Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.03.2020 in all areas
-
4 точки@ CARPERA - не се дръж като малко дете... Закона/наредбата е от 2014г. Непознаването на законите не е оправдание за тяхното неспазване. Исвали тази снимка с ЕГН на двама човека.
-
3 точкиИма едно нещо, наречено "хигиена на общуването". Един от стотиците примери: https://iconomist.bg/88353-Как-да-бъдем-ефективни-в-социалните-мрежи
-
2 точкиЯсно е, че на готово е по лесно ама по тая тема колкото изписано има сигурно за маслата толкова няма. 700лв струва ремапа потърси в интернет HPP Garage и се свържи с тях за повече инфо.
-
2 точки
-
1 точкаНе е толкова лесно, колкото се описва тук - налива се файл, създава се впечатление че е копи/пейст през ОБД буксата, само че не е. ЕКУ-то е заключено и има защита, за 7-ма говоря. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точкаОт както КАТ ви подгони големи разбирачи станахте (типично за българина). Моята изтича 10.2026г пък бутилката е 12.2015г. Точно ти беше този който плюеше най много против тази акция на КАТ, пък тя се оказва толкоз полезна защото има коли които се движат с бутилки от 80те.
-
0 точкиХонда драг среща Дупница 28 март . Както вече обявих ,организира се приятелска среща на летище Сапарева баня. Съорганизатор на срещата е община Дупница , която предоставя нейната част от летището за събитието и ще помогне с организацията. Както казах приятелска , ето и хората които ще помогнат това да се случи : ВВД Дизайн ЕООД , Магазин за Японски и Корейски Авточасти M&S Auto , D&V Auto , Fenabg AUTO , Yacco Sofia , Иван Коларов , Атанас Лалев ,Здравко Богданов , Боби Коларов и много други . По идея и предложение на ръководството на Община Дупница ,съботния ден ще започне в 9:00 на площад Свобода гр. Дупница ,където да съберем повечето коли и в 11:00 /11:30 в колона ще се придвижим към летището . Ще се кара свободно без класове до 16:30 . Всеки желаещ да присъства е добре дошъл! Ще има шатра на която всеки желаещ да кара ще трябва да попълни декларация и ще получи гривна за участие . Ще допълвам информация ако има такава.
-
0 точкиМодератор Преместено от тема: На тази кутия не е задължително да бъде оригинално маслото. Аз на 5та генерация с 5 литра 10w40 всяка година сменям на двигателя и скоростите заедно.
-
0 точкиДнес с цената на доста кожа от пръстите, успях да оформя решетките от металната мрежа, дето бях купил. Извивката е доста кофти и мисля, че все пак стана горе-долу прилично. Най-хубавото в цялата работа е, че успяват да разбият потока на въздуха и от свиренето няма и следа. Днес я поразходих по магистралата. На снимките не се виждат хубаво решетките, понеже останалата част от колата е по-светла. Но мисля, че ще добиете представа горе-долу. Реално трябва да се вгледаш, за да видиш че изобщо има нещо там.
-
0 точкиНе помня,в понеделник мога да проверя. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
-
0 точки
-
0 точки- Жена, днес пак се скарахме с майка ти. - Този път какъв бе поводът? - Ами след последният ни скандал принципно исках да изгладим отношенията си и бях решил да и купя палто. - Е, това как се превърна в разправия? - Амиии, за съжаление тя се събуди точно когато я мерех с рулетката.
