Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.12.2019 in all areas
-
3 точкиЧестито! Цивилни патрулиращи коли с видеозаснемащо оборудване. Добре дошли в Европа - крайно време беше.
-
3 точкиПреди няколко дни писах до Honda Румъния, може ли да си обслужиш колата там и какво масло и филтри дават за нея и колко струва. Ето отговора: Honda Lead Buna ziua, Va transmitem , mai jos, oferta de reparatii, conform solicitarii dumneavoastra Ulei motor 0W20 – 4l – pret 244 lei Filtru ulei 67 lei Filtru aer 110 lei Filtru polen 101 lei Saiba buson ulei 3 lei Manopera 143 lei Total fara tva 668 lei Total cu tva 795 lei Цената за обслужване е по-ниска от тука това са около 335лв. с ДДС П.С. Явно за твоя мотор си е 0W-20...:) Път си е до Букурещ, ама може да се съчетае обслужване с разходка...
-
1 точкаЗдравейте колеги! На скоро си продадох кораба Акорд 2.4 автомат и ми останаха безброй оригинални части, които бях приготвил за черни дни, мислейки си че ще я карам 100г. както се казва. Та ето и малък списък на някои от тях: Ориг. мокетени стелки на половин лято - 120лв. Ориг. Тампони ДВГ: Старничен - 150лв. Преден - 250лв. 3. ЕКУ - 2 броя за Автомат 2.4 - цена за бройка 120лв. 4. Ориг. Тампони за АТ - всичките 3 броя - 260лв. 5. Скънк обтегач за верига на ДВГ - 150лв. 6. Ориг. Фарове за Фейслифт (не ксенон) - 100лв. за бройка 7. Ориг. Фарове за пре-фейс (кеснонови) - 150лв. за бройка 8. Ориг. гарнитура за глава - 140лв. 9. Ориг. гарнитура за капак на скоростите (АТ) - 45лв. 10. Ориг. капак с лагер за скоростите (АТ) - 180лв. 11. Фел Про гумички за инжекторите - х8 - 4бр. комплетка - 12лв. комплекта 12. Скънк гумички за клапаните - комплетк х16 - 85лв. 13. Ориг. гумички за клапаните - комплект х16 - 45лв. 14. Ориг. гарнитура за капака - 25лв. 15. Ориг. верига за ДВГ - 150лв. 16. Ориг. обтегази за верига на ДВГ - х2 - 160лв. 17. Ориг. верига за маслена помпа - 75лв. 18. Ориг. обтегази за верига маслена помпа - х2 - 180лв. 19. Ориг. пистов ремък - 75лв. Вътрешни светлини за комби - 40лв бр. Капачки за предни амортисьори х2 (металните, в които влиза пружината) - 25лв. за бр. - 51675-SDA-А01 Рингове за главинта х2 - 18лв. бр. - 44348-SDA-А00 Маншони за шарнири на горен носач х2 - 6лв. бр. - 51464-S04-013 Долни шарнири х2 - 110лв. бр. - 51220-SDA-305 Ремонтен комплект спирачен апарат (преден) х2 - 30лв. бр. - 01473-SP0-000 Тампон за хидравличната рейка х1 - 7лв. - 53436-SDA-A01 Лагер полуоска х2 - 60лв. бр. - 91057-SR3-008 Гумено уплътнение (външна страна) полуоска х2 - 15лв. бр. - 91260-SDB-A01 Втулка за хидравлична рейка х2 - 20лв. бр. - 53685-SDA-A01 Гарнитура всмукателен колектор х1 - 45лв. - 17115-RAA-A01 Гарнитура изпускателн колектор х1 - 20лв. - 18115-PNB-003 Датчик за налягане на маслото АТ х2 - 90лв. бр. - 28600-RCL-004 Гарнитура ЕГР клапан х1 - 7лв. - 18714-RAA-A01 Гарнитура дросел (тази на колектора) х1 - 10лв. - 16176-RAA-A01 Гарнитура дросел (тази отдолу на клапата) х1 - 4лв. - 16431-RBB-J01 Гарнитура водна помпа х1 - 10лв. - 19222-RBC-003 Термостат (пълен комплект с гарнитура и датчик) х1 - 160лв. - 19301-RAF-004 / 37870-PNA-003 / 19322-PNA-003 D2S - NIGHT BREAKER UNLIMITED Покривало против грдушка, специално допълнително подсилено за перден капак, покрив, и всички стъкла. Покривалото е мерено по комбито и покрива цялото шаси до под броните. Цена: 200лв. Имам още доста части, но когато имам време ще ги кача. За съжаление мога само 8МБ да кача, а имам 36 снимки, затова няма как да ги кача тук. Който иска снимки, ако иска, да ми пише на лично или вайбър на долупосоченият тел. Ако някой иска да вземе части накуп, ще се договаря цената. Контакт: Радослав 0896 59 73 53
-
1 точкаИма много наблюдения даже . Редко добра и потдържана кола беше . Взеха я едно познати но ни вест ни кост от тях , реално си купиха нещо напълно сервизирано.
