Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.11.2019 in all areas
-
5 точкиЗдравейте, Реших да пусна въпросната тема за улеснение на колегите, които има подобен проблем. Най-лесно се установява от къде идва шума (дали е от алтернатора) като някой гаси колата , а друг слуша със стетоскоп върху алтернатора. При гасенето на колата ротора на алтернатора продължава да върти, защото ролката му го позволява, а по време на въртенето на празен ход ясно може да се чуе хъркането на лагера (по ясно се чува със стетоскоп), но лошото е, че не може да се каже дали е от ролката или вътрешните му лагери. Въпреки това след като ще се сваля препоръчвам пълен сервиз на алтернатора - почистване, смяна на двата лагера на ротора и смяна на ролката. Вида на лагерите за ротора са : 1) NSK 6303DDUCM (31114-PGK-A01), едноредов съчмен лагер, 17X47X14mm = 15лв (това е предния лагер на ротора - поз.6); 2) FEBEST AS-153513 (31111-PT0-003), сферичен лагер, 13X35X15mm = 12лв (това е задния лагер на ротора - поз.5). Това ви дава един вид сигурност, че скоро няма пак да ви се налага да се налага сваляне на алтернатора за лагери. След като го сменя, ще ви кача и снимки от смяната, но сега прикачвам и един клип за сваляне на алтернатор:
-
3 точкиНяма масло, което да отмие дори малко от "шел - лака". Нито промивачно, нито амсойл, нито каквото и да е. Има доста експерименти и нагледни примери за това. https://www.oil-club.ru/otlozheniya-v-dvigatele/ https://www.oil-club.ru/sposobno-li-motornoe-maslo-myt-dviga/
-
3 точкиИзборът на гуми си е труден, особено ако човек задълбае и се окаже че му липсват данни. Гледаме картинки и 3 размера + 3 критерия обявени поради Евро задължителност и толкова. Неверни снимки, неточни именувания, липсващи данни за някои от важните параметри могат да разочароват доста след като вече колата е обута и парите дадени. Лошо няма човек да се насочи към няколко модела, но после е добре да ги види на място, да изчете всичко отпечатано на тях и да го провери в нета дали ще му хареса. И пак няма да е сигурен, понеже и там не винаги всичко е обявено. Марките които продават гумите си и на американския пазар имат повече данни, но и там за някои критерии може да се съди само по косвени параметри. Не е лесно да уцелиш.
-
3 точкиСпоред мен работата, която вършите с жена ти дори изисква малко повече и аз няма да се разсърдя ако добавиш 5% върху стойността като благодарност за свършената работа. Смятам дори, че и другите членове на форума ще се съгласят с мен. Все пак на 100 лв 5% са 5лв.
-
2 точкиЗащо се мъчите,а не отидете някъде на уред за регулиране? Поне ще ви отпаднат съмненията в неточността на реглажа,вследствие на наклони на настилки и неравности.
-
2 точкиЕто и инфото как се ремонтира самия алтернатор! https://www.driveaccord.net/attachments/alternator-rebuild-pdf.105697/
-
1 точкаЦецо нарочно постна снимката за да види реакцията ни. Още след покупката на колата е видял всичко а пък и по празниците ходи при своя селски за обслужване 😀 така, че знае много добре за какво иде реч. Аз със същия цвят на главата минах над 200х.км, нали и ние хората сме бели, черни, жълти и какво от това 😂
-
1 точка
-
1 точкаСпоред мен не е трябвало да сменяте всичко наведнъж. По описаното от теб проблема е бил в бобината или комутатора. Имай в предвид, че комутатора изгаря веднага ако се прекъсне тока към някоя свещ на работещ двигател.
-
1 точкаНещо е станало за да изчезне накоя от сменените части там по делкото е сдала багажа,въпреки че е нова. Как разбрахти или видяхте че няма искра. п.п. не пускай нови мнения когато объркаш може да го редактираш до 20 мин.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка225/45/17 Brigdestone Blizzak LM 001 EVO струва 220лв. ! Колеги къде по надолу искате! 205/50/16 Bridgestone Blizzak LM 001 EVO струва 130лв.! Ако и това ви е скъпо, карайте корморан или барум 97лв. Ако ХОНДА е евтина и безпроблемна кола, карайте с хубави гуми поне! Акордеона обаче не е хич евтин, по скъп от ваг и бмв.
