Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.04.2019 in Мнения
-
2 точкиПри правилно съхранение всяка една гума произведена до 3г. да не кажа 5г. от датата на производство се счита за нова, предполагам го знаеш .... не виждам логика гума произведена края на 2018 г. да се счита за "стара" по твойте думи ??, не търся заяждане или някаква провокация, но имам чувството, че българина взе много да се "вталява" на тема ДОТ.
-
2 точкиОтносно показателите, тестовете в интернет винаги се правят на чисто нови гуми. На моята кола имам 2 Hankook Ventus Prime 3 (на 2 сезона) и 2 Dunlop Sport BlueResponse (на 4 сезона). И четирите са 205/55/16 91V. Като сложа Hankook отпред и Dunlop отзад колата по-често включва ABS при рязко натискане на спирачки и предните гуми превъртат при по-голям наклон дори да не натискам много газта, на около 1500 оборота го прави това на сух асфалт. Ако Dunlop е отпред и Hankook е отзад - тогава няма грижи. С две думи показателите са за нови гуми, но след като мине определено време - тогава се вижда защо едни марки са по-скъпи от други и защо ги наричат премиум. Просто премиум марките запазват по-голямо време свойставата си. Аз взех преди 2 години тези Hankook, защото гледах показателите и си мислех, че са по-евтини, защото марката не е толкова известна като Dunlop, но сега виждам, че има причина. И четирите гуми са купени чисто нови и са съхранявани при еднакви условия през зимата. Моят съвет е да се дадат малко повече пари за гуми, защото сигурността е преди всичко
-
1 точкаТри години и е точно за кофата/вотричния пазар. Не съм се качвал в такава, ама мога да взема обратна връзка. Един роднина има такава- джипката, ако не се лъжа( смени си стария акорд 6. за нея ). Ама бат Гришата приключи и тая история набързо , така че няма смисъл от размишления.
-
1 точкаВ тази връзка, макар и да не е "нашо производство" Great Wall си е на доста народни цени Някой имал ли е щастието да се докосне до някой техен модел за по-дълго време. Преди време най-малкия им модел по спомен се предлагаше за към 15-17 000лв с монтиран ГИ. Аз познавам само един човек, който за кратко имаше един пикап като служебна и я оприличи като най-неприятният автомобил, който е карал някога и каза, че като види колко се е амортизирала за 3 години му става лошо.
-
1 точкаЯко разсъждения 4 страници, а няма какво да се мисли реално... хайде и аз да си почеша езика: Нови коли в БГ малко се карат, понеже не са ни по джоба, чисто и просто. Сравнение: новото Харви в Германия започва от 21000 евро , а в БГ е еквивалентът в левове , демек 40000 горе долу. Хайде да я направят 21000 лв чисто нова Хонда и на изплащане с 2-3 процента оскъпяване годишно дали болшинството няма да караме нови коли. 350 лв на месец се получава примерно... хехе. И ако я връщаш и само изплащаш ще излезе и по-малко. Нова кола в гаранция до 4 години си е най-добре, каквото и да излезе се сменя гаранционно и после хвърляш и почваш нова. Докато не се изравни поне малко стандартът или не започнем да произвеждаме коли на наш терен, ще караме каруците и ще мислим ,че живеем в Европата.
-
1 точкаТи сега да не си помислиш че се заяждам - няма такова нещо. Обаче, няма такова животно, гума произведена преди 3 или 5 години, да се смята за нова - неупотребявана да, но нова не. А дали и защо някой я смята за нова, е съвсем друго нещо и отговора е доста спорен. То има и хранителни продукти, с срок на годност 2+ години, та защо пък гумите да нямат 5/10 годишен срок - няма да ги ядем все пак , ще се таралянкаме с тях, какво толкова. Казваш: Еми не знам - Просто НЕ знам, първо как е товарена и разтоварена, как е транспортирана, как е съхранявана и още куп други неща, пред които може да съществува думата "ако". А който и да попиташ за тези неща, всеки ще ти каже, че всичко е спазено супер точно, но лично аз съм виждал точно обратното и то не при кварталния гумаджия . Браво юнак - това като хвалба ли да го разбирам? И аз нищо не искам да казвам, най-малкото че си убиец, ти си носиш кръста и твое право е да караш с каквото си искаш и да правиш каквото сметнеш за добре - стига всичко да завършва с щастлив край. Пак казвам - никой не оспорва, няколко месеца разлика в дота, даже нормално е примерно гуми произведени през 2018 (за зимния сезон 2018/2019 г.) да се продават и през 2019 за нови, но произведени през 2015/2016г. да ми ги дават за нови през 2018/2019г. - няма как да се получат нещата. Та така - различни хора, различни виждания, различни мнения.
