Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.11.2019 in Мнения
-
2 точкиРазбира се, че не е тайна! За поръчаните части (комплект оригинални гарнитури, включително гумички Honda 06110-RJH-000 + семеринга Honda 91213-PE1-722) от amayama, с доставка, платих около 280 лв., като върху тази сума платих мито, което, всъщност представлява ДДС и 10-15 лв. за обработка от Български пощи - т. е. около 350 лв.; За комплект сегменти (компресионни и маслени, марка RIK) - около 120 - 130 лв.; За водна помпа INA - около 30-50 лв. (не съм сигурен дали това беше точната цена); За всички ремъци (два или три) и ролка/лагер (всички марка Continental) - около 200 лв.; Комплект биелни лагери (мисля, че бяха Motrex или нещо подобно) - около 35 лв.; Антифриз (5 л. оригинален на Honda) - около 65 лв.; Комплект оригинални иридиеви свещи за газ NGK - около 130 лв. 4 л. масло за разработване на двигател (RAVENOL Break-In Oil SAE 30) - около 60 лв.; Смазка за/при ремонт на двигател (AMSOIL Assembly Lube 0,118 L) - по-малко от 15 лв. Приблизителна обща стойност на части - 1 000 лв. Труд (в провинцията, от мой познат, който ми е и комшия) - около 300 - 350 лв. За ремонт на двигател в Бултрако и Мотобокс, казаха, че цената на труда е около 500 лв.
-
1 точкаНа дистрибуторна капачка има графит с пружина, който контактува с палеца. При мен беше заседнал от влага и не се движеше. Трудно, понякога не можех да запаля, чека свети, грешка излизаше в запалването.
-
1 точкаПазиш ли някоя опаковка от свещите. Може да свалиш едната свещ и да и видиш номера. В магазина могат да ти кажат много неща. С кои си сега Денсо или NGK
-
1 точка
-
1 точкаВсеобщият проблем с машинките. Или се отремонтират твоите , или си поръчваш китайски и сменяш. Първо на шофьорската , а задната после трябва да се гледа. Отзад като казваш дори с ключът какво означава? Завърта но не отваря или влиза ключът но не завърта.
-
1 точкаАко е светнала индикацията с удивителен знак (!) , значи те е вкарала и в авариен режим. При мен, един път светна по този начин и не се оправи с каране (мисля че и не може). Отидох при приятел и и пуснахме софтуерно една принудителна регенерация,(доста трудно ни пусна обаче - беше много запушен изглежда), след което се оправи. Обаче, още на следващата седмица свалих въпросния ДПФ и го пратих да го изчистят във Варна. До сега никакви проблеми. Отиди някъде в сервиз, да му направите принудителна регенерация.
-
1 точка
-
1 точкаПовечето коли среден клас в днешно време са с отделни секции за къси и дълги и светят едновременно, но лично според мен това не е най-удачното решение и не случайно не е най-доброто. Примерно матичните фарове или биксенон с местещ се светлинен поток от къси на дълги. Проблемът е физиологичен - в акомодацията на човешкото око. При двусекционните фарове, дългите трябва да са по-силни, за да надскачат яркостта на късите, но обикновено късите са ксенон, а дългите халоген. Така окото се напряга, опитвайки се да гледа надалеч, а сензитивността му се блокира от по-близкото и по-светлото петно. В това отношение по-доброто физиологически решение е местещо се светлинно поле, което е или близо пред колата или далеч пред нея - според ситуацията. 2-те наслагващи се полета при едновременни къси и дълги уморяват повече на дълъг път.
-
1 точкаЗад централната конзола, долу ниско. Бъркаш откъм пасажерското място, от страни на пластмасите, при духалките за краката. Този бутон, при удар, изключва горивната помпа. Последователно е свързан и с главното реле.