-
0 точкиСетих се че след моментното включване в тая тема, все някой някога пак ще я отвори и ще чете, та да обясня някои недомлъвки: 1. Относно гасенето на мотора на скорост. Това естествено рядко се прави умишлено, но се случва ДВГ да угасне и по техническа причина. В този случай на автомата нищо няма да се повреди, понеже ДВГ осигурява налягане чрез маслената помпа в кутията и чрез това налягане и софта, тя се управлява. Ако моторът угасне и съответно налягането в кутията секне, тя минава веднага в режим N и колата просто се търкаля по инерция. Това не е проблем за нея, ако иде реч за намаляване и спиране на банкета. По-голяма паника в този момент е липсата на усилвателя в спирачките (и във волана - ако рейката е хидравлична). 2. Кутията няма как да се повреди от нецелесъобразно боравене на водача с лоста. Тя си има алгоритми и няма да изпълни командата, ако е в противоречие с тях. Между лоста и кутията няма "твърда връзка". 3. Но ако някой много иска, може да си потроши колата, като редовно не изчаква спирането от преден ход, преди да включи задна. Това обаче става на малки скорости и единственото което ще причини е натоварване в тампоните на мотора и кутията, които ги държат към купето. Те рано или късно минават от зоната на еластична, в зоната на пластична деформация на каучука и почват да се цепят, а накрая и се разпадат. При по-голяма скорост командата е неизпълнима. 4. Може да ви изненада, но колата пак си върви, просто има повишени вибрации по купето, а като странични ефекти се появяват дърпане (обикновено надясно) при рязко ускорение и зверско тропане на "нещо в коша" при преминаване по големи неравности на несъобразена с тях скорост. Това "нещо" е тандемът моторът / кутия, които се лашка из моторния отсек. 5. Ако наистина имате нужда да аварирате кутията, не изчаквайте спирането от задна до покой и се опитвайте да включите лоста на "Р". Все някой ден ще ви се "получи" и заедно с разкъсаните тампони ще строшите чопа, който я заключва при покой. Той вече си "знае работата" и ще окърти зъбите на главното предаване в диференциала, а ако имате късмет ще се сцепи и картерът на кутията. Ако колата ви е мила, или поне ви върши работа - "не правете това вкъщи".
-
0 точки
-
0 точкиD2S, 4300-4350K Osram или Philips. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиЗдравей колега.На този ти въпрос - "Чудя се обаче дали мога да проверя някъде километрите и сервизната ѝ история." С трудна задача се нагърбваш но не е невъзможна. Ако в Бултрако не ти кажат то с вина отиваш в агенциите за бързи пари,където дават кредит за кола на изплащане.Казваш им,че искаш да закупиш колата и имаш желание да минеш през техните пари но искаш да си сигурен за колата и те ще проверят,имат програма за всички марки.Имам позната която работи в такава агенция,и от нея го знам това.
-
0 точкиКакво става в тая тема, аз съм в шок . Макар че то тема като тази няма много как да излезе офф топик…
-
0 точкиБаща ми почина 2003 година .Погребахме го на свети валентин -именния му ден ,Валентин се казваше ,от тогава до помена на 40 тия ден всяка вечер посред нощ се отваряха сами вратите в целия апартамент ,всяка нощ ,без входната .След помена на 40-то всичко спря .Една вечер помня че се престраших да не мигна и да чакам ,около 2 часа през ноща чух отваряне на врата от другата стая ,след малко се отвори и вратата на моята стая ,скочих и светнах лампите -никой нямаше и не видях нищо ,в това време полека се отвори вратата на кухнята -аз гледах от коридора как се отваря но пак никой не видях .Бях чувал за такива неща ,но в нашия апартамент се случваха наистина .
-
0 точкиВуте излиза от банята и Пена: - К'во прай таз' мартеница на куро ти, бе? - Цона ми я връза, оти са връзвали на плодно дръво, ма!
-
0 точкиПреди няколко години внезапно се спомина един много добър колега на жена ми. Много добър човек и колега, беше ни помогнал в неприятен за нас момент. Та в нощта след като го погребаха човека, вкъщи се усещаше някак неспокойно. Вечерта към 1-2 часа станах да отида до WC-то, но не отидох. На вратата на стаята ясно си личеше фигурата на Ванката (така се казваше човека) с ръце на кръста и широка усмивка. Внезапно ми мина желанието за тоалетна и си легнах обратно осмисляйки видяното до сутринта. След няколко месеца случайно казах на жена ми докато си говорим какво съм видя въпросната вечер, отговора беше "знам и аз го видях"🤐. А имаме и котарак за който той се грижи известно време, същата вечер котарака почти беше откачил. Тъй че колегата да не се притеснява, привидения и ний сме срещали 😁.
-
0 точкиРазмера е D, определено е по-добре от преди. Изчистете хубаво пружината и сложете малко масло или веро в улея на подложката, по лесно ще си я монтирате.
-
0 точкиЗдравей колега.Остави шегите на колегите настрана,те така се шегуват но без лоши чувства. Относно измиването на мотора,това е нормално и задължително когато се купува кола върната от лизинг. Защо джамбазите да не мият и те.Ако те притеснява самото миене да не се прецака електрото нещо,имаш основание.Но досега тук няма такъв случай.Ако те притеснява търговеца да заличава нещо то и да не го измие,няма как да го хванеш веднага.От доста време търговците не рискуват да вкарат морги защото не могат да си върнат парите,клиентите станахме доста претенциозни и те го знаят.Аз също бих го измил ако река да продавам,предполагам и ти.Спестил ти е едно миене. Историята гледай на колата,не дали е измит мотора. Успех.