-
1 точкаАко беше написал още в предишния ти пост, че е скандала е бил за пари.. щеше да спестиш излишно търкане на клавиатури. Веднъж съм имал такава конфигурация - две гуми от КС44 и две - КС46. Много удобно ми беше да следя кога съм ги завъртял. При 4 гуми с еднакъв ДОТ ми е по-трудно. Ако ми се предостави такава възможност, отново бих искал да имам такава комбинация.
-
1 точкаИ аз да нахваля Dunlop-a, Bluresponse в частност. 4-та година съм с тях, никакви ядове. Моите са произведени в Словения (заводите на "Сава") и в началото като ги купувах честно казано си имах страхове и предубеждения. За грипа и изтриването им, изчел съм много мнения, почти всички се оплакват от това, че след 10-15 000 км губят по 2-3 мм от грипа, което при мен не се случи, моите са на 15 000 км и от 8 мм първоначално в момента са на 7 мм. Колега, независимо коя марка избереш, купи си премиум бранд - Дънлоп, Континентал, Мишлен, ГудИър, Бриджстоун. Останалото е повече или по-малко компромис, не че няма качествена Фулда или Ханкуук например. Защото с гумите компромис не трябва да се прави.
-
1 точкаСложи си стокови гърнета и тръби. Освен ако не искаш да те дразни ръмженето. На стоков мотор нема смисъл поне според мен. Друг е въпроса ако искаш да се обръщат хората и да се правиш че караш бегачка. И аз бях без средно гърне и някакво спортно задно обаче след като ги махнах оцених тишината :)
-
1 точкаСмях - несмях, но наистина нямам спомен на Хондите ми къде се намират куките за теглене, нито пък са стъпвали на репатрак. Имам познат с авто морга. Питам го - хонди имаш ли, а той: - Такива вече не вземам. Продам им предните брони, някой фар и джантите, а другото стои с години.
-
1 точкаВсичко си е до начина на мислене на човек, неговите приоритети и нужди. Аз тази сметка съм си я правил много пъти и дори имам такъв пример за съпоставяне между нов и стар автомобил в семейството, който съм описал в някоя от предните страници. За момента предпочитам да карам автомобил втора ръка, който съм закупил на възраст между 7-10 години, на малко км /вярно е, че търся читав екземпляр с месеци/, който като нов не е струвал 30-40к лв. с екстрите и през годините няма кой знае какви оплаквания от него. Разбира се трябва колата много да ми харесва и от както е пусната в производство да имам силното желание някой ден да си я купя. Карам я няколко години, омръзва ми, появява се друга мечтана кола и търсенето на читав екземпляр започва от начало. Да чукна на дърво до сега не съм правил ремонти извън нормалните обслужвания и няколко дреболии, така че не разбирам тезата, "5 години не мислиш за нищо". Според мен новата кола обременява много повече и много повече я мислиш. Добрата подръжка на всеки автомобил, който съм имал ми позволява да го продам без да претърпявам кой знае какви загуби от първоначалната покупка и в последствие поддържам връзка с новите собственици без да имам притеснения от нищо, тъй като съм си казал всичко когато я продавам. В момента ако някой ми предложи бартер за ново Рено, Пежо, Шкода или каквото и да било, което струва в магазина 30-40 хилки срещу моята вече 11 годишна колица няма как да се съглася. Знам, че няма кой да ми предложи такъв бартер и на много хора ще им е смешно, но моето мислене е такова Още повече, че от първата до настоящата ми коли са били само Хонда и такива оферти няма как да ме привлекът. Ако е служебно мога да карам всичко За личен автомобил обаче трудно ще се пречупя да сменя марката. Разбира се ако съм си оправил всичко останало и ви останат свободни пари бих си взел новия МДХ, но това едва ли ще се случи, затова за сега си карам старото и ппедпочитам ако изплащам нещо да е апартамент, поне да остане нещо за децата
