Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.02.2020 in Мнения
-
2 точкиКолеги и аз имам някакво наблюдение на подобна картинка обаче за мотор к20а4. Колата е на познат, като е купувана от Швейцария (по километраж 103 000 км). След по обстойно разследване и неколкократни свързвания със стария собственик и сервизите, в които е ремонтирана колата се оказва, че масло не е сменяно никога, само е доливано. Колата не пипа грам масло (пробег направен тука в BG около 20к km), човека я кара с масло Total 0w30, валовете са наред, както и белезите на веригата и самата верига са ок, но гледката е покъртителна!
-
2 точкиВанка, това както предполагам е в следствие на традиционната смяна (за германските сервизи) на маслото, на 15 000км. за бензин и традиционните магистрални скорости от 180 и нагоре км/ч! Маслото, в такива случаи, вдига до над 130°C и при такъв системен тормоз по немските магистрали си заминава за 5 хил. км! А му го сменят по гаранционни условия и по сервизна книжка на 15 хил. км.! Ето това е резултатът! Сегментите със сигурност са запечени и ще гори масло за страх... И после някои разправят, че Хондите са били "масларки". Айде нема нужда...! П.П. Не ми се мисли, какво "пилене" е било с оригиналното масло първите 15 хил. км. Сигурно са го източили в смес 1:1 масло и метал, образно казано... А то е хубаво да се смени след първите 1000 - 2000 км.
-
1 точкаТе и в Германия не карат обаче всички с толкова. На местата без ограничение, газ раздават разни доста скъпи автомобили. Повечето поддържат под тези 180км/ч. Пандората която Фена е отворил е показател, че няма значение от къде е колата а какъв е собственика. Това, че е от Германия и с всички документи няма абсолютно никакво значение. Състоянието на една кола се вижда, а не се чете
-
1 точкаТочно това щях да пиша и аз, плюс, че на японските коли цената на частите е една идея по-скъпа, така, че едва ли ще има някаква фрапантна разлика в поддръжката. Относно голфа с фабричната газова уредба - не е FSI, а MPI и е 75kW/102 к.с., голфето не е лошо, но мен лично този мотор е абсолютно бесмислен, поне в България - купуваш си спънат кон, който за една конска сила влиза в по-голямата данъчна ставка - от над 74 до 110 kW, хем плащаш голям данък, хем не върви. Единствения плюс е газовата уредба. Също така 1.6 MPI е единственият мотор на голф 5, на който може да му се сложи газова уредба, а FSI/TFSI са отвратително мотори - разпъват вериги и събират гняс в мотора. Аз имам Голф 5 комби, 1.9 TDI 2009 г. и съм супер доволен от него като возия, поддръжка, комфорт и т.н. Иначе на твое място бих се насочил към Accord 7 или 8 2.4 автомат(според зависи кое можеш да си позволиш), но аз не съм ти, нито обратното Успех с избора!
-
1 точкаДаваш си домашен, служебен, какъвто адрес искаш не на пощата. Да, пощата имат услуга, срещу 12 лв да ти освободят пратката и си я вземаш от пощ. клон след това. Това включва и попълването на митническа, което си е супер оферта. Границите бяха нещо от рода - до 30 лв не минава митница. От 30 до 150 лв минава митница и плащаш само 20% ДДС. Над 150 лв плащаш ДДС и 4% мито за авточасти. Но ако е нещо дребно минава, даже и да е по-скъпо. Това е общо взето. Пратките идват за 10-15 календарни дни
-
1 точкаНа фона на капака и тн нали се сещаш че старото беше тиня. Какво да мия с него. И не никои тук не целя икономия а да се спаси мотора. Та с връзка на горния пост с мръсна вода или чиста по лесно ще си измиеш ръцете.?
-
1 точкаПърва стъпка капака и промивка на мотора с ново масло. След малко ще кача снимки на новото масло след промивка.
-
1 точкаКолега вината е не само твоя. Само в България може да монтират сбирщайн уредба. Тук в Италия е невъзможно. Единствено бутилката може да е различна но сондата е винаги на определената марка уредба която монтираш. В България се търси винаги най тънкото това е проблема и няма точни наредби. При вас върви много това Романо защото е най евтината италианска уредба и работи добре защото не е сбирщайн. Слагайте него като няма пари за друго но не правете грешки да се комбинира китайски с турски боклуци.
