Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.02.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Преди няколко дни ъпгрейднах MySQL & PHP (вече можем да ползваме емоджита 🚒🚒🚒 😎) и може да са се презаписали оптимизираните конфигурации. Днес ще поработя над това първо да изкарам някакви метрики за колко време се генерират средно страниците, второ да го подобря и ще пиша
  2. 1 точка
    Здравейте, днес бях оставил двигателя да работи на празни обороти, че правех някои неща и ми трябваше ток, и в един момент дочух някакъв цъкащ звук идващ от двигателя, наподобяващ звука на часовник или реле, в такт с оборотите чуващ се доста осезаемо, и си викам край, клапани за реглаж, заслушах се по-внимателно и се оказа, че се чува най-отчетливо от дясната страна, между двигателя и дроселовата клапа, хайде пак филми, стъпков мотор за празните обороти, отидох и дадох газ, изчезна, след това пак се появи, викам си добре не са клапани, остава моторчето, пак дадох газ, пак изчезна и като се успокоиха оборотите пак се появи, загасих колата, след 5мин. пак я запалих и я оставих да работи, нищо, отново загасих и запалих, пак нищо, оставих я да работи 15м., нищо! Някой идея каква може да е причината за този звук, който се появи от нищото и след това безследно изчезна и има ли повод за притеснение. Искам и да споделя за още един странен шум, който се появи вътре в купете, в предната част между таблото и прозореца, проявяващ се при по-големи неравности, оказа се, че причинителят е пластмасата от външната страна при чистачките, която контактува с прозореца, навира се мръсотия между нея и прозореца и започва да скърца, нациках със силиконов спрей и всичко се оправи, буквално ме влудяваше два дена, докато установя от къде идва, така че ако на някой му скърца нещо в таблото да си провери дали не е от там, като раздвижи с ръка тази пластмаса, преди да си е разглобил таблото.
  3. 1 точка
    Време е вече да оставим дизелите за земеделието. И то до време... П.С. Мое мнение!
  4. 1 точка
    Няма Акорд с подгряване или обдухване на задни седалки ,не е заяждане а пояснение да не вземе някои да търси копчето .С дизелово Мпс ще Ви бъде студено зимата в града(не загрява) и детето и жената ще мрънкат :))). Бензин 2.0 или 2.4 всеки сам си решава,но само нещо нека се уточни: К24 е много по-динамичен и приятен за каране (особено с регулирани клапани :))). К20 и Р20 наистина ”напрягат”,с пуснат климатик усещането е като ускорение на Джаз 1.4. Това аз го пиша от моята камбанария :)) (много ми хареса израза на колегата,адмирации към него :))) и шофиране на тези автомобили при реални ситуации.Всеки един катери проходи поддържа 130-40 на магистрала и няма да Ви остави на пътя,но усещането е различно.Появяват се хора питат за съвет,а те самите не са се качвали да усетят купето и двигателя.Наистина зависи какъв водач сте,покарайте стеснете избора и ще се появи Вашата Хонда .
  5. 1 точка
    Вземи комби.Абстрахирай се от моя избор,казвам го като човек който кара и седани и комбита.На комбито всичко му е по добро и окачването е по заздравено по функционален автомобил имаш резервна гума и какво ли не още. Мани го това което си копнал.Нито има Premium audio нито обдухване на задните седалки,нито километрите са реални,нищо. Защо се занимаваш с това,от тук те виждам с няколко хиляди нагоре само за два-три месеца.Веригите комплект колегите казват,че са около 1200 (без труда,могат да ме поправят няма лошо ) + едно обслужване около 300,от там отиваш на ДПФ 700/1000 + колегите казват,че отиват на колектори не знам колко струва но е мин 500-стотака,зимата ще си винаги с ушанка и ръкавици (кой каквото ще да ти доказва - гарантирано ти е ) ,едно лошо зареждане и си капут,сервизите не обичат да се занимават с дизели,ще те влачат,бавят,мотат и на края ще те разчекнат (личен опит) и нищо няма да направят след осем месеца пак ще си в бокса.Горна финансова граница няма за дизел втора употреба.Дано имаш всички органи защото може да се наложи да се разделиш с някой,(да не ти се налага). нищо няма да спечелиш от един дизел,ама нищо.Един колега беше споделил преди време тука,че когато настъпи дизела и усети турбината това го карало да се усмихва,(да не му казвам името) повярвай ми колега, когато видя такъв ентусиаст аз се усмихвам два пъти по широко от него. Повече няма да коментирам дизелчето,че някои колеги са много чувствителни на тази тема,то всеки си носи кръста в края на краищата. Не е необходимо до копваш нищо,щом си решил давай,колегите няма да те оставят.Нетърпението е лош съветник. Говоря от моята камбанария без да съм имал никога Хонда дизел но за сметка на това други дизели.