-
1 точкаОбтегача има белязка,ако при поставен ремък триъгълничето е в тази зона на белязката,не е нужно да се сменя той. Моят ремък е оригинален и вече на 70к.,дали му е време незнам?Всичко с него и по него,включително и обтегача узглеждат добре. Все си мисля,че оригинален ремък,трябва да изкара 100-така. Предишния,с който купих колата беше на 89к.и също нямаше накосявания.
-
1 точкаТова нещо се мие само при напълно разглобен двигател и всички извадени карантии. Кои химикали и препарати са най-ефективни - не знам. По бегъл спомен, Бранко беше писал, че такива неща ги кисне 24 часа в Мегльо, ако не ме лъже паметта... Нямаш друг избор, освен да караш с хубаво масло и да го сменяш на време. Това лакиране няма да се махне, но поне няма да трупаш нови слоеве.
-
1 точка
-
1 точкаТова е размера на четките (021660-0390): Дължина [ mm ]16.00 Ширина [ mm ]7.00 Дебелина [ mm ]4.90 Дължина на кабел: 46мм
-
1 точкаЗакарай я на диагностика да се види каква грешка записва щом светва чека.
-
1 точкаСредния разход ми е 6,1 л/100км Иначе при движение в извън градски условия 110 - 120 км/ч -5.1 л/100км. Сивиците с този двигател (2.0, 160 к. с) са супер, препоръчвам!
-
1 точкаИмаше едно време, преди 15 - 20 години, гуми Gislaved Nord Frost 3. Е това са най-добрите зимни гуми за всички времена! И аз имах щастието да карам с тях тогава. На планинско катерене, в обилен сняг и поледица, всички, ама всички, по пътя бяха закъсали. Кой с мишкалинки - алпинки, кой с гуудирки нам' к'ви си, всички слагаха вериги, че не могат да издрапат. А аз с Gislaved Nord Frost 3 (пак да обърна внимание - Nord Frost 3, не Euro Frost!), само ляв мигач и си карам като на мокро! Е няма такава гума!!! Като със шпайкове бях. Е те гумите си имат отвори за шпайкове за скандинавските страни, но моите си бяха без шпайковете! Друг случай с тях. Една стръмна улица, буквално и физически заледена на стъкло! Един пред мен се сурка назад, а гумите му въртят напред. Само изчаках, да се подпре в кофите за боклук и дай на втора, с 20 км/ч. се изкачих до горе без никакви проблеми! Защо ги спряха тези гуми - не знам....?! След тях пуснаха Gislaved Euro Frost - серията, от която нищо не ставаше!!! Сега всичките марки зимни гуми са кажи - речи едно и също гуно. И Goodyear, и Mishelin, и Continental съм пробвал. Не могат да достигнат това поведение на пътя и на половина. Накрая се примирих и сега карам с Fulda Kristall Montero 3. Имат същото представяне като Sava Eskimo 3, но не правят бързо балони като ескимото, а и се износват по-бавно. Няма смисъл да се набутвам с пари за едното "Име", като всичко е почти едно и също качество. Това е моето мнение от скромен опит...
-
1 точкаКолеги, моля да обърнете внимание, на промените от тази поръчка. Вече няма да можете да се възползвате от 5% отстъпка от цената. Мисля, чи ви дължа кратко обяснение на какво се дължи това. Това, което правя с общите поръчки, въпреки че генерира пренебрежимо малък приход, се води за търговска дейност. Банка Пиреос ми се обадиха, да ми обяснят, че не моге да продължавам да развивам търговска дейност през личната си сметка и за целта трябва да регистрирам фирма и да си открия търговска сметка. Някои от вас може би вече знаят, че фирма вече има регистрина и се опитваме (по-скоро съпругата ми @Елена К) да продаваме, някои от маслата от ato24.de с търговска цел. Първоначално идеята беше да минават през фирмата и общите поръчки, така че всичко да е 100% легално. Оказа се обаче, че общите поръчки ще генерират такъв голям документо-оборот (същевременно почти никакъв приход), че ще трябва да плащам двойно повече за счетоводство, което ме накара да продължа да ги правя от мое име, не през фирмата. Е това вече, не е опция и трябва да стане 100% законно, с допълнителните 5%, които ще остават в мен, ще се надяваме да могат да покрият счетоводните разходи - ако това не се случи, може да се наложи да приключим с общите поръчки на масло от ato24.de
-
1 точкаАз съм с F18b2, един приятел пък кара 1,9 друга марка, но всъщност не кара, а постоянно е в сервиз. И 3 литра повече да ти е разхода, бърка ли те сериозно при положение, че имаш сигурността на Хонда?
