Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.09.2020 in all areas
-
2 точкиНа кратко,в сервизната книжка пише🙂! Проверка и реглаж,след 40к км(поне в моята е така). На газ на половина,че и по често,а ухо не се доверявай!
-
2 точкиПо слух не съм чувал някой да диагностицира. Чувал съм, че могат по живи данни от компютъра да се хванат, но единственото сигурно е отваряне и проверка. В тази тема (Двигатели и скоростни кутии...) Фена е казал, че за твоя двигател, ако се кара на газ, се регулират на 25к. Да чакаш да заиграят оборотите е лоша идея. На газ клапаните натягат, а излязат ли от норма започват да натягат още по-бързо. Така че не ги ли хванеш на време, най-малко губиш от ресурса за реглаж. Ако не знаеш кога са регулирани последно, направи една проверка. Ако натягат по-бързо, по всяка вероятност причината е настройката на газовата.
-
2 точки
-
2 точкиЗдравейте колеги, Благодарение на колегата ' kitty ' и аз вече си оправих АБС-а. Абсолютно потвържавам казаното по-горе от него - проблема е в моторчето на АБС блока(ако при прочитане на грешка дава "АБС мотор", а не някой датчик), по точно в четките, пружинките и мръсотията вътре. Предвид годините на модела е съвсем нормално да се направи профилактика и смяна на четките и да се зачисти. Моторчето се сваля елементарно с един шестограм. Всеки майстор, който се занимава с ел.инсталации, алтернатори може да го отвори и да го обслужи. Аз лично насесох маторчето на препоръчания от колегата ' kitty ' момче на Сливница и Раковска и срещу 25лв и 3 часа търпение имах почти ново моторче за АБС-а, което заработи перфектно. П.С. Моля не се доверявайте на всякакви "измислени' майстори. Аз за последната година се консултирах в два големи сервиза за алтернатори и стартери в София относно неработещия АБС на Джаза. След направена диагностика от тяхна страна и изкарване на грешка тип "АБС мотор", ми се обяваваха цени от сорта на минимум 120лв и колата да остане поне два, три дни при тях. Не можело аз да си сваля сам моторчето и да им го занеса.... От другия сервиз - коментара беше, че трябва да се разглоби цялата система на АБС-а и да се проследят всички кабели и датчици. Какви датчици - проблема си го пише, че е моторче??? Така, че да знаете - не струва 120лв , а 20 - 25лв. където и който и да го прави. Реално то няма какво друго да се счупи вътре в моторчето, освен едни още лагери, които са супер здрави и те нямат склонност да се чупят за този модел. Поздрави!
-
2 точки@Angelov_88, здрасти колега. Разбира се, тук въпросът е да не сложиш нещо и да го махаш след 6 месеца пак. Трудът става двоен ако не си го правиш сам, запазване на час при майстор, оставане без кола и тн...всякакви неудобства умножени x2. Дано тези карета да са читави и да държат, преди имаше един магазин на Симеон - КСД за карета. Бяха някакви тайвански по спомен, защото съм слагал и от тях на предната Хонда, точно вътрешно. Над 90 000км е направило смененото афтърмаркет каре, сменяха го в Горубляне сервиза на Хонда когато ходех там преди повече от 10 години. Сигурно съм извадил късмет, струваше 5 пъти по-малко от ОЕМ-ското и не е имало проблем. Дано и Фебест да са така.
-
2 точкиНа Бош не съм особено голям фен, а особено за Аеротуин съм чувал доста поляризиращи коментари. Аз сложих 400 на малката, но ако взимах сега, бих взел 350 въпреки че е по-малка от заводската 375/380. На 400мм в долните 10-15см от дъгата на чистачката крайната част на перото не контактува достатъчно добре със стъклото. Ако търсиш по-евтин вариант, опитай с Алка. Произвеждат ги в същия завод доколкото знам, но са класически чистачки от по-стария тип. Ако търсиш най-евтиното възможно, може да опиташ Митутойо, обсъждани в тази или някоя от другите теми. По 6лв някъде е чистачката. Мисля, че ги бях видял в някоя бензиностанция – мисля че Интерспийд на пътя между Младост и Горубляне. Но очевидно паметта ме лъже понякога
-
2 точкиЕпа общо-взето, няма как да сбъркаш с който и да е. По-скоро гледай останалото... @ceco_accord
-
1 точкаКарам Акорд 2004 с 2.2 i-CDTI двигателя и си мислех след време да направя някакъв тунинг, че 140 нещо не ми стигат :p. Потърсих и намерих теми относно това от 2009. Мисля, че информацията от 11 години става малко остаряло и създавам тази тема, не само за мен а и за други, които имат същите въпроси. Ако исках да увелича мощността и икономията на двигателя от къде препоръчвате да почна? Дали е по-добре да се прави тунинг на главния компютър (ECU) или да се сложи чип? За тези варианти колко мога да очаквам да плащам и къде мога да се направят тези модификации?