-
0 точкиЗдравейте, С цел да бъда полезен, ще разкажа за моя опит с харч на масло.... След закупуване на Хонда FR-V, 2006 г., с двигател 1,7 безнзин, V-TEC (модификация D17A2), изминах няколко хиляди километра и всичко беше наред с колата (включително не харчеше масло). При закупуването, колата по документи (имаше всякакви сервизни документи) и километраж беше на около 135 000 км. (внос от Италия). След смяна на маслото с което беше купена колата с масло със зелен цвят (0W20), купено от представителство на вносител на автомобили, при първата проверка на нивото установих, че колата харчи мнооого масло. Пробвах масла с различен вискозитет, като последно карах с 10W40. За съжаление, проблемът с харча на масло (около 1 литър (а може би и повече) на 1000 км) остана. Реших да пробвам с т. нар. разкоксоване (разлагане на нагара на маслените сегменти) - сипвах всякакви видове специални течности през свещите (за пръскане и наливане) и в маслото, включително и добавки Xado. За съжаление, резултатът беше равен на нула. След това поръчах от https://www.amayama.com комплект оригинални гарнитури и гумички на клапаните (внимавайте - при оригиналните гумички изпускателните и всмукателни се различават по цвета на пружинките - черен или сребрист). Пратката от Япония бе обмитена и цената стана около два пъти по-висока от например Elring, налични при търговци в България. От други места купих сегменти (RIK), ремъци, водна помпа, биелни лагери, антифриз, свещи. С общите поръчки от форума ми бяха доставени масла, включително масло за разработване на двигател (т. нар. Brake-in oil). Майсторът, който прави ремонта ми каза, че маслените сегменти са били свити, гумичките зелени (т.е. неоригинални), а някои от пружините на изпускателните клапани са били сложени на всмукателните (т.е разместени) - явно някой неуспешно се е опитал да реши проблема с горенето на масло. След ремонта изминах около 200 км с маслото за разработване на двигател, след което го смених с нормално 5W30. След около 1000 км (1200 км след ремонта) отново смених маслото с хубаво 5W30 масло. В момента съм изминал около 6 500 км след ремонта, а колата не харчи масло (дано да продължи да не харчи). Говорих с човека от който купих колата - каза, че при него не е имало проблем с горенето на масло...... В един от сервизите преди ремонта ми казаха, че имам счупен маслен сегмент и основния ремонт трябва да се направи по-бързо, за да не задере....е, ремонта бе направен на друго място, а счупен маслен сегмент нямаше .....
-
0 точкиЗдравейте! Каква е максималната вместимост на тороидална бутилка за пропан-бутан, която може да се монтира в багажника на първото и второто поколение на ЦР-В , без да се нарушава кората (да няма повдигане и други подобни дефекти)? Приемаме, че къмпинг масичката е махната.
-
0 точкиЗдравейте Kолеги, поредна поръчка от Ato24.de Поръчката трябва да се случи на 2-ри Декември 2019г. Вече ползвате само безплатна доставка до гр. София, кв. Драгалевци. (без отсъпка от цената) Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с ЕКОНТ за Ваша сметка с отстъпка от куриерската услуга. Който има намерение да се включи, следва да напише в темата какво желае, да добави линк към съответното масло/добавка и съответното количество. В по-долу съм добавил "Шаблон за поръчка" - ще съм много благодарен, ако го ползвате. Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да предадете лично или да изпратите тук: Мото 25 ООД BG86UBBS80021063602740 BIC: UBBSBGSF ОБЕДНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки, получаването на такива преводи ми струва 20лв на превод. Важно пояснение, все още можете да вснасяте на каса по сметката, но срещу 3лв такса. След като пристигне маслото можете да си го вземете от София, гр. София, кв. Драгалевци или да ви го изпратя до предпочитан офис на Еконт. Телефон/viber за връзка : 0888 812 453 Елена Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: (39,95 + 2*10,95 + 4*12,99)*1,9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци - чрез Куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля изпращайте данни, като лично съобщение, само в случаите, когато все още не съм изпращал или когато има промяна в данните ви за доставка.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиАма нищо едно голямо нищо ще стане. Обикаляш всички феис групи и тн и тук, търсиш нещо и не казваш какво целиш. Няма да стане така.
-
0 точки
-
0 точкиИ аз съм готов за смяната, маслото е при мен. Поздрави и Благодаря!
-
0 точкиМаслото е вече в колата,всичко е точно както винаги. Благодаря за всичко
-
0 точки
-
0 точкиПри мен само масло, накладки, гориво и няколко дреболии, като маншони на спирачки, лост за регулиране на фарове, залепих един говорител, смених кожата на подлакътника на вратата, ей такива нещица! Ако колата е съсипана и карана от некой без поддръжка, ще има проблеми, много ясно!
-
0 точкиС този, няма кола, джип или бус който да не съм запалил. Миналата зима, за една седмица палих 5 коли, даже без да го дозареждам.
-
0 точки
-
0 точкиАз пък гласувам с двете ръце за намаляване на данъците за автомобили със законни АГУ и пропорционално увеличение за всички дизелови до Евро5. Под законни АГУ да се разбира, монтирана от лицензиран монтажник с 10г давност и вписана в талона. След 10г или сменяш бутилка, която трябва да е вписана в талона или плащаш за демонтаж и отписване от талона. Услугата за демонтаж на уредбата трябва да струва колкото подмяната на бутилката. Естествено българина няма да е съгласен с последното.
-
0 точкиКолеги, направихме още една поръчка. След снощната поръчка, днес са поръчани: @Restless - 1x8L SSO и 1х8L SSL @JHM - 5x0.946L AMS SS 5W-30 @SpliFF - 1x8L VMP @gmarinov 2x8L SSV @Gencheff 1x8L FES С поръчката по-горе изчерпахме SLL и VMP, дано няма дублажи с други, които са поръчали по приблизително същото време, като нас.