-
1 точкаОт финансова гледна точка, за нова кола (както правят много хора по света): 1. Задължително се купува с добра отстъпка 2. Продава се след максимум 4 години, според мен е по-добре след 3 Така цената й не се е сгромолясала до 4-цифрена има още 2 години гаранция (в общия случай), което допълнително й вдига цената На по-малко километри е, което пак вдига цената
-
1 точка"Времето е в нас и ние сме във времето". "Народе ????" Автор - известен. "Спасението на давещия се е дело предимно на давещия се". Автор - неизвестен. По студентските ми години (края на миналия век), според японското законодателство, автомобил над 3 години се смяташе за опасен за движението и проверката му бе изключително стриктна. Това е ТАМ, а тук е ясно как е и при това сме доволни на стереотипа за качество на марката ни, карайки 13 или 30 годишни коли. На младини се възхищавах на инженерната мисъл, създала прецизни и преоразмерени детайли, възли и агрегати, бидейки проектирани и произведени да изкарат десетилетие. Те го постигнаха (някои двойно и тройно) защото цикълът на смяна на моделното поколение бе минимум дузина (12) години. Сегашният е 4 пъти по-кратък и никой не инвестира, времеви, финансов и интелектуален ресурс в кратката цикличност на продукта си - "се ля ви". Имал съм премеждия заради техническата част на автомобила и само младежкото ми безхаберие е омаловажавало ситуацията, окрилявайки оптимизма и игнорирайки поуките от него. Това разбира се отмина и вече съм далеч по-разумен и несамонадеян, уповавайки се на автомобилната или своята техники. Човек може да се олее с кофичка кисело мляко и двете си "леви" ръце, па камоли да разчита на хилядите сглобки в един автомобил. Много съм покрусен от това как някой несъзнавайки това, "фучи" с тон и нещо по улиците и съм вбесен от себе си -бях същият! Такъв индивид е камикадзе, а пийнал зад волана е терорист. Поне второто никога не съм бил. Така че, всичко си е в нас - във всеки от нас. Майната му на ГТП. Всеки е длъжен да съблюдава човешкия морал - да не причинява вреда на околните поради техническа неизправност. Майната му на ЗДП. Всеки е длъжен да съблюдава човешкия морал - да не причинява вреда на околните поради неразумно шофиране. Повечето (вярвам) си имаме вече благонравни житейски принципи в тая посока и остава просто воля - да ги спазваме, въпреки цената (в прекия и преносен смисъл). Няколко простички факта: Най-бързият пътнически самолет (като модел) е снет от експлоатация заради спукана гума на 1 аероплан и катастрофата причинена от това. Най-сигурният презокеански лайнер е потънал чисто нов. Не ножът е оръжието на убийството, а ръката която го държи. Автомобилът просто е по-пагубен. Всеки водач, шофирайки, е с единия крак в гроба, а с другия - в затвора. Най-добрите накладки са забранени за продажба и вграждане в нормални автомобили, просто защото този зад вас няма да бъде с такива. АБС удължава спирачният път, но е въведен, понеже основната маса водачи са непрофесионалисти. Никой от професионалните шофьори и пилоти не разчита на въпросната система, и както знаете тя липсва в състезателните коли. Никой автомобилен пилот не шофира над скоростните ограничения по пътищата, защото знае прекалено добре устройството на колата и че "1 чарк може да обърка всичко". Това че колата ще спре точно както предния път е мит, но всички вярваме в митове и легенди - до доказване на противното. Горните писаници не приемайте като нравоучение! Просто имах време да споделя че няма значение кога, кой и как е произвел вашето возило. То е тленно като създателите си. Не му се доверявайте на 100% - наивно е. Знам че някои ще рекат - Да, така е, а други ще си кажат -Япа тоя. Всекиму - своето.
