Jump to content

Blitzkriegzz

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Blitzkriegzz

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 2007 дизел
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, Предстои ми смяна на изпускателния колектор на акорд 7 дизел. Причината е ясна, спукан е и пуши. Въпросът е, какъв колектор да избера. Виждам, че на пазара има всякакви варианти, неоригинални нови колектори на приемливи цени, но не намерих отзиви и затова питам. Читави ли са тези за смяна или да търся втора употреба оригинален от чугун? Поздрави!
  2. Над половин година след смяната нямам оплаквания, не е кой знае колко време все пак. Оригиналните май не са скъпи, бях ги гледал в coxmotorpars.uk, че бяха по 25 паунда, така че по-добре директно такива. Аз просто не се бях подготвил и взех от по-скъпите, каквито има.
  3. Здравей, имам същата кола и имах същия проблем. Миналото лято смених предните тампони на носачите(бяха се нацепили) и един ляв долен шарнир отпред. След това стенд. Оттогава колата си върви направо. Шарнир Blueprint 80лв Тампони Meyle по 40 лв бр Труд 150, защото било голям зор да се извадят, рязане разправии, било отнело много време. Но съм доволен в крайна сметка. Поздрави!
  4. Линк: https://www.ato24.de/de/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: 2 x SHELL HELIX ULTRA 5W-40 4 L Стойност на поръчката: 2 x 24,25 x 1,9775 = 95.90875 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  5. Здравейте, Купих си от Хонда горивен филтър. Искам да го сменя сам, не ми се дават пари на разни майстори. Колата е дизелов акорд 7 след фейса. Филтърът е на Денсо и на него пише, че трябва да се стегне с динамометричен ключ и да не се стяга на ръка или с друг инструмент. Аз обаче, му се чудя, кое да му е толкова чувствителното, че да не трябва да го стягам както си мога. Някой от вас, колеги, да го е сменял сам без специални инструменти? Има ли разлики, няма ли?
  6. Здравейте колеги, От скоро имаме и Сивик 8-ма 1.8 бензин. Понеже не ни харесва стъклената маска отпред, закупихме мрежеста решетка, каквато има на тайп С модела. Понеже забелязах, че решетката отзад няма стена, която да спира въздухопотока, а стъклената маска го блокира изцяло, предполагам, че зимата ще има проблем със загряването на двигателя, съответно по-голям разход на гориво и по-засилено износване на двигателя и евентуално някои странни проблеми. Хората от вас, които карат с такава решетка, имали ли са подобни неприятности или си измислям? Все пак се монтира на тайп С със същия двигател, предполагам, са го сметнали инженерите, как трябва да бъде, но... знам ли?
  7. Поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/amsoil-ss-max-duty-diesel-oil-0w-40.html Вид и количество: AMSOIL SS MAX-DUTY DIESEL OIL 0W-40 x 7 Стойност на поръчката: 7 x 20.3682 = 142.5777 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  8. Проблемът е решен. Купих 2 нови крушки от неизвестен производител. Почистих запалките със контактен спрей и отделих пластинките от пластмасата с помощта на джобно ножче. Свързах всичко и вече не мигат лампите, ще видим колко ще изкарат. Общо разходи: 50лв комплект крушки със същите параметри и 9лв контактен спрей.
  9. За съжаление не мога да ъплоадна повече снимки, защото има ограничение до 8мб. Новата крyшка ( от преди година) е Super Vision-HID D2S 35W 6000K Старата крушка е OSRAM Xenarc D2S 35W
  10. Значи, успях да махна и двете запалки. Дясната със голям зор излезе, как си извих ръката за да я махна, направо не знам.. Дясната беше по-проблемна принципно. След като я махнах, я сложих заедно с дясната крушка (старата, несменяна) в левия фар. От начало не премигваше, но угасих и включих фаровете няколко пъти и проблемът се появи, почна да си мига и да гасне. След това реших да сложа по-новата крушка на това място. Опитвах да я накарам да изгасне, но без успех. При запалване премигваше по няколко пъти и после се стабилизираше всеки път. Не знам на какво се дължи това вероятно, не са само запалките проблемни. Утре ще купя още една нова крушка, като се надявам да намеря същата и ще пробвам. Понеже съм изкарал и двете запалки, мисля да ги почистя с контактен спрей този път и да видя какво мога да направя за разкрачените пластини. Лявата запалка- уж по-безпроблемната, ама знае ли се..
  11. Rmchm, при мен няма никаква връзка с чистачките. Ще пробвам да разменя запалките, както е казал колегата по-горе и ще видим дали се е променило нещо.
  12. Някой знае ли, дали има друг начин да се тества баласта?
  13. Здравейте колеги, Обръщам се към вас със следния проблем. Късите светлини на моя акорд премигват и накрая изгасват, за да се включат трябва да изключа и включа фаровете отново. Колата е Акорд 2007 фейс, дизел. Проблемът се появява по-често при повторно потегляне, когато ми се налага да изгася колата за малко, например за да ида до магазина. Десният фар премигва и гасне по-често от левия. Също така десният фар все още е със старите крушки, които не съм сигурен какви са и свети по-слабо. Все пак проблемът го има и при левия, който е със сменена крушка от преди година, защото беше изгоряла от това същото премигване. Вчера се опитах да проверя как са конекторите на запалките към крушките и видимо не са в очарователно състояние. Доколкото можах да видя има 3 метални пластини, които захващат крушката. Трите бяха леко зацапани, като се опитах да ги изчистя, но без успех. По-голям проблем ми се вижда, че леко бяха стопили пластмасата зад тях и тя сякаш беше залепена за тях, но само отзад. Това може би разкрачва пластините и те не дават добър контакт, поне едното ми предположение е такова. С дългите светлини неизправност няма, също така е без значение дали колата е в движение или не, и с какви обороти работи двигателят. За това изключвам проблем с алтернатора. Самите запалки струват по 250лв. нови в интернет. Тъй като съм фен на DIY ремонтите, ми се иска да намеря истинската причина за проблема и ако все пак се наложи смяна -ОК, просто не искам да се хвърлям от първия път на скъпи резервни части, от които може и да няма нужда. Надявам се да ми помогнете да разнищим този случай.
  14. Здравейте, Бих искал да се включа и аз. Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-leichtlaufoel-ssl-0w-40.html Вид и количество: RAVENOL SUPER SYNTHETIK ÖL SSL SAE 0W-40 1х5л.+1х1л. =общо 6л Стойност на поръчката: (49.95+11.95)*1.9675= 121.78лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
×
×
  • Създай нов...