-
0 точкиАто24-маслата са нискобюджетната серия на Равенол, брандирани за сайта. Нищо повече или по-малко от средностатистически масла, с каквито е залят българският пазар под различни марки. От миналата година, Корсата на баща ми е с Ато24 5W40. Не се притеснявай, няма проблем с тези масла.
-
0 точкиС това съм съгласен ако батерията е оригинална вградена от завода. Японските батерии вграждане в Хонда се изпитват като тягови батерии . Това не се прави при нашите Европейски батерии като изпитанията са занижени и не са идентични с японската батерия. Преведено качественна японска батерия ще понесе това ,докато такава европейска едва ли.
-
0 точкиСлагай и на Голф-а 5W40. По-добре ще му е! И двете са 40-ска, т.е. еднакъв "топъл" вискозитет. И двете са спец. ACEA A3/B4, а 5W40 е по-стабилно като база при високи и по-течливо при ниски температури = по-добра защита на двигателя.
-
0 точкиДа,наливам10-ката за 3-ти път на опел астра 99г.,няма проблем освен горенето му. Но това си е нейна специфична "болест"(на опела).
-
0 точкиНяма гаранция. С друга марка автомобил съм имал проблем със задържане, при което с изчистване и раздвижване ефектът беше краткотраен. След това с ремонтен комплект се оправиха нещата. Но първо установи дали изобщо това е причината за звука който се чува.
-
0 точкиСлучайно от 10-на дни и при мен започнах да усещам, едно леко придърпване/ притреперване и то точно в ниските обороти. Реално го усещам само, ако галя педала на газта - натискайки го леко,едвам едвам с последващо задържане на педала, в това леко натиснато положение. Предполагам, че причината може да е в потенциометъра на педала на газта.
-
0 точкиГосподин директоре ,малко се изхвърли с тая нова партия -не е на мода одавна ,то и за крадене не остана ,освен от евросубсидиите ,ама и те ще спрат крана скоро ,бате Славчо .
-
0 точкиНа кратко бих казал . Боже колко мъка има по тоя свят/България ...........
-
0 точкиЗдравейте, И аз ще се възползвам от "Black Friday" Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vmp-sae-5w-30-8.html Вид и количество: RAVENOL VMP SAE 5W-30 2х8 L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-leichtlaufoel-ssl-0w-40-8.html Вид и количество: RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 8 L Стойност на поръчката: (2*49.95 + 41.95)*1,9675 = 279,10 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
-
0 точкиТози бонус-фалус дето го лансират в момента заслужава да излезем и да ги смачкаме всички тия лобисти на мутренските застрахователи! Тази система има за цел единствено да напълни още повече джоба на мутрите. Единственият обективен и рационален вариант е да бъдат наказвани единствено шофьори, които са причинили или са били предпоставка за случило се ПТП, не могат да ме наказват по презумпция, не могат да ме наказват за нарушаване на ЗДП, след като това нарушение не е довело до щети, за това си има КАТ, а те искат хем да ме глобяват веднъж от КАТ, хем после и на мутрите да си плащам. Тази система в този си вариант е създадена с една единствена цел и тя е повишаване на застраховката, но така я извъртат, че вината да падне върху нас, засекли са те с превишена скорост, вземи тоя акт, после охо имаме си акт, вземи тоя малус, ако искаха превенция, щяха да акцентират върху бонуса, а не да го наврат в трета глуха и да те чакат 2-3г. да сгафиш с някой акт, за да ти дадат един фалус!
-
0 точкиИнтервю за работа. Шефът: -Какви претенции имате? Кандидатът: - 3000 лева заплата и 40 дни отпуск. - Ще Ви дам 10 000, секретарка и автомобил. - Вие се шегувате!?.. - Вие пръв започнахте!
-
0 точкиПоръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество: 5x Petro-Canada Supreme Synthetic 0W-30 1 L Линк: https://www.ato24.de/de/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: 2x Honda ATF DW-1 4L Стойност на поръчката: (2*54.56 + 5*5.59 = 137.07 )*1,9675 = 269.68 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точкиЗдравейте, линк:https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество:Petro-Canada Supreme Synthetic 0W-30 -5 бутилки по 1 литър Стойност на поръчката:(5*5,59*1,9675)=55 лв. Начин на плащане: -Парите ги превеждам по сметката до 5 минути Начин на получаване: -По Еконт Поздрави
-
0 точкиКарпера, отношението ти няма да го коментирам, ама моля те, поне чети какво си написал преди да го постнеш и слагай тук-там точки и запетаи. Втф?
-
0 точкиКато ги видя тия превъртяни километри и кво да коментираме..примерно,че задната броня е пребоядисвана или,че свети някаква грешка на едната снимка. Ако няма да си я вкараш ти от швейцария или германия проверена кола със сервизна история,по добре си вземи оттук някоя регистрирана и обслуженa.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00