-
0 точкиЗдравейте колеги, От няколко дни имам още една Хонда - CR-V Hybrid 2019. Взех я от Бултрако Пловдив. До Варна, през Бургас, направи среден разход 6,8 л/100 км. Толкова колкото и Сивика от подписа ми. В града за сега средния разход падна на 6,6 л/100км. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиСъжалявам, ама не е така. От ^ това изказване пък изобщо не можем да си правим заключения дали хората влизат за трансмисия за 3 000 или диагностика, реглаж на клапани или настройка на празния ход за 30 ... Сещаш ли се накъде бия? А в Англия карат буквално ВСИЧКО, което не пречеше чичката с репатрака да беше качил поне 1 Хонда ей така за разнообразие ... За другото си има статистика. Абе остави ни нас, ние сме някви фанатици тука. За Голф поне има майстори в което и село да замръкнеш. ПП. Онея оборотните сервизи затова са пълни, защото разни голфаджийски майстори ни пипат по колите.
-
0 точкиПрав си. Хондите в Европа са ексклузив и нито 1 модел не е ширпотреба. Иначе е популярна марка, но "разбирачите" по нея са малко. Имах колега, беше впечатлен от Сивика ми - купи си Прелюд 3-та ген. Кара го доволно, но реши че иска по-голяма кола и да не я пренася през легналите полицаи. Купи си Вояджър - това е все едно след гурме десерт да продължиш с хамбургер, но си е друга тема. От Хондите се отказа, понеже нямало кой да ги прави наблизо, ако нещо стане. На жена си купи Поло, а той седна в Пасат (набор на моето комби). Сега е по-спокоен - знае всички сервизи в града, има дни в които по няколко часа търси нещо в нета за Пасата и седмици в които жена му го вози с Полото.
-
0 точкиЕ ако погледнем съотношението на Хондите на пътя, още повече пък на новите Хонди. Нормално е да му е такава статистиката. Ако някой иска може да врътне един телефон на най-оборотния сервиз за Хонди в София, ако му вдигнат дори едва ли ще има свободен час за този месец. Другият пък популярен майстор в другия край на България ноември беше казал, че записва за януари часове. Всичкото това сигурно, защото са най-здравите коли на земята Няма как от такива изказвания да си вадим заключения. За добрите сервизи се чака много, защото са малко по принцип. Човека от пътната помощ примерно може да речем в България никога да не е качвал Леджънд, това ще рече ли, че е най-здравата кола в класа си, при положения, че има максимум 50-60 такива коли тук сравнено с 10 000 БМВ-та 5-серия и още толкова Е-класи и А6ци.
-
0 точкиЦитата ми беше конкретно към дадено мнение и там разликата в упоменатия ДОТ е няколко месеца, ама друго си е да имаш на гумата 2019 г, иначе с 2018 г. яко си прецакан нали. Маркони допълни в последващо мнение, че е платил по банка и са му указали, че гумите ще бъдат 2019 г., получавайки 2018 г. реакцията му е била напълно нормална, редно е когато ти кажат, че ще получиш даден продукт с дадени характеристики и ти платиш за него, да получиш същото, но са ми интересни други индивиди, които като видят, че гумата е 2018 и почват да се пазарят дали няма нещо по ново, ами те и най големите производители на гуми като Мишелин, Гудиър и Континентал са си го казали много ясно - срок на годност на една гума няма как да се определи, определящ е само срока на експлоатация и износването на гумата до протектора, това са двата показателя, по които се съди дали дадена гума е за подмяна, като се препоръчва след 10 годишна експлоатация да бъдат проверявани от специалист, ако все още не са достигнали протектора. За твоя информация, далечната 2008 г. си купих чисто нови зимни гуми, които карам до ден днешен абсолютно всеки зимен сезон, ти пресметни колко години ги карам и ще продължавам да ги карам, защото имат предостатъчно грайфер /над 4мм съгласно закона/ и не усещам разлика в сцеплението когато ги купих и 11 години по късно, а сега ходи кажи, че съм убиец на пътя защото карам с 11 годишни гуми.
-
0 точкиЗдравейте, Слави и Цецо са адски заети, днес нарочно минахме с един приятел, който иска да взима Хонда и желаеше цялостен преглед от тяхна страна. Казаха, че всичко е заето до края на април месец - затова не вдигат телефона. Това показва само едно, много доволни клиенти, които довеждат още клиенти и се запазват часове със седмици напред.