-
1 точкаТе швейцарците са си прилежни и акуратни, и си спазват предписанията на производителя, който е посочил смени на 20к с 5в40 минералка, това не е проблем на Швейцарците И другото, което Швейцария е малка страна с добре развит транспорт и е много вероятно колите от там да са на по-малко километри от Италианските или Германските. А това оторизиран сервиз или пък който и да е сервиз да си признае, че масло не е сменяно, а само доливано, айде моля ви се! И какво са доливали, след като уж не горяла масло.
-
1 точкаМоля ви се, спрете с тия "скрито съдържание", ясно е, че всеки ще натисне за да го види. Няма смисъл да беседваме, защото ще бъде така "Червеното или синьото е по-зелено от жълтото?". Иначе подавам и аз ръка и да оставим хората да правят информиран избор.
-
1 точкаЦ класата няма проблеми със спирачките (sbc модула). Това е най-масово в префейса на w211, а w204 се произвежда от 2006та нататък. Отделно от това, отдавна има хора и в България, които ги рециклират на доста народни цени. Механизма за заключване се прави за между 300 и 600лв. Та тези цитирани цени, едното било половин кола, другото струвало кола и половина са били актуални сигурно 2009та, когато всеки с тоя проблем е ходил в балканстар. Само за справка - тпс сензор + смяна за Акорд 7 ми взеха 450лв в Бултрако. Ако решиш и горните задни носачи да си смениш с оем такива, сигурно ще ти вземат поне 800лв (само носачите са към 300лв парчето). Вземай си която кола те кефи повече и която изглежда по-гледана. И двете са способни да те вкарат в голям разход, какъвто е реално случая с всяка кола извън гаранция. Поне после като плащаш ще знаеш защо. Защото, че мерцедеса вози по-добре е факт, по-обезшумен е факт, спира по-добре е факт. Акорда, че е по-здрав няма кой и как да го гарантира, особено 17 годишен и с неясна поддръжка над едно десетилетие.
-
1 точка
-
1 точкаИмаш да смениш комплект гарнитура капак 25 лева 1 гарнитура витек клапан 32 лева 2 гарнитура витек клапан 18 лева О- пръстен делко 0.50лв до 2.40 лева И ще забравиш и няма да се чудиш , и е работа за 30 минути .
-
0 точкиНе напълно съгласен, но...! Този май е раздавал доста газ. И сега разискваме конкретното състояние на този двигател и каква е причината за тази му визия... Според мен не е доливано само масло... Сменяно е, но крачето е било тежко и е сменял на 15 - 20 хил. км. П.П. Аз като съм бил по тамошните пътища, съм забелязал всякакви возила да летят със 180 км/ч. И Шкоди, и Мини-та, и Голфове, и Ситроени и т.н. Въпрос на "вътрешното" желание на водача... Не само скъпи возила. Бях заспал и ме събуди едно "пипипкане" аларма от таблото. Оказа се, че колегата кара с 200км/ч. Викам: "Какво правиш бе? Ще те положа зад врата!" А той: "Ми в лява лента съм и тия ме гонят, трябва да поддържам скоростта".
-
0 точкиЗа сега няма тресене. Изпробвах я за кратко. Утре ще и направя едно магистрално и ще знам със сигурност. Това с тресенето и мен ме притесняваше по време на поръчаката. Търговеца ме увери, че качеството им било много високо, ще дам отзиви като имам повече.
-
0 точки
-
0 точкиАко на св. Валентин нямаш половинка, намери си литър! Честит Трифон Зарезан на всички влюбени!
