Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.04.2019 in all areas
-
2 точкиМахни от уравнението изстиването на гумата.То е константа при различен скоростен индекс. Хонда казва при еди си колко килограма на ос,съответния размер се препоръчва еди си какъв скоростен индекс.Естествено се взима под внимание и какъв точно е модела ,защото една джипка не можеш да я караш с голяма скорост,но пък тя много бързо загрява гумите.С всичко гореизложено си прав, само че производителите на гуми не казват по какъв начин на един и същи размер реализират различен скоростен индекс.Това ,което знаем е ,че ползват различно отношение пепел/каучук/рециклирани гуми. Аналогията ти с Ф1 е добра,но там не ползват рециклирана гума, а само каучук и пепел. С две думи не зная как скоростния индекс се отразява на износването, но е логично ти да си прав. По-добро сцепление>По бързо загряване>Повече износване Аз преди време имах за приоритет шума на гумата ,а след един инцидент в Хърватска сега при избора си наблягам най-вече на поведение на мокро и аквапланинг.Това си е лично и не е препоръка!
-
1 точкаЗдравейте колеги, От няколко дни имам още една Хонда - CR-V Hybrid 2019. Взех я от Бултрако Пловдив. До Варна, през Бургас, направи среден разход 6,8 л/100 км. Толкова колкото и Сивика от подписа ми. В града за сега средния разход падна на 6,6 л/100км. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точкаВъздух в горивната система или проблеми с резервоара(боклуци на изхода или лоша вентилация).Какво налягане държи на горивото на стартер и след като запали?
-
1 точкаHonda Accord 6-та ген 2.0 147кс на приятел, миналият месец на репатрак - счупена демпферна шайба. Има ги и по репатраците. Иначе дали са еднодневки повечето нови коли не знам но личен пример имам с другата кола италианска марка от нова - за 120 000 по ходовата част ( даде се такъв пример ) - 2 биалетки? После на италианките им била слаба ходовата част, дали? Няма лоша кола, има лош собственик.
-
1 точкаИмам познат, който си кара хондите на метан- първо Сивик 4ген., сега Джаз 2005г. Има и Сивик 8ген.хибрид, но там още не знам да е сложил газ. уредба. Та Джаза от около 6 години е на метан и не знам нещо да му е станало, или да е ремонтирано до сега. Ако искаш ще ти направя връзка с него, но той е консуматор и само общи неща ще научиш. Газовите ги слага някъде в Кюстендил.
-
1 точкаЗабележете една малка подробност в тестовете, която при внимателно четене в оригинал се набива на очи.Представянето на една гума в различни размери и скоростни индекси е различно, а в някои случаи фрапантно различно.Имах навремето кахъри с една Йокохама и с един Мишелин Примаси.Само при смяна на скоростния индекс усещането се смени коренно. С две думи като избирате гуми не се хвърляйте в края на азбуката,а избирайте спрямо препоръката на Хонда.
-
1 точкаТочно Great Wall е един от примерите за кола, която разбива тезата, че "новото си е ново".
