Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.09.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Ще пиша и аз тук за моя монтаж, в случай, че на някого му е полезно. Сложих drl модул за управление на дългите светлини като самият модул скрих в пространството под кутията за предпазители (там, откъдето излизат самите кабели). Всички кабели от модула си излизат през заводските отвори на кутията, така че няма никакво рязане. Маса взех от болт под същата кутия, така че кабелът е съвсем невидим. Тъй като не знаех кои са кабелите за дългите, пуснах такива по периферията на двигателния отсег, но скриването се получи добре според мен. + след контакт взех от един кабел, описан добре в темата на колегата тук. Кабели не съм рязал, само заголвам и свързвам. Не съм запоявал защото нямах подходящ поялник. Буксата към крушката на габарита извадих през отвора от снимката с по-дълги клещи и отвертка, с която натискам палчето за отключване. Тук-там съм слагал изолирбанд за да подсиля кабела, в случай че има някакъв допир с нещо друго (като кабела за постоянния плюс към пластмасовата стена на кутията). Снимки: Кабелът от десния фар е скрит под пластмасата и почти не се вижда. Следващите снимки са около кутията за предпазители до кутията за въздушния филтър.
  2. 2 точки
    За мен лично не си заслужава. Като купих моята на 60к км. си харчеше 1 литър на смяна и сега след 5години и 110к км. пак си харчи толкова.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Колега, личното ти предпочитание къде да свети фарът, за да виждаш банкета, пешеходците и велосипедистите, е съвсем различно от това как е правилно да бъдат насочени фаровете. Има стотици ръководства за насочване на фарове, включително може да си провериш и тези на Хонда. Няма такова, в което да пише, че десният фар се насочва нагоре и надясно. Той трябва да осветява пътя, а не банкета. За осветяването на банкета и пешеходците е предвидено пречупването, което е на 15 градуса нагоре спрямо хоризонтала и надясно от центъра. Ако отидеш в сервиз с апаратура с така насочен фар и поискаш регулиране - бъди сигурен, че ще ти го върнат в центъра, а няма да го оставят да свети нагоре и надясно. Ти винаги може да си го насочиш както ти е удобно, все пак сме в свободна страна и всеки може да си пипа по колата свободно, дори и да не разбира защо някои неща се правят по точно определен начин, но все пак - моля не давай грешни съвети на други, които също не разбират. Рефлекторите са така проектирани, че при правилно насочване да доставят много точен и равномерен светлинен поток по цялата дължина на осветяване и също - по ширина на потока, например на 5 метра встрани от колата и на 10 метра пред колата трябва да има определен светлинен интензитет наляво и друг - надясно. Като изкривиш фара, променяш светлинния интензитет и влошаваш осветяването за самия себе си. Ако го вдигнеш нагоре - при най-елементарните неравности ще заслепяваш насрещните заради клатенето на задницата на колата нагоре-надолу и за тях светлината ще изглежда като проблясък, което може да е по-неприятно от постоянното заслепяване. Ето ти схема как изглежда светлинното петно, проектирано на пътя: Направо целия сайт прегледай, интересен е: https://www.led-car-light-manufacturer.com/good-headlight-beam-pattern-dot-ece/ --- Ред.: Колегата Павел Павлов е обяснил нещата много точно, благодаря за допълнението! Но ти пък не разбираш какво е написал... Моля те, прегледай сайта и после може да продължим дискусията. Дано да е полезна и на автора с проблемите. Ред. 2: Разбира се, че има разлика във фаровете за английския пазар. Накратко - огледално отляво надясно. Има теми с подробности как се обръща фар за Великобритания към фар за Европа. Ето още картинки с добре насочени фарове, на едно ниво, а не десният да е по-високо:
  5. 1 точка
    Митко, ако ще и с луноход да е така няма да стане. Гена, дано не си поредния новобранец (разбирай токущо-регистрирал-се), който вече четвърти ден гледа монитора на компа и на петия ще напише "БаСи форума, никой не ще да помогне". За пореден път - там около Някъде, където живееш, няма ли някой, който да я погледне на живо тая кола. Ама Някой, дето знае, какво да гледа и, какво да прави. Имаш проблем, голям проблем за човек, който не разбира. Това не става с инструкция по интернет. Няма как някой да ти каже "отвиваш Това, сменяваш Онова, завинтваш Другото, псуваш Третото и си готов".
