Jump to content

Skynyrd

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Skynyrd

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

65 профилни разглеждания
  1. 9-та генерация мнения

    Реших да пусна снимка и на моята кочина.
  2. 9-та генерация мнения

    Есента направих пробно шофиране от София до Враца, като си имах път на там, но исках да проверя до колко мога да сваля разхода на колата. Тръгнах от Люлин, когато стъпих на северната тангента при вече загрял двигател и двама човека в колата занулих разхода. Карах с много галене на педала и много плавно ускорение. На магистралата повече от 100 не вдигнах, като средно там карах с 80-90км, след излизане от магистралата при Ботевград има изкачвания и спускания, като при спусканията използвах максимално енерцията. Целта ми беше едно село на 20км след Враца. Общо да съм минал поне 120км, като компютъра накрая ми показа среден разход 3.6L на 100. Това е само на компютър, а дали е реален не съм го засичал на колонка. Колата е 2.2 дизел.
  3. Алтернатор или акумулатор.

    Ясно. Да, алтернаторът ми дава 14.4 волта, замерих го преди 2-3 седмици. По принцип акумулатора ми е Varta EFB. При EFB акумулаторите, какво трябва да е напрежението, което излиза от алтернатора 14.4V или 13.8V?
  4. Алтернатор или акумулатор.

    Предлагат ми някакъв на Varta и Bosch, но не са EFB, а AGM. Дали ще има проблем с такъв акумулатор-AGM. Били уж последно поколение и са за автомобили със Start/Stop System? Между другото, успях да изровя едно зарядно, беше на балкона. От 15 години стои на балкона и не е пипано. Вкарах го вътре, включих го и о, чудо, още работи, дори ръжда няма по него, а балкона си е открит, не е остъклен. Зарядното е българско.....пернишко производство .
  5. 9-та генерация мнения

    Общо взето това е обяснението от човека как се прави. Мисля, че по евтино е да си купиш стойка за телефон. :-) Thank you for all the replies guys. Yes, what I did was hack i-mid and control it with a toggle switch. If you see one of the sticky threads which is "Video on i-mid", you'll notice that it's not that complicated once you understand how you "steal" backup cam signal. On that thread, a dvd player was used to watch movies, however I use HDMI to RCA converter as you can imagine. http://www.amazon.com/Etekcity®...9411539&sr=1-1 This is the actual product I purchased. Really small but works great so far. And the netgear product is push2tv ptv3000. It works almost perfectly with galaxy s3 but I have no idea about whether it works with other phones like LG, sony or nokia. I bought refurbed netgear for about 30 bucks and another 30 bucks for the converter. An HDMI cable to hook them up and a dual port USB car charger needed to power the system. Well, considering which product fit to my needs, there were a lot of Miracast dongles out there but I was not sure thinking "will the miracast accomplish this mission without any hassle?" I still don't know about that cause I chose netgear instead. If you go to ebay searching for miracast, there's a bunch of products selling from asia but I'm not sure which one is the right choice to you in particular. One thing that certain is that you should never buy chromecast since it's not for the mirroring. There is about 1-sec lag on both video and audio as you can see in my videos. But I feel it's okay to me. Nothing bothers me while I'm driving with gps navigation as far as I'm concerned. If you plan to DIY on wired mirroring, it's easier. You don't need a netgear nor miracast, but you need an MHL cable to hook it up to HDMI converter directly. It probaly gives you reliable connection than the wireless one without any lag. Thanks guys. Hope you succeed if you plan to DIY!
  6. Алтернатор или акумулатор.

    Да, имам старт/стоп система, въпреки, че не знам каква е разликата в акумулаторите за старт/стоп и коли без такава система. Оригиналния ми е Varta 70Ah, колата е 2.2 дизел. Ти по принцип имаш такава система и не я ползваш или изобщо нямаш? При смяната на акумулатора колата отчете ли някаква грешка? Защото ми казаха, че е възможно да отчете грешка, която евентуално след време сама се чистела, ако не се изчисти се ходи в Honda. От вчера продължавам да я карам, като ползвам минимална консумация на ток. Включвам само дневните светлини и вентилатора на парното. Индикацията на таблото изчезна и си пали без проблем. Явно акумулатора е тръгнал и при включване на повече уреди не може да зареди достатъчно ток и пада по някое време.
  7. Алтернатор или акумулатор.

    Мда, акумулатора е. Минах през още един майстор, човечеца си беше възрастен на годинки. Закачи мултицета и ме извика да гледам какво показва. Показваше нещо от рода на 14.нещо волта на свободен ход без натоварване с допълнителни уреди. Каза ми, че това си е нормално за работещ алтернатор, после ме погледна и ми вика, абе аз до сега японска кола на 5 години с развален алтернатор не съм виждал. Накара ме да включвам и изключвам светлини и да вдигам оборотите и ми вика, алтернатора е чук, бегай си търси акумулатор. То и акумулатора си е оригиналния от 2012 година и ми каза, че е нормално за тия години да е заминал. Да, да спомена и другия сервиз, да не се обърка някой случайно да мине през него. Голям тарикат се оказа, направо ми вика оставяй ми ключа имам човек за алтернатора, без изобщо да ми покаже какво показва мултицета. Казах му, че ще помисля и по късно евентуално ще я докарам, а тоя ми вика, абе човек ей там ще ти свърши акумулатора на пътя и ще береш ядове, оставяй ми я и да я карам да се оправя, естествено не я оставих-щял да я кара някъде да я оправят, дори не ми казва къде. Сервиза е в Люлин8 срещу "Адашите" на булеварда Царица Йоана-НЕ ХОДЕТЕ ТАМ.
  8. Здравейте. От известно време ми светва на таблото символа на акумулатора. Имал съм случаи когато след гасене на двигателя и повторно палене да изгасва. От вчера ми свети постоянно и тока в акумулатора беше паднал. Сутринта запалих, карах я около 3-4 километра и я паркирах, веднага при опит за повторно запалване, стартера завъртя съвсем малко и спря. Оставих колата за час и половина и пак я пробвах и запали отново, като символа с акумулатора продължава да си свети и ми изписва Auto start/ stop system is not avilable. Най интересното е, че когато изключа auto start/stop системата от бутона, символа с акумулатора изчезва от таблото. Чудя се при повреден алтернатор дали не трябва да свети постоянно символа с акумулатора без значение дали auto start/stop системата е включена или изключена. Минах през един сервиз, "майстора" закачи уреда за секунда, дори нямах възможност да погледна какво показва и директно ми каза....алтернатор, оставяй ключовете, ще я правим. Естествено не я оставих, въпреки, че той беше много настоятелен.
  9. 9-та генерация мнения

    Колата по километраж е на 78000, реално не знам, не съм я проверявал дали са реални тези километри. Предлагат ми някакъв кастрол голд, което нищо не ми говори.
  10. 9-та генерация мнения

    Привет на всички! От 4 месеца съм собственик на 9та генерация 2.2 дизел, швабка. Предстои ми обслужване, колата не е гаранционна, нищо не разбирам от коли, взех я от човек. Какво масло ще ми препоръчате? В последствие ще кача снимки на кочината.
×