Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.06.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Първо, дали има кардан. Не е шега. Масова практика при тези автомобили е, ако има повреда в системата за включване на 4х4, и на собственика не му е важно колата да е 4х4, да свали кардана, вместо да я ремонтира. Колата остава сам8 на предно, няма проблем да е така. После, всъщност трябваше да е първо, започваш огледа сутрин рано, кооата да не е палена от предишния ден. Палиш и се ослушваш за метално тракане от двигателя. Такова тракане може да идва от веригата или от клапаните на двигателя. Не добре и в двата случая. Гогато загрее също не трябва да има никакво тракане и други подозрителни шумове от двигателя - свирене, виене на ремъци и помпи. Проверка на системата 4х4. От място с напълно навит волан се тръгва с повече газ. Прави се наляво/надясно и напред/назад. Не трябва да има виене, тропане и тресене откъм задния мост. Ако има - проблем със системата. Не е фатално, оправя се сравнително лесно ако е в начален стадии и по-скоро е повод за драстично сваляне на цената. За ръждата е ясно - никаква ръжда. Другото е като на всеки един автомобил. Цялостен оглед - дали всичко работи, климатик, ел стъкла и всякакви ел джаджи, спирачки, окачване, абе цялостно техническо състояние. Това, че има 12 месеца валиден технически преглед е добре. До някаква степен е гаранция за добро техническо състояние. Ако не можеш да провериш по документи, кога последно са сменявани всички масла по колата е желателно да ги провериш. п.п. Изпревариха ме със съвети, но в общи линии е това.
  2. 2 точки
    Ами ако не разполагаш с компютърна диагностика минимум гледаш лампите на таблото при контакт. Тези трябва да светнат Тези трябва да останат Като пуснеш ръчната, сложиш колана, затвориш вратите и запалиш и тези трябва да изчезнат. Гледай да не е палена преди теб, т.е. да я запалиш на студено. По принцип трябва да запали веднага. На празен ход докато е студена ще държи около 1500-1600 оборота, после като загрее около 650 без консуматори, 700 с фарове и т.н. На празен ход трябва да работи равномерно, без тресене, без играене на оборотите. Ослушвай се за странни шумове откъм двигателя. Когато е загряла стрелката на антифриза застава малко под половината. Скоростите не влизат мазно, но трябва да влизат нормално. Педалът може да е твърд, но трябва да включва на около 1 - 1,5 санта. Като превключваш не трябва да има притрисане. Има и свободен ход. Дори на място, но запалена воланът трябва да се върти леко, без хрупане и припукване. Ако намериш неравности някъде тествай там дали има тропане, почукване. Задницата ми се струва лееееееко клекнала, което е нормално. Не знам дали ще можеш да тестваш 4х4. Как работи и как се тества ще намериш из форума. Ако имаш възможност тествай cruise control на дълъг прав път. Как работи ще намериш из форума. Нищо специално в крайна сметка. Ако няма ръжда другото се ремонтира. Имаш щора, масичка не виждам на снимките. Ако това е полукожен салон, а не изцяло платнен е чудесно. Цената е екстра, а ако е имало ремонти (защото за тези километри не може да няма) сподели доклада. Като цяло всичко по модела е обсъждано във форума. Ами ... освен фаровете и тези за мъгла всичко останало си е фейсово (табло, стопове, VSA, възглавници също предполагам...). Няма как да е префейс. Можеш да поискаш VIN код и ще разберем. Успех!
  3. 1 точка
    Здравейте отново, понеже много хора се опитаха да ми помогнат съм длъжен да напиша какво е развитието и как е решен проблема. Колата има оригинален теглич. Още като отидох до майстора и след бърза проверка констатира, че проблема бил в буксата на теглича. И започна едно разглобяване, замерване и т.н. Оставих колата за 30 минути и като се върнах беше разглобена кората пред левия стоп в багажника. От там бяха изкарали някакъв модул с едни кабелчета който захранвали с ток буксата за теглича. Без този модул мигачите и от двете страни мигаха бързо. Презапоиха всички кабелчета които излизат от този модул и за сега всичко е ОК. Дано съм обяснил всичко което видях правилно и сте ме разбрали. Благодаря на всички които се опитаха да помогнат. Лека вечер
  4. 1 точка
    Изводи: 4WD не работи при движение напред когато се намалява скоростта - спиране Има защитен клапан Има и защита от прегряване
  5. 1 точка
    Здравей, тук можеш да видиш колко ще ти струват таксите според годината на колата.
