Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.06.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Здравейте, Правилото е, че няколко минути преди края на пътуването трябва да спрете климатика. Така вентилаторът изсушава от образувалия се конденз изпарителя (радиаторчето, което отдава студен въздух) и въздуховодите. Съответно условията за образуването на бактерии, причинители на лошите миризми, ги няма. Какво става, обаче, ако не искате да робувате, а вместо това си карате цяло лято на включена климатична система? - фирми предлагат озониране и освежаване; пръскане със спрейове и прочее. - решавате си проблема сами с малко познания по химия. Аз избрах метод 2 и реших да го споделя с вас. - препарат на базата на хлорхексидин и алкохол. Такъв намерих готов в нашата търговска мрежа под наименованието Zhivahex за скромната сума от 8.64 лв (бул. "Асен Йорданов" № 14, гр. София) - 30% концентрат на водороден пероксид (кислородна вода или също познат като Перхидрол) за 4 лева на литър от всяка аптека. С тези 2 препарата се напръсква радиатора на климатика (изпарител). Това убива бактериите, а от там изчезва и миризмата. За Хонда ЦР-В III се сваля пластмасата под жабката, после на три видии (звезда 25) се държи вентилаторът на парното, от където се достига до въздуховода на въпросната "пита". Нея достигнах с шлаух, в него метална пръчка от електрод на електрожен (за да може да се направлява) и компресор с въздух под налягане за обдухване. Така след ~200мл хлорхексидин с алкохол и още ~200мл Перхидрол изпръскани върху питата проблемът с лошата миризма е вече в миналото. Нито има отровни миризми, нито е скъпо решение. Отнема 40-60 минути и ефектът е гарантирано добър. Не знам дали тази тема е за тук, но ако модераторите преценят, могат да я преместят на по-правилно място. Писал съм я в бързината и съм пропуснал подробни обяснения, както и много от снимките поради ограничението от 8МБ. Иначе аз свалих повече неща, отколкото трябваше докато се науча как е най-лесно. Сега давам готова рецепта. Боби
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Колеги нека не правим крайни заключения.Нямам нищо общо с продавача,но има и обяви,на които не им свети чека..!Единия вариант е да гледате такива,но с 2000лв. отгоре,другият е пазарлък на тази до около 5000,"заради чека"...
  4. 1 точка
    Не се сменя. Сменя се обтегача.
  5. 1 точка
    Качвам малко снимки от ремонта с кратка информация. Състоянието на клапаните и главата преди ремонта. Двигателят не беше отварян до този момент, всичко вътре е оригинално. Личи си разхода на масло... Коляновият вал с поставени нови лагери. Оказа се, че хлабината на новите лагери е извън нормите и се върнахме на оригиналните, които имат още живот. Главата след шлайфане и почистване. Ремонтните бутала YCP P29. Вижда се, че имат лек недоход. С гарнитура от d13 би трябвало степента на сгъстяване с тях да дойде на 10,89:1. Остава финалносто сглобяване и се почва разработването на мотора
  6. 1 точка
    СКачай. не го мисли. В момента в Бултрако имат страхотна промоция на 1.5 двигателя, идва някъде към 47 000 лева.
  7. 1 точка
    Говриш за различни коли и двигатели. Коя кола и кой мотор имаш последно.
  8. 1 точка
    Освен нещата които е посочил колегата, по-горе ако сте с дизел и е премахнат софтуерно DPF /зависи как и къде/ - може да не Ви работи "круиза".
  9. 0 точки
    Да в общи линии пише, че може да е от лошо качество на горивото, може количеството на горивото, да е било малко и да е замукала въздух. Може да и сложете едно бардалче, да я обезвъздушите, по описания начин в книжката и да направите процедурата със запалването и гасенето на автомобила три пъти на интервали от по 30 сек. Дано да се оправи, без посещение на оторизирания сервиз.
  10. 0 точки
    Вече мнозина са наплашени от евентуалните последващи проблеми с 8-мият дизелов Акорд, но като междинен вариант (относно скъпите консумативи), може да се гледа дизел с автоматик. Така поне ядовете след мотора отпадат.