-
1 точка
-
1 точкаПри мен беше на свободния ход,колата направо се опитва да угасне. Но както казах това е вече при доста затегнали,няколко такива и пораженията са поправими но с ремонт на глава. Според мен не може да се познае по слух,че са затегнали.
-
1 точкаНа пълно си прав,но като става дума за стария мотор 1.6 ...105 коня....мисля,че всичко е ясно тама.....като почивам ще го снимам
-
1 точка
-
1 точкаПиташ защо нещо трябва да се прави на заводските му стойности за да работи оптимално. Един от признаците за нужда е неравномерната работа на двигателя, тогава са доста излезли от стойностите поне така казват майсторите регулирали моите. Чувам че варненските корифей само по слух май определяли дали са за реглаж. На 10 хил на газ ги проверяваш,ако не са излезли от стойностите може да си позволиш повече изминати км,ако ти каже истината този който ги проверява. Регулирането на повече км зависи от настройките които е направил газаджията.
-
1 точка@Krasi-mir моля те предай диалога ни точно за тая тема на ЛС , няма тампони няма клапани . ет ви точен пример защо жабата трябва да си знае локвата . биелните ! основните само с вадене на мотора .
-
1 точкаДа, колега точно това направих както ми каза и след като замерих всички в купето (до шофьора и до пасажера) се оказа че е един 10А при двигателя който почти не личеше да е прекъснат! Смених го и проблема е отстранен! Благодаря!
-
1 точкаДа споделиш как е след като ги смениш Аз се опарих с тея Исшикава и се надявам Фебест да реши проблема, че иначе, ще се слага ОЕМ, 3 път няма да рискувам да разглобявам...
-
1 точкаНе е проблем, но искам да споделя как аз се справих с пожълтялите фарове. Преди седмица си поръчах Meguiar's PlastX с цел да почистя доста пожълтелите фарове. Бях малко скептичен, че ще има кой знае какъв резултат, но след половин час търкане фаровете станаха много добре. От шофьорската страна е минато веднъж, а от другата не е. След още търкане светнаха и двата.
-
1 точкаИ аз съм в клуба на тресящите,само че със 7ма генерация.Утре ще сменяме каретата,може би и двете,ще се реши по време на ремонта.При мен вибрациите са в повечето случаи м/у 2500 и 4к оборота,в редки случаи над 3к до към 4500.Препоръчаха ми карета SUMO,понеже сервиза който ще извършва ремонта правят доста хонди само че дизелови и казаха че като марка държали.За последните две години откакто ги ползват не са имали рекламация,а дизела си се напъва повече от бензина в ниските.Като цена са дори малко по-евтини от фебеста 160-170лв са двете и бяха много убедени че са по качествени от фебест,та ще видим тия дни какво ще се получи.
-
1 точкаЦеци. обаче за Джазката и 8 бубинки е нужно да споменем missfire също , че е доста срещано.
-
1 точкаЗдравейте, Преди малко го взех карето на Фебест, продава се заедно със маншона, скобата и грезта за 95лв, питах за OEM-ско казаха ми от 580 до 720лв зависи от кой склад го поръчаме..... да видим ще се реши ли проблема. Иначе го разгледах трипода е пак със иглени лагери а на черупкови / плъзгащи както оригиналното.... ще пиша като го сменя идните седмици да кажа дали е отсртанен проблема
-
1 точкаЗдравейте, Бих искал да се включа и аз. Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-leichtlaufoel-ssl-0w-40.html Вид и количество: RAVENOL SUPER SYNTHETIK ÖL SSL SAE 0W-40 1х5л.+1х1л. =общо 6л Линк:https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: (49.95+11.95)*1.9675= 121.78лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаЗа компактна или семейна , по-добре джаз. Винаги бих си взел джаз за в града,че дори и да имам малко извънградско без магистрали. Още по малък данък. Другият вариант за този бюджет е Сивик 1.6 110 коня, но някак не ми харесва като концепция. Поправете ме, ако греша, но май няма други опции. Освен това моторът 1.7 е d17a9 (според Гугъл) и е икономик. Разходът е същият като на 1.6.
