Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.07.2020 in Мнения
-
3 точкиТемата е приключена. Както някои от колегите предположиха - спирачен апарат. На левия уплътнението вътре беше както парцал, имаше и ръжда. Десния също беше започнал да сдава багажа. След рециклирането и двата са като нови. Нови дискове, накладки, спирачни маркучи и течност. Край на одисеята; много съм доволен
-
2 точкиСега изглежда още по-зле от преди. Прилича на дизелова капка от VAG-групата!
-
1 точка
-
1 точкаПри положение че на бензин стойностите бягат нагоре,ти сам си отговори кои да направиш.
-
1 точкаПолзвал съм какви ли не адаптори за j2534(от 20 левови до такива за над 500 лева) и най-пълни функции има китайският клонинг на HDS. За базова диагностика на мотора всички стават, но ако се налага и по другите системи да се бара клонинга е ненадминат. 100 долара е клонинга, не е нещо ужасно скъпо.
-
1 точкаХайде, дойде ред и на тази хубавица.Всичко е на лично за цени на лс.Цяла здрава кола за части.
-
1 точкаТочно това мислех да напиша, все едно гледам дизелова капка. Аз лично не мога да си обясня каква би могла да бъде причината, при положение, че маслото не е на много километри, нито двигателя, нито и режима на шофиране не е кой знае колко натоварващ. Възможно е предишното масло да е сменяно на 20к и да е слаган от хидрокрека на хонда, който и 5к не може да изкара, а колата да е карана основно градско. ПС. Аз лично бих регулирал клапани, за да видя какво е положението под капака и без друго никога не е рано за подобна интервенция.
-
1 точкаМъж се събужда след запой. Търси си палтото, но не може да го открие. Мислил, мислил къде може да го е забравил и се сетил, че може да е там, където е запивал вечерта. Отишъл, позвънил на вратата. Отворила му домакинята. - С какво мога да ви помогна? - Извинявайте много, но вчера бях тук на купон и си забравих палтото... - Вчера много хора бяха тук. Кажете ми някаква мебел от вкъщи, за да се убедя, че наистина сте били тук. - Ами... имате златна тоалетна чиния - казал мъжът. - Пешо! - провикнала се жената. - Ела да видиш кой ти е пикал в тромбона.
-
1 точкаДемек си направи опресняване сега и от тук нататък според циклите на каране градско/извънградско и натоварването си прави опресняване на определените км.
-
1 точкаТова което се вижда е че маслото наистина е зле,и от тук нататък колкото е повече в двигателя ще натрупва отлагания. Както каза колегата при смяната ,ако е възможно изтеглете и несливаемия остатък от маслото,за да налее колкото се може повече ново. Явно има доста нагар двигателя и маслото го чисти,и това няма да стане с една смяна.
-
1 точка
-
1 точкаПрикачам новите проби от вчера. Надявам се да изглеждат по-добре. Грешно бях написал за Обем на налятото чисто масло при смяната - 4.2 л. e вярното. Колата я имам от зимата. Не знам на какви интервали и с какво е била обслужвана преди. Не разбрах защо да сменя от 0w20 на 5w30?
-
1 точкаКолега пиши на Л.С да ти обясня от къде да вземеш масло и стига с тия МТФ отдавна се разбра какво да се слага няма нужда да се налива 30 лева литър Има над 5 Хонди едната която е 120 000 км с такова масло без да се сменя и няма грижи !!!!!!
-
1 точкаСледвай това, което пише в ръководството на модела ти. Ако кутията е като на седан/комби акорд 2.4 от същите години, то можеш спокойно да направиш само опресняване (около 1/3 от маслото), а интервалът на смяна е 80 хиляди км или 4 години за стандартна експлоатация или 40к / 2 години за тежка експлоатация. Второто е в случай на предимно градско каране или изкачване или теглене на ремарке.