  6. 1 точка
    Аз кастрола бих го отписал от класацията. По лични съображения. Иначе, от топ-маслата, за през лятото бих ползвал RAVENOL FDS SAE 5W-30 или RAVENOL SSV SAE 0W-30. А от ниско-бюджетните - RAVENOL FO SAE 5W-30. Ако колегата е твърдо решил да ползва 5W20 тогава, на негово място, бих пробвал RAVENOL SFE SAE 5W-20 или Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-20. За зимата изборът е по-голям и на масла, и на "марки". Бих се ориентирал от 0W20 до оределени 0W30, та дори и към няколко 5W30.
  7. 1 точка
    Безспорно изглежда зле, но още си държи 200 по магистралите. Ножът може да е опасен и полезен - зависи кой за какво го ползва. Иначе си прав, няма серво, еърбеци и енергопоглъщащите зони на купето са от старите разбирания, но не съм я отписал. Не ме разбирай погрешно - Акорда е великолепен приятел, но "микровълновата" е жива радост и ме подмладява само като и чуя моторчето и седна на дъното (докато още го има).
  8. 1 точка
    Бе то, порното и всички други форуми и сайтове летят, ама този нещо много мисли - и това е от има няма 10-на дни. Така че вижте нещо, ако може да го забързате .
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Ще правя тестове на всеки следващи 1000км., за да се проследи по-добре как се амортизира това масло, тъй като май досега никой не го е тествал, но не знам дали ще мога да прилагам сканирани изображение, освен да си купя един скенер, иначе мога да пробвам пак да взема проба и да я снимам на дневна светлина, така ще е по-равномерно осветено. На снимката не се забелязва, но сякаш е започнало образуване на ядро в ядрото, което не знам как да го тълкувам, но може да е някаква аномалия с конкретната проба, при следващите ще си проличи.
  11. 1 точка
    Да и при нас е същата история с времето, дори е по-студено сутрин и при мен ги прави тези нескопосани изпълнения. Днес ходих до Бултрако да ми сменят маслото на двигателя и ги питах и ми казаха, че е нормално като е по-студено да не се държи особено адекватно при потегляне и няма причина за притеснения, покарах и новия сивик, докато чаках и при него ми направи впечатление, че при потегляне автомата леко придърпва. За филтъра вече на две места, изключая теб, ми препоръчват манн, така че най-вероятно ще взема такъв, просто няма голям избор КН не предлагат! И до всички, които си купуват втора ръка коли, ако ви изпадне взимайте от Швейцария със сервизна книжка и един собственик, независимо на колко километра са, хората имат пари и си поддържат колите педантично! За пример, тъй като мислех и маслото на трансмисията да сменям и ги питах на колко се сменя като се обаждах да си запазя час и ми казаха на 120 000 или на 6г., там проверихме книжката и се оказа че е сменяно на 38 хиляди 2016 г. точно по предписание, е малко по-късно, поради малкото километри!
