Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.09.2020 in Мнения
-
6 точки@fenabg Ванка, темите, които си започнал не са само твой труд. ОК - може да има и такива, в които само ти си писал (смислени неща), но пак няма как да се отсеят. Наскоро исках да помогна в една тема, и така се ядосах от развитието, че си скрих мненията и друг колега ми ги разкри пак после. Ама, ако не съм помогнал на него, поне някой друг, който чете ще може да почерпи от опита ми. И това заради един човек да отсвириш целия форум... В живота като видиш някой, който ти говори глупости какво - казваш си "край, самоубивам се, този свят не ме заслужава"?! Не, обръщаш се и продължаваш да общуваш с всички, с които си струва. И тук идва въпроса за това какво хората искат да кажат с това, кое е технически издържано, че да се трие. Кой може да каже? Във фейса по технически издържани неща ли се пишат? Там някой модерира ли ги? Тук гледаме хората да не почнат да се обиждат поне. Ама, представете си, утре идва модератор, който (се има, че) е технически грамотен и почва да трие. Колко човека ще си кажат "да ве, това, дето го написах беше тъпо". И дали няма пак всички да се почувстват онеправдани. И защо по дяволите всички сочат екипа, когато казват "ето, хората, които разбират - вече не пишат". Защо някой е длъжен да ви отговори на техническия въпрос, че да спестите някой лев, когато си питате майстора?! Само че при майстора само с "мерси" не се минава. Ами образовайте се и помагайте на другите и вие. Тези, които "разбират" как са могли?! Има още няколко форума и фейс групи. Бас ловя, че тези, дето "разбират" отдавна ви чакат там. Само дето, като хептен нищо не разбираш, трудно ще разбереш и кое е смисленото измежду всичката шлака. И Ванката, дори да спре да пише - още е жив. Има си сервиз в Дупница. Като сте такива фенове, отидете на място и си платете за услугата и въпросите. Току виж, пак си върнал вярата в доброто в хората...
-
5 точкиДЪЛБОКИ СЛОВА!!! Те принадлежат на папа Франциск. „Реките не пият водата си, дърветата не ядат плодовете си, слънцето не грее за себе си и цветята не ухаят за себе си. Животът, изживян за другите е природен закон. Всички сме родени за да си помагаме. Няма значение колко е трудно. Животът е хубав, когато си щастлив; но е много по-хубав, когато другите са щастливи благодарение на теб! " Публичната реч е велика сила в способни ръце!
-
3 точкиКарперов, стига си пускал подвеждащи коментари относно обороти и т.н. К20 преди фейса е с дросел, който се управлява с тел и има клапан за празния ход. К24 е с електрически дросел и управлението на празния ход е съвсем различно. Още повече, че в цитираната тема има препратка към тема за ЦРВ1, което пък съвсем няма нищо общо с автомобила от темата.
-
3 точки@docev , въпросът беше защо Емича (и Слави) все по-рядко пише във форума, а не защо не отговаря на въпроса на Фена.
-
3 точки@fenabg , т'ва със жабата и гьола нема те бъде. Поне не и докато ние българите не проумеем, че е по-важно да знаеш всичко за нещо, отколкото по нещо за всичко. Ти познаваш ли некой, който да НЕ разбира от коли и жени?
-
3 точкиХора няма нужда да плащате не е нужно. Няколко пъти пожелах да си плащам за обявите но при едно условие да не съм единственият такъв .разходите не са мега за един форум ако поне 5 човека плащат за своите обяви . темата се отклони маскимално ! Такса с код за годишен достъп от 1 левче би решила всичко . Но темата ми не е за това ,а за това че всяка жаба трябва си знае гьола . Някога някой да е видял да пиша за газови уредби? Факт е че мене ми писна от 2006 година съм тук и как нещата винаги вървят така и се насира в буквалния смисъл.
-
2 точкиЗа твоя двигател стават и маслата по ILSAC GF-5 (GF-6A), освен по АСЕА А5 (А3). Но АСЕА по принцип има по-строги изисквания към производителите. 0W20 също можe да ползваш! Но то е предимно за икономия на гориво! Ако искаш максимална защита на двигателя, тогава 5W30 или 0W30 по АСЕА А5, а до голяма степен и 5W30 по ILSAC GF-6A. SSV е доказано масло.