-
1 точкаЗдравей, все още не е пристигнала поръчката, ще пиша тук когато пристигне. :)
-
1 точкаЗдравей колега, реших да пробвам със Фебест, щом има доволни колеги, няма какво да се мисли за 95лв...
-
1 точка
-
1 точкаЗа тоя бюджет взимам 1.7 125 коня мотора (бензин втек!) , Който се слага в Сивик КУПЕ седма генерация . В момента за 6 пари колега продава Сивик вти 160 коня в страхотно състояние седан с 4 врати. Тия 1.6 хечове от седмата са ми адски грозни...
-
1 точкаВъзможно ли е някой да напише приблизителната цена на почистването (с разглабяне) че отдавна съм си обещал възможно по малко да се ровя по колата. От софия съм но от време на време пътувам по посока Благоевград. За момента проблема ми е поносим, падат малко повече или се задържат по високи но след няколко секунди се оправят. Без да откачам отоплението на "стъпковото моторче" го почистик но ефекта беше малък, повече от това не искам да си причинявам, предпочитам да си платя.
-
1 точкаКолежката ли е перфектна?! Колата е супер. От 2012 имам наблюдение над една такава...
-
1 точкаПроблеми не правят 🙂 имаш повече пари и искаш малко повече екстри взимаш 7-ма, ако не държиш толкова на екстри и искаш със по малко електроника 6-та. Не разбирам много, но от това което четох последните 2г по форумите 7-ма са малко по кекави, ако се решиш за 6-та търси със Двигател : D15Z8E не съм сигурен дали тоя мотор го има на 141к.c но ще ти е доста по-добре от 114к.c.
-
1 точка@tedonsa, друго се опитах да намекна При 2-ра ръка кола, все нещо трябва да прежалиш. Дали е боята, дали интериора или техническата част, няма как Али, Ханс или Луиджи да са я карали най-малко 200 000км и да дойде перфектна за 1/5-та от цената на нова. Да, има идеални коли 2-ра ръка, само, че те струват над 1/2 от новата. Относно пътя който се бие, аз лично съм пътувал няколко пъти по над 500км за да гледам това което ме интересува. На снимка или от "тоя я е видял", не стават много ясни нещата. Виж ако е в чужбина е съвсем различна история.
-
1 точкаДнес реших проблема с лампата на АБС. Ще напиша с няколко думи как премахнах проблема,може да е от полза за някои хора сега или в бъдеще. След консултация с познат майстор и диагностика (грешката мисля започваш с 5ца или нещо от сорта и ставаше въпрос за реле ако не се лъжа) ми беше казано че най вероятно е блокирал клапан в модулатора. Тъй като колата и трябва на жената почти нон стоп реших да я оставя когато има тя време а между другото по прочетох някои чужди форума. От прочетеното разбрах че най често проблема е в Ел мотора на АБС модула. Свалих го (3мин и два болта по късно) отворих го (с много тънка отверка или нещо тънко но здраво), като преди това му щракнах една снимка за ориентиране. Вътре беше доста мръсен, четките бяха свършили и долния лагер който остава в корубата беше пълен с гняз и почти блокирал. Лагера се чисти лесно (спрей за ел контакти без омасляване за да не събере пак гняз), но ротора, където четките правят контакт се чисти доста по трудно. Беше черно навсякъде с лека корозия на дупки. След зачистване с шкурка и поставяне на ново в колата със старите четки, лампата изгасна и АБС-а проработи перфектно. Пак го свалих за четки че така и така са за смяна и го дадох на един пичага Краси който бачка на Сливница и Ръковска и час по късно и 20 кинта всичко беше топ. Той също го почисти за още по добър контакт и сега няма грешки и лампи. Четките са с размер 4х4.5х12, като за 12та на края не съм сигурен. Страничен извод от към 4ката и трябва да са медно-графитни. Тъй като не намерих такива се стигна и до него а той самият просто преправя по големи, но върши идеална работа. Ако някой иска негови контакти да ми пише на лично. П. П. При отваряне на мотора има в дъното преди втория лагер една шайба и една пружинна контра шайба. Те остават по магнита. При зглобяване се слагат отново на оста и корпуса с магнита вътре се пуска от горе така че да не ги дръпне пак при зглобяването. Малко е играчка, но не е голяма драма. Контра шайбата се слага с остриетата към ротора и с гладката страна към втория лагер.
-
0 точкиАм направете така, че да имате .😛 И аз само да кажа, а ми е излязла реклама на БМВ, ША 'чупя аз тоз телевизор .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00