мултицета, вероятноста да иска да те врътне със скъпо струващ ремонт, вместо просто да смени акумулатора е голяма.
  14. Колега не знам откъде си изровил тази информация но е силно подвеждаща, на 9та ген. монтажа на джанти 15" е физически невъзможен дори и на екземпляри с най малкия двигател 1,4. Да не говорим че въобще не фигурира каталожен номер за джанти 15" в базата данни на официалните представителства на Хонда. Минималния размер джанта е 16" 6,5J ЕТ-то по спомен мисля че беше в границите 45-55.
  15. За NGK производителя дава разстояние 1,1мм, за другите марки не знам дали е съшото.
×
×
  • Create New...