Jump to content

Shreek

Фен
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Shreek

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Ако някой иска да попита нещо конкретно, нека пише на лични, или на shreek кльомба abv точка bg - отварям го доста по-редовно от колкото влизам във форумите, а известяване имам само за личните.
  1. Свещите за газ

    Ома а не килоома. В първичната верига с цел намаляване на заредената в бобината енергия. Това беше само на режим газ. Следващата зима след тази преработка имаше едни две седмици, когато сутрин беше под минус 15. Не съм имал други проблеми освен с развъртането на двигателя от стартера.
  2. Да добавя за статистиката - CR-V 128hP 1999г. BSM никакви проблеми с паленето и карането на газ поне до -18. Толкова видях на термометъра отвън. Може би с една идея завишен разход, защото с една бутилка си изминах обичайното разстояние, но времето на загряване при големите студове е повече, и повече съм минал на бензин. Поправих марката на газовата уредба.
  3. Преди около 30-тина години, в едно софийско предприятие са правени опити с въпросните клетки за браунов газ. Цел - заварки. След дълга поредица от гръмнали маркучи, и други проблеми, опитите са били изоставени. Явно това с разлагането на водата ще се появява периодично през годините, докато някой не измисли нещо наистина ефективно, и не го пусне в свободно разпространение из интернет, по възможност във вид на спам, така че да не може да бъде затрито или променено, ако е само на един сайт.
  4. Свещите за газ

    Дано не се брои за спам, и ми е интересно някой имал ли е подобен опит като мен, но някога имах Волга ГАЗ24, с газова уредба. 2001-ва ми я прави един човек, който я докара малко под 9 литра газ на дълъг път, и 12,5-12,7 на градско. 4 степенна скоростна кутия. Непрекъснато си спомням напоследък една негова фраза, когато ми прави колата: - Газта обича по-слаба искра. След като каза това ме накара да отида да купя един 20 ватов резистор, вече не помня, но май беше 2 или 2,2 ома, и с едно допълнително реле вързахме резистора така, че при палене бобината да е директно на 12 волта, а когато работи на газ - бобината да е през резистора към 12 волта. След тази "интервенция", плюс регулиране на изпарителя, колата ми заработи както никога дотогава не беше работила. Ако мнението е за триене - да се трие, но ако някой е имал подобен опит с автомобил - моля да сподели.
  5. Хайде и аз да ви кажа една случка с Омбре. CR-V 99-та година. Не помня преди 2 или 3 години сменям полуоска. Употребявана. Те ми я намериха. Нямам спомени на каква цена е било, но всички знаем, че употребявани авточасти гаранция нямат. Поне на мен по автоморгите никой не ми е дал гаранция. Е... случи се, и полуоската започна да чатка доста звучно. Обадих им се, и отговорът беше само две думи - Докарай я. Стотинка не съм платил за следващата полуоска, която ми сложиха. А ако някой не вярва на написаното нека драсне на лични - и в очите ще му кажа същото. А че с едно стържене на колата съм им я карал да я слушат поне 6-7 пъти, и нищо не ми е взето за огледите? Всяка монета си има две страни. Предишни сервизи, единият от които за луксозни автомобили, са ми губили времето за някои специфични за Хонда проблеми, и така и не са ги открили. В единия сервиз искаха да блъскат по работния цилиндър на съединителя, или както още му казват - долната помпа. Не можеха да развият тръбичката за спирачна течност. Три пъти ги питах дали са наясно какво се опитват да направят, и накрая просто тръшнах капака и се изнесох от там. Единственият проблем с Омбре, който имам, в същност те са два, е това, че не винаги мога да вляза на същия или на следващия ден, но при неотложни ситуации са ме вкарвали веднага, а другия е, че ми е малко далече, но това си е мой избор. пп. Малко се дразня, когато се предявява рекламация не към техника, а към общественото пространство. Вече 30 години работя все в областта на сервизното обслужване, електроника, и ненавиждам, когато нещо правено от мен се повреди, а клиента, вместо да ми го донесе да си го дооправя, седне да реве като ощипана мома. Станах многословен, но се издразних. Българинът явно е свикнал да дава само негативна обратна връзка. Когато е доволен той си трае. Не зная колко години колата ми се прави при Омбре, но през всичките тия години си трая - сами си правете сметката защо си трая. Айде лека ви нощ.
  6. С какво ни пълнят климатиците?!

