Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.07.2019 in all areas
-
1 точкаМного ми е интересно в какви ситуации ви трябва толкова отнетата мощност, че спирате климатика? Аз с моята нафталинка не усещам нужда, камо ли вие с тези 190 коня (минимум, понеже една голяма част от вас сте чипъри).
-
1 точкаОт изброените марки, мисля, че Aisin е за предпочитане, но @mar_tod @fenabg @Markony могат да кажат по- добре.
-
1 точкаВечния проблем на Хондаджията ...все не му стигат коне Вече и Redbul прихванаха от вас :). По същество....Климатичната система се износва и профилактира като всяка друга система.Обслужването не е скъпо и включва проверка на налягане, премахване на течове,смяна на фреон и масло,почистване на улуците за изтичане на конденз,както и на мухите от радиатора. Отнеманата мощност е функция на външната температура и колкото е по-топло на вън,толкова повече кончета дърпа климатика от двигателя.Е колко точно ще питате? В рамките на нормална 25 -30 градуса температура се взимат 25 коня.При 35 - 40 градуса картинката става по-друга ...ще се искат 30 коня и нагоре.Това се усеща на всеки двигател,даже и на 300 коня Ледженд. Е да ,там е само 10% ,но кога двигателя е 300 коня? ...при 6500 оборота. Сега се връщаме на картинката с нашия дъргел на нафта. Любим ми е изразът ..като включих 6-та по булеварда и двигателя почна да вибрира. Използването на ниски мощностни режими в ежедневието и променя горните сметки в това ,че един дизел 140 ,ползван като 80 -90 коня оставя само с 2/3 тяга при включен компресор.Отделно зареждаме с динамото консуматори и батерии ,вентилатори... Към автора на темата:Проверка на налягането /високото/ при съответния разбирач ще отнеме 20 мин.АКо надхвърля 15 бара при жега 35 градуса навън много вероятно е радиаторът да е попилян от мухи и да няма площ да си върши работата...
-
1 точкаНе е нужно да го правиш. Когато си в движение, включването и спирането на компресора се случва десетки пъти на час. Нали не натискаш съединител на всеки 100 секунди, за да са ниски оборотите? Това с включването на климатика на празен ход или на ниски обороти е от типа квартален хумор (или неписано правило, както казваш), който всички са чували, но никой не се замисля защо и как работят нещата. Обаче понеже бай Иван го е казал, а той прави коли от 35 години и сме длъжни да вярваме... Същото е и с прескачането на ремък, ако палиш с бутане и други подобни врели-некипели. Та принципът на работа е такъв, че ако компресорът или съединителят му се счупят, то няма да е заради това, че си го включил на 2000 или 4000 оборота на двигателя. Като го включваш на 800 оборота, му удължаваш живота с 1-2 %
-
1 точкаДопълнение към темата -преди описаната операция с кламера откачете акумулатора за десетина минути ,поне при моята хонда не ставаше номера без да се откачи акумулатора ,пробвах 2-3 пъти ,без откачане на акумулатора не ставаше нищо -пак светеше srs -a .Моята дойде с отрязана пътечка към тази лампа -аз изобщо не обърнах внимание като я купувах ,нали нищо не светеше подозрително по таблото , кихнах кеша и газ към Албена .Ама нали съм техничар ,после почнах да разглобявам наред по колата и проверявам всичко наред -свалям предната броня ,блъскана отпред отляво ,оправено чатпат -не личи отвън ,свалям таблото ,гледам чипа вдиган -ясна работата със 115 хил км значи ,аз поне където запоявам чипове измивам спойките и не личи че е пипано по платката ,после видях че пистата отрязали за srs лампата ,възстанових всичко и сега карам по-спокоен ,запомнете ,възглавниците не са за красота -спасяват човешки животи,аз съм един от спасените от тях и не го забравям !
-
0 точкиНай обикновена тънка ламарина е. Провери по моргите сам е трудно да ги направиш.
-
0 точкиНе се развиват докрай, най -вероятно, защото ги теглите неравномерно. Опитай да ги изтегляш плавно. А за закопчаващия механизъм, мога да се хвана на бас,че става въпрос за заден десен колан, обаче ти не целиш правилната заключалка, а се опитваш да го закопчаеш в тази за допълнителния колан - който е на тавана.