-
1 точкаИзкопирването на чужда опаковка с цел подвеждане е подсъдимо, със или без неочевидно "FOR". Въпросът е, че това за мен е симптом на по-голям проблем. Вероятно марките, които продават имитации, знаят, че клиентите им са хора, които не обръщат внимание на детайлите и гонят основно ниска цена. Какъв е стимулът да спазват спецификации? Никакъв. Това масло не е синтетично (макар да пише синтетично). Това масло не покрива GF-5, макар да твърди, че го покрива. И накратко - това масло не изглежда да е правено за Honda, макар че пише, че е "за Honda".
-
1 точкаКарам си моята (1.8 бензин) вече 6 години и съм нямал сериозни проблеми. Двигателя е железен, ако се подържа и колата никога не ме е оставяла. Возията е найстина твърда, но дали е комфортно е въпрос на вкус. Мен лично ме дразни твърдата возия, но много ме радва поведението на колата по пътя. Лично аз смених 17-ките с 16-ки. Другия момент е, че колата е доста слабо шумоизолирана. На кофти път чуваш всичко и всички мрънкат, че не може да се проведе нормален разговор. Ако включа климатика имам чуството, че започвам да влача ремарке с тухли. Една силна страна е пространството, което предлага. Багажникът е голям и дори сравнено с коли един клас отгоре. Седалките се вдигат или свалят, което прави колата много практична. По мои сметки подръжката на колата излиза една идея над средното, за този клас, но това се компенсира с добрата надежност. Нека да спомена и уникалния вътрешен/външен дизайн. Дори в момента дизайна изглежда сравнително модерен (виж VW ID3).
-
1 точка
-
1 точкаПодсъдимо щеше да е,ако преди надписа хонда,не пишеше "FOR".Има разлика и в изписването и на логото. Всичко е пипнато,за да не ги пипнат👹!
-
1 точкаДа, май към литър отива за тях. Това е все едно да налееш в истинска бира сок, как му викаха - Радлер, т.е. става лайно 😂
-
1 точкаИ за ладичка не става. Ментето си е менте. Далеч от него, дори и да ти го подаряват.
-
1 точкаАбе тия къси смени ако помагаха толкова двигатели нямаше да се отварят за сегменти. Могат да помогнат до някаква степен, със сигурност; в някои случаи и напълно. Но от два поста във форум няма как да се заключи, че с доста къси смени ще успее да разтвори нагарите.
-
1 точкаЩе свърши чудесна работа за една смяна от 7000км. Но в дългосрочен план, ако искаш да пазиш катализатора, се ориентирай към ILSAC спецификация. Yacco Lube GDI 5W30 - от fenabg. Ravenol DXG 5W30. Amsoil signature series 5W30 И задължително изтегли несливаемия остатък, за да не разваля новото масло и да си налееш пълното количество по книга!
-
1 точкаНяма как истинска фирма да имитира така оригинална опаковка без да цели да подведе купувачите - което явно работи, ако съдим по темата. За мен това е менте. И аз не бих налял масло, което не си спазва спецификациите, при положение, че на близка цена има масла, без да се опитват да те лъжат, че са нещо, което не са - Petro Canada, Shell.
-
1 точкаАбе не бих налял масло, което безсрамно декларира изисквания, които не покрива. Още повече такова, на което не се вижда името на производителя на опаковката
-
1 точкаБезспорно ни липсва, но и ние не го мотивираме да участва по-деино. Иначе преди 2 уикенда идва насам, та се видяхме - добре си е - ходи на лов за мотор и риболов.
-
1 точкаСпоред мен внимавайте това не са двутактови машини. Вие също не сте тираджии,с техните номера. Когато карах дизел само от това бях доволен
-
1 точка
-
1 точкаЗа да се измерят хлабините на клапаните,минимум трябва да се свали капака на клапаните за да се използва този уред Чувал съм за такива корифеи които само по диагностика с софт казват ама,ако искша вярвай им ти.