-
0 точкиПонеже често се случва някой да пита дали джанти от един модел ще станат на друг или как биха изглеждали, реших, че може да създадем тема, в която се публикуват снимки на такива автомобили, които сме видели или имаме - с джанти от различен модел на Хонда. Предлагам следния шаблон с първите две от мен: Алуминиеви 15-ки от CR-V 1 на HR-V 1: Алуминиеви 17-ки от CR-V 4 на CR-V 3: Дискусиите не са желателни.
-
0 точкиНе за твоят, с който ти започна! Колега, ти сега на луд ли се правиш? Не сме детската градина, затова спирам със споровете, за да не спамя темата. Жив и здрав!
-
0 точки
-
0 точкиМоже и с бензин да се почисти така както си е, след това сваляне и чистене на картера и късо масло за 10-15мин на празни обороти. Но според мен и няколко поредни смени с Амсойл ще свърши работа.
-
0 точкиАми, замислих се... има логика при калпаво окачване (амортисьори в частност), ефективността на гумите да се изравнява. Гумата прави сцепление с пътя - реакцията отива в окачването, колкото по-голямо сцепление, толкова по-голяма реакция. Ако окачването не може да "поеме" реакцията - сцеплението свършва. Пример имам пресен отпреди година. Колега имаше Суифт (май 2008ма), жена му я караше предимно. Псуваше, че колата не може да спира - хем имаше пресни гуми на 1 лято - марка не помня, но не бяха евтини - обича си жената Един ден ходихме на обед извън фирмата - 5 човека с него. Малко тесничко, ама весело И на връщане вика "сега да видите как не спира тая пущина" Дига 70 на малинов, спирачки.... колата кове, метаме се един връз друг, псуваме го.... той се чеше и вика " случва се, ама рядко, гледайте сега" 80, спирачки, колата кове Трети път - пак така. А колата тежка, отзад сме 300кг, отпред още 150 Абе да не би да и тежим на колата и затова да спира? Отиде в сервиз - задните амортисьори изпусналиииии, и колата като е лека отзад - не спира добре, ама хич. тествали - като е сам човек вътре, задните гуми при спирачка само се плъзгали по пътя - никакво сцепление! Смени задните амортисьори - взела да спира. Пък ако са изпуснали предните, веселбата ще е пълна.
-
0 точкиМиналата седмица бе застудяло и ползвах парното. Направи ми впечатление че нещо понамирисва. Огледах под капака и видях че има омаслено по гарнитурата на клапаните. А има ли омасляване и жега си понамирисва. Поръчах я и днес отворихме да я сменим и пътем да проверим "копърките в консервата", че са правени преди 27 месеца и 14700км. По колата се работи, аз само снимах, да сравним преди / сега. Капакът си е чист - както го измих, така си стои. Същото е и с "лисичарника" - справка пост 42 (на предната страница) в тая тема. Въпреки 2-те 5х20 с които е карана от тогава, промяна в цвета няма. Това нещо може ли да се мие, с какво, дали си струва, а и вероятно трябва и картера да се свали, за да не остават мешаници от масло и препарати?
