Jump to content

icko22

Фен
  • Мнения

    172
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

58 Neutral

1 Последовател

Относно icko22

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 9th 1.4 Sport
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Santa Ponsa, Mallorca

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Колега капачката, ("вратичката") за отваряне на резервоара на Сивик 9ка се отваря с бутон който се намира в краката на шофьорското място на кората отляво, над бутона за отваряне на предния капак. Само с натискане на самата вратичка няма как да я отвориш. Ако говориш за капачката на самата гърловина на резервоара, отваря се само с отвиване.
  2. Ами при Сивик 9та 1,4 мотора е i-vtec, клапаните са 16, свещите 4 а мощността е 100к.с. и е общо взето модернизирана версия на i-dsi мотора от Сивик8/Джаз при който клапаните са 8, свещите също са 8 и е с няколко различни варианта на мощност 83, 88 и 90к.с. Не знам за какъв мотор са сервизните интервали посочени в книжката за експлоатация от горния пост, може да е за 1,8 или дизелите и за тях да има нужда от реглаж на клапаните, но в моята книжка за експлоатация няма сервизен интервал за тази процедура. Тъй като колата я обслужвам само в официалното представителство тук в Испания и два пъти съм коментирал с двама различни механици темата за клапаните, и двамата потвърдиха че на този мотор клапаните не се регулират тъй като са хидравлични. Колата вече е на 84хил. км и ако клапаните трябваше да се регулират отдавна щяха да са се обадили. Знам че този мотор се предлага в последните 2-3г от производството на Сивик 8, затова и предполагам че при Джаз от същите години и с тази мощност мотора би трябвало да е същия.
  3. Ако мотора 1,4 100кс на джаз е същия като на Сивик 9ка, (а предполагам че е същия), клапаните вече са с хидравлични повдигачи и не се регулират.
  4. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11612097250265704&slink=ivsrg6

    Здравей колега, може ли да погледнеш тази хонда, имам усещане, че нещо не е наред, има калъф на волана, затъмнени стъкла, утре ще говоря със собственика да видяа от къде е внесена , но мнение  от тебе все пак ти ги познаваш много по добре този модел.

  5. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11612097250265704&slink=ivsrg6

    Здравей колега, може ли да погледнеш тази хонда, имам усещане, че нещо не е наред, има калъф на волана, затъмнени стъкла, утре ще говоря със собственика да видяа от къде е внесена , но мнение  от тебе все пак ти ги познаваш много по добре този модел.

  6. 1. Съобщение за превишаване на зададена скорост. Скоростта може да се настрои на каквито км искаш или да се изключи. 2. Задрасканата буква А означава че функцията "автоматично загасяне на мотора при празен ход" не е активна в момента, символа на акумулатор под нея означава че не е активна защото акумулатора е разреден, при мен се случва като не карам колата 10ина дни, след това и трябват поне 1,5-2часа каране за да стане пак активна, т.е. да се зареди акумулатора. При палене на студен мотор в първите няколко минути излиза същия символ, но в комбинация със символ за температурата, лятото при засилен климатик излиза със символ А/С On, ако системата е изключена от бутона излиза само символа без комбинация с друг. 3. Пресрочен интервал за сервизно обслужване, в твоя случай с дни, но може да показва и км. Кой тип е сервизното обслужване може да видиш в менюто на автомобила, има сервизни интервали обозначени и с букви и с цифри, кое на какво отговаря можеш да видиш в книжката на колата. Дано да съм бил полезен.
  7. След като включиш светлините и подсветката на таблото се намали автоматично можеш да увеличиш интензитета на подсветката като завъртиш лостчето за смяна на показанията на дневния километраж (tripA, tripB, total), така хем имаш максимална подсветка хем си с включени фарове
  8. Няма нищо странно Стояне, колата си е фейслифт, просто е най-ниското ниво на оборудване и е оскубана максимално от екстри и глезотийки. Мигачите в огледалата, по-красивото инструментално табло с датчик за температура, климатроник, плюшен салон и тн са при по-високите нива на оборудване. Както правилно си забелязал пластмасата отзад си е от фейслифта, ако се загледаш броните също са от фейслифта, на централната конзола символите около врътките за климатика/парното също са с по-различен дизайн. В обобщение, има джазки 1 ген фейслифт със и без мигачи в огледалата, годината на производство не трябва да я притеснява колежката, тя е лесно проверима и най-вероятно е ОК, по-важно е да се установи техническото състояние, което по снимки си е чесане на езици само. 😉 п.с. То и ESP е написал джамбаза че има, ама джаз 1 ген с ESP няма излязла от завода, ама използват символа на таблото за електрическия усилвател на волана (EPS/electric power steering) и лъжат хората които не разбират много, и като им кажеш точно за какво са тези три буквички и се почва едно мъцане, ама не ти не си ме разбрал, то електрическия волан увеличава много стабилността на автомобила щото видиш ли ставал много лесен за управление, той това искал да каже, абе смял съм им се много колко са нагли в лъжите си.
  9. Натискаш бързо два пъти бутона за заключване на ключа, като при второто натискане задържаш бутона за 2-3сек. Същата процедура и при отключване за отваряне, или ако отвориш шофьорската врата се отварят автоматично, ако отвориш друга врата или багажника остават затворени.
  10. Здравей Колега, много отдавна не съм ти писал, но то е защото машината е корава, сега ми предстои някакъв филм, но за да не накупя излишни части искам да съм сигурен.Та от месец ми губи течност от казанчето на хидравликата на съединителя,  постоянно доливам, няма проблеми със скоростите, проверих горната помпа в купето , не тече суха е, остана долната , не знам къде се намира обаче, отгоре не се вижда, нямам канал, знаеш ли къде са я навряли, на скоростната кутия ли е , или е вътре.Весели празници, все пак днес е Коледа, бъди здрав, всичко друго е една илюзия.Бог да те благослови.Аз все още с джаз си карам, като събера пари ще е FRV много ми харесват.

  11. Ефекта от чипосването на 1300 кубиков атмосферен бензинов мотор ще е равен точно на 0, да не кажа че и с отрицателен резултат, или с други думи една лепенка Type-R на багажника ще даде по-голям ефект от евентуалното чипосване.
  12. С-режим спорт, сменя скоростите, (ако могат да се нарекат скорости на този тип кутия) на по-високи обороти, Л-режим на кутията в ниски предавки, (ползва се предимно зимата като си се окопал в дълбок сняг и не искаш при буксуване кутията да сваля предавателното число или казано по друг начин да минава на по-висока предавка).
  13. Ами не живея в БГ колега, представителството от което ги купувам е в Палма (Майорка, Испания). Явно на Бултрако курсът евро/лв е 1/3+, но като чета коментари на други колеги ползвали услугите им, това май им е най-малкия проблем.
  14. Колега ако наистина си успял да заредиш 42л наведнъж трябва да подпалиш бензиностанцията на която си го направил, щото са те "ударили в грамажа" доста серизно. След изминаване на почти 100км на светеща лампа и няколко придърпвания в последнте 500-600метра преди бензиностанцията, след зареждане до ръба на гърловината, количеството което пое джазката беше 38,6л.
  15. Аз си ги купувам директно от представителството тук, струват 18 евро комплект, че даже и те ми ги сменят, не че е голяма философия да си ги смениш сам. Има ги и в ибей за по 11-12 евро, но не си заслужава чакането и риска да дойде нещо което не е за твоята кола и да се разправяш после с връщане и тн.
×
×
  • Създай нов...