Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.11.2019 in all areas
-
1 точкаТя колата в Бултрако вече че и му казали проблема в датчика на разпределителния и в датчика на коляновия вал или накъде там. Дано има здрав портфей да плаща баснословни суми като не му се даваха 20 лв за гориво.
-
1 точкаOff topic : Преди 2 месеца гледах едно видео в YouTube, как да различиваме ментетата с масло... Седмица по-късно, бях в провинцията в два магазина за масла и авто части.. Търсех филтри и свещи за Фабията на сестра ми... Докато,, шефовете", търсеха в компа по католог, аз им разглеждах сортимента с маслата: над 70% от тубите не бяха оригинални!!! Може да си представите, какво е имало в тях... 👎👿🤬
-
1 точкаНе съм 100% технически грамотен, но ако първата ти харесва много по картинките, мога да я погледна на място и да споделя впечатления. За сметка на това, ако има сервизни документи с контакти на предишния собственик, знам испански и може да пробвам да се обадя и да получа инфо от първа ръка.
-
1 точкаКолега ти ще ми докараш инфаркт на миокарда от смях.Не е необходимо да се правиш на светец.Забележката към теб е абсолютно правилна.
-
1 точкастрахотно е че обсъждате въпроса но за съжаление може да се пише по темата само за опаковки на нашия пазар нищо не отговаря на истината като съдържание
-
1 точкаДвете масла са "на една база" - практически еднакви, според хим състав, в 0в маслото има малко повече ПАО (10% с/у 5% в 5в) Което и да сложиш няма да сбъркаш
-
1 точкаСпоред мен, при експлоатация на мотора при температури до -20 С (-25 С) няма да усетиш никаква разлика между двете масла. Ако се съди по това видео (КЛИК) и до -30 (35) може да не усетиш разлика . При условие, че измерването е коректно и CCS на Mobil 1 ESP 5w-30 при -35 С е 6045 мПа*с, то това масло на практика е 0w-, а не 5w-, тъй като се вписва в прага на CCS за 0w масла, който е 6200 мПа*с (при -35 С). SAPS = сулфатна пепел, фосфор и сяра. Нивото на SAPS варира в зависимост от категорията масло - Low SAPS, Mid SAPS, Full SAPS. Обикновено за двигатели с DPF филтри и катализатори (при бензина) се препоръчват Low и/или Mid SAPS масла.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиТо ако беше казал кой мотор е и година и за какво точно питаш щеше да е по лесно . Чек да разтрия кълбото ...... Кълбото каза, че най вероятно , с окъдното инфо колата не пали и е фира бубината .
-
0 точкипък и какви "оригинални" части ще намерят по каталога😂😉...
-
0 точкиДотук има 1 проблем - колата понякога не пали, а за него имаш 3 теми, в които задаваш общи и неясни въпроси. Може би е добре да информираш модератор, който да ги слее и да формулираш по-добро и ясно заглавие. Съветът, който мога да ти дам, на база постъпилата информация, е: По време на въртенето на стартера, когато колата не пали, гледай внимателно оборотомера. Ако не помръдва от 0 - почти сигурно е че датчикът на коляновия вал е повреден. Възможно е смяната му да реши проблема. Трябва да се измери и да се сравни с референтните стойности за модела датчик. Ако обаче работи и показва 250-500 оборота (в зависимост от конкретния двигател, стартер и акумулатор), то по-вероятно е проблемът да е в друго. Дали ще е в датчика на разпределителния вал, дали ще е в нещо друго - трябва по-точна диагностика, ама не такава с компютър, а по-скоро с мултицет и осцилоскоп. Използването на някакви точки, запетайки и въпросителен знак, също е от голяма полза за разбиране на проблема и въпросите.
-
0 точкиИди при човека който ти прави колата или на ауспух майстор ще ти обяснят . Реже се засегнатата част, в случая меката връзка, и се заварява нова на нейно място. На мен ми взеха 60лв за цялата процедура и миризмата и шумът изчезнаха.