-
2 точки
-
2 точкиПървият проблем е свързан с карета/полуоски. Второто не е проблем, така е докато позагрее мотора.
-
2 точкиКолега , не мисля че точно Емича тряба да намесваме тук . Аз , (не че преглеждам всичко, особено след новата визия на форума щото много ме дразни ) съм видял доста добри и компетентни неща от него. Друг е въпросът наистина , че онези които аз наричам форумни тролове , едно изречение не са написали защото са се познали в изречението на Фена.
-
2 точкиАз преди време като повдигнах въпроса ,че изчезват светилата по хондите много бързо от форума -двигателя на форума ,някой ми отговори ,много им здраве и без тях сме щяли да минем ,не няма да минем ,така се обезмисля всичко ,мене пък ме запомнили със щуротийте в казармата -смея да твърдя ,че и аз съм дал акъл за това онова по хонделите ,ама това се е загубило някъде по трасето .Пък Ванката е много точен човек ,то и той ако изчезне от форума и направо го закривайте -за бранко не знаех че го няма ,много рядко влизам отдавна ,и той нямаше грешка ,дали и тук не трябва да се свика велико народно събрание,а?
-
1 точкаПо всяка вероятност това ще е едно от последните неща които пиша ,и към трупащите мнения във форума ! Моля активистите в момента , няма да ги посочвам , да ми кажат на мен а и на останалите : Колко двигателя разглобихте и колко работещи такива сглобихте , та ръсите акъл за щяло и нещяло с всевъзможни небивалици ? Доста хора ме познават от годините и много добре ме познават, че съм натискал" винаги нещата да бъдат ясни и в полза на потребителя . П.П Към модераторите Моля като автор и създател на съдържание в този форум , всички мои теми да бъдат заключени! Махнахте Техническия раздел и се НАСРА всичко , ютуб мастери бол ........ П.п как стоят нещата с бан по IP ?
-
1 точкаНякой правил ли си е такава защита срещу кражба? Попаднах на този клип и се сетих как един приятел преди десетина година се избазика с мен, хвърли ми ключовете да ходя да купя някои неща за купона, качвам се въртя и не иска да запали, викам го и чак ми се прави на ударен, ама как не може да запали, одеве си палеше, какво си направил, идва, качва се, върти, пали и почва да ми се подиграва, че една кола не съм можел да запаля, после ми каза каква е работата. Та ми се струва, че това би била доста ефективна защита, която трудно може да се заобиколи и най-вероятно би отказал всеки апаш.
-
1 точка@didipov в едни ръководства има изисквания по ILSAC, в други – по ACEA, в трети – по API… като вземеш масло по Илсак, а не по другите пак ли нехаеш за двигателя? Споко, маслото е добро
-
1 точка@didipov Не губи така бързо вяра в избора ти Видно, обмислил си добре покупката - висок клас масло (USVO), точната ACEA категория и вискозитет, препоръчани от производителя. 0w -> предостоящ период на използване = зима. Нямаш причина да ми вярваш - но по вискозни характеристики, в т.ч. HTHS, това масло е много добър избор. Друго (химия-пакет) не искам да коментирам, тъй като не искам да спекулирам. Не зная какво са забъркали Равенол, но има добри причини това масло да се счита за качествено, тъй като е позиционирано в топ категорията им.
-
1 точкаЗдравейте. Моята поръчка е следната : Линк : https://www.ato24.de/de/8100-x-cess-5w40.html Вид и количество : Motul 8100 X-cess 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: 24,85*1,9675 =48,89 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер / адрес на лични Поздрави !
-
1 точка
-
1 точкаДа - онзи, дето ме гледа от огледалото дорде се бръснем. 😄 Жената е цяла вселена и за да я поназнайваш, трябва да си поне Айнщайн - а аз не съм. С колите ми е по-лесно, но и там знам колко много не знам, защото имам широко полезрение, а не като други на който то е толко тесно, че му викат "гледна точка". Това с малко майтап, мир и любов към всинца ви! Хора сме, грешни сме, поправимо е.