-
1 точкаСложи си стокови гърнета и тръби. Освен ако не искаш да те дразни ръмженето. На стоков мотор нема смисъл поне според мен. Друг е въпроса ако искаш да се обръщат хората и да се правиш че караш бегачка. И аз бях без средно гърне и някакво спортно задно обаче след като ги махнах оцених тишината :)
-
1 точкаОтносно показателите, тестовете в интернет винаги се правят на чисто нови гуми. На моята кола имам 2 Hankook Ventus Prime 3 (на 2 сезона) и 2 Dunlop Sport BlueResponse (на 4 сезона). И четирите са 205/55/16 91V. Като сложа Hankook отпред и Dunlop отзад колата по-често включва ABS при рязко натискане на спирачки и предните гуми превъртат при по-голям наклон дори да не натискам много газта, на около 1500 оборота го прави това на сух асфалт. Ако Dunlop е отпред и Hankook е отзад - тогава няма грижи. С две думи показателите са за нови гуми, но след като мине определено време - тогава се вижда защо едни марки са по-скъпи от други и защо ги наричат премиум. Просто премиум марките запазват по-голямо време свойставата си. Аз взех преди 2 години тези Hankook, защото гледах показателите и си мислех, че са по-евтини, защото марката не е толкова известна като Dunlop, но сега виждам, че има причина. И четирите гуми са купени чисто нови и са съхранявани при еднакви условия през зимата. Моят съвет е да се дадат малко повече пари за гуми, защото сигурността е преди всичко
-
1 точкаНе знам дали на Фулдата показателите ще са нереални (или колегата говореше по принцип), но по-премиум марките влагат повече освен да надуват показателите. Например като гумата старее, характеристиките ѝ не се влошават колкото на евтина гума. Например малките резки на зимните гуми стигат по-дълбоко. Или, както гледах за едни Мишелинки преди време, проектират профила на водоотводния канал така, че с износването на грайфера на гумата да се отваря по-широко в точката на контакт с пътя, за да пропуска повече вода и да компенсира намаляващата дълбочина. Съответно характеристиките за сцепление на мокро и аквапланинг не страдат толкова със стареенето. Т.е. профилът на канала е нещо такова /__\ вместо такова |__| или такова \__/ както най-често се среща.
-
1 точкаПо темата, скоро един човек ми каза едни думи - "хвали старо, карай ново", и това е истината. Две трети от света кара нови коли, само ние 10-15 годишни. Е, ние ли сме най-умните и големи тарикати? Стандартът ни е малко по-нисък за нови коли.
-
0 точкиМоже и да не ти се вярва, но го има и се продават за нови, поради простата причина, че никога не са монтирани и ползвани по предназначение, съответно с поне 30-40% отстъпка в цената спрямо гумите с нов ДОТ и повярвай ми има хора, които ги купуват. Живи и здрави
-
0 точкиРеално са били точно 0.25 на 0.30. Сега са малко над 0.30.
-
0 точкиboiskii изчел си всичко и даже си сменял маншони на друга кола. Ми тогава защо пускаш темата, някои да ти даде инструменти ли?
-
0 точкиБез да взимам страна подкрепям CARPERA,от опит го казвам винаги има отклонение на всеки сезон,да не казвам,че производителя препоръчва при нови гуми на 1000 км на ново баланс до като се огазят новите гуми....като ви чета сте млади и интелигентни хора и всеки трупа опит от едно или друго,но нека да не забравяме,че силата на този форум е да си помагаме,защото всеки един от вас е препатил в някоя насока и всеки споделен опит е добре дошъл .....Аз мога само да кажа благодаря,че ви има!
-
0 точкиСимптомите при не балансирано колело се усещат при мен при висока скорост, ако караш градско и само до 70 км може и 4 год да не го усетиш. Ако такъв ти е теста ясно защо не балансираш, провери ги ще видиш че всичките са излязли от баланс,питал съм гумаджията оговора е,усещаш ги чак когато са много излезли от баланс. Колега кой точно модел Нексен караш.
-
0 точки
-
0 точкиКак го прецених ли?! А би ли казал какви са симптомите при небалансирано колело?! Предно, задно.... Тогава сам ще си отговориш!
-
0 точкиЧестито и много безаварийни километри! И на мене ми направи много добро впечатление хибрида, правих два тестдрайва! Това е принципа на работа:
-
0 точки
-
0 точкиЕстествено, че е много по-добре 2 комплекта с джанти, а не всяка есен и пролет да висиш при гумаджиите и да плащаш. Отделно труда да ги натовариш гумите за да ги закараш. За 5 години и пробег над 100000км., нито зимните нито летния комплект се е разбалансирал...
