Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.03.2019 in all areas
-
3 точкиВ крайна сметка всеки сам си решава какво иска. Аз лично не бих дал толкова пари за такава "постна" от към екстри кола.Бих взел малко по стара но да е с фулл екстри или пък друга марка с фулл екстри.Един ден ще искаш да я смениш с друга ама тогава няма да е на 100к км и няма дс е на 5г,с 2л двигателя ,а няма и екстри да има...кой ще я купи тогава?! Също така след 1-2г може да се прецака я кормилна рейка ,я полуоска (тея акорди не са мн здрави ,като предишнкте хонди)и отиваш на -2,3К лв и тая кола ще ти излезе златна.Помисли си добре,не са никак малко пари. Виж какво може да се вземе за тези пари и ми кажи не е ли по-добре специално от акорда от линка? Също може да видиш и legend-ите. https://m.mobile.bg/details/21542198299820883
-
2 точкиАпаратите нямат общо с ръчната. Както е написал колегата по-горе, ръчната е с отделни накладки (челюсти), които фактически опират във вътрешната част на на диска, където ляга на главината. Другият вариант за натягане е от купето, където е ръчната. Сваля се подлакътника и от там се натяга.
-
2 точкиВзех колата днес. Сменили са маслото с 0w20 и виенето е доста понамаляло. Увериха ме , че след няколко хиляди и това ще изчезне . Надявам се да е така . Ще видим какво ще се случи .
-
1 точкаСваляш задните колела, вземаш една голяма права отверка и има един отвор на основата на диска, тъкмо за отверка, ръчкаш в него известно време като гледаш да е поравно от двете страни и си я натягаш сам, тва ако имаш накладки ще е 6, ппц там адски трудно се износват, освен ако не дърпаш ръчни на всеки втори завой т.е не караш с ръчна дръпната.
-
1 точкаСпоред мен ако попаднеш на нещо, което ти хареса, дори и да платиш повече отколкото би платил за една "италианка", си струва, защото в Швейцария колите генерално са по-добре поддържани и ако пък има и техен валиден преглед "MFK", то наистина ще имаш гаранция, че взимаш добра кола и всичко й е изрядно. Шансът да попаднеш на калпава бройка е минимален. Винаги е по-добре ти да си я вкараш или някой да ти я вкара по заявка, отколкото да разчиташ на джамбазите тук. Поне аз така мисля. Относно това дали има начин да се провери дали е платено митото - не съм вещ в материята, но според мен няма как да стане сделка ако не са платени мито и ДДС. Освен ако не я вкарат директно на твое име и ти да си задълженото лице. Все пак някой по-запознат е добре да се изкаже по въпроса.
-
1 точкаМоят Акорд е внос от Швейцария и мога да потвърдя, че се плаща и мито, и ДДС. Както те е посъветвал колегата, е най-добре да минеш митница на по-ниска стойност, защото иначе първо се начисляват 10% мито върху декларираната стойност и после 20% ДДС върху получената сума след митото. Аз бях помолил продавача да впише в договора за покупко-продажба, че имам проблем в АТ и заради това ми го продава по-евтино. Така минах митница на около 35% от реалната стойност и въпреки това, платих около 1500 лв мито и ДДС. Много е важно или да имаш късмет и да попаднеш на човек, или да имаш познат, който да те свърже с някого от митницата.
-
1 точкаС такъв резистор, максималният ток през лампите (всяка поотделно) не трябва да е повече от 220-230 милиампера, защото като добавиш и LED мигачи в огледалата или на калника, общият ток през резистора минава над 1 А. Ако включиш аварийни светлини, токът общо през цялата верига може да надвиши максималната способност на резистора да разсейва топлина и да изгори самият той. Ако не ти представлява трудност - сложи още един, същия, успоредно на първия (не последователно!!!). Това е само за застраховка. Моля, ако използваш темата или части от нея в други автофоруми, да направиш препратка към www.hondabg.com
-
1 точкаПоръчай си от Англия или Германия оригинално масло , цената ще е същата ! Виж колегите правят поръчки. Или от тук има във Варна мисля, не си заслужава за 30 лв разлика.