-
1 точкаКолегата @jijane е абсолютно прав. Освен, че е технически грешно да се правят такива препратки, асоциаци с грешни възможни решения на проблема може да тласнат колегите в грешна посока, а ако случи и на недобросъвестен майстор може да се прахосат доста нерви и пари.
-
1 точка
-
1 точка@fenabg Ванка, какво стана бе човек? Кой те ядоса толкова? Не се тормози и не се връзвай! Твоите постове винаги са необходими и важни за форума! Който иска - да се съобразява. Който пък не - си е за негова сметка. Важното е да не спираш да пишеш!
-
1 точкаЗдравейте. Моята поръчка е следната : Линк : https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество : Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L Линк : https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и Количество : Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x1L Стойност на поръчката: (49,99+1*12,59)*1,9675 =123,13 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер / адрес на лични Поздрави !
-
1 точкаНищо няма да и стане. Не мога да разбера какво толкова се драматизира с тоя антифриз?
-
1 точкаНаистина темата се отклони. Впуснахме се да защитаваме един доказал се специалист. Не това бе въпроса. Имаше питане към даващите компетентни мнения. Не видях отговор. Или са много глупави или са мишоци. Знам или подозирам за кои хора става въпрос, даже видях че следят темата. Както написах няма включване, извинение или нещо такова. За съжаление рейтинг не се постига с безразборни мнения за всички модели на хонда. Всеки надявам се здравомислещ човек може да се опита да помогне с мнение за проблем който той е решил сам или с помоща на професионалист. Продължава ли се с тази практика, не казвам някой от модераторите да следи безумни мнения, то е въпрос на самосъзнание, няма да има един желаещ да споделя. Да не отварям и дума за правопис и т.н че отиваме другаде. Това е от мен за темата. Ванка бъди жив и здрав. Който те познава знае, който не, губи. Хубав ден! И наистина последно -някой запита ли се защо не пишат Емича, Слави CRV и други от старите колеги. Приключвам с темата.
-
1 точкаНе виждам нищо лошо в това да има раздел - "Потърси съвет от спец", или "Питай "Спеца", в която срещу символична сума, доказали се хора да отговарят на въпроси..... защото колкото и да искат да помогнат такива хора, това малко или много отнема от тяхното време, и предполагам пречи на основната им работа. Споменатото по-горе относно невъзможността на отговарящия да види и диагностицира на място трябва да се отчита от питащия. Доколко питащите ще се съобразят с дадените препоръки, си е тяхна работа и ОТГОВОРНОСТ. Репутацията на доказалите се хора е достатъчна гаранция за правотата на дадения от тях съвет. Не виждам нищо лошо и в това да има подобна сума за членство във форума, на годишна база примерно. Нямам идея колко струва издръжката на форума, но предполагам, че необходимата сума няма да е толкова голяма, с оглед на броя членове на форума. Нека админите да кажат една примерна сума, ако имат тази възможност. Не на последно място е и техническата възможност да се осъществи нещо такова. Относно практиката на колеги да пишат във произволни теми с цел трупане на брой мнения предполагам, без оглед на това дали се притежава засегнатия в запитването автомобил, или личен опит засягащ питането ..... за мен това не е коректна практика въобще.... но нека оставим питащия да прецени на доколко да вярва на казаното. Ще бъде много жалко, ако поредния разбиращ и можещ човек напусне форума - разбрах, че един такъв (Markony (Бранко)) вече не е редовен участник. От личен контакт мога да потвърдя какъв човек и специалист е той. @fenabg Иване, не те познавам лично, но съм получавал съвет от теб за възникнал проблем и мнението ти беше важно и полезно за мен. Според мен не е правилното решение да напуснеш форума, въпреки, че само ти знаеш колко силно е чувството ти на неудовлетворение когато се опитваш безвъзмездно да помогнеш на някой, а се случва почти обратното... Нека оставим питащите да преценят на кого колко може да се вярва, на база изградена репутация и доказана компетентност.
-
1 точкаКапков тест 7 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-182500км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 6100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 09.09.2020г. 8.Мото часове около 170? 9.Изразходвано гориво 540л. пропан бутан и 55л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход няма.(или леко под макс,но днес като я вдигнахщеката си беше до макс) 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 22ч.,на стайна температура (така се наложи). 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Мобила до тези км,вече имаше,добре обособено ядро...🤔?