-
1 точкаЛюбезния от около година кара чисто нов Дъстър С кеф Възможно е Фена да има наблюдения върху старото му Цр-в
-
1 точкаБолта в блока наистина е на отвратително място. Успях с тресчотката + кобинация от удължения да стигна до него но риска да направя беля ми се стори прекалено голям и се отказах. От дариатора изтече около 2,5-3л. Откачих малкото маркуче под ЕГР-а и оттам излезе още около 0,5л. Ако капацитета на системата е 3,6л - то аз успях да вкарам около 3,3-3,4л. Може би са останали 200-300мл. Стария явно беше сменян защото беше червен. Обезвъздуших както е показано по - горе с фунията. Няма шумове бълбукания или други звуци. Парното загрява както преди. Разреждане 3:4 1,5л. Антифриз G12+ 2л. Дейонизирана вода
-
1 точкаПрочетох статията и поздравявам този, който е положил труд за я напише, но това е изключителен пример за некомпетентност: фаровете за мъгла не светели в очите, а към пътя. Явно тоя човек не знае, че пред лампите на фаровете за мъгла няма засенчващи елементи и всеки насрещен водач има пряка видимост към нажежаемата жичка в лампата. Заради това тя изглежда много по-ярка и заслепява значително повече спрямо лампа във фар за къси светлини, която е засенчена и интензитетът в очите на насрещните е в пъти по-малък (при правилно насочен фар!). Жалкото е че много хора ще прочетат тази статия и ще си помислят, че наистина е полезно да се кара с включени светлини за мъгла при липса на такава. А това е изрично забранено в закона. Велосипедистите, които не спазват правилата за движение, също са сериозен проблем. Някои дотолкова се вживяват в ролята си на ЕКО-хора, че направо прекаляват. Нито подават сигнали с ръце, преминават през пешеходни пътеки с все велосипеда, минават на червено и т. н.
-
1 точка
-
1 точкаЧудесно, а би ли обяснил как трябва да изглежда законът - така че да не е "скапан", да не създава различни представи и тълкувания и да изглежда като писан от не-прост човек? За да не съм все офтопик - ето едно скорошно видео с тест между скъпи и бюджетни зимни гуми от този сезон:
-
1 точкаКато пишеш на "по-високата" Хонда, питай дали заради конструктивните проблеми с влизането на гориво в маслото, нямат някакво "вътрешно" предписание за по-висок вискозитет. Ако нямат - значи БТ са за бой, но и те вероятно някак са си "вързали гащите" с тази формулировка за "безплатно обслужване". Безплатен обяд няма, освен ако не си канен и на вечеря с преспиване. Безплатно обаче е сиренцето в капана за мишки!
-
1 точкаТова е полезно нещо (особено на дълъг път), но за съжаление в повечето ни коли е екстра. Предният ми Акорд 6 бе с плюшения салон и там имаше 1 много странно нещо. Между горният лицев слой на облегалката (с дунапрена и тапицерията дебел около 3см) и самата облегалка имаше място, и там бях пъхнал допълнителни възглавнички, и бе много удобно. Въпросният детайл е зашит само отгоре и отдолу за облегалката, а отстрани (между страничните опори за гърба) и тази част може да се бръкне зад него, и самата основна конструкция. Това сигурно малцина го знаят, но като го открих веднага ми хрумна как да се възползвам от това странно на вид решение. Сегашните са отвсякъде зашити, но си имам лумбална опора с регулиращо лостче. За съжаление конструкцията му пзволява само изтласкване напред и прибиране назад, но не и регулировка на позицията по височина. Това е удобно (поне на мен) само при почти вертикална позиция на облегалката, но аз така и шофирам, Ако е наклонена назад и карам с опънати ръце (което е грешна позиция) тази лумбална подпора не е в необходимата област на кръста, а се измества по-нагоре и е неудобно. В "по-учените" автомобили, тази екстра се мести и нагоре/надолу в облегалката и тогава вече е полезна. Ако няма регулировка и по височина е безсмислена.