-
1 точкаЗдравей колега,и аз да изкажа моето мнение по твоя въпрос.До скоро карах само дизел разход извън града 5.5-6.5 ,градско 7.5-8.5 зимата студена още нагоре.Сега съм с акорд 2.0 i-vtec 156 извънградско 6-7, градско 10-11 сега ще газифицирам и като цена ще е по добре от дизела. Мисли колега и успех с покупката.
-
1 точка1) Прилича на Хамър Х1, ама е японско с това огледало и капачката за гориво от лявата страна. Japanese Hummer в google дава отговора Toyota Mega Cruiser, има и завиващи задни колела както се вижда на снимката.
-
1 точка
-
1 точкаГрешиш и то много. Том е професионалист. Човек, създавал и тествал много продукти - лично. И до момента консултира компании в областта на маслата, макар че от дълги години е пенсиониран. Имал съм възможността "лично" да обменя няколко думи с него. Един от най-ценените и уважавни членове на BITOG. ESTERS IN SYNTHETIC LUBRICANTS - КЛИК
-
1 точкаЗа Цецо, мога да изкажа само суперлативи. С моето ЦРВ имаше сериозно объркване по ел системата но той мина през множество перипетии за да отстрани проблема. Евала на човека, много малко са майсторите, които биха положили толкова труд, и биха обърнали такова внимание на клиента.
-
0 точкиСрещат се двама приятели но единият е с насинено око. -Какво е станала с теб,защо си така насинен? -Ми какво да ти кажа.Нали знаеш,че по някое време привечер,към 01/02 часа имам навика да звъня на непознат номер и да питам -познай кой се обажда. -Е да де,да и какво от това? -Ми как какво,един позна.
-
0 точкиЗалагам, че газовата е причинила щетите. При смяна на свещи не трябва ли нови настройки по газовата ? Аз карам 4 години с газова вече над 100К , свещи не съм сменял, проблеми никакви - не знам до кога Имам опит от предишни коли, че като сменя свещи, започва да работи по-зле. Продават ни страшни боклуци за авточасти. Веригата сменявана ли е ?
-
0 точкиТъй, де. Затова предлагам и промивка на двигателя, преди смяна на маслото. Може и с веро...
-
0 точки
-
0 точкиОнлайн търгашки магазин и продават всичко на "народни" цени... А пък това "for HONDA" кърти мивки...
-
0 точкиРазгледах и другите им продукти,всичко е леле-мале,най ме изкефи антифриза марка "зима".То в Кауфланд има по-маркови неща.
-
0 точки
-
0 точкиАко са 3 л то вече според мен си за ремонт на двигател,смяна на сегменти и гумички на клапани и ще намалиш разхода на милилитри. Колата започва да гори и то осезаемо когато я гониш. Започват да горят Хондите ни като се слушат разни магазинерчета,набуташ в двигателя някаква мазут 10на40 и го караш 15-20 хил км и хубаво да запуши маслените магистрали . Всеки двигател на Хонда обича прясно и ново масло,така че хубаво масло по-къси смени и ще ти служи вярно. т2 Ако искаш да е като в звукозаписно студио допълнително я обезшумяваш. т3 Да има си определен пробег 250-300хил но при добра поддръжка,и като се откажеш да повтаряш сцените на Бързи и яростни издържа повече. Добър майстор при при прегледа и може да ти каже в какво състояние е веригата.
-
-1 точкиЩом не са сменяли течността , значи не са отваряли апарата и не знаят какво е състоянието на цилиндъра . Според мен се увери какво точно са правили да не е бил само преглед. Сваля ли са всеки водач сменяли ли са ги,пластините които държат накладката както каза колегата сменя ни ли са или минимум излъскани до блясък. Остава въпроса много близък приятели всичко прегледано а затяга апарата,той какво казва. Отиди на друг сервиз .
-
-1 точкиЕдин двигател който не е затлачен предварително от гаранционно обслужване,няма да скапе бързо 0w20 както е видно. Не мисля че проблема е в 0w20,колегата може да го оправи този двигател но това е процес на доста къси смени за да изкара нагара натрупан.
-
-1 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00