-
1 точкаЦената на автомобила е абсолютно адекватна.Навън наистина би имала и по-голяма стойност,там неща като малък пробег и един собственик се ценят повече.Знаете фейсовите колко са малко,ако бе с 2.4 и повече екстри щеше да надхвърли 30к.
-
1 точка10% мито и ДДС едното само се плаща другото отдавна го няма за Швейцария,но кое беше,забравих вече Но ти трябва да действаш с поставено лице и да напишете малка сума а причината да е нещо от рода на повреден двигател,трансмисия .... Имай на предвид,че по закон митницата може да направи проверка ако се усъмни и да викнат техническо лице.За това ти трябва човек (джамбазин). Те са в час и знаят на кой и колко,пък ти вече се разбирай с него.Това е само съвет.Ако имаш приятел който е в играта е най добре. Харесал си си нещо швейцарско ли?
-
1 точкаЗа инженера измислил тая планка има специално място в Ада,където всеки ден да сменя по 10 филтъра....
-
1 точкаСмених шайбата с оригинална от 7-ма генерация и както каза @Tokio си пасна много добре. Има разлика наистина в двете шайби и тя е 4 милиметра в диаметъра което е уж предпоставка да опъне малко повече ремъка ама маркера на обтегача си беше на място за мое учудване
-
1 точкаКакви проблеми търсите,ясно е написано какъв е автомобила.Прегледан и сервизиран,може да си направите справка.
-
1 точкаПрав си колега, това е решението http://krepej.eu/product/12982/shayba-f14-vs-very-strong-schnorr-tsink-zn.html След известно умуване, се отказах от допълнителните планки. Те хората вече са го измислили - стопорен винт. Ще ползвам стопорни винтове, които ще се навиват през рамената, до около 5 мм навътре в щангата, твърдостта ще е 10.9 С това техническите ми напъни свършват, остава сладката част
-
1 точка
-
0 точкиЕ ТОВА ВЕЧЕ Е АБСОЛЮТЕТН Т**АК, което са направили, и са ти взели повече пари. Те и на мен ще искат така да ми вземат повече. Отбелязвам те, ако ти е интересно да разбереш как и защо. @Emicha, мисля че и за други колеги е добре да го видят, за да не се чудят защо на калкулатора е едно, а на касата - друго. Както съм написал горе, данъкът за София, за всяка кола, която е 103 киловата, има вписано Е-4 в талона, регистрирана е в София и е на възраст между 10 и 15 години, следва да плати данък от 117.83 без отстъпката и от 111.94 с отстъпката от 5 %. Това прави по 9.82 лева средно за всеки месец. НО! Това важи само ако колата ви има пълни 12 месеца, в които е вписана с Е-4. Същата кола, но без Е-4, дължи 162.02 лева без отстъпката и 153.92 с отстъпката, или това прави средно по 13.50 лв за всеки месец. Ако сте направили като мен - извадили сте си нов талон през месец февруари тази година, вие нямате пълни 12 месеца, а имате един месец, в който колата ви е била Евро-никакво по стария талон и още 11 месеца, в които вече е Е-4 по новия талон. Така дължите 11 * 9.82 + 1 * 13.50 = 121.52 без отстъпката или както колегата отгоре е написал - 115.44, ако успеете да се класирате за отстъпка, има още малко време. Ако талонът ви е излязъл през месец март, ще имате за 2 месеца дължими вноски като за без Евро и за 10 месеца - с Е-4, което е равно на 125.20. И така нататък, всеки следващ месец забавяне ще ви струва по допълнителни 3.69 лева към данъка. Колега @topsat, ти се чудеше дали да изчакаш. Ето до това ще доведе изчакването. Все пак решението остава твое. ------------------ Бих определил това нещо като пълно безумие - първо с това, че не ти признават категория поне Евро 3 за кола 2003-4-5 година, а трябва да го доказваш с документи от представителя, и второ - с това, че пак заради някакви документи излиза, че до едно време колата не е била Евро-4, ама изведнъж някаква леличка е написала 5 букви на лист хартия, пуснала е листа хартия през ламинатора и хоп! - готово, колата вече е Евро 4. Въпреки че им носиш документ, според който тя от излизането си от завода е Евро-4. Ама не - за тях е била Евро-0 до миналия месец, а сега вече е завод за парфюми и пресен кислород, като има нов талон. МАЛОУМНИЦИ!