-
0 точки
-
0 точкиИма доста избор.. Според мен с горният и още един кит, може да стане чудесна охрана... Но в момента нямам време да се занимавам... Не си купувай камера на,, Apеman"- нашата се сбогува след три години малка употреба!!! 🤫🙄😏🤮
-
0 точкиВърви си полицай и вижда малко момиченце да прави някаква фигурка в пясъчника. - Момиченце, какво правиш? - Полицай. - От какво? - От глина, пясък и лайна. Ченгето се разлютило: - Ей сега ще я разваля, а на родителите ти ще кажа да те накажат! След известно време ченгето пак минава оттам. - А сега какво правиш? - Пожарникар. - От какво? - От глина и пясък. Ченгето (видмимо радостно): - И защо без лайна? Момиченцето: - Е, ако добавя лайна, пак ще се получи полицай...
-
0 точки
-
0 точкиТова го кажи на един мой колега, напълни една тойота ярис хибрид с дизел.
-
0 точкиМого Ви благодаря колега хихи то било лесно успях .
-
0 точкиОтносно чистачките и на мен ми се наложи да карам на дъжд още като купих колата и се връщах от София.Нямам шум и работят нормално,но потвърждавам,че замазва дъжда и то обилен такъв.В същото време,ако използвам течност от чистачките чисти добре.Още не съм стигнал до там ,но ще проуча и това. Да ви развеселя с една случка още от първия ден. След приключване на сделката си тръгнах и спрях да заредя на ОМВ на 70 км на магистралата. Отивам да плащам и казвам шеста колонка.Момичето ми предлага кафе ала-бала и казва готов сте. 25 литра дизел нали? ...онемях..КАКВО??????? О,грешка бензин е.Очевидно вече нямате нужда от кафе .Весело й беше ,но сърцето ми прескочи няколко пъти
-
0 точкиДа каже колегата, но от жокерите които е дал, и според личните ми наблюдения, това е сервизът. И на мен ми беше предложен подобен вариант като на колегата вместо БРЦ, но аз на времето се замислих добре и засега още си карам на бензин, а ако някой ще ми слага газова на Хондата, това ще е Маркони. Както коментирахме в една друга тема където се газифицираха ракети и космически кораби, в Пловдив големите газ сервизи са 3-4 и всеки е доволен/си е платил от там, включително и аз.
-
0 точки
-
0 точкиКолега Iv_Chav ето и моите съвети към твоя проблем. Относно компонентите на ГИ, който ти е монтиран. Бутилката е ясна, сондата ти щом е Томасето е много добра и без проблем се справя от към дебит с твоя мотор. Термопластичната тръба ф6 също няма проблем, защото вътрешния и диаметър е равен на медна тръба ф8. Редуктора дали ще се справи, много зависи от стила ти на каране, дали си спокоен водач или обичаш да си караш колата в червения сектор на оборотомера. Но това при настройките на ГИ се вижда. Относно инжекторите. Това са Hercules Blue и нямат нищо общо с Valtek инжекторите. Който не вярва да им види характеристиките на сайта на полския производител AG Centrum. Би трябвало да захранят с необходимото гориво мотора ти. Относно компютъра на ГИ. От това което си дал би трябвало да е Reagas MP 48 OBD. И тук ще хвърла един камък във водата на форума. Мое мнение е, че компютъра е много добър и по нищо не отстъпва на прехваления в този форум компютър на Romano. Който не вярва, нека си инсталира една програма на А. Е. В. и програмата Romano AIS. Да ги сравни и да посочи в кои пунктове Романото превъзхожда А. Е. В. Само че да работи добре колата ти с твоя компютър, намери майстор, който разбира от него, защото с автоматични настройки не се получават нещата. Само като факт ще ти кажа, че А. Е. В. компютъра без проблем работи с инжектори Романо. Виждал съм го с очите си, а не някой да ми го е разказвал. Така че, ако мотора ти е изправен, би трябвало с тези компоненти на ГИ да работи добре. Единствено редуктора в някои режими, може да се окаже слаб за този мотор. Така че не бързай да хвърляш пари. Виждам че си събрал негативни емоции, но не се подавай на тях. Намери правилния човек и проблемите могат да се решат. Хубава вечер и дано съм ти бил полезен.
-
0 точкиЗдравейте колеги! Искам да благодаря на Izanagi, за помоща за избора и оказаното съдейсвие за дискове и накладки на марката EBC. Исках да ги тествам преди да си дам мнението. Тествахме два вида дискове от по високия клас с мой познат, съответно на едната кола са изминати над 10 000,а другата са над 30 000, мога да кажа че качетвото на тази марка е на много високо ниво, давам максимална оценка. Още веднъж Благодаря Izanagi!