  12. 1 точка
    Здравей, да купих я, прекрасен автомобил във всяко едно отношение, горещо го препоръчвам. Колкото до трансмисията, за отнемането на газта имах предвид при ръчната смяна на предавки, така четох и действително при мен сякаш превключва по-плавно, дори понякога не се усеща нищо, но това всеки сам трябва да си го установи. Иначе при авто, при мен, при отнемане на газта вдига предавка, при натискане сваля, а ако я натисна докрай и съм на 2-3к. сваля две и качва до 4.5-5к. което е добре измислено, особено като тръгваш да изпреварваш. Направих й обучение в бултрако, масло не съм сменял, но скоро ще го направя. Иначе трансмисията определено е недодялана, и понякога доста осезаемо се усеща кога сменя, но в повечето случаи сменя добре, е не толкова добре, колкото ако аз го правех на механична, но е приемливо. За задното крило, което повечето определят като недостатък, за мен е огромен плюс и гениално решение от хонда и за аеродинамиката, и за блокирането на фаровете на тези, които карат отзад. Возията е леко твърдичка, но за сметка на това изключително стабилна и ти дава много добра връзка с пътя, при резки маневри с волана при по-висока скорост, което често се налага по нашите пътища, се държи като залепена за пътя. Имам само един въпрос, ако някой знае качествен и по-въздухопропусклив въздушен филтър, по възможност от миещите се, да сподели, размерът е към 194-5 на 133-4, с формата на сим карта .
  13. 1 точка
    Здравейте, тъй като и на мен ми предстои да си купя сивик с и-шифт трансмисия и се опитах да се запозная, доколкото е възможно, с особеностите на трансмисията, искам да кажа, че това е трансмисия, която е някакъв тип хибрид между механична и автоматична, кара се като механична, но без съединител, тоест преди смяна на предавката трябва да се отнеме газта, също така самата трансмисия е адаптивна и се променя според стила на шофиране, което може да доведе до някакви аномалии в поведението й в даден момент, когато това се случи просто се закарва в сервиза на хонда и за 1час и срещу 60лв. трансмисията се обучава наново, като е добре на всеки 50-60к да се прави тази процедура, не е скъпа, не е времеемка и може да ви спести по-сериозни проблеми.
  14. 0 точки
    Колега явно ти бързаш да пишеш .... Първо точно на црв3 няма никакъв проблем да сложиш Джанта ЕТ30 ( тествано не опира никъде) Второ като качваш ширината се покачва и височината като сложиш 235 ширина освен че с 1 см се увеличава ширината с око 5-6 мм се вдига и височината на гумата. Моите летни са 235 60 18 и колата с тях се чувства много добре.
  15. 0 точки
    Сега проверих - Кастрол и Мобил препоръчват 5W30 (Castrol също и 0W30) за твоят Сивик 1.4i DSi: Според мен щом в снижката пише, че може и с 0W20 запчони с него. За студените стартове тънкото масло е по-добро, отделно ще те предпазва и във високите обороти, освен, ако не караш на писта де. Ето ти какъв избор имаш на 0W20 от сайта за общите поръчки. Вземи си някое от тези и го сменяй на около 8000 - 10 000 км: https://www.ato24.de/en/car/engineoil-ilsacnbspgf-5-0w-20.html Или това:
  16. 0 точки
    Жена пита мъжо си: - Оти не оправи леглото, като стана последен, аймана? - Оти оставих мачката да спи, она е станала последна?
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Живота е илюзия, породена от липсата на алкохол. " Собиески" 😉
  19. 0 точки
    При мен с всяко кликване първо е бял екран със сини текстове и след секунда опреснява актуалната визия. Иначе, първоначалното зареждане също има 5-6 секунден лаг, все едно чакам турбото да развърти, ма вечи всички са турбинирани
  20. 0 точки
    Не е диретна инжекция, пръска в колектора, иначе на капачката не е посочен вискозитет, но ми е странно защо липсва 5в20. Вчера разгледах ръководството на немски, което върви с колата и там има две графики, за европейски модели и за не европейски модели. При европейските фигурира, 0в20, докато за не европейските започва от 0в30, като отново не е посочен 5в20 и при двата варианта. Също така има таблица за интервалите на обслужване, в която са посочени смени на всеки 10 000км или 12 месеца при нормален режим и 5000км или 6 месеца при натоварен режим, тоест кратки преходи, при висока температура с чести спирания и тръгвания, което съовтетства на градския стил на шофиране.
