Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.10.2020 in all areas
-
3 точки
-
2 точки1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 319 000 км, а може и повече (по километраж: 219037 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 2979 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60 / 40 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 13.10.2020; 9) Моточасове – 64 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 165 л. А95Н; 11) Kтм = (165 / 3.4) = 48.53 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Странно се развива при последната капка. Дали ще се формира ядро...?!
-
2 точкиДа ,грешка е ,запушват се дюзите на пръскалките след време .Но както писах по-горе ,всеки си е прав за себе си и сам си решава как да постъпи с колата си .
-
2 точки
-
2 точкиЗа около 250 000км с ХОНДА, различни модели ,най- лошото е че нямам постоянни социални контакти със служителите в сервиза, влизам само за масло и филтри два пъти годишно. И като гледам, как се самонавивате с оплаквания от ХОНДА, ви съветвам да минете на БМВ или ФВ!
-
2 точкиМежду другото, чешмяна вода ползвам лятото и за чистачките на моите коли. Леле, каква грешка...
-
2 точкиВсеки си е прав за себе си какво къде да налива ,нали така .Негова си е колата .Чешмяна вода не се ползва никъде в автомобилните течности -нито в антифриза ,нито в течността за чистачки нито в акумулатора нито никъде -резултата знаете какъв е .Пък то ,кой какво е учил ,никой от нас не е проектирал или произвел двигател -там инженерите са дали указания с какво да работи творението им ,пък оттам нататък всеки сам решава как да загроби мотора си ,дали с олио вместо масло и т.н ,той пак ще върви известни километри докато се счупи .
-
1 точкаПродавам Bilstein Pro Kit задни за Accord 7 седан Задни амортисьори Bilstein B8 24-107938 и пружини Eibach Купил съм ги за 750лв Намират се в Пловдив, им искам 500лв, чисто нови са!! предлагайте... тел. 0888 65 6281
-
1 точкаДа не забравиш да го правиш единствено след 23ч, когато електромерът на колата ще мине на нощна тарифа Мен ме дразни по нещо във всички, като повечето неща са в стил "липсва ми". Но има една тъпотия на сивик 8-ген, която е непростима. Това колата ти да е с ключ, да трябва да го вкараш в патрона на волана, да трябва да го завъртиш до "контакт" и тогава, понеже някой е видял, че има такива бегачки, да трябва да натиснеш супер шукаритетния червен бутон "ENGINE START"! Това има логика да се прави само за коли с чип или безконтактни ключове, защо са направили тая половинчата тъпотия на сивика?!
-
1 точка@емилиянацрх Нещо не мога да схвана точно въпроса. Кои са Ако просто те интересува, кой модел столче може да се монтира на задната седалка на Рекс, то отговора е всяко столче, което има собствен триточков колан и не е система ISOFIX. Такова столче, може да се стегне към седалката на колата, както с автоматичен колан, като на твоите предни седалки, така и с обикновен колан само за през корема, като на твоите задни седалки.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСега гледах снимки и си с десен + .А при мен на сивика е с ляв +,затова и ти изтипосах такъв.Иначе 4-та година карам EXCELL с 330А и не съм имал проблеми,а и има 3г.гаранция.
-
1 точкаЗаповядай има размерите. http://akumulatori.bg/335/Product/YBX5000#prodAnshor Винаги е хубаво стартовия ток да е над 350А особенно за зимата. Ако вземеш едно зарядно минимум 4А и ги зареждаш от време на време ще изкарват доста по-дълго.
-
1 точкаСтава дума за монтиране на детска седака в Хонда CRX. Тези които са дадени за пример са тези, които нямат седалка отзад, и са с друг тип приспособяване. Хондата която имам е CRX 1990 година и има седалка с два колана на болт (лчво и дясно), а не като птредните с механизам на дърпане...ясно ви е. Интересува ме коя като модел е с такова захващане. Ако има кой да прати мейл на branko_85@abv.bg със снимка или направо захваната седалка ако има рекс със седалка за дете.