-
1 точкаВ Истанбул пък е още по-абсурдно. Честно казано това, което Цецо описва, не е моето впечатление от Софийския трафик. Вярно е, че има и от тези шофьори и случки, но не са толкова чести по мой опит. (за паркирането обаче си е точно така)
-
1 точкаИма конструктивни различия На фейса 2-ра сонда е в средата на гърнето (предполагам катализатора е с 2 пити с междинна камера, както е при Kia/Hyundai). Ако се сложи кат от префайса, вероятно кабела на 2-ра сонда ще дойде къс и куплунга трябва да се отдели от общата планка, за да се спечели дължина. Няма гаранция, че 2-ра сонда ще работи коректно, при положение че е калибрирана за междинна камера...
-
1 точкаПо желание на колегата, добавихме отложен старт 10 секунди на дневните светлини. Това допълнително ги предпазва от рязкото падане на напрежение по време на стартер. Ето какво се получи като резултат: Използваните лампи и материали: - габарити - OSRAM LED W5W - модел 2850WW (Warm White) - къси светлини - фабрични ксенонови фарове на Акорд - дълги светлини - OSRAM Night Breaker Unlimited / Laser - дневни светлини + мигачи - ЛИНК КЪМ ALIEXPRESS - реле с отложен старт 10 сек. - ЛИНК КЪМ ALIEXPRESS С тези лампи наистина резултатът е много, много добър. Цветът е 1:1 с този на ксеноновата лампа. Ако някой се чуди - смело ги препоръчвам, доста по-добри са от моите, от началото на темата. Лампите са ограничени по ток, но само това не измерих - на какъв ток работят. Ограничихме ги толкова, че да имат съвсем леко загряване, което няма да повлияе на живота им, да се надяваме. Без ограничение работеха на 650 мА общо и за около минута се нагорещяваха много. Сега са горе-долу наполовина. Ограничени са с резистори 10 + 15 Ома успоредно, общо резултантно съпротивление = 6 Ома / 1.2 вата
-
0 точки
-
0 точкиЦяла нощ валя сняг!На сутринта: 08:00 : Правя снежен човек. 08:10 : Минаваща феминистка ме пита защо не правя снежна жена. 08:15 : Правя и снежна жена да станат двойка 08:17 : Детегледачката на съседите протестира, че бюстът на снежната жена бил много пищен. 08:20 : Кварталната гей двойка мърмори, че можело да направя от сняг двама мъже. 08:25 : Вегетарианците от №12 се възмущават заради носа от морков на снежния човек. Зеленчуците са храна и не бива да служат за такива неща. 08:28 : Наричат ме расист, защото двойката е бяла. 08:31 : Мюсюлманите от отсрещната страна на улицата настояват да сложа забрадка на снежната жена 08:40 : Полицията пристига по сигнал да види какво става. 08:42 : Казват ми да махна дръжката на метлата от снежния човек, защото би могла да бъде използвана като смъртоносно оръжие. Нещата се влошават, когато измърморвам: „Да, особено, ако ви е навряна ….” 08:45 : Домъква се екип на местната телевизия. Питат ме дали знам разликата между снежен човек и снежна жена. „Да, топките”, отговарям аз и ставам сексист. 08:52 : Конфискуват ми мобилния за проверка, закарват ме в РПУ-то. 09:00: Показват ме по телевизията; терорист, възползващ се от лошото време за да смущава обществения ред. 09:10 : Разпитват ме имам ли съучастници 09:29 : Никому неизвестна джихадистка група поема отговорност за действията ми.