  6. 1 точка
    Като пуснах темата мислех, че ще се развие, но явно не допадна на ютуб мастърите . Е, аз ще почна да пиша. Ще почна със следното: хора, сглобявавали двигатели чрез клавиатурата и ютуб, по-добре да не пишат, не само тук, давайки акъл за точно същото. Масово явление напоследък . Започнаха се теми за масла, ремонти, части и т.н,. и лица, незнаещи какво има в един мотор, се оказаха на пирамидата от знания. Масово наблюдавам препоръка - ей тва масло си сложи, но не го карай повече от 6к. Е защо да го слага тогава? Ахаааа... ми евтинко е. Бях прочел и коментар, че мотор не може да изкара 200к с 10/40. Е, може! Знам повече от 30 такива на 300к+ и не са виждали друго, но това са мотори до към 2000 година. От там нагоре и самите производители промениха моторите, но не и принципа им на работа. Основната причина един мотор да гори масло или по-точно причини са няколко . 1 Сегментите и не винаги тяхното износване, а спичането на маслосъбиретелните пръстени и невъзможността им да работят правилно. Тук обаче ще се получи един омагйосан кръг. Защо спичат? От старо масло и немърливо отношение към мотора на водача. Тесни или запушени дренажни отвори на маслосъбирателните пръстени . 2 Прегравяне на мотора и омекване на сегмента. 3 Горните две вече са на линия и водачът почва да слага наливни лайна с цел по-ниска цена на маслата. 4 В по-редки случаи - износени гумички на клапаните. 5 Наличието на газ. Защо и газ? Една неправилно монтирана и настроена газова може да доведе до прегряване на мотора, бедни смеси - детонации и висока температура в цилиндъра. Респективно маслото в цилидъра/каналите на буталото се изпича. Почват отлагания. 6 Елипса в цилиндрите. Разход на масло в комбинация с газ постепенно води мотора до неговия край. Защо - би питал някой? По-късно ще пусна и снимки за това какви отлагания се получават от тази комбинация и какви наранявания могат да причинят на цилиндрите и буталата. Манията да се кара с тънки масла ми харесва, но днес при мен беше 37 градуса, и ако имах к24 - да речем, със сигурност маслото в нея нямаше да е 0в20. В Щатите били карали с такова. Дреме ми. В Щатите са си я купили нова, горивата са им 10 пъти по-качествени и не карат на газ. С появяването си к20 икономика е сгрешен на чертожната дъска и по-точно архитектурата на глава. Лоши магистрали на мазането на валовете, респективно износването им. Вече при к20 тапира и к24 тая недомислица я няма. При предходните мотори такъв проблем няма. Тук идва и друга драма, и пак с к20-та, дори и к24 - чукането в мотора. Проблем голям и от какво? Износване на буталата и почват да играят кючек в цилиндъра. Срещал съм негативни коментари за R-серията, но за мен това е доста по-направен двигател от съвремнните мотори на пазара.
