Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 31.01.2020 in all areas
-
3 точкиАз съм си сменял и двете на моята. Osram 66240 D2S е точната крушка, 4300K помня че беше. Моят съвет е, вземи си направо 2 броя и ги смени и двете, защото иначе ще светят различно и ще те дразни, а пък работещата си я прибери за резерва. И си приготви 90-градусова по-дълга пинсета и търпение за закачане на кабелчето на масата, защото е изнервящо. Няма смисъл да махаш подкалника за да пробваш от там, и в двата случая е шибано.
-
2 точкиВ ника му пише Бургас. Колега benjamin4o, иди при Апостолов. Едни го хвалят, други не, но поне от Хонди разбира и ще видят кое не е в ред. Не помня имаха ли стенд, но и да нямат, ще знаят къде да те пратят за реглаж. Не че съм го търсил редовно, но ми е помагал. Една година нещо се промени звука под капака и никой не знаеше какво е, а случайно бях на море. Минах през него и още преди да отворя капака (на работещ мотор) каза че знае за какво идвам. Викна 1 от момчетата си, каза му да свали пистовия ремък и да му донесе 2 метра здрав кабел. Нави го на ролката на алтернатора и дърпайки яко, я развъртя силно с думите "Това чуваш, нали?" Беше адският звук от дребежденето на разбито лагерче. Нямаха в момента, а беше събота и каза че ще ме прибере, а самото лагерче струва 3-4лв. Окачването трябва да си е в ред и с това никакви компромиси. Преди години (кой ме би през главата) отидох на стенд в наше село, уж марков, уж спецове (в сервиза на БОШ) - ужас. Старият Акорд после над 120 бягаше от пътя и по завоите трябваше да намалям, та едвам стигнах до Русе. Там при доверен човек, който я погледна, измери и рече че съм бил голям смелчаг да тръгна с тая кола, но щом съм минал 300км така, явно ме бива. Не се мъчи с догадки - вкарай геометрията в толерансите (колкото и да струва), за да не те мислим!
-
2 точкиДоколкото знам маслото на ръчна скородтна и диференциал се сменят на 60 000 км изцяло. Благодаря note! Но на това црв влизат доста мазно ръчните, а не на метал както съм усещал при други коли, което е признак, че е време за смяна. Ще пиша пак след по- дълго тестване. Гумите също са добре, имат още 2 години живот, окачването също, не е разкрачена. Двигателя е просто перфектен. Карал съм доста бензинови, но този е много добър за спокойно каране/икономия предвид, че влачи тон и половина и има достатъчно динамика, когато ти потрябва.
-
1 точкаНе бъркайте Ямбол със Стамбул. Когато лентите за движение в ЕДНА И СЪЩА ПОСОКА от 2 стават 1 е добре да се използват и двете до последно. Така не се получава една празна и една километрично пълна ленти. Обаче, когато имаме обособени ленти, ВСЯКА ЗА РАЗЛИЧНА ПОСОКА, минаване в празната лента и в последния момент връщане в лентата за желаната от мен посока си е чиста проба тарикатлък, откъдето и да го погледнеш. Ако не познаваш града и случайно си се объркАл е друга тема. Онова, италианското каране в лявата лента при свободна дясна пък е съвсем друга тема. Подобно явление се наблюдава и в Англия, само че със средната лента. Качва се овцата (не е задължително да е женска овца) на магистралата, отива в средната лента при празна лява и си стои там, докато слезе. На това тук му викат middle lane hogging и от миналата година се наказва с £100 глоба.
-
1 точкаКолеги добър вечер. Карам си днес с 40 - 50 и по едно време буф истряска шарнир бая влачене беше. Интересното в случая е че не съм чул потропване скърцане и т. н. Бъдете внимателни лека и без аварийна.
-
1 точкаРедовно в София се виждат дълги колони от коли в ленти за определена посока докато съседните стоят празни. А ако влезнеш в празната лента, често не те пускат да се вредиш в пълната, за да не си „тарикат“. Рядко го правя, но ми се е случвало да ме освиркват дори за подобна маневра. Дистанция не се спазва и трябва да си много нахален и бърз, за да се вредиш. Очевидно затова и хората се редят отдалеч в съответните ленти…
-
1 точкаИма истерия сред хората в момента, заради опасенията за падане на валутния борд и масово превалутират в евро, изглежда банките са го закъсали с наличносттите или пък не си дават еврата, поради същата причина, все пак на всеки мисля е ясно кой държи българските банки
-
1 точкаСамо че има малка подробност, на 750м преди стеснението има указателен знак коя лента е затворена и ЗАБРАНЕНО изпреварването.
-
0 точки
-
0 точкиНа светофара на "Тодор Александров" и "Константин Величков" посока Люлин, лявата и дясната лента са празни, средната опашка, а левият завой е болокиран до "Димитър Петков" колите! Често никой от средната не минава в ляво, да освободи трафика!
-
0 точкиЕдин цитат от ръководството за ремонт и поддръжка на Хонда Акорд CL 9. Регулиране на хлабината на клапана: ЗАБЕЛЕЖКА: Регулирайте хлабина на клапана само когато температурата на главата на цилиндъра е под 38 ° C (100 ° F).
-
0 точкиЗахари Бахаров: - Шефе, търсят те от интерпол! Шефа отговаря: - Кажи им да ме търсят в златните пирамиди, да търкат!