-
0 точки
-
0 точкиОлигарх казва на секретарката си: - Лили, хубави новини! След седмица с теб летим за Малдивите! Секретарката звъни на мъжа си: - Скъпи, шефът ме изпраща в командировка за няколко дни, така че ще отсъствам. Мъжът пише на любовницата: - Моята заминава по работа. Следващата седмица е наша! Любовницата звъни на ученика, на който преподава частни уроци по музика: - Болна съм, уроците се отменят. Радостното момче звъни на дядо си: - Дядо, представяш ли си, отмениха ми занятията! Най-накрая с теб ще можем да отидем на риболов! Дядото, влиятелен олигарх, казва на секретарката: - Слушай, внукът иска да отидем за риба, нека отложим пътуването. Секретарката на мъжа си: - Началникът отложи командировката. Мъжът на любовницата: - Отбой, отмениха командировката, моята си остава у дома. Любовницата пак звъни на ученика: - Занимаваме се както обикновено. Разстроеното момче звъни на дядо си: - Учителката се съвзе. Няма да се получи с риболова. Дядото на секретарката: - Все пак отиваме!...
-
0 точкиСветът е обхванат от забързано безумие. Безумието се превръща в норма за битието. На фона на тази норма, класическата добродетел се превръща в чудо. Радвайте се на малките чудеса и ги правете по-често - идват празници!
-
0 точкиhttps://www.24chasa.bg/Article/7987077?fbclid=IwAR39CHcHOlgo1mrMOTke4Rsz4KxYiI2CsuuKnVBeatWkmKcy1KLPMDdrpm4
-
0 точкиМъж на 45 отива в престижна клиника да си направи рутинен преглед. Лекарят: – Как се храните? – Нормално. – Какво е за вас "нормално?" – Храня се три-четири пъти на ден, здравословно - балансирана диета. – Чудесно! А спортувате ли? – Нормално. – Какво е за вас нормално?" – Два, три пъти седмично играя футбол и се придвижвам само с велосипед. – Много добре...! А как сте със с*кса? – Нормално. – Какво значи за вас нормално? – Един, два пъти на месец. – На мен не ми изглежда много нормално - казва лекарят - на вашата възраст би било по-нормално да правите един-два пъти на седмица. – Да, но вие сте лекар в столицата, а аз съм монах в манастир...
-
0 точкиЗдравейте, Линк:https://www.ato24.de/de/fuchs-titan-gt1-5w-40.html Вид и количество: Fuchs Titan GT1 5W-40 1x4L+1x1L Стойност на поръчката: (24,35+ 6,96)*1,9675= 61,60 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 2x4L+1x1L Стойност на поръчката: ( 2*18.95 + 2*4.95)*1,9675 = 94.05 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
-
0 точкиПри условие, че основният шум идва от гумите, е трудно да се правят сравнения, поради различните настилки. При грапав асвалт шумът е много по-силен, отколкото при гладък.
-
0 точкиНикой не иска да има по един пъдар за всяка овца. Дали щеше да има толкова много овце, ако имаше по един пъдар не на всяка, не на 100, а на 1000 овце? Ганьо като знае, че след 100 метра може да го чакат куки, е света вода ненапита, най-примерният водач. Ама като знае, че няма - той е най-големия мъжкар и никой не може да му дава наклон в живота, и да му налага правила и закони. Достатъчно е да има не повече от 100 контролиращи полицаи, които непрекъснато си сменят местата и обикалят както големи, така и малки квартални кръстовища, но и също - да си вършат работата безкомпромисно. Ще видиш колко рязко и бързо ще се оправят нещата, защото всеки като знае, че по всяко време може да бъде глобен, ще внимава много повече. Ще спре да мисли колко много ще му се оскъпи ГО, а ще започне да пресмята колко ще спести. Това имам предвид - може контролът да не е "на всяка овца - пъдар", но да може да се случи на всеки и навсякъде. Така тоя паркиралия, който яде ритници, няма дори да си помисли да паркира в активната лента и да чака дъщеря си. Другият пък няма дори да си помисли да слезе и да се саморазправя. В момента контролът е кръгла нула, затова си позволяват толкова някои. Сутринта пак ги гледах, обади се "бияча" и обясни неговата гледна точка, която е точно такава, каквато и предполагах: направили са му забележка на паркиращия, че пречи, а той се е направил на голяма работа: "Ти ли ще ми кажеш ма, ковро!!", при което всеки мъж би се афектирал и би отвърнал. Дори и с по-остър тон да е била забележката, в крайна сметка като е в нарушение - да се извини и да освободи пътя, а не да псува.
