Jump to content

icko22

Фен
  • Мнения

    156
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

55 Neutral

Относно icko22

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 9th 1.4 Sport
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Santa Ponsa, Mallorca
  1. Колега не знам откъде си изровил тази информация но е силно подвеждаща, на 9та ген. монтажа на джанти 15" е физически невъзможен дори и на екземпляри с най малкия двигател 1,4. Да не говорим че въобще не фигурира каталожен номер за джанти 15" в базата данни на официалните представителства на Хонда. Минималния размер джанта е 16" 6,5J ЕТ-то по спомен мисля че беше в границите 45-55.
  2. Разстояние свещи

    За NGK производителя дава разстояние 1,1мм, за другите марки не знам дали е съшото.
  3. табло на honda jazz

    В тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=82326 доста сме коментирали за въпросните крушки, също така докато панела е свален може да свършиш друга полезна дейност относно радиото, която отнема около час и струва по-малко от 2лв.
  4. Джаз-кой мотор?

    Ако питаш за първото поколение 2002-2007, двата двигателя, които се предлагат, са практически еднакви. При второто поколение 2007-2015, положението е подобно (изключваме хибридната версия), така че относно двигатели няма какво да се мисли и избира, стига екземпляра да е поддържан от предишния собственик, с какъв двигател е окомплектован няма почти никакво значение.
  5. 9-та генерация Сивик

    Бутон Menu от волана => Customized settings => Trip computer settings => Trip A/B reset trigger => и тук вече избираш една от трите опции With refuel, Manualy, Ignition off. п.с. Тази настройка е достъпна само когато двигателя е запален или ключът е на контакт.
  6. 9-та генерация Сивик

    Ще сляза малко по-късно до гаража да видя как беше, че отдавна не съм го правил и не си спомням как точно беше.
  7. 9-та генерация Сивик

    Ами няма какво да си го представям и при мен го има, но според мен е незначително и не се заслушвам чак толкова, че да ме дразни. Незнам, може би при нафтата тъй като е малко по-гъста като консистенция, плискането да е по-шумно при теб. Карал съм два пъти дизелова 9ка и не ми е правило впечатление, а повярвай ми, има доста по-големи инженерни недоразумения при доста по-скъпи автомобили, а това не мисля, че е недоразумение, а компромис, функционална задна седалка или тих резервоар. Относно дневните километражи А и В и двата имат три опции за нулирането им, ръчно, автоматично при всяко зареждане на гориво, автоматично при всяко стартиране на мотора, аз лично съм си оставил А-то на ръчно, В-то на всяко зареждане, тъй като винаги зареждам до пълно и лесно се следи разход за един резервоар. Опциите се избират в менюто на колата, дано да съм бил полезен. Поздрави!
  8. 9-та генерация Сивик

    Резервоарът на 9ката е под предните седалки, не както при повечето коли под задната, затова и шума от разплискването на течност в него е възможно да се чува. Аз лично го чувам много рядко и то ако се заслушам серизно, най-вече при почти пълен резервоар и при паркиране, при по-рязко сменяне на посоката на движение напред-назад. В движение досега никога не съм го усещал. Сега някой ще каже, да ама пътищата в БГ са други и тн, което е факт, но не мисля, че е такава болка за умиране, като се има предвид колко удобна и функционална е функцията magic seats на задните седалки, заради което и резервоарът е преместен под предните. Честито за новите придобивки на колегите, и много безаварийни км!
  9. 1.4 I-VTEC

    С 8 свещи е i-dsi мотора който е 83к.с., няма витек и е 8 клапанов. Монтира се в джазз и ранните 8ци на сивик. I-vtec е с 4 свещи и е 16 клапанов, при сивик 8 мисля че е с 88-90к.с., а при 9ката е 100к.с. Карам 9ка с такъв мотор вече три години и вече съм на 55хил км. Да чукна на дърво до момента никакви ядове. Не става за състезания, но за спокойно шофиране е напълно достатъчен, дори и в режим еко. При нормално шофиране е изключително икономичен, извънградски разход при скорост 100км/ч на автопилот 4,5/100, градско 6,5-7/100.
  10. Сивик 8 покупка