  6. 1 точка
    Ти май кола ще си избереш трудно . Стриймове има ,наскоро гледах един за 4к от Италия . Кола от германия не ти трябва тея митове и легенди че там са супер колите не са верни , от Италия всеки ги плюе но ако трябва да ги съпоставя Германски само прогнили кенефи . Запомни едно от мен най важното в една кола е купето и окачването . Като я земеш от Германия ще е все едно е излязла от дъното на океана , Двигател се прави купе НЕ. Тоя туч фрв лично на мен не ми харесва , ниска широка , тромава като затлъстяла американка оцеляваща на бургери от макдоналдс. Не случайно ти посочих стрийма , обави за такива има , а и го имам много практична кола но в никакъв случай с тоя умрел кон 1.7 . К20 си има проблеми но к20а1 е един от 1вите и там нещата са по добре .
  7. 1 точка
    Днес предприех радикални мерки за справяне с проблема с пръскалките, след като доста време търсих, но така и не намерих, а цената на нови оригинални е .... да ме хванат за.... Преди време лявата ми беше блокирала - беше застанал боклук при мембраната, която спира течността да се връща. Така хем имаше по-малък дебит, хем не задържаше водата от връщане. С много ръчкане успях да го извадя, но в крайна сметката мембраната беше повредена и не задържаше. При следващо пръскане се налагаше няколко пъти да припомпам лоста, за да качи течност и чистачките да не тръгват на сухо. Това едно на ръка. Отделно от горното, при опит за насочване на струята се оказа, че пластмасовата дюза е доста паянтова, особено като е на 15-годишна възраст и лесно се поврежда. В резултат на това, вместо да пръска като "мъгла", ми пръскаше в една концентрирана струя в средата. Доста неефективно и безполезно. Преди време си поръчах от китайците този модел: https://www.aliexpress.com/item/32843230319.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dlbzKgh Първоначално реших, че не стават за нищо, но все пак не ги изхвърлих. Дойде време да ги оползотворя. При тях има 3 съществени разлики спрямо оригиналните: 1. Щуцерът е на 90 градуса - не е кой знае какъв проблем, влизат със завъртане 2. Малко по-тънички са и стоят леко хлабаво 3. Ниски са, т.е. рамото на лявата чистачка е на пътя на струята, а дясната - дори и насочена максимално нагоре, не пръска много нависоко Едновременното решение на проблеми 2 и 3 го намерих, като намотах 3-4 врътки с изолирбанд, като така станаха малко по-дебели и вече стоят по-стабилно, а също така и не влизат докрай. Това им позволява да стоят малко по-издигнати, а също и да ги застопоря чрез набиване под лек наклон нагоре. Така вече струята без проблеми прехвърля рамената, а металната дюза се върти и насочва много лесно. НЕДОСТАТЪК: за разлика от оригиналните, тези нямат вградени възвратни клапани и се налага монтирането на допълнителен клапан, за да не се връща течността. Реших, че най-добре да си купя чисто-нов, като най-близо и удобно ми беше да го купя от Тонекс 1: https://tonex1.com/масла-и-течности/течност-за-чистачки/тройник-за-чистачки-с-клапан-ф5мм По принцип точният размер е 6 мм, но аз смених и маркучите, като си купих силиконов маркуч Ф5.5 / Ф7 мм и с него стана добре на този 5-милиметров клапан. Не е задължително да е тройник, може и да е само тип "муфа". Не е задължително и да купувате нов, по моргите сигурно е пълно с коли, които имат такова клапанче. Нямах време да обикалям, обаче. Важно е само да работи - да пропуска в едната посока и да блокира в другата. Понеже ми беше невъзможно да снимам и да пръскам едновременно, нямам клип на готовото решение, но ви уверявам, че за тази цена, резултатът е перфектен. Сега имам нови пръскалки, тип "мъгла", със здрави метални дюзи. Най-скъпото ми е тройника - 7 лв, но съм сигурен, че може да се намери много по-евтино и в рамките на общо 10 лв да се купят пръскалките, клапан, филтър и маркуч при нужда. На фона на 50 лв за 2 нови пръскалки...
