Jump to content

Shreek

Фен
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Shreek

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Ако някой иска да попита нещо конкретно, нека пише на лични, или на shreek кльомба abv точка bg - отварям го доста по-редовно от колкото влизам във форумите, а известяване имам само за личните.

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Shreek

    Свещите за газ

    Ома а не килоома. В първичната верига с цел намаляване на заредената в бобината енергия. Това беше само на режим газ. Следващата зима след тази преработка имаше едни две седмици, когато сутрин беше под минус 15. Не съм имал други проблеми освен с развъртането на двигателя от стартера.
  2. Да добавя за статистиката - CR-V 128hP 1999г. BSM никакви проблеми с паленето и карането на газ поне до -18. Толкова видях на термометъра отвън. Може би с една идея завишен разход, защото с една бутилка си изминах обичайното разстояние, но времето на загряване при големите студове е повече, и повече съм минал на бензин. Поправих марката на газовата уредба.
  3. Преди около 30-тина години, в едно софийско предприятие са правени опити с въпросните клетки за браунов газ. Цел - заварки. След дълга поредица от гръмнали маркучи, и други проблеми, опитите са били изоставени. Явно това с разлагането на водата ще се появява периодично през годините, докато някой не измисли нещо наистина ефективно, и не го пусне в свободно разпространение из интернет, по възможност във вид на спам, така че да не може да бъде затрито или променено, ако е само на един сайт.
  4. Shreek

    Свещите за газ

    Дано не се брои за спам, и ми е интересно някой имал ли е подобен опит като мен, но някога имах Волга ГАЗ24, с газова уредба. 2001-ва ми я прави един човек, който я докара малко под 9 литра газ на дълъг път, и 12,5-12,7 на градско. 4 степенна скоростна кутия. Непрекъснато си спомням напоследък една негова фраза, когато ми прави колата: - Газта обича по-слаба искра. След като каза това ме накара да отида да купя един 20 ватов резистор, вече не помня, но май беше 2 или 2,2 ома, и с едно допълнително реле вързахме резистора така, че при палене бобината да е директно на 12 волта, а когато работи на газ - бобината да е през резистора към 12 волта. След тази "интервенция", плюс регулиране на изпарителя, колата ми заработи както никога дотогава не беше работила. Ако мнението е за триене - да се трие, но ако някой е имал подобен опит с автомобил - моля да сподели.
  5. Хайде и аз да ви кажа една случка с Омбре. CR-V 99-та година. Не помня преди 2 или 3 години сменям полуоска. Употребявана. Те ми я намериха. Нямам спомени на каква цена е било, но всички знаем, че употребявани авточасти гаранция нямат. Поне на мен по автоморгите никой не ми е дал гаранция. Е... случи се, и полуоската започна да чатка доста звучно. Обадих им се, и отговорът беше само две думи - Докарай я. Стотинка не съм платил за следващата полуоска, която ми сложиха. А ако някой не вярва на написаното нека драсне на лични - и в очите ще му кажа същото. А че с едно стържене на колата съм им я карал да я слушат поне 6-7 пъти, и нищо не ми е взето за огледите? Всяка монета си има две страни. Предишни сервизи, единият от които за луксозни автомобили, са ми губили времето за някои специфични за Хонда проблеми, и така и не са ги открили. В единия сервиз искаха да блъскат по работния цилиндър на съединителя, или както още му казват - долната помпа. Не можеха да развият тръбичката за спирачна течност. Три пъти ги питах дали са наясно какво се опитват да направят, и накрая просто тръшнах капака и се изнесох от там. Единственият проблем с Омбре, който имам, в същност те са два, е това, че не винаги мога да вляза на същия или на следващия ден, но при неотложни ситуации са ме вкарвали веднага, а другия е, че ми е малко далече, но това си е мой избор. пп. Малко се дразня, когато се предявява рекламация не към техника, а към общественото пространство. Вече 30 години работя все в областта на сервизното обслужване, електроника, и ненавиждам, когато нещо правено от мен се повреди, а клиента, вместо да ми го донесе да си го дооправя, седне да реве като ощипана мома. Станах многословен, но се издразних. Българинът явно е свикнал да дава само негативна обратна връзка. Когато е доволен той си трае. Не зная колко години колата ми се прави при Омбре, но през всичките тия години си трая - сами си правете сметката защо си трая. Айде лека ви нощ.
  6. 70 лева за комплекта, или за една бройка?
  7. Клапаните ги забравяме - регулират се достатъчно редовно и то от хора, които си разбират от работата. Колата се кара основно на газ, и ако не се регулираха редовно клапаните всички, които карате на газ знаете какво щеше да ми се случи. Взех едни на NGK ZFR5F-11. Излязоха ми 29 лева с отстъпката на един приятел, и ще ги сменя тия дни. Само да си намеря удължителя на гедорето, че нещо е извън комплекта и не си спомням къде съм го сложил. Тия дни четох някъде тема за свещи, при които централния електрод беше по-тънък, и срещу него не беше плосък електрод, а пак си беше с цилиндрична форма. Как се наричат този тип свещи, и някой има ли личен опит с такива? Рекламните клипове ги хвалят, но дали наистина е така?
  8. Двигател 2000 кубика, 127 конски сили. Напоследък двигателя на колата, преди да е загрял, на моменти леко притриса, и се държи сякаш пропуска удар на цилиндър. Доста хора тук ще ме нарекат блейка, като си кажа, че свещите са сменяни зимата на 2011-2012-та година. Километри не съм записвал, а модела на свещите не си спомням, без да сваля някоя и да и видя надписа. Предвид някои неща, които прочетох тия дни, моля тези, които имат опит с каране на газ (колата се кара изключително на газ) да напишат от коя марка и модел свещи са най-доволни. Прочетох във форума както за ТТ свещи, както за двуполюсни, така и за разстоянието между електродите при каране на газ, но от това в главата ми не стана "по-светло". За иридиеви свещи бюджет нямам, така че остават обикновените, едно или двуелектродни, ТТ, 1,1 или 0,8 милиметра разстояние. Плюс топлинното число. Колата се кара главно градско, а някъде четох преди време, че топлинното число се избира спрямо градско и извънградско каране, но не си запазих статияна, и сега не мога да я намеря отново. Не мога да си намеря и онлайн каталога за свещи, който ползвах края на 2011-та година. Напишете ми кой от какви свещи е доволен, евентуално цени и магазин, ако имам избор от София, но повечето магазини вече пращат без проблем и по куриер. пп. Отклонение от темата е, но ако някой наскоро е купувал термостат на прилично съотношение цена/качество, нека напише от къде. Не ми се пазарува от улица "Цар Симеон".
  9. Сваля се цялата рамка,в долната страна по средата има един метален палец,който задържа .....Някъде във форума добре е описан проблема на тия часовници,с времето се разпоява един елемент на платката.Моя се оправи с презапояване.Когато карате на фарове през деня тоя часовник,както и лампичката на климатика не се виждат...... За лампичките на климатика, вътрешният въздух и нагревателя на задното стъкло още не съм измислил нищо, но за часовника много отдавна си реших проблема с двете степени на силата на светене. Изводите на часовника, без да ги изброявам в техният механичен ред са: 1 - Захранване 12 волта. 2 - контакт. 3 - светлини. 4 - маса. Просто се прекъсва извода от светлините, и часовника продължава да си мисли, че вие карате през деня, на загасени фарове, и си свети силно. А на тъмно не пречи - цифрите да достатъчно бледи. Писал съм го по-горе, а сега го пиша конкретно към potter, с надеждата да не го приеме като заяждане, а само като посочване на нещо, което не е прочел в по-горния ми пост.
  10. Моята е от 1999-та, и часовника светна на първата степен на завъртане на ключа. Преди контакт, но когато радиото вече е включено. Ако те тревожи консумацията му - нищожна е. Алармата ти навярно харчи доста повече от часовника, а дали трябва да свети и на мен ми е интересно да науча.
  11. Shreek

