Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.11.2019 in all areas
-
1 точкаПонеже често се случва някой да пита дали джанти от един модел ще станат на друг или как биха изглеждали, реших, че може да създадем тема, в която се публикуват снимки на такива автомобили, които сме видели или имаме - с джанти от различен модел на Хонда. Предлагам следния шаблон с първите две от мен: Алуминиеви 15-ки от CR-V 1 на HR-V 1: Алуминиеви 17-ки от CR-V 4 на CR-V 3: Дискусиите не са желателни.
-
1 точка
-
1 точкаВинаги ги правя на горна граница и никога не е бил шумен. Били са над горна граница.
-
1 точкаЗа София - напомням на колегите, че за 2019 г. общинският съвет не намери време да гласува данъчните ставки и коефициенти и така те останаха на най-ниското възможно ниво, каквото е законовото изискване. За 2020-та година е твърде вероятно да успеят да гласуват промени, с които да върнат ставката за киловатчас мощност на предишното ѝ ниво от 2018, а също и да гласуват някакво увеличение на коефициентите за евро-категориите. Така че не се учудвайте, ако данъците за 2020 година са значително по-високи от тези за 2019, въпреки че имате сертификати за Евро 4/5/6. Иначе моята влиза в 16-тата си година от годината на производство и поне от това ще ми падне единият коефициент - от 1.3 за кола от 11 до 15 години, на 1.0 за кола от 16 до 20 години. Това важи за всички коли, произведени или регистрирани за 1 път през 2005-та година, по данни от талона на КАТ
-
1 точкаАлуминиеви джанти 17" от CIVIC 9-та генерация на CR-V 4-та генерация:
-
1 точкаЦецо, евала за ентусиазма, но идеята е за джанти от Хонда на Хонда т.е. ако някой се чуди дали и как ще му станат джанти, които може да сложи веднага без заигравка. Джантите от други марки предполагат покупка на втулки, понякога и гайки с различен конус, което прави занимавката сходна с тази от афтърмаркет джанти. За да не съм оф, продължавам. Алуминиеви 16-ки от Сивик 8 на Акорд 7: Алуминиеви 16-ки от Прелюд 5 на Акорд 7: Отвратителна снимка отпреди много време, но по-добра не си намерих. Джантите са от Прелюд с H22. Другите са на 4х114.3 и не стават.
-
1 точкаМоят втори комплект 17-ки е от Mazda MX-5 (NC). http://www.wholesalewheel.net/store/factory-wheels-mazda-64887-mazda-mx-miata-17-inch-silver-factory-aluminum-alloy-wheel-rim-reconditioned-free-shipping-p-2073.html Има тема за тях в раздел Акорд, а тук слагам просто 1 снимка.
-
0 точкиЩе пазим катализатора или искаме двигателя който е с доста повече хлабини от чисто нов да го караме с неприсъщо масло за него щото видиш ли в пропан бутана имало сяра ? И не отговаря на изискванията на производителя .... Особенно някоя 2 - ка от К серията На стар двигател му трябва доста по хубаво масло отколкото на нов.....или поне като за нов! А не хидрокрег който му се “изпаряват” параметрите при еднократно загряване ....
-
0 точкиЦитирам се от друга тема: "А управлението на музиката от волана ще ти тръгне, когато инвестираш още 100-на лева за необходимия модул, но това ще се получи и ако в новото устройство имаш букса, за да го включиш."
-
0 точки
-
0 точкиОтишъл попа при кмета и му се оплакал: - Някой ми е откраднал колелото. Какво да правя? Кмета го посъветвал: - В неделя извърти проповедта към десетте божи заповеди. Когато стигнеш седмо “не кради” се спри за малко и огледай хората. Който си наведе главата той го е откраднал. В понеделник кмета вижда попа си кара колелото. - Е, как е попе? Кой го беше откраднал? - Не бе! Аз като стигнах до шесто “не пожелавай жената на ближния”, и се сетих къде съм го забравил…
-
0 точкиМожеш но с намаляването на балона височината на гумата от 65 на 55 ще влошиш и без това не толкова ковфортната возия на колата. Започва да вози като каруца,всяка неравност я усещаш. Това какви гуми може да се сложат зависи от J на джантата и то определя широчинат, или дало да е от 215до 225 примерно,естествено щом са 17ки само такива. Но щом от Хонда са казали че това е размера всички други вариации водят влошаване на баланса определен от производителя.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПредполагам ги правиш с луфтомер 0.25 и 0.30, 0,01 трудно би се усетило. Мисля да си ги направя сам, тъй като 2 пъти оставям колата на майстора, а не обичам да правят ремонти без да гледам В такъв случай ще ги правя входящ 0,25 и изходящ 0,30
-
0 точкиКлошар обикаля паркинга на хипермаркет и проси от клиентите му. Един му подава 10-тачка и понечва да си влезе в колата. - Господине, това БМВ ваше ли е? - Даа! - Благодаря ви за щедростта, но вземете си парите обратно, ето и още - каквото са ми дали за деня. - Що така бе човек? - И аз преди карах такава - е, тя ме разори. На вас парите повече ще ви трябват.
-
0 точкиВчера се преобухме... ...обаче с това ЕТ, отзад ми седеше като теснолинейка . Затова ги избутах с 15мм. навън. Сега, определено е по-добре.
-
0 точкиНа 15к вече си за реглаж,вярвай ми! Не съм сервиз,но имам вече 4 реглажа за 80к. и все си искат корекция.
-
0 точкиНе знам дали ти го е написал някои по горе. Изпуска ти клапана на филтъра, например ашика за 6 при мен испускаше. Явно трябва да се внимава с филтрите по принцип филтъра има и друг клапана който байпасва хартиения филтър докато е гъсто маслото. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
-
0 точкиИма един единствен начин да се мери правилно маслото и той е написаният в ръководството. Все пак щеката е калибрирана по този метод и всяка вариация би могла да дове до грешка. На моят Акорд 7 пише няколко минути след спиране на двигателя (загрят). Ако реша да го меря на студен двигател, трябва добре да знам разликата на отчитането със ситуацията, описана в ръководството, и да я взема предвид
-
0 точки
-
0 точкиСпоред статистиката, човек изминава пеш по 1500 км на година и за същия период изпива около 90 литра алкохол. Тоес - гори 6 на 100.
-
0 точкиНе, ще плямпаме по форумите само. Не е важно възмездието, а това да отстояваш правото си....
-
0 точки
-
0 точкиТова пояснение е много важно и може да послужи на някой имащ тази необходимост, тоест, когато ми проби маркуча бях в Стара планина, далече от места за помощ и направих следното: почистих с обезмаслител мястото и го увих няколко оборота със обикновено тясно тиксо, като след това сложих върху него два см. широк маркуч разрязан по дължина за да може да обхване почти цялостно целият пробит маркуч и отгоре със скоба го затегнах, но не много за да не се подвие или огъне маркуча и така минах около 5 км планински, след което проби на още едно място и бе направено същото. До София до БУЛТРАКО изминах 80 км без да се налага да доливам масло. Това нещо за технически грамотните хора, няма да е възможно да стане защото налягането е високо, е според някои, за това справка във сервиза на хонда във София, където се събра цялото техническо воинство, да гледат сътвореното чудо. Това нещо съм го правил преди годони във танкове със много по високо налягане, така, че е изпитано и работи за спасяване.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00