-
0 точки
-
0 точкиПривет! Моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: Ravenol FDS SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: 40.95*1.9675=80.57лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в Обединена Българска Банка АД Начин на получаване: чрез Куриер
-
0 точкиКасиерка от ЛИДЛ се прибира вкъщи разнежена от работа и награбва мъжа си от вратата... Както се обичали, той в един момент казал: - Скъпа, искаш ли малко да разнообразим? А тя се усмихнала палаво: - Уважаеми клиенти, отваряме каса 2.
-
0 точкиПелените и политиците трябва да бъдат сменяни често - по една и съща причина. Марк Твен
-
0 точкиПомпата е излязла от строя, ако е сигурно, че е обезвъздушено правилно. Направи още 2-3 цикъла на обезвъздушаване, за всеки случай. Провери нивото на течността в казанчето, нали го знаеш кое е за съединителя? Да не би да сте гледали другото, което е за спирачки и да сте оставили без течност?
-
0 точки
-
0 точкиЛогиката че ако двигателя НЕ харчи грам 75w90 , а харчи 1л от 0w20 за 10000км, то следва че 75-90 е по-доброто масло ми убягва. Еле пък при модерните турбинирани и малолитражни двигатели, където има обективни причини да е повишен лазхода на масло - дори двигателя да е в нормално състояние
-
0 точкиДнес на паркинга на метрото някаква жена се опита да премести стената паркирайки, та се сетих за следния виц: Жена прави успоредно паркиране. Дава назад, чува се тряс! Двава напред, отново тряс! Отново назад, тряс! Доближава се пътен полицай, чука на прозореца и учтиво пита: -Извинете госпожо,вие по слух ли паркирате?
-
0 точкиФранцузин, италианец и българин си говорят за с*кс. - Миналата нощ изчуках жена си четири пъти - се хвали французинът. - На сутринта тя ми приготви божествена закуска и ми каза, че ще ме обича до гроб. - А аз успях да го направя шест пъти миналата нощ - казва италианецът. - И на сутринта жена ми каза, че никога друг мъж няма да я привлича. Българинът мълчал, докато не го попитали колко пъти е любил жена си предната нощ. Той отговорил: - Един. - Само веднъж? И какво ти каза тя на сутринта? - Не спирай!
-
0 точкиАз също пробвах доста варианти. Моята е на 270,000 км и засега съм се спрял на 5W-20. Карането ми е според настроението - понякога спокойно, понякога не чак толкова. Гори ми около 500 мл от смяна до смяна (10 000 км).
-
0 точкиПоздравления, със здраве да си я караш! Най-важното е, че колата отговаря на твоя вкус и даже надминава очакванията ти. Едно е да четеш ала-бала приказки по форумите, друго е да се качиш на автомобила...Вози добре за SUV в този клас, не е Мерцедес, но и няма такива претенции. Очакваме отзиви след още няколко хиляди километра!
-
0 точкиЯвно на CARPERA му е трудно да схваща прочетеното. Колата е ясно, че е с R20 двигател, масло на ръчна кутия се сменя веднъж не се опресняване. Под шум от навит волан има в предвид диференциала колегата. Клапани регулираш, смени масла и филтри и спирачната течност с обслужване на спирачните апарати. За това дали е паркетник всеки сам си определя, колегата не иска никой да заблуждава.
-
0 точкиЗдравеи, колега Нека не подвеждаме колегите с реалната действителността.Напълно разбирам еуфорията от покупката на автомобил ,но не мисля че от един ден шофиране имаш реална представа от автомобила...това сравнение с Мерцедеса е в сферата на фантастиката..двата автомобила нямат нищо общо,защото са със съвсем различно предназначение...да не говорим за ускорения и д-р.подобни неща..или Мерцедеса е леко грохнал...или не си се качвал никога на Мерцедес, BMW или друг тип лимузина....C-RV си е едно паркетно семейно джипче ...мисля че трябва да бъдем коректни към колегите...и да споделяме само истината за да сме полезни.
-
0 точкиПривет, Моята поръчка: 1. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30; 1x4L & 2х1L 2. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1; 3x0.946L Стойност на поръчката: (1*18.95 + 2*4.95 + 3*12.99)*1.9675 = 133.44 лв Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОББ Начин на получаване: Лично в кв. Драгалевци
-
0 точкиАз имам теория и за разхода на гориво и качеството на горивата, в чужбина си караш нормално, спазваш ограничения или най-много 5-10км/ч над ограничението, идваш тук и караш като Томи Макинен, и после: "Това е от разликата в качеството на горивата, тук ми гори 2 литра повече от в Австрия"
-
0 точки
-
0 точкиЛентата си е най обикновенна лента за движение,до мястото с обозначение за стеснение и колега "Vespa" ти нарушаваш правилника,като се движиш в никоя лента. При евентуален контакт, си потенциалния виновен!
-
0 точкиТочно така се прави,кара се до край до стеснението,а не да се тъпчат километър преди него и лентата, която може да поеме коли и облекчи трафика,да стои празна. Дет се вика,"..кът овце"! Много точно показано и винаги се дразня, на противното.
-
0 точкиВ интерес на истината според немския закон за движение по пътищата това е правилния начин. Richtig = правилно (зелени коли, виж също видеото); Falsch = грешно (червени коли).
-
0 точкиПърво ми хрумна да го постна в "маслената тема", но тя много се разводни, та ето го тук: https://fakti.bg/technozone/442236-elektrichesko-audi-poiska-smana-na-masloto?fbclid=IwAR1AMgynQcelc8K59k7z517I8C2Xh9flnpOuMC7CIUQGswa5UlKMX_n6Kg0 Може да мине за "виц на деня", а може и повече време да им отнеме на ОООО!
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00