-
0 точкиИма прехвърлени мнения от една тема в раздела за 8ма генерация и се е получило леко преплитане. Последните коментари са за сивия Акорд за 23к.
-
0 точкиС тея 305 коня ще му избият зъбите в данъчното обаче .... и на бензиностанцията .... иначе е чудесна Акурата!
-
0 точкиТемп. в цилиндрите. От там се товари повече охладителната система и разбира се маслото (маслото освен, че смазва също и охлажда). За това, заради по-високака темп. на хората често им се прецаква термостата, капачката на радиатора, водната помпа и гарнитурата на главата - защото темп. на антифриза е по-висока от там термостата и перката на радитора работят по интензивно. Дори с 5-10*С да е по-видока температурата, поддържана по-дълго, това не е полезно за двигателя и води до по-чести ремонти.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗа тея пари mercedes E класа след 2009 Много пари са според мен за акорд 8 това.
-
0 точкиДанаилов, според теб може и да е бедна смес, но при различните горива съотношението въздух/гориво, за оптимално изгаряне е различно. 14,7/1 е за бензин и 15,5/1 е за пропан-бутан. 14/1 степен са тия с директното впръскване.
-
0 точки
-
0 точкиИ след като преспах първата вечер с тях вече бяха готови за монтаж на колата хахаха Само да добавя, че след поставянето на новите джанти се оказа задължително и монтиране на по-ниско окачване така, че започвам да се оглеждам и ослушвам за оферти
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиАз съм с течна фаза Liquid Si by Vialle. за 12000 км, до сега абсолютно никакви проблеми. Минуса е първоначалната цена, но колата е една идея по динамична от колкото на бензин
-
0 точкиИзвинявам се че се намесвам в темата за АКОРДА,но от просто любопитство искам да знам как ще си купиш този автомобил,който вози много по-добре от старите сивици,много по-луксозен е,километрите не се усещат както при нас ,предполагам пътуването извън града си е цяло удоволствие и ще го караш с 90 км. в час???????????????????????? Нямам нито един познат с подобна кола който да я кара с 90 км. извън града. Аз имам стар сивик, който под 110-120 не се движи......Колега, отговарям ти откровено, защо за мен лично 90 км/ч е най-хубавата скорост:1. Най-икономичната скорост както за по-малокубични двигатели, така и за големи. Както за дизели, така и за бензини. Изключвам малоумници които се тътрят с 60 км/ч извънградско, за да пестят гориво.2. За нашите пътища каране със 120 км/ч (цитирам 120, защото си споменал, че не падаш под тази скорост със Сивика си) и отгоре си е направо автомобило-застрашаващо - окачване, амортисьори, всичко заминава. Карай по картофената нива наречена "Тракия" в отсечката Пазарджик-София с над 120 и ти гарантирам, че след няколко месеца ще хлопа и трака всичко отвътре без значение каква марка е колата ти.3. 120 км/ч са 33 метра в секунда. Само излез навън и измери 33 метра да видиш колко са. Ей толкова изминаваш за 1 секунда със 120 км/ч. И ако спирачният ти път при 90 км/ч е около 35 метра, ти при 120 се удвоява. Еърбега е неефективен при челен сблъсък. Малоумници, пияни, заляни....мислиш ли, че дори да си перфектен на пътя ще успееш да реагираш винаги, ако някое камикадзе ти изкочи отпред?4. Колко по-рано мислиш, че пристигаш карайки по-бързо? Едно задръстване по пътя и всичката натрупана преднина като време се губи, особено на по-кратки разстояния.5. Комфортът от един хубав автомобил не се изчерпва със скоростта, която развива или времето за което ускорява. Това не са спортни коли, нали? А и ние не сме състезатели все пак. За мен комфортът е сигурността на автомобила, хубавата возия, стабилността му на пътя, удобните седалки, тихия двигател, отделно хилядите екстри, които имам.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00