  7. 0 точки
    Здравейте! В тази тема ще споделя монтажа на дневни светлини, който сам направих, за да получа обратна връзка и ако се окаже, че монтажа е правилен, то може да послужи като ръководство, в случай, че някой иска да осъществи монтаж на такъв модул и на своята Honda. Освен това имам и някои проблеми след монтажа, за които бих искал да получа мнение. Модулът, който използвам е от български производител, споменаван е в други теми. Избрах него, понеже нямаше нужда да бъде свързван с контактния ключ, а директно към акумулатора, което улеснява монтажа. За самия монтаж ми бяха нужни: 2 кабелни клеми за връзка към акумулатора 2 кабелни клеми за бушона 2 метра кабел 1 бушон 10А термосвиваем шлаух и следните инструменти: разклонител с дълъг кабел поялник и спойка клещи резачи ето го и модула със схемата за свързване: Първоначално трябваше да избера място, на което да стои модула. Като за това избрах кутията с бушони, на която направих малка дупка странично, през която да излязат кабелите. Модула е достатъчно малък, за да се затвори кутията с него вътре. След това удължих кафявия и синия кабели добавяйки клемите накрая на всеки, така че да стигат до клемите на акумулатора. Плюса на акумулатора трябва да бъде свързан и със червеният кабел, като трябва да има и защита, като 10А бушон би трябвало да е достатъчен, изчислявайки тока на база мощността на крушките на дългите. За да свържа бушона използвах две плоски клеми за кабел и на тях влизат двете крачета на бушона. В моя случай, за управление на модула използвах +DIS, като взех плюс от левия габарит. За да достигна до габарита трябваше да махна няколко щипки на подкалника, за да мога да го подгъна леко и да бръкна с ръка, за да извадя клемата от крушката. Кабела с червена линия е + така че го прекъснах и след това го запоих обратно, но с още един кабел към спойката, който свързах с кабел +DIS (черен) на модула. Кабела -DIS в моя случай остава неизползван и просто може да бъде срязан и изолиран. Следващата стъпка беше да пусна захранването към самите лампи на дългите. Там по същия начин прекъснах плюса, за да добавя кабела идващ от модула. Кабела към десния фар прекарах под кората над бронята, за да е прикрит и да не опира в радиатора. Пространството при десния фар е доста малко и затова се получи малко усложнение, тъй като вместо да оголя кабела от буксата, го срязах и се наложи да го надължавам доптълнително (втората снимка). В крайна сметка след монтажа нещата изглеждат по следния начин: Проблема който имам след монтажа е, че след продължително шофиране светлините угасват. Единствено при по-високи обороти светват отново, докато паднат под 2000, когато пак изгасват. Забелязах го случайно в трафика, когато се отразяват с бронята на предната кола. Реално по този начин модула е излишен, тъй като варианта да карам без светлини си остава и то нямам контрол над него. Дали това става тъй като акумулатора е зареден напълно и алтернатора спира да зарежда или е проблем в самия алтернатор?
  8. 0 точки
    Човек без врагове е човек без характер. Пол Нюман
  9. 0 точки
    Ето нещо такова представлява резултата от лекото повдигане и изместване вдясно на десния фар.
  10. 0 точки
    Той десния фар не свети в различна посока от левия; просто корпусът е в страни. Заслепяването на разминаващите коли в отсрещната лента е практически еднакво за ляв и десен фар с изключение на случаи на много леко завиващ път, в който отсрещната кола попада точно срещу твоята и съответно е осветена от високия лъч на левия фар и ниския на десния. В случай, че е вляво от левия или вдясно отдесния, то двата фара практически я осветяват еднакво силно и който и да е насочен по-високо, ще заслепява.
  11. 0 точки
    Може и да се свържеш с колегата @Izanagi, който се занимава с общи поръчки във форума. Когато аз го попитах преди месец-два имаше налични за мен, не се наложи да поръчвам.
  12. 0 точки
    Колега,попитай колегата с nick name- Kembo .
  13. 0 точки
    Нищо против, отдавна има по-добри от тях и качеството не е като от преди години.
  14. 0 точки
    Колегите гледат да те предпазят да не изгориш я комп, я нещо друго например. Схеми има в ръководството - кое къде отива и към какво е вързано, ама щом си сложил по-голям бушон за мен е показателно, че не бива да си правиш експерименти, за да не станат щетите по-големи. Надявам се ме разбираш.