-
1 точкаНа @fenabg съм му искал мнението по телефон най-вече както и тук във форума сигурно над 20 пъти в годините и никога не е отказал, не е казал "нямам време", не ме е отсвирил с предтекста, че видиш ли "то трябва да видя колата", както и съм пазарувал части от него. Един от най-точните, разбиращи и можещи хора, поне за мен.Ако @fenabg се махне, форумът може само да изгуби, защото тук освен да гледаме кой как си е направил колата, една не малка част от мненията са за взаимопомощ а тази помощ трябва да идва точно от хора като @fenabg. Фене, силно се надявам да не се махаш и да продължаваш по същият начин да си полезен както до момента.
-
1 точкаВанка, ако и ти си тръгнеш, тоя форум става социална мрежа! Бранко също абдикира, както и други, преди него. Винаги съм смятал, че знанието - особено когато е подплатено с практически опит - струва уважение, което имаш, но и пари! Защо за толкова години и сменени управляващи, това не се случи? Защо тук всичко е на доброволни начала и съответно е временно - кой колкото понесе? Защо многото добри идеи относно форума, останаха само като писаници, а не се реализираха? Що така бе Миме???
-
1 точкаМайсторе! Точно от специалисти, като теб, форумите имат най-голяма нужда... Не е лесно да се ,,търпят" мнения и коментари, конфронтиращи се с твоят практически опит, НО това не може да се промени в днешно време...🙈🤐😊 Може би, модераторите да променят тактиката си в тези теми... И аз самият виждам опасността, нови и неопитни колеги, да си навлекат големи бели по колите...! Бъди здрав 👍💪👍
-
1 точка
-
1 точкаЦената която добрите хора плащат за безразличието си към обществените дела, е че ги управляват лоши хора. Платон
-
1 точкаТоя спор е безсмислен. Ясно е че модела с по-висока маса вози по-комфортно и возията му по-малко се променя като е с 2-ма или с 4-5 човека, и пълен багажник. Просто амплитудата на пълна/празна кола е процентно по-малка, ако тя е 1,5 тона, спрямо 1,1 тона. :) По-тежката кола също по-лесно поддържа висока скорост, а за междуосието и окачването вече е ясно. Ледженда спрямо Акорд 6 вътре също не е много по-широк, но 2 тона кола е с още по-добра возия, така че си търси нещо подходящо за шосе и аутобан. Предимството на Сивика е само градско, че е поносим за кратко и се паркира по-лесно. Нищо лично към Сивикарите - и аз имам. :)
-
1 точкаОпитайте този линк в dropbox: https://www.dropbox.com/sh/r5pjhtnpj8rn1ew/AAA_4HRYU8HqgUW6RerhEMala?dl=0 Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
1 точкаhttps://dox.abv.bg/download?id=3580b3696a# - Линк за сваляне https://dox.abv.bg/download?id=eef3873c68# - Линк за сваляне отново съм качил ръководството за тези който не са си го свалили.
-
1 точкаТова са градски митове и легенди! Някой от производителите на автомобили да е написал някъде за промяна на характеристиките на моторното масло в зависимост от изминатите километри?
-
1 точкаЗдравейте, мислех да отворя нова тема, но реших тук да пиша, защото преди обсъждахме този въпрос. В събота ми монтираха DRL модул за дневни светлини. Закачих го на дългите и свети на 35%, като може да се настройва до 70% мисля (трябва да видя в книжката с настройките). Копчето за фарове вече ми не на auto и вечерта автоматично се гаси модула и се пускат късите.
-
0 точки*Възможни са отклонения от крайната цена, тъй като и количеството масло варира в зависимост от точната модификация на автомобила. 😄
-
0 точки
-
0 точкиУбиваш ме Джапанезе. При толкова голям избор от качествени масла ще си вземеш пак евтиното :). Вземи X1ESP ще ме черпиш някой път...с една 4- литровка .Ако живеех в Щатите щях да бъда в рая на маслата. Шел.Пензойл,Мобил.Щях да сменям масло всеки месец.Май вече съм развил някакъв фетиш
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00