-
0 точкиДжазката ми L12A1 преди реглаж след 40к на газ. Газово -БРЦ. Никакви омаслители и други... Смяна на маслото - макс на 8-9к км само ПетроКанада 5/30. Нула проблеми до тук
-
0 точки
-
0 точкиМалко размисли леееко по темата: Преди години, една колежка на съпругата ми й казала така: Аз правя много малко мили на година. Винаги си купувам кола на малко години и много мили, за малко пари. Избирам рентабилна марка, т.е. да не се чупи често и ремонтите да са евтини. След 3-4 г. я продавам, ако не на печалба, то поне на нула. Това е така, защото всички коли от тази марка, на тези години и мили вече струват толкова. Понякога излиза, че 3 г. съм карала кола, която ми струва само консумативите. После. Вчера разговарям с един шофьор на пътна помощ. Питам го: Имаш ли лична статистика коя кола се чупи най-често? Кратък отговор - новата. Особено във високия клас, от БМВ и МБ нагоре. Не може, вика, да изсипеш 6-цифрена сума за нов Астон Мартин и за 2 месеца да те влача 3 пъти в сервиза им. Многото електроника, вика, ева м@..ката на всичко. И последното, за което останах без думи: По-лесно ми е да ти кажа, вика, коя не се чупи. Никога не съм возил Хонда. Това преди да му кажа, че съм пристрастен.
-
0 точкиКолкото и да ми се иска, не мога да повярвам.. Толкова много проблеми не се признават като такива. Много части се заменят с нови през втората година, с ясното съзнание че "живота" им е 2г и следващата смяна ще е за сметка на собственика и т.н. А дали караш един автомобил средно между 10 000 и 15 000 на година в България или Германия - няма никакво значение. Моя пример с нов автомобил е с плануван пробег от 8-11 000км/г. @DMZ - по много подобен начин, избирам и купувам моите употребяванио автомобили. До сега 4бр японски марки.
-
0 точкиДва комплекта един летен един зимни имам.Извинявай 3 сезона с едни гуми ако са летни абсурд ,пробвал съм с джипове гуми за зимата ако няма сняг хубав и студ става ,при минус -5 и сняг над 10см че и по малко всичко отива в канала.Да не е икономически изгодно,но сигурност и живота нямат парична стойност.При всяка смяна отивам и правя баланс и винаги са излезли от стойностите.Плюсовете за всеки сезон имаш гуми и сигурност, минуси не намирам, не правя компромис с сигурноста моята и на тези които возя.
-
0 точки
-
0 точкиИ това го има - ама всеки си знае. Купи си "нови " гуми на 5 години , по 250/300 лв. бройката и на втория месец я сцепи в някоя "случайна" дупчица от наще перфектни пътища - после ходи при застрахователя да ти я плати като Нова , нищо че си я купил скоро. Относно Дота - никой не оспорва разлика от няколко месеца ( примерно произведени 10/11 м. 2018т до 2/3м. 2019г. ) макар , че е неприятно и това, да имаш 4 нови гуми с различен дот,.Естествено се преживява и това може да се нарече по един или друг начин- "вталяване". А относно "вталяването" на Българина - крайно време е да започне да се "вталява" не само за дота на гумите, ами за всичко. И дано разбереш какво имам в предвид.
-
0 точкиЧестито за придобивката на колегата Емулсия! Искам да те питам дали си правил някаква сметка на + и - от втори комплект джанти с гуми. Преди години , когато купих моето ХР-В и аз тръгнах да правя втори комплект, но моята "аритметика" не се получи. Аз карам с комплект гуми 3 сезона, с големи усилия 4 сезона. Освен това така гумите трудно се "въртят" по места . Монтираните за ляво не могат да се поставят от дясно. Може да се разменят само предна със задна леви и съответно десни. Не може да поставиш например джанта с гума, която е била предна дясна предишния сезон от ляво - задна или предна, може само задна дясна. Обаче гумите се износват различно и дори производителите препоръчват при следващо поставяне да се разменят местата, даже има и препоръчителни схеми на размяна. Освен това след един сезон каране вероятно има промяна в баланса от износване, удар на джантата в бордюр или дупка, паднала оловна тежест от предишен баланс ...... Та аз стигнах до извода , че не е оправдан втори комплект и се отказах да го правя. Извинявай, ако прецениш, че съм оспамил темата , но ми е интересно мнение на човек направил нещо от което аз съм се отказал! Успех на всички съфорумци! И още веднъж Честито !