    Проблем с часовника

    А аз на моята, като и оправях мигането на часовника, прекъснах пистата от извода, който командва нощната светлина. Нали сега ни карат да караме и през деня на фарове, а когато светнеш фаровете часовника минава на нощен режим и свети три пъти по-слабо, та през деня няма шансове да бъде видян и прочетен. Та просто прекъснах пистата и сега и на запалени, и на загасени фарове часовника ми си свети ярко. През деня се вижда, а през нощта не ми пречи - не е толкова ярък все пак.
  12. 1, Какъв е обема на охладителната система, и има ли значение кекъв антифриз ще налея? Казано иначе - има ли марки антифриз, които са непрепоръчителни.2, Някой може ли да каже от къде мога да закупя на разумна цена гарнитура за картер, и приблизително на каква цена е това удоволствие? От Бултрако ми казаха 96 лева, но дали са само те, и какви са шансовете да намеря гарнитура на по-ниска цена?3, В един сервиз почнаха да ми хвалят антифриз Valvoline на 7 и нещо литъра за концентрат. Препоръчвате ли ми го?
  13. Часовника се сваля като свалиш духалките около него (заедно с него). После се сваля отзад с един или два винта. Духалките са на щипки към купето и е врътня и насилие да го свалиш без да повредиш нещо. Ако не знаеш къде точно са щипките, и ако нямаш с какво да бръкнеш и да ги освободиш без да нараниш таблото, по-добре отиди на електротехник. Относно петното на стъклената част на часовника - това е нещо свързано с производството, макар да не зная точния термин. Това петно не бива да притеснява никого - има го на всички вакуумни прибори. Относно гасненето на часовниците може и да е писано, а може и да не съм го чел точно тук (прочетох го след като оправих часовника на моята хонда) но основно има студени спойки на чип елементите. Повечето хора могат да си ги оправят и сами, но колеги... имайте предвид, че прекалено силен поялник може да повреди платката, и ако не сте убедени в уменията си, недейте да го правите сами. Поялник с терморегулиране и тънка човка, припой не по-дебел от 0,5 милиметра, и търпение му е майката. Припоя е желателно да бъде оловен, че новите, безоловните, са си гадни за работа за дребни неща. За София (ако с това нарушавам правилата на форума нека бъде изтрито от модератор), ако някой не е убеден, че ще се оправи с часовника си, може да ми пише на shreek кльомба abv.bg - готов съм да помогна с каквото мога.
×