Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.05.2019 in all areas
-
1 точкаНе знам дали е по темата и от кога имате автомобила, но ако не сте подменили маслото в задния диференциал го направете /само с оригинално такова - има го и в общите поръчки/. Може и да не помогне но няма да навреди.
-
1 точкаНа ЦРВ-то с R20 имам само 65к ,но на Харвито имам 220к. ПАрите за омаслители и любета отидоха за ракия и вътрешно смазване
-
1 точкаЗдравейте, мисля че оправих проблема. И ако колегите имат подобен проблем според мен е най-добре да започнат от сондата в резервоара. Цедката на сондата беше в нещо като грес и кал а на кошницата дъното също беше покрито със същата гняс. Горивния филтър не беше задръстен но го смених с български на махле, предишния беше оригинален от бултрако но не посмях да го върна обратно. Резервоара е избърсан и изчистен колкото може и докъдето се достига и от него излезе поне литър гняс. Колата си върви и работи както преди в дизела сложих бензин и двутактово масло смес за моторна резачка на щил около 0,5литра, и накрая сложих и добавката на бардал BDS мисля беше за почистване и предпазване на горивната система. Това е от мен благодаря на всички за помощта.
-
1 точкащом в софия няма не можеш да намериш читав майстор, смятай какво е положението в провинцията. Специално за моя проблем и двамата майстори които казват че е от дюза не дават гаранция че ако изхарча 600-700лв шума ще изчезне, всички са на проба грешка, затова реших до като върви колата няма да им я давам в ръцете.
-
1 точка@moniks, колега, подкрепям мнението на колегата @revenue, все пак това не е фейсбук, за да очакваш да има 100 лайка и 50 поста за 3 часа време. Понякога отнема време за да може да го види човек, който знае отговора и има желание да ти отговори. А самият ти даваш лош пример - искаш помощ, после казваш, че си решил проблема, но не казваш как. Поне една снимка качи, за да видим как се е получило. Утре някой ще пита същото, ще отвори тази тема и в нея ще намери едно голямо нищо, с 3 удивителни знака в заглавието. Отговорът на всеки въпрос може да е в съседния раздел, но няма как да го видиш, защото не го отваряш, а колите на всяка марка са в голяма степен идентични и нещата принципно са еднакви. Сигурен съм, че дори не си използвал търсачката, нали? Напиши "дневни светлини" в нея и може да намериш някоя подходяща тема. Например аз също съм направил като теб - дневни в мигачите. Ето как съм решил проблема в темата отдолу, Погледни я, може да намериш и друго полезно в нея.
-
0 точкиПравих това упражнение със смяна на сегменти на буталата и гумичките на клапаните, по блед спомен и май биелен лагер или лагери, частите ми струваха около 350 лв, самия ремонт 250 + 20 или 40 лв шлайф на главата, майстора е далеч от Кърджали в Айтос е, вече 35000 км карам безгрижно, не че не наливам масло, но има теч от някоя семеринга която ще правя по някое време, иначе ауспуха като му ударя парцала вади само ръжда, а преди беше сажди и масло, доливам около 500 мл на 10 000 км, карам с Бардал 5х30. Надявам се да съм помогнал с финикийците.
-
0 точкиСложиш ли маховик от К20 трябва и съединителя да е за К20 Цената е много висока която си показал, оем маховици не струват повече от 30-40 лири
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей, Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 1бр. х 5L и 1бр. х 1L Стойност на поръчката: (45,65 + 10,55) * 0,95 * 1,9675 = 105,06 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точкиЩом и за Екото имаш лошо мнение, което не знам на какво се основава, то значи си в много патова ситуация, аз по-добро гориво от Еко в България не знам да има.
-
0 точкиЗдравей Чавдар, https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 1бр. х 5L и 1бр. х 1L Стойност на поръчката: 45,65евро+10,55евро = 56,20 евро -5% = 53,40 евро х 1,9675 = 105,06 лева Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка, днес. Начин на получаване: Лично предаване в ТЦ Боила Поздрави!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, https://www.ato24.de/de/motul-8100-eco-clean-0w-30.html вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 1бр. х 5L и 1бр. х 1L Стойност на поръчката: 45,65евро+10,55евро = 56,20 евро -5% = 53,40 евро х 1,9675 = 105,06 лева Начин на плащане: Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила днес (20 Май) около обяд (ще звънна като съм там). Начин на получаване: Лично предаване в ТЦ Боила Поздрави!