  8. 0 точки
    Поздрав за всички нещастници, които се опитаха да пикаят на гроба ми. Ще чакате Телеца да падне, ама... Поздравявам всички читави хора - те си знаят кои са!!! п.п. Както е казал Исус... - " Никой пророк не е приет в родината си "...
  9. 0 точки
    Чудех се дали да го напиша това в предния пост, ама сега му дойде времето. Каквато и кола да докараш в България - ще се разбие. Това CR-V и то ще се разбие, но малко по-трудно. Не знам къде ще я кара баща ти, но просто имай едно наум. Ами аз затова питах за доклада (сервизна книжка евентуално), та очаквах на тея километри да видя я верига, я поне съединител. Та оттам и съветите да се ослушваш.
  10. 0 точки
    Мнението можем само да го лайкваме адски много, темата иначе е закачена. Имам предложение - използвайте календара и добавете събитие там, може и повтарящо се. Линквайте към Facebook също. Ако имате нужда от нещо кажете.
  11. 0 точки
    Оправих го.Иска да задържиш бутона след вдигането няколко секунди.
  12. 0 точки
    Гледам в Пловдив има 5 FR-V-та с 2.0 мотор - никоя ли не покрива критериите ти?
  13. 0 точки
    Воланът си е, където трябва. Сравнявам, какво мога да си купя аз като англичанин и да си го карам в Англия, и какво може да си купи той като холандец, и да си го кара в Холaндия, и, на каква цена.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Има 15 годишни коли и на по 120 000км а и на по-малко, просто правят малък пробег. По темата с оборотите за ръчна кутия са съвсем нормални да са над 4000 особено при 2.4 мотора. Продават се по-дълги 5та/6-та скорост ако някой толкова иска толкова да е икономичен Ето при мен:
  16. 0 точки
    Това с километрите, дори да е по-често вярно, далеч не е гаранция. Има 15годишни коли и с по 200 000. Друг е въпросът, че няма гаранция дали 200к е по-добре от 300к – поддръжка, градски/извънградски километри и пр.
  17. 0 точки
    Мисля че тези две теми биха ти свършили добра работа, аз лично преди да купя даден автомобил бих изчел всичко в темите от тип "Всичко за модел X генерация", за да знам предварително какво да очаквам. Филип Бричката също прави доста добри ревюта за силни и слаби страни в 15-20 минутни видеа.
  18. 0 точки
    Утре съм на преглед и ще ви кажа. Споменаха 4х4 та утре ще попитам каква е истината, ДА или НЕ на въпроса трябва ли специален стенд.
  19. 0 точки
    https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/premium-service.php Сигурно и на други места в София има.
  20. 0 точки
    Привет група, Както обясних в една друга тема, ще взимам подарък на баща ми прибирайки се от Холандия след 2-3 седмици. Критерии: - Фейслифт генерация 2 - Бензин (за ГИ) - Ръчна кутия - Таван от 4к ЕВРО Тази седмица смятам да отида да погледна следните обяви като по решения бюджет е само 1-вата, но ми се иска мненията ви тъй като при (много) добри аргументи бих преосмислил може би: 1. https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0i-ls-zwart-2005-nap-airco-4wd-33325333/details.html - един единствен собственик, потвърдени километри. 2. https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0-es-33153733/details.html - техническият и изтича в края на юни, непотвърдени километри. 3. https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0i-es-leer-airco-lm-eerste-eigenaar-inruil-mogelijk-33451569/details.html - най-добрата и разбира се най-скъпа оферта: потвърдени километри, един единствен собственик преди авто къщата която я продава, executive model-a Бих оценил съветите ви. Благодаря!