-
1 точкаСигурно има вероятност. Като ида където имат HDS и някой се порови, може и да го ОФФ-нем. Така ми оправиха задно ляво стъкло. Не бачкаше от бутоните и заради него не работеше комфорт модула, който отваря и затваря всичко от дистанционното. Оказа се че си е "забравило позицията", а аз се канех да разглабям вратата.
-
1 точка
-
1 точкаКоневете на Легендата са достатъчни. Уикенда събирах взвода си от казармата, па ги водих из северозапада. За да не разкарваме повече от необходимите коли, натоварих още 4-ма в моята (да се отъркат в лукса) и съм впечатлен че "не и мигна окото" от допълнителните 4 телеса. До сега бях забелязал че не и дреме дали е на климатик или не, но щом + 300 кила ги няма за нищо - респект към J35А8. Не случайно тоя мотор в щатите го слагат навсякъде където се събере. Но колкото и съвършен да е Ледженда, пак има недомислици. Има памет за 2 позиции на водача. Настройват се седалката, страничните огледала и волана. Той е с ел. регулировка и като се извади ключа, се прибира нагоре и напред към таблото, за да осигури по-широко пространство на водача при сядане или ставане. До тук супер, но тази функция не може да се деактивира и всеки път като и "подадеш" ключа, колата го намества според последната позиция. Градско малко ме дразни, но си наместих седалката нагоре и напред, тъкмо да имам по-добра обзорност над страничните огледала. За извънградско съм полегнал - седалката ниско и назад (с вирната нагоре предна част на седалището), волана максимално надолу и към мен и корекция на външните огледала. Така се пътува хиляди километри и слизаш като нов. ОБАЧЕ!!! Преходът между 2-те запаметени позиции е супер странен. Воланът и седалката първо отиват до крайните си положения, подминавайки позициите зададени в паметта за другата телесна поза, и после на обратния ход застават на фиксираните си места. Пъхаш ключа, цъкаш извънградско и се почва едно жужене и излишно разхождане из купето, а и ток се харчи. Правя го на бензиностанцията (при спряла кола) - след зареждане и преди излизане от града, понеже отдалечава седалката твърде много от педалите и е опасно в движение. И си настройвам салонното огледало, понеже то горкото си няма ел. моторчета и не е включено в тая цялата екстра. Мъка - МЪКААА.
-
1 точка
-
1 точка@ceco_accord нещо съм пропуснал. Сега виждам,че си се закичил с Legend. Със здраве да го караш тоя самолет.Някой път ще дадеш едно кръгче Че на моята кончетата й биха могли да са повече, ама нали няма да се оплакваме вече
-
1 точкаНещо не е разбрал колегата. Това ,че се оплаквам от някои неща не означава,че не си харесвам колата. Просто не съм кон с капаци и фанатик.Много си харесвам колата и ми прави кеф още като я видя.Това не означава,че не намирам някои недостатъци като вече споменатите. Обичам си колата и марката, но не съм съгласен ,че при цена на старо колкото двустаен апартамент в малък град може да има такива недоразумения като щеката. За щастие , недостатъците се броят на пръсти. Съветите за БМВ и ФВ ще ги пропусна
-
1 точка
-
1 точкаАбе, имат си "трески за дялане", но не са "греда", като някои други. Аз примерно имам претенции към спирачките на Ледженда, но "ша видим тАа работа". Другото е "ток".