-
0 точкиТова нещо ще се оправи само като започнат да се вкарват в затвора тези изроди дори за най-дребното провинение. Ще дам няколко примера за подобни ситуации, в които великите мъжкари решиха да показват мускули и естествено останаха безнаказани. 1. На едно кръстовище един изрод с брада и татуировки ме засече (не знам дали беше нарочно) и му свирнах, за да не се ударим. След това той слезе и започнаха стандартните псувни и заплахи. На следващото кръстовище той отново слезе и продължи без никаква причина. После го изпреварих и след това всичко приключи. Имаше някаква жена в колата до него и според мен той просто реши да се направи на голямата работа. Имаше доста хора около нас, но това явно не го притесняваше. След това пак съм го виждал този урод, но не е правил нищо 2. На друго кръстовище един друг подобен на този индивид дойде и се опита да ми отвори вратата и започна да ме заплашва и да ме обижда по същия начин. Вратата на колата беше заключена. Имаше две редици от около 30-40 коли във всяка и никой не слезе да ми помогне, но в случая не мога да се сърдя на другите хора. Никой не иска да си рискува живота, за да помогне на непознат. Аз също не бих го направил, ако знам, че някой започва да заплашва с убийство. Това нещо продължи около 2 минути, след което този изрод ми ритна колата, качи се в неговата и тръгна в насрещното срещу другите коли. В случая се разминах само с одрани броня и калник 3. Още един случай на същото подобие на човек със същия външен вид беше като си карах веднъж с 60км/ч при ограничение от 50 и изпреварвах няколко коли. Този мухльо се залепи зад моята кола и започна да свирка и да присветва с фаровете. Аз не можех да ускоря толкова бързо и след като изпреварих колите отидох в дясната лента, а този изрод зави с неговата кола към задната лява част на моята съвсем умишлено. Дръпнах се навреме и не стана нищо, но естествено той нямаше да се чувства добре, ако не ми беше показал и среден пръст. Предполагам, че само е искал да ме уплаши като е завил рязко към мен, но в такива ситуации може да се стигне до опасен инцидент 4. В началото на тази година един гологлав пикльо с кочина за около 500лв на газ се удари в една мантинела и си счупи мигача и си ожули малко калника. Видях го, че си отваря вратата с външната дръжка (яно вътрешната не му работи, но за какво му е) и излезее от колата да се прави на мъж. Аз го видях и заключих колата и той отиде при колата на една жена пред мен. Отвори ѝ вратата и започна да ѝ крещи колкото може. Не съм видял дали е имало някакво засичане, но не е това начина. В колата на този ученик (според мен той сега е взел книжка и още не е завършил училище) имаше някакво младо момиче и той естествено реши да се прави на мъж. След това той се прибра в неговото подобие на кола и всички продължихме да се движим. След няколко секунди аз се опитах да изпреваря колата на тази жена и веднага след това и той тръгна зад мен и аз се върнах веднага в моята лента. Не знам той как си мислеше, че щеше да изпревари при положение, че отсреща имаше спрени коли. Той спря пред нейнат кола и се опита пак да я отвори, но сега вече беше заключена. После започна да ѝ рита колата и ѝ изкриви вратите, след което се качи в колата си и си тръгна. Това леке изобщо не мисли, че ремонтът на нейната кола струва повече от неговата каруца. Ако той си беше изкарал парите за колата сигурно нямаше да прави така 5. Една по-лека ситуация, която частично е свързана с движението по пътищата. От известно време си спирам колата пред един блок, когато чакам един приятел да слезе. Става въпрос за около 5 минути седмично. След близо година спиране се появиха мъж и жена (предполагам, че са семейство) и започнаха да ми обясняват как са плащали данъци и това място било тяхно. Казах им, че ще ида в полицията, ако не спрат и започнаха да ме заплашват, че ще ми счупят колата, ако продължавам да я спирам там. Вече карам друга кола за 30000лв и не искам да рискувам да ми я счупи някой психопат, който не може да си контролира нервите. Може би е излишно да казвам колко много хора ни видях как се караме и как се изложихме, но лошото е, че не мога да я спирам там колата понеже този има пистолет. Не го е използвал срещу