  11. 0 точки
    Колата е взех септември 18г., седан 1.5 турбо най-високото ниво-екзекютив с ръчна кутия, цвят брилиант спорти блу. Цената беше 59990+990 цвят=60980лв. Изкупиха ми старата кола на добра цена, и отстъпката тогава по случай 70г. Хонда/около 9000лв./
  12. 0 точки
    https://gospodari.com/косачка-за-трева-на-хонда-вдигна-160км/ч-за-629-секунди-и-постави-световен-рекорд-(видео-и-снимки)-video171487.html
  13. 0 точки
    На 05.6. първа смяна на масло на 11.500км. в Бултрако Пловдив-масло 4л., шайба, маслен, въздушен и филтър на климатика +1.1ч./😏/сервизно обслужване-348.64 лв. Колата е на лизинг-каско имам на 4-ри вноски към Армеец-2230лв., данък 350лв., ГО 266лв.
  14. 0 точки
    Дори в момента може да се възползвате от уникалната възможност да си закупите 10 годишен Акорд 2.4 за скромната сума от 26 000лв от бултрако
  15. 0 точки
    Фарове ,мигачи,халогени всичко е ЛЕД. Добре осветяват и още не ми се е налагало да ползвам халогени докато карам в мъгла
  16. 0 точки
    Екстра е.Не слагай нищо повече! Бих сложил и аз някои от нещата но ако имаше възможност да се вържат към осветлението на плафоните за да си изгасват плавно и да грейва при качване и слизане от която и да е врата. (Лагуната беше така,много е удобно.)Това в движение нощно време постоянно да свети не ме грабва нещо. Ако имам нужда от помощ/съвет ще звънкам,прати мобила на лични ако нямаш нищо на против.
  17. 0 точки
    Браво -отличник. Спирай да мислиш за глупости и си карай колата.
  18. 0 точки
    Вземи си 2.4,всеки път като настъпиш педала,ще се усмихваш. Ето смесен разход на газ на моята кочинка с каране извън градско до 140-150 макс ,седан с K24Z3 +добавена шумоизолация,бас каса,половин резервоар с бензин,тоест с допълнителна тежест.Има няма 9лв на 100км.Хайде докарай ги 9лв с дизела,които е и с 50 коня по-малко
  19. 0 точки
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Помпай ги на 2,1 бара - както ти пише на колонката, защото при повече ще вози като каруца. То трябва и точен манометър, защото по всички бензиностанции показанията винаги се различават.
  22. 0 точки
    Задните стопове имат уплътнение там, където стоповете контактуват с купето. На седмицата, за да свалиш стопа, трябва да свалиш първо бронята, защото стопа се държи на 4 болта, три отзад в багажника и един отдолу, почти съм сигурен, че и на осмицата е така.
  23. 0 точки
    Смущаваш...В арабските страни свирят на поразия... Бях в Париж, и там си бибиткат и коли и многобройните моторетки. На Волгата беше двутонова свирката и различима от всички останали квичащи свирки, и по-хубава не съм срещал...
  24. 0 точки
    Аа, има. Крушките, чистачките, Це Де-то Сони (оригиналното радио касетофонче някой го открадна) и най-важното - компа на мотора (който е под предната пасажерска седалка) и дирижира горивопотока. Двигателчето е пълна инжекция и все още носи купенцето с 200 по магистралата. Ако ти е любопитно - тук:
  25. 0 точки
    Само едно да се добави дизела в момента е 2.25лв с тея 6л най икономично, а газта е 0.90-0.88 ст при разход на бензина 7л ти изчисли кой е по икономичен на ПАРИ защото всичко опира до там.Многа тънко се избягва този момент на икономия 6л х2.25лв са 13. 50ст,а 7л х0.90ст са 6.30ст Моля преценете кое сега е икономично в лева. Като за 100км аз с бензина ще дам 6.30 ст за газ а супер икономичния дизел ще трябва двоино да дам. Да обобщим скъпа поддръжка ,скъпо гориво и къде е икономията само на книга по разход в литри.
  26. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...