    Сори за спама, но точно поради подобни причини навремето започнах да разбирам прекрасно двигателя и повечето механизми на ЗАЗ 966А. Не съм искал да ставам механик, но ми се наложи. А наскоро в един от Мотоексперт-ите при обезвъздушаване на съединител в един момент автомеханика извади една щанга, махна гумения маншон на работния цилиндър на съединителя, и ако не го бях спрял щеше да ръчка там със щангата. Минимални предполагаеми щети - може би загуба на течност от работния цилиндър (имал съм го вече веднъж и сменихме целия цилиндър). Максимални предполагаеми щети - нов работен цилиндър, вилка (нали така се казваше шпилката, която е между буталото на цилиндъра и лоста, който влиза в двигателя), и в зависимост от това как насили нещата - може би и още нещо. Наложи се няколко пъти да му обясня, че след като системата е работила добре преди свалянето на маркуча на съединителя, след слагането му се налага единствено обезвъздушаване, и че разбирам системата повече от добре, но просто вече нямам кръст да си го направя сам.
  7. Навярно нещо не съм доразбрал. А с 5 цилиндъра редови? Обичайно карам CR-V 1999г., но наскоро ми се случи няколко пъти да покарам едно 5-цилиндрово Волво. Разликата в поведението на двигателя ме накара да пусна тази тема. Напълно възможно е и относно V-образните двигатели да не съм дочел достатъчно, но се оглеждам кои марки коли имат повече от 4 цилиндъра редови. И поради съображения, които не обичам да коментирам, но които са очевадни - искам двигателя да е до 2000 кубика и до 160 конски сили.
  8. Няколко пъти напоследък се зачитам в теми за баланса на двигателите, и редовият 6 цилиндров се води за един от най-добре балансираните двигатели. Някъде прочетох, че има и двулитрови такива. Някой може ли да ми каже на кои модели Хонда има такива двигатели? Търсих за подобна тема, но не открих. Ако има такава, нека тази бъде изтрита по преценка на модераторите.
  9. 70 лева за комплекта, или за една бройка?
  10. Клапаните ги забравяме - регулират се достатъчно редовно и то от хора, които си разбират от работата. Колата се кара основно на газ, и ако не се регулираха редовно клапаните всички, които карате на газ знаете какво щеше да ми се случи. Взех едни на NGK ZFR5F-11. Излязоха ми 29 лева с отстъпката на един приятел, и ще ги сменя тия дни. Само да си намеря удължителя на гедорето, че нещо е извън комплекта и не си спомням къде съм го сложил. Тия дни четох някъде тема за свещи, при които централния електрод беше по-тънък, и срещу него не беше плосък електрод, а пак си беше с цилиндрична форма. Как се наричат този тип свещи, и някой има ли личен опит с такива? Рекламните клипове ги хвалят, но дали наистина е така?
  11. Двигател 2000 кубика, 127 конски сили. Напоследък двигателя на колата, преди да е загрял, на моменти леко притриса, и се държи сякаш пропуска удар на цилиндър. Доста хора тук ще ме нарекат блейка, като си кажа, че свещите са сменяни зимата на 2011-2012-та година. Километри не съм записвал, а модела на свещите не си спомням, без да сваля някоя и да и видя надписа. Предвид някои неща, които прочетох тия дни, моля тези, които имат опит с каране на газ (колата се кара изключително на газ) да напишат от коя марка и модел свещи са най-доволни. Прочетох във форума както за ТТ свещи, както за двуполюсни, така и за разстоянието между електродите при каране на газ, но от това в главата ми не стана "по-светло". За иридиеви свещи бюджет нямам, така че остават обикновените, едно или двуелектродни, ТТ, 1,1 или 0,8 милиметра разстояние. Плюс топлинното число. Колата се кара главно градско, а някъде четох преди време, че топлинното число се избира спрямо градско и извънградско каране, но не си запазих статияна, и сега не мога да я намеря отново. Не мога да си намеря и онлайн каталога за свещи, който ползвах края на 2011-та година. Напишете ми кой от какви свещи е доволен, евентуално цени и магазин, ако имам избор от София, но повечето магазини вече пращат без проблем и по куриер. пп. Отклонение от темата е, но ако някой наскоро е купувал термостат на прилично съотношение цена/качество, нека напише от къде. Не ми се пазарува от улица "Цар Симеон".
  12. Сваля се цялата рамка,в долната страна по средата има един метален палец,който задържа .....Някъде във форума добре е описан проблема на тия часовници,с времето се разпоява един елемент на платката.Моя се оправи с презапояване.Когато карате на фарове през деня тоя часовник,както и лампичката на климатика не се виждат...... За лампичките на климатика, вътрешният въздух и нагревателя на задното стъкло още не съм измислил нищо, но за часовника много отдавна си реших проблема с двете степени на силата на светене. Изводите на часовника, без да ги изброявам в техният механичен ред са: 1 - Захранване 12 волта. 2 - контакт. 3 - светлини. 4 - маса. Просто се прекъсва извода от светлините, и часовника продължава да си мисли, че вие карате през деня, на загасени фарове, и си свети силно. А на тъмно не пречи - цифрите да достатъчно бледи. Писал съм го по-горе, а сега го пиша конкретно към potter, с надеждата да не го приеме като заяждане, а само като посочване на нещо, което не е прочел в по-горния ми пост.
  13. Часовник на CR-V 2007г.

    Моята е от 1999-та, и часовника светна на първата степен на завъртане на ключа. Преди контакт, но когато радиото вече е включено. Ако те тревожи консумацията му - нищожна е. Алармата ти навярно харчи доста повече от часовника, а дали трябва да свети и на мен ми е интересно да науча.
  14. Ако не съм догледал и има опция за редактиране на постовете - моля за извинение. Пиша това, за да ви кажа какво взех. BARUM POLARIS 3 205/70 R15 96T Взех ги от Диана, нека не се брои като реклама, но те единствени ми дадоха някакъв ориентировъчен отговор на въпроса ми за DOT-а на гумите (3714 в случая), заявявайки, че със сигурност е от тази година. От други центрове само дето не ме ругаха, че питам това преди да отида при тях, а някои просто ме оставиха да си вися на телефона. С отстъпката за сребърна карта на М-тел (30% за тези, които се интересуват, но признават само поименни карти - фирмени карти отказват) ми дойдоха някъде 124 лева на гума. Сърбят ме пръстите да понапиша малко идиотизми, които ми се случиха, докато прозвънявах вчера и завчера различните гуми центрове, но няма да ви изненадам с нищо. Отзиви за момента не мога да ви дам, защото ги взех без монтаж, и след малко отивам да ги монтират. Разумно, безаварийно и безинцидентно каране на всички от мен. пп. Ако някой има лично впечатление от това, което съм купил - нека пише.
  15. Летни гуми - от къде ?

    Гледам и аз страхотни цени на онлайн поръчки, но за зимни гуми. И аз смятам, че гумата старее, без значение как е съхранявана, и искам да зная, ако продавача ти изпрати гуми с ДОТ, различен от договореният, имаш ли право да откажеш стакятя, и дължиш ли пари за транспорта?
×