  15. 0 точки
    Какво против имате мишелин ? Карам 5 години само мишелин. От алпин а3 до а5. Като последните 2-3 години съм с А5. Проблеми никакви не съм имал. Баща ми сложи на неговата Ц-класа комби Мишелин А6 и минаха цяла Сърбия на зверски сняг без никакви проблеми Тази година мисля да сменям двете предни и да ги сложа отзад.
  16. 0 точки
    От 01.10 за осем USVO Равенол масла ще има акция 4+1.
  17. 0 точки
    Уредбата е Романо Антонио ОБД. Цената е 1350лв. Предстои и ми регистрация на уредбата 50лв. Уредбата е поставена от Стоил в гр. Елхово.
  18. 0 точки
    И аз в момента съм в същата дилема като твоята, но при мен размера е 255/55/18. На ЦРВ 1 и 3 генерация ползвах 2 модела на Бриджстоун и моето мнение е, че са много добри за сняг и киша /писал съм за тях в предишна тема/. Минусът им е, че са по- шумнички и при по- топла зима можеби се износват по- бързо тъй като са много меки. По форуми чета, че и континенталите са с много добри характеристики, но не са шумни и затова хората ги предпочитат. Бях сигурен, че тази година ще взимам Континентал, но и аз като теб преди няколко дни ги разгледах в нета и им дават клас "c" за мокро, а на Бриджстоун клас "а" и почнах да се замислям до колко са от значение тези характеристики. Бридстоуна е 440лв/за гума, а контито 300 и нещо, което не е никак малка разлика. Може би трябва да прецениш по какви условия караш най- често и ако маршрутата ти е повече магистрално и те дразни шума от гумите, избора според мен е Континентал. При мен по- често се случва да попадам на не добре почистени пътища и сигурно пак ще избера бриджстоуна /с тази шарка не съм карал до сега/, а и мен шума не ме дразни толкова. За Мишелина и аз не съм чувал нищо хубаво за зимните. Карал съм една зима с Мишелин на Акорда, но те бяха втора употреба и затова преценката ми може да е погрешна, но определено не ми харесаха. За твоя размер бях много доволен от Фулда Кристал Монтеро 3. Имах чувството, че могат да се качат и по обелено дърво, а са под 100лв, ако искаш ги погледни и тях
  19. 0 точки
    След 7 години вярна служба, на въпросния клапан (втора употреба), пак ми светна чека с грешка p2004. Знам процедурата, но преди да купя друг клапан, реших да пробвам да почистя този който смених преди години, (понеже има колеги които са го чистили и се бил оправил), за да видя ще има ли ефект и дали грешката ще се появи отново. Първо разглобих филтърчето, изчистих го, изпрах му филтриращото кеченце с Меглио (много прахоляк и чернилка падна) подсуших го и го сглобих. После с wd и други глупости,почистих и самия клапан пръскайки през трите отвора, като и от там изтече чернилка. Подсуших го и него, сглобих го и хайде на колата. Изчистих грешката и ще чакам да видя, дали ще се оправи с почистването, или пак ще се купува друг клапан.
  20. 0 точки
    DUNLOP WINTER SPORT 5 е отлично балансирана зимна гума!
  21. 0 точки
    Изкарах първа "зима" с Continental TS860 (205 55 16 82H) и мога да кажа,само хубави неща за гумите.Само дето те хвърляме пак в дилема, но поне отпадна мишелина. Които и да вземеш, няма да сгрешиш!Този размер е масов и не е скъп.
  22. 0 точки
    Колеги, След няколко години лутане и търсене на проблема, оказа се, че действително бяха износени четките на мотора. Това е била причината за неговото нефункциониране. Прилагам снимка на разглобеният мотор.
  23. 0 точки
    Здравейте, Ако някой има нужда от авточасти или консумативи за HONDA-та нека ми пише на лично, защото пазарувам с голяма отстъпка от доставчиците и може да ви намеря частите на доста добра цена. За София може и лично предаване! Стани - О87 осем З9 Ч5 85
  24. 0 точки
    Този калкулатор е доста подробен: http://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-55-16X6.5ET45&wheel2=225-45-17X7.5ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...