  21. 0 точки
    Компютър, малко инсталация, Всмукател, ревизия на новата глава, клапана. Гарнитура глава. Питаш дали става, става но не и по начина който ти се иска.
  22. 0 точки
    https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/kultov-iaponski-model-navyrshi-30-godini-6092099?fbclid=IwAR2yPf6PG9FAmDk3ULH3Q36H8Q1Wp2mdPgg8HceKndcCJ3_H-LwTZIxOUSE
  23. 0 точки
    То другата година и да "забранят" дизела, по-другата това го чака и бензина - нали не си мислите, че ще се размине. И тенденцията вече е, (в някои градове) да не може да се влиза в центъра им когато си поискаш, независимо с какво гориво караш. Може да влизаш само в определени часове, от/до и ако случайно те щракнат камерите че нарушаваш, глобите са им солени и те те ка ...( справка - Мадрид , от няколко дни).
  24. 0 точки
    Те за умиране ще умрат ама ще си спомняте с носталгия как са ви вадели от канавки и преспи, щот бензина има нютони колкото да се окопае и до там. Една луда бабичка разказа играта на всичко.....
  25. 0 точки
    Markony без крайни заключения. И аз карам само бензин, но не значи, че тези с дизелите са глупаци. Умират до евро3, справка в subito. it.
  26. 0 точки
    Негативно мислене? Просто съветвам човека да не се хвърля на всяка цена, а да гледа и да изчаква.С това спирам да пиша по темата. Успех!
  27. 0 точки
    И даже капи вода заедно с парата, а маслото си стои кротко в двигателя.
  28. 0 точки
    Какво общо има мисленето с реалността...дизелите умряха.Който се излъже последен до края на годината това ще бъде.В Германия и Италия цените паднаха двойно и пак няма кой да ги купи.Тук пазара се наводни с дизели ,а бензиновите скочиха яко.Резервни части спират да се произвеждат,та последния проблем са волана и стелките.В момента ЦР-В 3-та се търгува трудно на 8000 ,тук вървят двойно...
  29. 0 точки
    И то много голяма. С тази усмивка не бих могъл даже да му се скарам.А другото е само ламарини, които отиват след години в някоя морга.
  30. 0 точки
    Ето това е темата за справяне с проблема. Въпреки, че на последния кардан разкапсуловахме металната кутия на маншона и после я капсуловахме с малко силикон.
  31. 0 точки
    Оферта за Свети Валентин / 1000 лева. Публичен арест пред жена ти. Идваме с униформи и патрулка на светлини и сирени. Включва транспорт до Банско и обратно, ски оборудване + целодневна карта за пистите и ултра ол инклузив хотел за периода. Освобождаване в понеделник.
  32. 0 точки
    Може също да я изключиш "бакалската", като прекъснеш с ножицата кабела, който излиза от буксата на касетофона за захранване на периферия (и го изолираш, за да няма инциденти). Кабелът е тънък, син в евро-буксите, по име е кръстен "+12 V aux" или нещо подобно. На него се появяват 12 волта при включване на радиото, обикновено може да поеме до към 500 мА. На тази картинка е A-5: Картинката е примерна, не знам дали на този модел кола буксата е такава.
  33. 0 точки
    Откопчай кората на багажника (лесно е) и и откачи кабела. Няколко пъти съм и ремонтирал рейката и накрая я откачих от захранването и сложих вътрешна. Тъпо е измислено, понеже винаги излиза, дори и да си на CD.
  34. 0 точки
    Бушона е общ с запалка или/и плафони... Непомня точно. Но когато ми блокира антената гореше въпросния бушон и се наложи да резна жичката към антената.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...