-
0 точкиВключвам се малко в този оф-топик: може би пропускаме част от предисторията и съпътстващите обстоятелства/емоционална натовареност на сделката. Аз, например, много мразя да ме правят (открито) на глупак и когато съм коректен, държа на същото от насрещната страна. Приведено към ситуацията с ДОТ-а, ако на мен са ми обещани гуми с ДОТ 2019, а получа такива с ДОТ 2018, при условие, че плащам много пари за най-доброто нещо (по думите на продаващия), по-скоро бих реагирал чрез проява на безразличие и напускане на обекта (ако имам време да ходя другаде) или образуването на "скандал" (ако съм обикалял за гуми и ми е писнало да се занимавам/нямам време). Пак личен пример - Медина Мед пишат в каталога си, че имат Гудиър в склада в Люлин. От там ми казват: "Ми, не, имаме 2 такива гуми в Буграс, мога да ги поръчам". ?!!?. Да де, ама В САЙТА ПИШЕ ДРУГО И АЗ ЗАТОВА ИДВАМ ПРИ ВАС И КАРАМ 15 КМ. ДО ВАШИЯ СКЛАД. "Е, не е ъпдейтнат" (или нещо такова). Завъртане, стрелка "изход", чао. Въпрос на ценностна система и разбирания. Хайде, сполай Ви (и, като дилетант, да не Ви казвам, че не трябва да "разваляме" темата и да я превръщаме в чат, понеже Вие си го знаете ).
-
0 точкиИ поне 80 от тези 100 човека ще си купят запазени с 5-6мм грайфер употребявани гуми, внос от Германия. Защото те са били произведени за немския пазар. Или понеже българина няма да купи нова гума на 5г, то ДОТ-а ще бъде манипулиран в някой гараж/цех и изведнъж същите гуми ще са с ДОТ от една година назад. Тогава българина ще ги купи с "някаква измислена отстъпка" и ще се хвали как е направил далаверата. Точно както с нов внос автомобили по 130 000км в моргите, аааа всъщност автокъщи. Подкрепям didich-а и се присъединявам с неразбиране, защо когато клиент си купи гуми през 15/19 (април 2019) и получи такива от 37/18 (септември 2018), трябва да вдига "порядъчен скандал".
-
0 точкиВсичките ми джанти са с пласмасови втулки от16- 20 лв 4 бр от ОЛХ и пасват добре на 64,1,по-скъпите едни оранжеви пасват много добре.Потърси магазин или гумаджиница и пробвай,при поръчка от ОЛХ доставката с опция тест и преглед но трябва да носиш джантите пак пробвай.
-
0 точкиТърси нещо окоро Русе при теб е Маркони,не вярвам след договорка с него да не ти помогне,поне с съвет какво да гледаш при покупка. Дори след покупката ще имаш най-добрата поддръжка на колата си.
-
0 точкиНе е фейса. За обезшумяването и оборотите, колегите с бензиновите такива да ти кажат, че аз съм с дизелова. п.п С дизеляка и при 170 освен шума от гумите, друг не чувам . Ама то е от "читавия" асфалт,на "перфектните ни магистрали".
-
0 точкиДа 64.1 е .Тези които бях купил от аутоком не уплътняваха . Стругаря, които ми прави също на 64.1 и легнаха перфектно. Правилен размер си поръчал, може Полските да са по различни от тези по нашите магазини.
-
0 точки
-
0 точкиДа допълня, фактор е отношението на sprung/unsprung weight, или тегло, носено от окачването (като купето на колата, пътници, багаж, двигател), към тегло директно 1върху гумите (като самите гуми, колела, спирачни дискове, апарати и част от окачването). Когато теглото на колата е по-голямо (и съответно отношението), неравностите по пътя се усещат много по-леко и возията е по-комфортна. Не е случайно че висок клас луксозни автомобили са тежички.