-
0 точкиДа се включа и аз : Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 2x4L Стойност на поръчката: (2*25.96)*0,95*1,9675 = 97лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД днес Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точкиТо няма какво да го мислиш,щом се е стигнало до там ремонт,експерименти със маслата е безмислена,като е закупих джамбаза беше и сложил 10w40,след като е обслужих и сложих 5w40,на 10 000 км,да се орентирам какво става състояние мотор ми лапна между 800-900 мл масло на 10 000 км,четенето тук в форума със темата масла и сложих какво трябва 5w30 вече съм на 6 000 км леко е пипнала и кило да отиде до 10 000 км пак съм на кон,слагай си 5w30 ,близко в твоя район мога да ти предложа само газаджия,не съм майстор но съм чул основен ремонт на двигателя като хората ,трябва да си подготвен поне 1000 лв,ако си късметлия и останат е супер ...мога да ти пожелая само успех!
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 0,354 L , 1x0.354 L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: Honda Manual Transmission Fluid 0.946 L, 5x0.946 l Стойност на поръчката: (1*5.99+5*13.95)*0,95*1,9675 = 141,57 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точки
-
0 точкиКолега JunkieXL гледам,че не продължи да пишеш как са нещата при теб. Днес взех Акорда от студиото и мога да покажа какво е направил юнака.
-
0 точки12000км хрв след основен ремонт. Докато дойде ред за смяна, 95% градско 95% на газ.
-
0 точкиЗа какво му е на един мъж да прави каквото и да било в живота си, ако няма една жена до него, която да му каже: „Браво, страшен си"! Днес всичко се е юрнало нанякъде. Като ми кажат „Ще ходя в Германия или Швеция", питам „Що?" Отговарят „Щото там е хубаво". Чакайте, бе хора! Там не е било вечно хубаво, направили са си го. Което ще рече „Абе, копелета, дайте да запретнем ръкави, и при нас ще стане хубаво". Джоко Росич
-
0 точкиСамо да допълня че редактирането или скриването на пост не е цензура, а опит за невъвеждане в заблуждение на аудиторията и се отнася естествено до конкретния случай или факт, а не е априори насочено към когото и да било от участниците в този форум. Всяка редакция не е само право, а и задължение на модераторите в полза на всички. Естествено, всички сме хора и всеки има свръх компетентност по определени въпроси, а щом е в екипа и достатъчна по много други, но безгрешни хора няма. Възможно е да възникне спор, но е добре да бъде в рамките на "добрия тон". В този ред на мисли, персонални нападки и грубости към когото и да било от членовете на мод. екипа е нетолерантна (чисто човешки), а служебно е и необоснована, тъй като "ако можеш по-справедливо и коректно да модерираш - заповядай да го вършиш и ти".
-
0 точкиНека вземем стъпка назад и успокоим страстите. Извинявам се от името на екипа. Грешка е, че се повдигат конкретни проблеми с конкретен потребител пред всички. Ще го обсъдим вътрешно и ще се постараем да не се случва. Хората, които се чувстват ощетени от модераторски действия имат пълното право да повдигнат въпроса като пуснат тема или пишат на някой от екипа. Ще го разгледаме. Но това, че не са доволни от някое решение, не значи задължително, че са прави. Модераторите и администраторите понякога правят грешки, но никой от хората в този екип няма наклонности да си търси повод за заяждане или безпричинно триене. В огромният мажоритет - модераторска намеса е била необходима. Тъй като модераторите няма как да четат всичко - обикновено някой обръща внимание след като е получен "доклад". В същото време да се използва тази конкретна тема, за да се правят генерализации или да се заяждаме за технически детайли, със сигурност не помага. @DTEC целта на цитираното от теб правило е да се забрани писане на шльокавица. Не да се избягва писането на каквито и да е думи на английски - @Markony напълно разбираемо е написал "ban" на латиница, ти си използвал "Angebot" също разбираемо. Комуникацията не е била нарушена. Наистина ли е необходимо да формулираме правилото различно или просто се заяждаш? @mcd пиши ми (лично, извън темата) конкретните неща, които смяташ, че сме сбъркали и ще обърна внимание. Като генерализираш, е трудно да се вземат конкретни стъпки, с които да се реши какъвто и да е проблем. За конкретната тема, която си цитирал и в която си наказан, е изтрит търговски пост. Търговски постове извън търговските раздели са абсолютно забранени и модераторската реакция е била напълно адекватна. Нещо повече, постът е бил докладван и скрит като нежелан спам: https://www.dropbox.com/s/kwmb1ljgx3mfgrl/Screenshot 2019-04-12 17.52.11.png?dl=0
-
0 точкиНе, не се заяждам за нищо. Но когато се започне така: се предполага, че ще има реакция. Аз съм си позволил да пиша на латиница, защото екипа си е позволил да го прави в правилата: Може и така: Ама защо единия път е SPAM, а другия - спам? Аз когато поставям правила в моя екип, ги спазвам и аз, като част от екипа. Жалко е заяждането на екипа с потребителите. Вместо да се вслушате в мнението на другите и евентуално да подобрите себе си, то се нахвърляте върху тях. Винаги съм се старал, когато критикувам, критиката ми е да е градивна. Посочвам проблем и поне един начин за неговото решаване. П.П.: Поне си оправете Правилата. Премахнете правописните грешки, и "писането с латински". Сполай ви!