-
0 точкиКолега изглежда не си ми прочел написаното до край, аз съм написал, че обикновено щетите от наводненията се случват по време на превоза с контейнера или по време на престоя по пристанищата пак в контейнера. В този случай няма как да го пише в Канадския талон. Вижте в тази статия (малко е стара) и се отнася за Сащ, от някакъв ураган над 500 000 автомобила са наводнени .... http://www.bulgariasega.com/interesting_facts/bulgarians_transport_usa_canada/38515.html
-
0 точкиСрещат се двама цигани. - Как е? - Зле е. - Защо зле? - Жена ми спи с лорд Балтимор. - Да, не е добре. - Вярно, че и аз спя с неговата жена. - Това е добре. - Не е добре. Има две деца от мен. - Това е зле. - Но и от лорда жена ми има две деца. - Тогава сте квит! - Къв квит, бе?! Аз му правя лордове, а той на мен цигани.....!!
-
0 точкиМоже би на 3 ракии по-бавно зацепвам, но казваш, че евтините гуми не зависи потенциала им от окачването защото са си зле с всичкото окачване, или че са по-добри на Опел "Капка" '92 от премиум гуми 🙄 Защото и двете не ми се връзват. Даже, колкото по-зле ти е окачването, толкова по-добри гуми ти трябват да компенсираш. И да се повторя. Според колко и къде караш, толкоз по-добри гуми търсиш. Ако търкалям само градско, ще карам на всесезонки. 'щот искам да се качвам из Алпите и до хижи където като затрупа само верижна техника трябва, не пестя...
-
0 точкиКрай на сагата с парното.След седмица на промивки,днес най-накрая вързахме питата и напълнихме системата с антифриз.Всичко си дойде на място и колата има чудесно парно и то от двете страни.Нещата за сега са ОК,но да видим зимата как ще е.Разбира се,си имаме и ново двайсе,съединителя почна леко да пребуксува на висока предавака
-
0 точкиЕмо, прав си колкото и да не ми се искаше, че е малко тегаво за ремонт - шума идва от алтернатора! Гаси се колата и със стетоскоп проверих от къде идва шума - хъркането е от алтернатора, но трябва да го сваля и сменят и вътрешните му лагери, че след 10 20 хил км да не свалям пак. Ролката я имам, но трябва да потърся какви лагери има в него и да ги купя преди разглобяването.
-
0 точкиКато се кара внимателно проблеми няма. Става въпрос за спирачен път, аквапланинг и т.н., в сравнение с премиум марките. Поради климата в България гледам зимната гума да е балансирана, даже през последните години по-голямо внимание обръщам на поведението и на мокро и на сухо.
-
0 точкиКолеги, нещо важно, което пропуснах да отбележа. След като минават поръчките през Мото 25 ООД, можем, на когото желае да издадем ДДС фактура за покупката.
-
0 точкиЗдравейте, И при мен се появи проблема описан по горе и реших да следвам стъпките на колегата от тази тема: Разглобих огледалото и при мен се оказа спукано това зъбно колело: другото бялото спирално е здраво. И сега ще го поръчам от Ali-то и се надявам, че ще стане: https://www.aliexpress.com/item/32737839061.html?spm=a2g0o.detail.1000060.1.72332a4acPUcP6&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.146401.0&scm_id=1007.13339.146401.0&scm-url=1007.13339.146401.0&pvid=0bc2ca99-459d-4061-bdf4-a95e31e26ae7 Като дойде и го сменя и ще пиша дали е Ок за да може и другите колеги да си решат проблема.
-
0 точкиKолко ще ми излезне да я направя от 114 к.c до към 140-150 к.c и дали ще пребе двигателя? До колкото знам, съединител,скоросна,филтър + настройки 1000-1200лв ще ми стигнат? Незнам вече за кой ли път ми се канят , кара бавно дава ми път да го изпреварвам и изчаква, изпреварвам го изравнява и ме изпреварва 1-2 пъти така , след тва ми дава късо за старт. Някви bmw-mercedesi къде са по 160-180 к.c сигурнo и ъпгрейднати, ама ме хваща яд малко щото знам че до 20-30 к.c + разлика ще го мина. Гонил съм се със 170-180 к.c и ми взима 3-4 коли на къса отсечка. Та някви съвети, ако не ми ce преебе двигателя, не съм състезател ама да здуxам някой съм готов и ги мятам.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00