  21. 0 точки
    Революционно предложение за замяна на квалификацията във Формула 1 https://formula1.sportal.bg/news.php?id=25497&fbclid=IwAR2Q8tsUboMkXSDATYcQTlTTaC1fyGxr_ZL9yUqwkWuClEhxZ5SDjVnKJRE Тея па! Кое му е революционното, като съм го писал преди години. :) Дори от квалификации няма нужда - направо да стартират от най-калпазаните в челото, към най-добрите на опашката. Ще има много повече изпреварвания и никой няма да заспива пред екрана. Точки да се дават не само за челно класиране, но и за брой места по-напред от стартовата позиция. Примерно Хами тръгва 20-ти и стига на финала втори - ето ти бонус 18 точки + челните , но не само за това че си с най-добрата кола и им правиш "ластик" 30 секунди, а за това че си изпреварил и с майсторлък 18 съперника. А този който тръгва пръв и е най-слаб (като кола или пилот - или и двете), ще се бори със зъби и нокти да задържи всяка позиция, и ще има по-голям шанс, отколкото ако тръгва последен и ще е 2 обиколки назад от първия, мотайки се по трасето. За 50 обиколки пак може да се окаже последен и да е 0 на 0, но може да е с 5 точки за 15-тото си място в класирането и 0 за спечелени позиции - няма да е "капо"!
  22. 0 точки
    Здравейте сложих си катализатор от “ибейските “,оказа се че има спукана тръбичка на бензина....доста са прогнили всички...някой налагал ли му се е да ги сменя,казаха ми за някъкви медни тръбички,като заместител на оригиналната,ако някой може да даде съвет!!
  23. 0 точки
    Здравей колега, Мисля, че тази таблица за обслужване на автомобила би ти била полезна.
  24. 0 точки
    Ако са от тези,които пръскат на мъгла с топлийката ще им разкажеш играта тотално.
  25. 0 точки
    Колега прочети това. С топлийка не знам да не се повреди клапанчето вътре в пръскалката и да започне да връща течността.
  26. 0 точки
    Ти колко газови уредби си монтирал и колко газови уредби си настроил?На твоята газова бутилката, същата марка ли е като на компютъра на газовата? И като компонентите са различни какъв е проблема?А на твоята скапана Хонда, гумите и свещите Хонда ли са? Даваш "компетентни" мнения с които заблуждаваш хората!
  27. 0 точки
    Вече е март и въпреки че се усеща като демекври, отново е време за сбирка. Заради капризите на бабата отново ще сме на закрито в паркинга и ще се надяваме април месец да е по-благосклонен, за да можем да се съберем навън. Поредната месечна среща на Акордите ще се проведе на на 15ти март (неделя), в 15 часа. Мястото вече е добре познато на всички - ниво -1 на закрития паркинг на Ринг мол в дъното при сините колони. Всички сте добре дошли, независимо дали имате Акорд или не, никого не връщаме @JHM, пловдивчани също се чувствайте добре дошли, ей го къде е, един час път. Молба към модераторите - ако може някой да закачи този коментар най-отгоре в темата. Благодаря.
  28. 0 точки
    Категоричен съм , че звука е от малката верига или от системата, която върти (маслена помпа и балансиращи валове). Много ясно изразен е шумът в долната част на двигателя около шайбата на к.в. Да, шумът наподобява пренатегната верига или пренатегнат ремък, но за това отговаря обтегача, който е оригинален и чисто нов. Различен е (свободно плуващ) от този, който свалям, но е същия ОЕМ номер. В няколко чужди форума четох мнения на хора, които са връщали старите обтегачи, предполагайки че звука е заради пренатягане, но разултат няма. Факт е, че след смяната на всички елементи с нови, системите на водене на веригите стават по-плътни и по-стегнати, и точно това предизвиква виенето. В ангренажната верига шум(виене) не се чува. И точно разсъждавайки каква е разликата между новата кола с нови вериги и карана кола със сменени такива (в т.ч. и водачи и колела и т.н.), стигам до извода, че разликата е в малслената помпа. Тя е единствения елемент ниско в картера, който е в зоната на звука. И явно в следствие на износването на лагерите и износването на зъбчатките на балансиращите валове, в комбинация от натегнатата верига, започва да вие. А мнението на Хонда е, че това няма отношение с качеството на веригите и всичките джаджи около тях. И нали се сещате, че сега най-вероятно ще трябва да се сменят и валовете, за да няма виене, което ще удвои ремонта и ще стигне сигурно 4000 лв ? А кой нормален човек ще си купи Хонда, ако знае, че за да му е тиха колата, трябва да изръси пари колкото за нова?! Явно затова от Хонда мълчат и си траят. Взехме ви парите за нова кола, а след гаранцията не сте наш проблем. Аз ще го направя ремонта докрай. Колата ще си остане вечно моя, но искам да знаят повече хора какво да не си купуват или с какво се захващат, купувайки си Хонда на над 150-160 хил.км.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...