-
0 точкиВижте на какво се радваха,очите и душата ми вчера.Чувствам се боготворен! Напълно автентично:
-
0 точки
-
0 точкиСпоред статистиката, човек изминава пеш по 1500 км на година и за същия период изпива около 90 литра алкохол. Тоес - гори 6 на 100.
-
0 точкиОтиват индианците при шамана и го питат: - Тежка ли ще е зимата, да знаем колко дърва да събираме? - Кучетата ще умират от студ-отговорил им шаманът. След един месец: - Да събираме ли още дърва? - Събирайте, вълците ще умират от студ! След още един месец: - Още да събираме ли? - Още, още, мечките ще умират от студ! Но на шамана му станало гузно, дали не е подвел хората си и решил да отиде на върха, където имало метеорологична станция и да попита бледоликите каква ще е зимата. На портала видял един техник, качен на стълб и го попитал: - Момче, тази зима дали ще е студена? - Голям студ, дядо, мечките ще умират от студ! Шаманът, доволен се обърнал да си ходи, но се извърнал и попитал: - А бе вие по тези жици ли познавате? - Заеби ги жиците, гледай индианците колко дърва събират!
-
0 точкиПовод да се обърна отново към темата за снимки и да дам линк към нея Там съм качил точно такава снимка. А тези от линка за продажбата на кола са с доста лошо качество, но се вижда нещо от лостчето. Но пък не е достатъчно. АУТО, ако има, е следващата позиция, между габарити и къси светлини.
-
0 точкиАвтомонтьор забърсвайки ръцете си, предава автомобила на клиент и разговаря с него: - А вие като какъв работите? - Хирург съм, правя сърдечни операции... - И как е, много ли плащат? - 20-30 хиляди $, за една операция... - Ехеее, браво бе….че ние правим почти едно и също, ти правиш двигатели и аз правя двигатели… а аз взимам само 300 долара... - Искаш ли да получаваш колкото мен? - Еми да, иска ли питане!!!! Хирурга вади ключовете на колата от джоба си, сяда вътре, ПАЛИ ДВИГАТЕЛЯ… - Започвай да разглобяваш.....
-
0 точкиЗатова може да поръчваш от чужди сайтове или общите поръчки. Има и магазини/сервизи, които не работят с ментета. Аз не бих се доверил да купя масло от магазин, в който не съм доста сигурен. А и някои от обсъжданите марки тук далеч не са популярни в България, така че ментета – трудно.
-
0 точкиТова че след почистването върви повече е плацебо ефект ,нищо и няма на колата ,просто това не е спортен модел и толкова си върви ,пък за 100 октановия бензин -само ще си хвърлиш парите на вятъра ,той е за сгъстени мотори ,против преждевременна детонация ,нищо повече .Като си мераклия още ,слагай там по някоя добавка за чистене на нагари и т.н,ама мен да питаш ,сипвай си нормален 95 бенз и си карай колата .Вложи си парите в хубаво масло-там вече не прави компромиси ,и ще върви много безпроблемни километри .
-
0 точкиИ това ако не е виц, ей ма, на. https://fakti.bg/technozone/424286-malkata-mrasnishka-taina-na-honda-prelude
-
0 точкиДвама пияни рибари се събуждат в полето. Споглеждат се и единият казва: - Как можа да хвърлиш мрежите в тази нива?! - Където си карал лодката, там съм хвърлил мрежите!
-
0 точкиПърви учебен ден в училище в Лондон. - Ахмед Ал Шерая? - Тук. - Мустафа Ал Шерая? - Тук. - Фатима ел Биндири? - Тук. - Али Акма Шабиб? - Тук. - Али Сан Ал Ен? Няма отговор. - Али Сан Ал Ен? Малко момиченце от задните редове става и вика: - За Бога, това се произнася Алисън Алън!