-
0 точкиМит или "мит", всеки обича да му е чисто. Няма правилен ход. Като е мит, защо така. Като не е мит, значи бил мърляв собственика.
-
0 точкиМнение от друга тема, но казаното важи с пълна сила и за тази. п.п. Ако теста за емисии на ГТП се прави като в Англия, огромна част от автопарка в България ще "изгърми".
-
0 точкиЗантее ли, че кгоато чтеете нисапаното, вжано е првътаа и поледсанта бквуа от дмаута да бдаът на мсятото си. Мжетое да рзбъракате мстеата на оастнаилте бвуки и все пак нпиасатноо ще прдъолажва да се чтее с лкоета. Твоа ивда да пкаоже, че вскичтоо твоа вемре котео сте попрлеили в уилчище е нпразано, доасттънчо е блио да ви начуат да слгатае на мстяото им бутквие от наалчото и каря на вяска дмуа кяото пиеште. Приичнтаа е в нчиана по котйо виашят мъозк оработбва ирнфоцмаията. Ткаа уяспвате да преочттее нааписното джае кгаото нтио енда дмуа не е изиспана пвраинло.
-
0 точкиОставете жените на мира, стига плюхте! Чиста случайност е, че в моя случй темерутът се оказа женски. Знам, че темата е за България, но споделих случката, за да не остане някой с впечатление, че простотията е само в България. Напротив. "Случва се и в най-добрите английски семейства жена да роди от мъжа си!" ... простак. Случка от сутринта. Днес аз си карам половин камион, само 7.5 тона. Приближавам червен светофар на "Т"-образно кръстовища. Две секции на светофара, със стрелки само за наляво и само за надясно. Аз съм на дясно, втора кола. Светофарът е настроен първо да светва стрелка наляво, съответно опашката в тази лента изчезва. В момента, когато светна за мен, надясно, и аз тръгнах, през лявата, вече празна лента виждам да се изстрелва черно BMW X3, 2020-та г.,мъж шофьор. Така както си е без никакви мигачи, вместо наляво, кръшна надясно пред мен, на боя разстояние. Веднага наби спирачки, защото не сме сами на пътя, в улицата, в която завиваме имаше бавнодвижещи се коли. Да, ама камионът ми е 2019-та и има аварийна система за спиране, ако някой ми влезе в опасната зона. Това означава, че сам спира на място и ме лЕпи на предното стъкло. Естествено, оказах се спрял на средата на кръстовището, псувайки на всички езици, на които знам псувни.
-
0 точкиВсички са луднали да сменят, поне у село Пловдив. Вчера не мога да намеря ни бутилка, ни сонда с размери, които ми трябват. Всичко е къде разпродадено, къде резервирано за монтаж идната седмица.
-
0 точки
-
0 точки1.Като влезеш в подфорума на HR-V ,втората важна ,закачена тема отговаря на този въпрос. 2.Харченето на масло е свързано с неправилна експлоатация на автомобила, неправилни масла и голям пробег на смяна.Основната причина е напълването на сепаратора на масления сегмент с нагар,който не позволява изливането на маслото през отворите в буталото. Самите маслени сегменти се запичат,прегряват и се разкаляват. Резултата е липса на притискане към стените на цилиндъра. При изправен мотор-нови сегменти с малка елипса на цилиндъра и що годе читави бутала, разхода е в рамките на 200-250 мл на 5000км. При движение на автомобила над 4000 об/мин .разхода може да се повиши до 100мл/1000 км. 3. Смяна на сегменти,лагери, пълен ремонт на глава със смяна на водачи и клапани.Пълно измиване на мотора -магистрали и картерни пространства,отдушници.Гаранция 3 години със 6 смени на масло и 6 маслени филтъра 1400 лв /в тази цена влиза 24 л масло и 6 маслени филтъра..С 1 година гаранция и 2 смени на масло+2 филтъра 1100 лв. Ремонта е с данъчна фактура. Краен резултат-пълно напасване на двигателя след 2-5000 км. Разхода на масло пада до стойностите описани по-горе.Ако се сменя редовно качествено масло ,двигателя ще издържи без нужда от ремонт 100к+. Засега лични впечетления само 80000км. За 2 години ремонтирани 12 двигателя на Харви и от двата модела. Ако си правиш сам мотора ще ти излезе 600-700 лв. Не е сложно ,изисква монтьорски умения и доста четене. Иии Добре дошъл!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00