-
0 точкиБяха малко натегнати, но това и беше пръв реглаж изобщо след 155к , от които последните 40 на газ. Що се отнася до газаджия, виж темите. Ако си в Плевен, можеш да отидеш до Маркони в Русе. Има достатъчно отзиви за него и нито един под 100% ! Друго не мога да ти кажа. Моята я слагаха в Бургас в БРЦ - млади момчета, работещи с главите си
-
0 точкиКолега сподели какво беше положението преди реглажа, натегнали ли бяха или отхлабили и преди тези 40к. правен ли им е реглаж? Аз съм твърдо за газ на такава малка количка, то няма да остане място в багажника, а и доста ще натежи, все едно да си возиш 3-4 чувалчета цимент по 25кг.
-
0 точкиНе искам да спамя темата ама при ниския разход на Джаза дори и на бензин, заглавиято ми звучи като Тойота Приус на газ. Поздрави.😉
-
0 точкиПрав си. Хондите в Европа са ексклузив и нито 1 модел не е ширпотреба. Иначе е популярна марка, но "разбирачите" по нея са малко. Имах колега, беше впечатлен от Сивика ми - купи си Прелюд 3-та ген. Кара го доволно, но реши че иска по-голяма кола и да не я пренася през легналите полицаи. Купи си Вояджър - това е все едно след гурме десерт да продължиш с хамбургер, но си е друга тема. От Хондите се отказа, понеже нямало кой да ги прави наблизо, ако нещо стане. На жена си купи Поло, а той седна в Пасат (набор на моето комби). Сега е по-спокоен - знае всички сервизи в града, има дни в които по няколко часа търси нещо в нета за Пасата и седмици в които жена му го вози с Полото.
-
0 точкиТи сега да не си помислиш че се заяждам - няма такова нещо. Обаче, няма такова животно, гума произведена преди 3 или 5 години, да се смята за нова - неупотребявана да, но нова не. А дали и защо някой я смята за нова, е съвсем друго нещо и отговора е доста спорен. То има и хранителни продукти, с срок на годност 2+ години, та защо пък гумите да нямат 5/10 годишен срок - няма да ги ядем все пак , ще се таралянкаме с тях, какво толкова. Казваш: Еми не знам - Просто НЕ знам, първо как е товарена и разтоварена, как е транспортирана, как е съхранявана и още куп други неща, пред които може да съществува думата "ако". А който и да попиташ за тези неща, всеки ще ти каже, че всичко е спазено супер точно, но лично аз съм виждал точно обратното и то не при кварталния гумаджия . Браво юнак - това като хвалба ли да го разбирам? И аз нищо не искам да казвам, най-малкото че си убиец, ти си носиш кръста и твое право е да караш с каквото си искаш и да правиш каквото сметнеш за добре - стига всичко да завършва с щастлив край. Пак казвам - никой не оспорва, няколко месеца разлика в дота, даже нормално е примерно гуми произведени през 2018 (за зимния сезон 2018/2019 г.) да се продават и през 2019 за нови, но произведени през 2015/2016г. да ми ги дават за нови през 2018/2019г. - няма как да се получат нещата. Та така - различни хора, различни виждания, различни мнения.
-
0 точки
-
0 точкиПратих колега за диагностика в Бултрако ,че му беше далеч да идва при мен.След диагностиката му подхвърлили ,че ГИ е монтиран неправилно и газовите пътищата трябвало да бъдат еднакви... Колеги от Бултрако, обяснявам: Това черничкото горе се води рампа и служи за разпределител.Разстоянието от рампата до дюзите е без значение.Там налягането е константа.От дюзите до всмукателния колектор маркучите са 35мм. и се мерят с шублер преди монтажа. Ако си бяхте направили труда да вдигнете красотния капак,можехте да видите и самите дюзи :).... Че се чувствам професионално засегнат от вашата некомпетентност. За сведение: Обучавам автомонтьори за сервиз Хонда.Издавам сертификат.Курс 5 години ,цена 8000 лв. без ДДС. Обучавам и монтажници на газови уредби специално за Хонда. Курс 6 месеца ,цена 3000 лв . без ДДС+ Сертификат 300 лв. Офертата е съвсем сериозна.Телефона ми е в подписа. С почитания .....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00