-
0 точкиСамо ръжда да няма и да не е удряна от гръм и черпак. Другото всичко е с цени все едно ти се е паднало от зрънчо.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиКакто Маркони каза, 190 коня са във високите обороти. При нормално изпреварване, да кажем 3000 оборота, 190-коньовия мотор прави към 90 коня макс. Ако 25 от тях отиват за компресора на климатика – това са ти 28% от мощността. Турбодизелът има доста по-голям процент от максималната си мощност в по-ниските/средни обороти, съответно може да се усеща по-малко. За сравнение, на 2000 оборота той достига максималния си въртящ момент (340 Нм), което са 95 коня – повече отколкото големият бензинов двигател на 3000 оборота. ПС: Сравнявам 2.4 с 2.2 литровите двигатели на Акорд 7 в случая.
-
0 точкиБях го забрайл тоа образ - реших че е завършил. Да не съм офф... Въпрос към счетоводител: Данъчната декларация в НАП ли да я подавам, или направо да я качвам в Замундата?
-
0 точкиМерси за бързия отговор, ще пиша като имам резултати.
-
0 точкиАко някой немец си продаде колата под 300к км ще се намрази бе Боре
-
0 точкиИванчо в час по биология се изцепил и казал, че калканът е сплескан щото го е е*ал синия кит. Учителката възмутена го изгонила и му казала да дойде с баща си на другия ден. Бащата на Иванчо: – К'во става, бе Госпожо? – Ами Господине, вашият син вчера каза в час, че калканът е сплескан щото го бил е*ал синия кит! – Ааааа, а ти знаеш ли що на рака са му изцъклени очите и ходи назад? – Не... господине! Защо? – Щото е бил там и е гледал...
-
0 точкиНяколко щипки и винта са - няма нищо сложно. Обаче без да се свалят корите /тапицерията/ на вратите, едва ли ще видиш къде е проблема. Естествено, може самите палчета /копчетата за родителски контрол-както ги наричаш/,или вътре самия им механизъм, нещо да са заяли и да не се движат докрай в двете посоки, откъдето да идва и проблема ти. Може да пробваш с някакъв спрей от рода на WD40 , да пръснеш през цепката при палчето и да опиташ да ги раздвижиш евентуално и ако се оправят, няма да разтапицирваш вратите.
-
0 точкиМите, не е от там - той човека го казва още в първото мнение, освен да има нещо друго в предвид за това: Най-вероятно, се се разкачили някои лостчета вътре / счупила се е щипката и е излязло е от ухото и вътрешната дръжка не работи/, но за целта трябва да се свали тапицерията и да се погледне.
-
0 точкиЗдравей колега; Сега видях, че има промяна в цената на Петрото, което съм поръчал. Искам да добавя към предното и една 4 литрова туба. Крайната поръчка е: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и к-во: Petro-Canada SS 5W-30 2×1L+1X4L Стойност на поръчката: (2*4.95 +1*18.95)* 0,95*1.9675 * 0.95 = 54лв . Преведени са 26 лева от предния пост, останалите 28 лева са пуснати по банка, но сигурно ще ги получиш утре. Надявам се да не е проблем за теб.:) Начин на получаване: по ЕКОНТ: еконтомат OMV, София, бул. Владимир Вазов 1.
-
0 точкиЗдравей. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L 2x1L Стойност на поръчката: (18,95 + [2x4,95])*0,95*1,9675 =53,92 лв Начин на плащане: - Парите вече са преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точки- Колега, това съкращение MdHz не ми е познато от физиката? - Аа, печатна грешка г-н. професоре. Това не е от вашата сфера, а студентска величина. Единица мярка за мотаене - МАНДАХЕРЦ.
-
0 точкиЗдравей. Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-40 1x4L + 1x1L Стойност на поръчката: (21,25 + 5,95)*0,95*1,9675 = 51лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, Моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 2 туби от 4 литра Стойност на поръчката: 2*18,95*0,95*1,9675 = 71,00 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД (веднага) Начин на получаване: чрез Куриер
-
0 точкиВ един бар седяли един моряк и един пират. Пирата бил без крак, око и вместо ръка имал кука. Моряка го попитал: - Защо нямаш крак, ръка и око? А пирата отговорил: - Крака изгубих в една битка с един пътнически кораб в Индийския океан. - Ръката изгубих в една битка с един португалски кораб, и докторите ми сложиха тая кука. - А окото… изсра ми се една чайка на челото. - ? - Ами беше ми първия ден с куката…
-
0 точкиЗаповядай! За съжаление не ми дава да кача повече снимки, че са по 6 MB едната, а лимита е 8...
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00