-
1 точка1 - Захранване 12 волта. 2 - контакт. 3 - светлини. - Този извод се прекъсва, когато искате часовника ви постоянно да свети силно. 4 - маса. От доста време не съм в София, така че на когото съм презапоил часовника - презапоил съм. Съжалявам, но по темата за часовниците мога само да пиша. За тези, които все пак имат достатъчно добър поялник, тези с температурен контрол не са толкова скъпи, съвсем сериозно препоръчвам, преди да си свалят часовника, да си купят "Ширмовка/оплетка за разпояване CP-3015" goot wick е марка, с гоято съм работил, и моля да се брои не като реклама, а като мнение на човек с някакъв опит в електрониката. Има и други марки. По-евтини са обикновено, но това нещо по спомен трябва да е максимум 5 лева. Спомена е от преди 3 години. Едва ли е нужно да ви обяснявам разликата между добрия инструмент, и инструмента средно или ниско качество. С някои от материалите в електрониката като поялник, ширмовка за разпояване, колофон, припой - е абсолютно същото. При второто изгасване на часовника на моята кола, при отварянето му, се наложи да сваля дисплея. От едната страна има по две крачета в краищата, но от другата страна е гребенче и без оплетка/ширмовка за разпояване нямате никакъв шанс да свалите дисплея, а на тези, които смятат, че могат да проведат системно презапояване на всички елементи (при мен втория път проблема излезе от малките елементи под дисплея) - съвсем сериозно ги съветвам внимателно да разпоят всички изводи на дисплея и да го отстранят преди да презапояват. Задължително с поялник с достатъчно тънък връх на човката и задължително там работете само с калаено оловен припой. Ако на някой извод припоя не се отстрани добре, можете да го запоите отново с нов припой и след това отново да го минете със ширмовката. Това помага. След презапояването аз самият мия платката от следите от разпояването и от флюса с 90% чист медицински спирт и четка за зъби. ОБАЧЕ... след като платката изсъхне добре - изтърквам я, внимателно все пак, на сухо с четка за зъби, която съм измил от спирта и съм оставил да изсъхне. Правя това за да разкарам белите следи, които остават от някои спиртове. Миенето обикновено го правя на два етапа. Преди да върна дисплея на платката, и след като го върна - още веднъж. Прочетох по-горе, че на някой не му светва часовника. Имате да проверите само три кабела. Двата крайни, на които трябва да имате постоянно 12 волта и маса, които 12 волта трябва да си стоят и при изваден ключ, и третия извод мисля че беше отбелязан с I или IGN, което идва от запалване (ignition). На него 12 волта трябва да се появяват само когато двигателят работи, или колата е на "контакт". Захранен е с постоянни 12 волта и маса на двата крайни извода. Очаквам, че отдавна си си решил проблема, но също така очаквам и други да зададат абсолютно същият въпрос, така че моля никой да не се обижда от повторението. Този ми пост е опит за едно спретнато кратко ръководство, през призмата на опита ми с електроника. И за да не си намалява силата на светене просто му се спира сигнала от фаровете, което май чеше обозначето с LI(light). Там също се появяват 12 волта, за да светне в нощен режим, и когато не е подадено никакво напрежение - часовника си свети силно. Успех на тези, които ще опитат да си го оправят сами, и безопасно и разумно каране.
-
1 точкаКолега, кои години си учил ДВГ? Защото от доста време май не се изучават масово в България. Ако си учил през 90-те на разни УАЗ-ови и ГАЗ-кови двигатели, си много далече от Хонда! Приликата межу тези двигатели е, че са бутални ДВГ, но от там впръскване газоразпределение... нищо общо! Аз се чудя как ЗИЛ-130 е от порядъка на 150-160 к.с. с V8 двигател 5900 см3. Днешна Хонда, тоест не днешна а от преди 10-15 г. е 150-160 к.с. при обем на двигателят 2000 см3. Та може би не се ти много актуални знанията. Виж ако си учил около 2000г пак най-вероятно си учил подобни двигатели или някой дизел. Не искам да се заяждам, но нещата са се променили много за 15-20 г. Реално вече няма нови автомобили, които ще карат 10 ,а даже и 20г. Като се блъснеш някъде не изчукваш и китосваш, сега ринеш с лопата пластмасите и ги носиш на застрахователят. Даже и ръждата не е проблем, защото на 5-тата година като свърши гаранцията, а ти си сменял маслото/защото така е по книжка!/ на 30 000 км. двигателят отвътре е една буца асфалт. Това да имаш "бомба" на капак или врата на кола 3-4 години не е проблем! Казвам го честно и то за Тойота. Не говорим за Дачии и разни други компромисни недоразумения. Та така! И аз не съм за вманиачването и слугуването на колата, но щом трябва да е с дестилирана вода, значи трябва! Щом трябва масло 5W30 или 0W20, значи такова е необходимо. Не каквото имал Бай Х..й в мазният варел от който всички били много доволни. Сполай ви!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаВиж сега. Аз съм завършил ДВГ и си имам представа какво става в двигателите и без да се налага да ги гледам. Мисълта ми беше, че прекалено се вманиачавате било за масла, било за антифризи. Но, всеки си има някакво хоби...