    Като чуя Боми ауто и ми се прис...ра. Напишии в тъсачките на бг форумите на няколко от по масовите марки Боми ауто, и бързо ще придобиеш представа за нивото на джамбазките им умения. Аз лично три пъти съм си губил времето да ходя да гледам кола при тях, и ако един ден пак ми се наложи да си търся кола в БГ, със сугурност ще ги заобикалям. В някои отношения задминават дори дупнишките "автотърговци" в уменията на парфюмиране, а една от историите които ми разказаха за една от колите, които бях отишъл да гледам, беше достойна за награда "Пулицър"
  11. Колега, а ти сигурен ли че тези 37 литра които е показала колонката са реални. Аз докато карах джазката един единствен път успях да заредя 37 литра наведнъж и то след като бях изминал 80км на светеща лампа и в резервоара буквално бяха останали само изпарения. Напълних я до ръба и това което побра бяха 36,9....литра. Обикновено когато съм зареждал веднага след светване на лампата побираше 32-33 литра макс. По каталог резервоара е 40л, но тъй като се намира под предните седалки е с доста неправилна форма и реално максимума който може да побере е 37,5-38л. Същото е положението при 9ката която карам сега, наложи ми се преди време да я карам буквално на изпарения, след като изминах почти 100км на светеща лампа и зареждане до ръба, количеството което побра беше 45,8л, при положение че по каталог резервоара е 50л. Тъй като се познавам с шефа на сервиза на тукашното представителство, при едно от обслужванията коментирах казуса и той ми потвърди че заради неправилната форма на резервоара в сивика повече от 47 литра няма как да влязат, при джазката са 38.
  12. Данък до 100к.с.

    Не знам защо се занимавате да смятате конски сили, в правилника за определяне на местни данъци и такси ясно е записано: на отстъпка имат право автомобли с мощност на двигателя до 74KW включително, никъде не се споменават, пресмятат и изчисляват конски сили. Също дали двигателя е евро 3 или 4 няма никакво значение, отстъпките които се ползват са както следва: катализатор и Евро 2 - 30%, Евро 3 и 4 - 40%, Евро 5 и 6 - 50%. От лични наблюдения мога да кажа че на 80% от регистрираните коли втора употреба в талона не е записан евростандарт тъй като базата данни на КАТ е доста бедна към момента откъм такава информация. Варианта за ползването на отстъпка е с представянето на сертификат в данъчното от представителството на съответната марка. Друг е въпроса че от Бултрако отново показват, колко са лакоми и какви кожодери са. Миналата година като регистрирах клиото на баща ми, просто отидох до най-близкото представителство на Рено и след 2мин. чакане напълно безплатно ми издадоха удостоверение за евростандарта на автомобила по номер на рама, а на колегата са му взели скромните 27лв за същото нещо.
  13. Поредният Jazz във форума :)

    Колега имаш ли представа колко е голям 50-60º наклон, много малко офроуд машини могат да се похвалят че преодоляват 60º градуса наклон, камо ли пък една джазка. Ако наистина е бил толкова голям наклона, аз лично се учудвам че въобще е тръгнала напред след като първоначалното тръгване назад.
  14. летни гуми

    Аз лично не съм никак очарован от точно този модел на гууд иър, доста твърда смеска и сцеплението е като на дебица, също ме изненада че са доста шумни имайки предвид профила на протектора им. Преди няколко години се излъгах и обух джаза с четири Мишелина енерджи сейвър, същата история много пари за нищо. Оттогава съм казал че повече гориво спестяваща гума няма да си купя. Едва ли спестяват повече от 0,2-0,4л на 100км и не си заслужава компромиса със сцеплението. Аз лично ти препоръчвам тези http://diana-ltd.com/tire?5887 три коли съм карал с такава гума и съм повече от очарован, вярно износват се малко по-бързо, но пък за мен и това е индикатор че гумата е читава и държи.
  15. Колега пробвал ли си че не стават, че малко наизуст ми идва твърдението ти. Имам приятел тук с 9ка 2,2 дизел и при него моята патерица е пробвана и и пасва перфектно без да опира никъде. Навсякъде по каталозите на 8цата излизат еднакви дискове за отзад, и при 1,4 и при 1,8 и при 2,2 дисковете отзад са на 260мм, няма логика да влиза при 1.4 а при другите не, едва ли са сложили по големи спирачни апарати отзад за 1,8 и 2,2, пък дисковете да са оставили същите.
×