-
0 точкиГолфът си е голяма работа (познавам създателя на първия) и не случайно е синоним на С сегмента, а Акорда е D сегмент. Класификацията първоначално е била според някои размери, но вече всеки удължава платформи и нещата наистина не опират само до сантиметри. Примерно въпросният голф е донор за Октавията, а тя по размери е почти колкото предния Пасат. 1. Относно комфорта, няма как той да е еднакъв при кола тежаща 1300 кила и такава 1600. Поведението на втората пълна / празна е по-константно от на първата. Вероятно е от профил на гумите и други фактори. А и който печели в комфорта, губи от хандлинга. 2. Динамиката също е въпрос на съотношение килограми ускорявани от конска сила. 3. За шумоизолацията е нормално. Новата кола с модерни хитринки в тази област вероятно се възприема като по-тиха, но пак зависи и от гумите.
-
0 точкиВсъщност интересното е, че освен багажника (което все още не ми се е случило да ме афектира негативно), Голфа бие акорда ми във всяко едно от важните за мен направления: 1. Комфорт 2. Динамика 3. Шумоизолация "Клас" на автомобила е интересно понятие. По какво се измерва ? Цена ? Големина ? Много е размито понятието вече.
-
0 точкиАми при теб нещата изглеждат логично, но е редно да отчетем, че преди това си карал сравнително нов автомобил и видно "скока" при теб не е бил голям - 4000лв отгоре. Естествено има и малка разлика - от Акорд минаваш на Голф, което си е един клас надолу. Ако минаваше на Пасат мисля, че разликата ще е поне 7-8к на година, ако го смятаме само за лизинговия период. Гледах TLX от 2015та, но след като попаднах на безброй теми за проблеми ги гледам след 2016та. Въпроса е, че и двете кутии са някакво пилотно изпълнение, явно са се притеснили, че да пуснат 3то поколение модели с 6АТ няма да е ок, при положение, че конкуренцията е вече на 8-9 скорости и са се изложили яко. И зарежи кутията, която казват, че има тласъци като реди скоростите надолу при намаляне и е доста лигава при ниски скорости, има някакъв thread за вибрации в колата над 100км/ч, които явно още никой не знае от какво са. Включително четох една тема на някакъв пич, който в крайна сметка е завел дело срещу Акура, след не знам колко чифта гуми, джанти, ъпдейти, сервизни акции и т.н. не могли да намерят от какво се получава това и има писмен отговор - The car runs as it is designed to.... Генералното мнение от десетките теми, които открих е, че Акура не знаят от какво се получава тази вибрация, имат спуснати няколко варианта какво да правят при такъв случай и ако не изчезне вдигат ръце. Представи си само как се продава тази кола след време. Първо, че е Акура и по начало ще я продаваш с месеци, второ ако вибрира при 100км/ч. А и на оферта колкото и да е, според мен няма да ми легне под 25 000лв. Ударена естествено. Накрая ще си взема едно F10 528i xDrive, ще му сменя веригата и маслената помпа за 2000лв да ми е мирна главата и ще приключа въпроса. Хем майстори има повече, които да й разбират, части втора ръка също, ще я продам в пъти по-лесно като ми писне. Отделно с това приложение, което нашумя последно време bimmercode, може да си индивидуализираш 101 неща в колата, а xhp скоро ще пускат xDelete и за моделите след 2010 и може да си нагласяш колата само на задно или 4х4.
-
0 точкиПратих колега за диагностика в Бултрако ,че му беше далеч да идва при мен.След диагностиката му подхвърлили ,че ГИ е монтиран неправилно и газовите пътищата трябвало да бъдат еднакви... Колеги от Бултрако, обяснявам: Това черничкото горе се води рампа и служи за разпределител.Разстоянието от рампата до дюзите е без значение.Там налягането е константа.От дюзите до всмукателния колектор маркучите са 35мм. и се мерят с шублер преди монтажа. Ако си бяхте направили труда да вдигнете красотния капак,можехте да видите и самите дюзи :).... Че се чувствам професионално засегнат от вашата некомпетентност. За сведение: Обучавам автомонтьори за сервиз Хонда.Издавам сертификат.Курс 5 години ,цена 8000 лв. без ДДС. Обучавам и монтажници на газови уредби специално за Хонда. Курс 6 месеца ,цена 3000 лв . без ДДС+ Сертификат 300 лв. Офертата е съвсем сериозна.Телефона ми е в подписа. С почитания .....