-
0 точкиТака, мисля че е време да се охладят страстите ... Отново. Първо: Мисля, че ще е полезно за всеки, който е незапознат или има съмнения относно действията на модератори и администрация да се запознае с "Правилата на форума", с които се е съгласил при регистрацията. Обърнете внимание на раздел ПРИЛАГАНЕ НА ПРАВИЛАТА. Второ: Получавали сме доста доклади и оплаквания за постове на колегата @CARPERA, в които има неистинни твърдения (разбира се не предполагам, че е нарочно), с което се заблуждават другите потребители, съответно такива постове най-вероятно са скривани. Трето (може би трябваше да е първо): Мисля, че всички тук сме големи хора и правим разлика между повод и причина. Всички се хванахте за повода или иначе казано M+S. Причината е, че стартирайки с колегата @galin_k и не без активното участие и на колегата @CARPERA и други, се заформи доволно количество офтопик, което беше почистено. Четвърто: Причината колегата @CARPERA да претендира за нещо е, че нарекох неговите твърдения глупости и се обосновах с 1 изречение, а всички знаем той как реагира на такива постове. Пето и последно: Колегата @mcd нека да не суфлира с изкривени през неговата призма "истини за форума", защото мина между капките, а реално трябваше да получи вечен бан за отношението и заплахите към колежката @vesivanova. Все си мисля, че не е късно. Нека се регистрира в някой чужд форум и си позволи същите неща ...
-
0 точкиКога ти го каза този човек и кога си го изпитал на собствен гръб? От над година насам администраторският екип се състои от @Markony, @dindin и мен, а модераторският от @Zlatozator, @kvd74, @ceco_accord, @emod, @vesivanova (която все по-рядко има време да влиза). Триене на мнения без причина е напълно забранено и никой не го прави (има логове за админ/модераторските действия). Мненията, които по някаква причина е трябвало да бъдат премахнати, са всъщност "скрити" и могат да бъдат преразгледани и възстановени. При нарушения, лично аз пращам съобщение (и силно избягвам да слагам наказания освен когато е за поредно провинение), за да не се изненада потребителят. А когато има наказание, се дава причина за наказанието. Така че, кажи конкретно какво смяташ, че е било "изтрито без причина" и ще разгледаме случая, вместо да генрализираш и да обиждаш всички.
-
0 точкиХванах златната рибка и тя ми вика: - Айде, давай двете желания, че бързам. - Що две, нали са три, ма? - Я си виж в гащите. - Иииии, ебаси големия ... - Аз да не съм златна рибка от вчера, бе!
-
0 точкиНаправихме и втората рентгенова снимка и я пратих в Германия. Доктора каза, че всичко изглежда добре, няма нарушаване на имплантите или скъсване на кордата, която държи имплантите. Каза, че в щатите /където е измислен този метод/ биха направили и втора операция за още по голяма корекция на изкривяването, но неговото мнение е ако кривината остане стабилна и не се увеличава да не правим втора операция. За сега и ние се въздържаме. Следващата снимка след още шест месеца. Синът вече почти не го боли гърба, само ако го натовари много, напр. с тежка раница, макар, че не му даваме да я пълни. Това е за сега.
-
0 точкиПривет, колега! Съединителят е 100% за смяна. При моята беше така - твърд педал и като е леко влажно или колата е по-натоварена, тресеше при потегляне на 1-ва предавка. Тресенето идва от уморените пружини върху феродовия диск, които вече не успяват да обират вибрациите при потегляне. Та изтраях го някак си около половин година така и реших да действам - нов комплект на Valeo (притискателен и феродов диск и лагер) за около 220 лева (цената е от 2015 г.). Сменихме го (130 лева смяна), качвам се в колата и немога да повярвам - все едно седнах в друга кола - педалът е лек на перце, няма никакво претрисане и колата е супер приятна за каране. Това е решението! Мъдър ход е като се свали кутията за смяната на съидинителя, да й се смени и маслото, ако не е сменяно - оригинално Honda MTF (2 литра са напълно достатъчни, че и остава даже). Скоростите започват да влизат супер лесно и безпроблемно. Бих препоръчал също, така и така е свалена кутията, да се прецени дали да не се смени и лагера на първичния й вал, който често е пред разпад при тези коли. Същия се проверява дали е за смяна, ако шуми (вътре в купето се чува) при работа на колата на празен ход и след натискане на съединителя, шумът изчезва. Ако е така при конкретната кола, която си гледал, значи и този лагер е за смяна и е добре ако ще си я караш, да го смениш. Успех!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00