-
0 точкиЗдравейте Хонда Сивик 7 1.4 90 бартер за 5 или 6 генерация село Константин област Велико Търново телефон 0886717550 Рифат Бояджиев цена- 1950лева
-
0 точкиКолеги, В Ръководството за експлоатация е описано и показано с картинка положението на металната основа на крушката H1. То е точно същото, както е на снимките, качени от колегата ogi28b Изписахме цял роман за проблема, а работата стана като в онази приказка: ако на 15-та проба работата не стане, прочети упътването! :-) Друг е въпросът защо япончетата не са направили пластмасовата "фасунга" с издатина, че да не може да се завърта H1 на 180 градуса. Към автора на темата clarion: Може би решението щеше да се появи доста по-бързо, ако въпросът и описанието на проблема бяха написни по друг начин. Примерно: Преди няколко месеца полирах, почиствах и разглобявах фаровете. Оттогава не съм карал колата и едва сега забелязах, че късите светят слабо. Веднага се набива в очи, че фаровете са разглобявани, почиствани и крушките са демонтирани. Оттам директно се разбира, че проблемът е възникнал след профилактиката и може да е в някой елемент на фаровете: крушки, рефлектори, лупи, регулировка. А щом дългите са ОК, остават само частта на късите, при това на двата фара. Вероятността да са сгафили при сглобяването я има, но е малка и остават само крушките. А чернилката по стъкления балон на крушките е красноречиво доказателство за "компетентността" на тези, които са монтирали фара на автомобила.
-
0 точки
-
0 точкиСемейството остава без пари. Жената казва на мъжа си: - Ще отивам на Околовръстното да заработя. Мъжът: - Добре, аз ще ти бъда сутеньор. Така и направили. Жената стои край пътя, мъжът седи в храстите. Спира един автомобил. Шофьорът пита: - Колко? Жената: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, той ме пита „колко“? Мъжът: - Кажи му „Секс 50 лева, св*рка 20 лева“. Жената притичва до шофьора: - Секс 50 лева, св*рка 20 лева. Шофьорът: - Имам само 15 лева. Жената: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, има само 15 лева. Мъжът: - Кажи му, че за 15 ще му л*скаш. Жената притичва до шофьора: - За 15 ще ти л*скам. Шофьорът: - Добре. Сваля си панталоните и гащите, жената вижда достойнството му и казва: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, дай му 35 лева назаем .........
-
0 точки- Скъпи деца, имам за вас една много тъжна новина. Пинокио вече не е сред нас. -Но защо госпожо? Какво му се е случило? - Ами защото вчера е започнал да се самозадоволява и... се запалил и изгорял.
-
0 точкиПроблеми: - Горене на масло - Прецакват се върешните карета (тресене при набиране) към 500лв едното - проблеми с кормилната рейка - изяждат изпускателния разпределителен вал (1000лв) - след 200к разтягат верига - автоматика е 1.5 сек побавен от ръчката. При изпреварване е тегаво и изобщо бе можеш дс усетиш 200-те коня под капака. Цената на подръжката на тази кола е равна на цената на Е-класа на мерцедес (примерно) Няма части на старо за двигателния отсек - само ново от хонда,няма и аналози. Става на газ,гори смесено към 10/100 Та си помисли нали наистина искаш такъв акорд. Не е като старите акорди,кекав е като всяка съвремена марка коли.Като теглиш чертата за подръжка,излиза че за тизи пари спокойно ще си караш Е класа след 2009 (примерно). В крайна сметка,собствениците на хонда ги купуват,защото разчитат,че са здрави и няма да имат разходи и разправии с ремонти. За съжаление,това вече не е така и се губи смисъла да правиш компромис с комфорта и ускорението (сравнени например с немските марки) купувайки хонда. Не хейтя ,а представям реални факти за по-новите модели на хонда.
-
0 точкиКОРЕКЦИЯ: Днес пак се чух с Бултрако и ми дадоха съвсем различна информация - първият вариант бил само направа на нова втулка и поставяне (интересното е, че ми казаха сега цена 350лв), а вторият вариант (750лв) бил за цялостно рециклиране на рейката - т.е. гумички, втулка и т.н. Нещо много непрофесионален подход... може би първият път съм попаднал на човек, който не е знаел за какво става въпрос...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00