-
0 точкиАз съм със същия проблем, вибрациите са най-силни когато колата работи на място и съм изключил всички консуматори (например фарове). Вибрациите се усещат във волан и седалка и не са никак приятни. Когато имам вклщчен консуматор оборотите отиват на 750 (от 650-700) и вибрацията леко намалява. Това , което аз ще направя е да сменя преден и заден тампон на ДВГ. Ще сложа 2-ра употреба, защото оригинален преден тампон е от порядъка на 450 лв. Ето това намерих в нета:
-
0 точкиНяма как да се случи хем с голямо сцепление, хем бавно да се износва. Специално Michelin energy saver са едно пластмасово дърво.
-
0 точкиТвърде късно се сетих да допълня и не мога да едитна последния си пост. Друго, за което не виждам да се говори толкова често, е, че цената сама по себе си не е толкова значим фактор колкото цена на километър. Мишелин например са скъпи, но и гумите им (които съм гледал) се износват бавно според по-авторитетни тестове. Дори два пъти по-бавно от някои от нетолокова по-евтините конкуренти. А да направиш гума с голямо сцепление, която се износва бавно си е трудно – оттам и цената. Иначе човек ако почне да гледа много в показателите и тестовете може да започне да отдава доста значение на твърде малки разлики, които не би могъл да различи наживо.
-
0 точкиНе бъркайте нещата! Милеенето не е по онези години, или по оня строй, а по онова детство - поне от моя страна. Близкото минало всекиму е мило по определени откъслечни спомени, както и близкото бъдеще е ясно - понеже, кой каквото си е посял, това ще жъне. Още от малък ме влечеше повече фантастиката, отколкото историята, и на драго сърце бих "скокнал" напред и няма да придирям за политически и ли социални аспекти, а просто да се порадвам на напредъка в определени области (които иначе не бих видял със стандартното времетраене на живота си). По повод АКО-то има 1 лаф - "ако баба ми беше мъж, ... ". :) В историята няма "ако".
-
0 точкиАа, напротив, аз това милеене по онези дни го разбрах. Ма няма да задълбавам.
-
0 точкиЯвно не си разбрал младежо колегите мечтаят да се върнат в годините, в които се е живяло най щастливо на майката планета. А пък аз искам точно 1990 год. за да се опитам да поправя грешката на целия ни изтормозен народ.
-
0 точкиБях изключил за тази тема. Та, охоо, разбира се, че ще искам да пообиколя доста и назад и напред. Този страх да не поглеждам в бъдещето ми звучи като изказването на братовчедка ми по повод едно много важно писмо, което чаках от властите в Англия (че и личната ми карта беше вътре). Тя го върнала с аргумента, че можело "да има глоба вътре" ... Все едно глобата ще спре да съществува. А някои хора не ходят на лекар, че можело "да излезе нещо". Но може и те да са си прави. Обаче съм привърженик на тезата, че съществуват безкрайно много паралелни "минало" и "бъдеще" и че времете не е линейно. Но да кажем, че се движим по правата линия на времето, което уж познаваме. Кой не би искал да се разходи сред динозаврите? С риск да бъда нахулен, но се обръщам към колегите, които искат да се връщат в недалечното минало - много тесногръдо, колеги ... Съмнявам се любопитството ви да се простира само до там. Може да играем на "какво би станало ако ... ". Например ако не бяха стигнали Кортес и Колумб до Америка. Или нацистите бяха спечелили войната. Или пък ако не бяхме влезнали в Евросъюза. Или ако Соичиро не беше създал Хонда. КАКВО ТОГАВА ЩЯХМЕ ДА КАРАМЕ, ПО ДЯВОЛИТЕ?! Ето това си е страшна мисъл. Поздрави!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00