-
1 точкаЗдравейте, Колеги! Маслата пристигнаха! Поради завръщането ми на работното място, ще може да получите нещата си в кв. Малинова долина след 19:30 часа в работните дни или в района на бизнес център Метро Сити в Младост 3, след предварителна уговорка от предишния ден, за да ги взема със себе си. За тези, които ще пътуват с куриер, ще сортирам тази вечер и ще ги изпратя утре.
-
1 точкаАко е лошо времето, ще сме в паркинга на Ринг мол, ниво -1 при сините колони в дъното.
-
1 точкаПривет на всички, Пускам и тук покана за следващата месечна Акорд среща. Както винаги всички (и не-Акорди) са добре дошли. Събираме се на улицата до паркинга на Националния Исторически Музей, 15:00 на 18-окт, неделя. Заповядайте
-
1 точкаБлагодаря за предложението, Bobka! Закупих 16-пинов накрайник и го свързах по правилния начин към кабелите на 3-пиновия накрайник. Така и двете ми букси са действащи. Диагностиката показа, че има проблем с ламбда сондата пред катализатора, но "проблемът" се оказа разкачени/извадени пинчета на тази сонда и след наместването им всичко си дойде на мястото. Грешките бяха изчистени и чека вече не свети нито на газ, нито на бензин.
-
1 точкаРазглезила ни е нещо цивилизацията. Истинският автомобил за страст и удоволствие (този - задният) няма термо и звуко изолация, климатик, хидравлика, ел. стъкла и седалки, па камо ли борд комп и други гаджети. Предава само есенцията на живота, която е отвъд "зоната на комфорт".
-
0 точкиНе се познаваме, та не ме слагай редом до някакви си дружки. Освен чешмяна вода ползвам и други екстри за предния джам, та да не ми се налага въобще ползването на чистачки. Ама що се хабя...
-
0 точки- Сексът след 50 е страхотен. - То и след 100 е готин! - Да, на някои им се получав дори и след литър!
-
0 точки- Скъпи, защо гледаш записа от сватбата ни отзад напред? - Еми, виж как добре се подреждат нещата! Оркестърът ми връща парите, а баща ти те отвежда от мен.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНа една абсолютно черна планета с една много черна звезда, в една черна, черна галактика , седели двама уникално черни човека, и по едно време единия от тях казал: - А ве, браТчет, май не трябваше да ги горим всичките тия гуми , а!
-
0 точки
-
0 точкиФактът, че медузите са оцелели повече от 650 милиона години без мозък, дава надежда за много хора.
-
0 точкиСтои си заека на едно пънче и пише нещо... Минава покрай него лисицата и го пита: - Какво пишеш, зайо? - Дисертация. - За какво? - За това как зайците ядат лисици. - Че къде си виждал такова нещо? - Ела с мен и ще ти покажа... След известно време заека пак седи и пише нещо. Минава вълкът. - Какво пишеш, дългоухи? - Дисертация за това как зайците изяждат вълците. - Ти да не си откачил? - Ела с мен и ще ти покажа... Следваща картина: заекът пише, идва мечката. - Какво пишеш? - Дисертация за това как зайците изяждат мечките. - Къде си видял такова нещо? - Ела с мен и ще ти покажа... Последна картина: пещера... планина от лисичи, вълчи и мечи кости... а в средата, огризвайки кокалче, лежи огромен лъв. Поука: Важна е не темата на дисертацията, а кой ти е научен ръководител....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00