-
0 точкиЖената пита: - Ако отида при друг мъж, на теб мъчно ли ще ти е? - Е, какъв пък ми е той, та да ми е мъчно? Да се оправя...
-
0 точкиПродължавайки да тренира, вече няколко месеца, Мими разбра, че боксът - това е крепко семейство, възпитани деца, вежлива свекърва и верен съпруг...
-
0 точкиНа щанда за килими: Имате ли нещо по-здраво за детска стая? - Колко деца имате? - 7 - По-добре асфалтирайте...
-
0 точкиПоп се качва в такси да се прибира към църквата. Тръгнало таксито. Бакшишът надул педала по надупчените софийски улици. Изведнъж! Прас! Нацелил някаква дупка. - Баси майката! – изпсувал таксиджията. Попът си мълчи. След малко пак. Прас! Нацелил друга дупка. - Баси и майката! – пак изпсувал таксиджията. Попът пак си мълчи. След няколко минути таксито уцелило трета дупка. Бакшишът пак изпсувал: - Баси майката! Попът не издържал и му направил забележка: - Защо така ругаеш и злословиш синко? Казвай просто „Слава тебе Господи” и ще видиш, как всичко ще бъде наред. Таксиджията се поуспокоил малко. След 100 метра колата нацелила шахта с откраднат капак. От удара се откъснало предното колело и се затъркаляло напред. Таксиджията тъкмо да изпсува яко и се усетил и извикал: - Слава тебе Господи! И в тоя момент – чудо. Колелото спряло, върнало се назад и си застанало на мястото. Попът като видял това изкрещял: -Баси майката!!!
-
0 точкиЗдравейте колеги, преполовихме февруари и това означава, че е време и за шестата сбирка на Акордите в София. Тъй като все още времето не позволява да сме навън, срещата отново ще бъде в Ринг мол, паркинга на ниво -1 в дъното при сините колони (връзката между Икеа и Ринг мола). Датата е 23-ти февруари неделя, а часът - 15. Добре дошли сте независимо от марката и модела на автмобила ви, стига да харесвате Акорди. Въпрос към модераторите. Дали е възможно този коментар да бъде закачен най-отгоре в темата, че да се вижда веднага от всеки, който отвори темата?Благодаря.
-
0 точки
-
0 точкиНова Година в Англия. Всичко живо пие, само Джордж и Майкъл нямат пари за бира. Както си вървят покрусени, гледат - бар, а до него месарница. Вадят малкото останали мангизи от джобовете, поглеждат ценорасписите и установяват че ще стигнат само за наденица. Майкъл се обажда... — Еми, тая вечер нема пиячка. След кратък размисъл Джордж възкликва вдъхновено — Сетих се! Взема парите, влиза в месарницата и след малко излиза с една наденица и започва да обяснява: Сега ще си пусна наденицата в гащите, влизаме в бара, поръчваме по халба и точно преди да платим, аз ще я извадя и ти ще се правиш че ми го лапаш. Бармана ще ни изрита и ние няма да плащаме. Майкъл ентусиазирано кима с глава и се почва... бар след бар... След деветия се обажда... — Брато, де е наденицата? — Аааа... Ми тя остана още в третия бар...
-
0 точкиКратко, между съпрузи: - Разбери, алкохолът е един от най-големите врагове на мъжа! - Мъж който бяга от враговете си е страхливец!
-
0 точкиСекретарка: - Цифричките на клавиатурата ми не работят! Админ: - Натиснете NumLock. Секретарка: - Натиснах, не помага! Админ: - Чай? Кафе? Секретарка: - Не може ли направо да се е*еме? Админ: - НА КЛАВИАТУРАТА КАКВО РАЗЛЯ ПИТАМ!
-
0 точки
-
0 точкиМного интересно, явно ще научим нещо ново. Може и извънземно да се окаже 😀
-
0 точкиАми аз съм го учил от трети клас нататък... Той е същият като българския, само трябва малко въображение и речник...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00