мен и сега трябва да спирам на 50м заради този с голямото самочувствие Общото във всички тези ситуации е, че аз мога да се опитам да реша всичко само с физическа сила. Няма гаранция какво ще се случи с мен или с някой от тези другите. Не мога да разчитам на полиция, защото за тях това е хулиганска проява и най-много да глобат някой с 200лв макс. Естествено тези после ще се опитат да търсят отмъщение и не се знае какво ще се случи с мен понеже ще им бъде наранено достойнството. Как така някакъв селянин като мен ще опонира на великите "хора". Нарочно съм сложил думата в кавички. Аз не съм като тях и никога не бих посегнал на някой без причина. Все пак не искам да лежа в затвора заради такива жалки индивиди. А пък и на мен ще ми тежи на съвестта, човек съм все пак. В 2 от тези ситуации държах ножа в джоба си и му бях освободил защитния механизъм (става въпрос за сгъваем нож, който има един плъзгач и не позволява да се отвори при настискане на другото копче), но за щастие не ми се наложи да го ползвам. По принцип ножа го ползвам, когато съм навън и трябва да режа някакви по-големи неща, но след първата ми случка - вече го нося за всеки случай и в джоба си, не го държа в колата като преди. Все пак не е това начина да се решават проблемите. Хора сме и всеки трябва да гледа първо себе си и да се замисли малко за собствените си действия и за това до какво биха могли да доведат. За мен това са си престъпления и всичко това трябва да се наказва със затвор. За полицията обаче не е. За тях е по-добре някой да си плати глобата и да му се размине
-
0 точкиА пък ето тук: https://www.google.bg/maps/@42.6864624,23.3309469,3a,75y,309.14h,97.64t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXW25q3nlczp2OVGRLlXbSQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg съм забелязал, че само аз си спазвам маркировката, знаците и лентите за посоки.И естествено, когато минавам, всички останали карат както им е удобно - кой през трамвайните релси, кой заобикаля трамвай отляво, кой завива от лява лента в дясна... всеки път е много забавно на това кръстовище. Проблемът тръгва още от предишния светофар, защото там тези преди светофара от лявата лента застават върху трамвайните релси след него и така правят трета лента. Тези пък от дясната лента, вместо да се изнесат пак в дясната - те се движат праволинейно и се озовават в лявата. На следващия светофар вече е ясно какво става. Даже съм сигурен, че ако го задам като отделен въпрос със схема, сигурно 9 от 10 човека не знаят как трябва да се премине през тези 2 светофара и кой кога в коя лента трябва да се намира.
-
0 точкиЖивеейки цял живот в София, трафикът не ми прави впечатление и съм свикнал на всичко. Затова и не качвам кадри от камерата. Но някой, ако си мисли, че в България не сме толерантни шофьори и нямаме култура, мога да препоръчам разходка в Румъния. В пиков час през лятото ми се наложи да карам в Брашов (град около 250-300 000 души) и Къмпина (което си мислех, че е село, когато си запазвах нощувка и дори не знам колко население е). Те там вече наистина е някакъв ужас, а аз смело си бях тръгнал с колата, защото съм свикнал на софийския трафик Букурещ пък въобще няма да го коментирам.
-
0 точкиЧакам да видя кога ще им изчерпиш търпението на хората,засега са доста търпеливи.Куфара с 206 части и акумулатора, който ходи насам-натам може да ги возиш и в друга кола,защо се спря да Хонда.По начина на писане и и изразяване нямаш още 20г. познах ли?Според мен едно бе ем венце 5-тичка тдс,идеално ще ти пасне на стила и интелекта.
-
0 точкиТо няма вторични ефекти, а има потенциал за по-бързата проява на такива. Аз карам с ремап от 30 000км, кола на около 270 000км и двигателя ми не е излязал през капака като съм натискал педала на газта. Но уви не виждам как би било възможно да получиш 25% по-голяма мощ "от нищото" и да си мислиш, че колата ще се износва абсолютно идентично бързо спрямо в оригинален вид. Не се знае колко по-бързо ще е износването и няма как да се разбере лесно. Аз лично нямам никакво намерение да махна ремапа и ако взема друга дизелова Хонда, ремапа ще е първото нещо, което ще нарпавя (ако не е гаранционна)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00